Discutii diverse

Autobuzele STB

Re: Discutii diverse

Mesajde Chev Celios » Dum, 14 Apr 2019, 15:41

Firma se vede: Mercedes Citaro. Afisajul nu se vede.
Avatar utilizator
Chev Celios
Membru Bronze
 
Mesaje: 1526
Membru din: Sâm, 16 Ian 2010, 19:47
Localitate: Estul capitalei

Re: Discutii diverse

Mesajde GPS » Dum, 14 Apr 2019, 17:17

GPS
Membru Silver
 
Mesaje: 2133
Membru din: Dum, 07 Iun 2015, 18:47

Re: Discutii diverse

Mesajde Alex21 » Dum, 14 Apr 2019, 20:55

Stie cineva ceva despre acel Mercedes Citaro al STB parcat in curtea celor de la MAN pe Bulevardul Iuliu Maniu aproape de ,,Grup Scolar Auto" ?
Alex21
 
Mesaje: 13
Membru din: Joi, 04 Apr 2019, 07:09

Re: Discutii diverse

Mesajde dany » Dum, 14 Apr 2019, 21:07

Din ce stiu si sper sa nu gresesc, acolo este sediul de accidente usoare sector 6, posibil sa fi avut un eveniment
dany
Membru Bronze
 
Mesaje: 550
Membru din: Mie, 19 Ian 2011, 22:22

Re: Discutii diverse

Mesajde andrei11 » Dum, 14 Apr 2019, 21:43

Nu greșești, acolo e, dar pe partea cealaltă cu Grupul Școlar.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 15617
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discutii diverse

Mesajde aztec » Lun, 15 Apr 2019, 10:00

La altii....

http://m.hotnews.ro/stire/23088732

​Parisul are o rețea excelentă de metrou și trenuri urbane RER, așa că nu este o surpriză că autobuzele transportă tot mai puțini călători. RATP, compania care se ocupă de rețeaua de autobuze, are în plan cea mai mare reorganizare a liniilor din ultimii 70 de ani și recent a fost anunțată și cea mai mare comandă europeană de autobuze electrice. În articol puteți citi cum vrea RATP ca nicio linie să nu mai aibă medii orare de sub 10 km/h la orele de vârf.




Peste 4.500 de autobuze circulă zilnic prin Paris, dar acestea sunt tot mai puțin atractive într-un oraș cu o rețea extinsă de metrou, dar și cu trenuri regio-urbane. În plus, mii de oameni preferă bicicletele, scuterele și trotinetele electrice.

Autobuzele sunt mai puțin populare și din cauza ambuteiajelor, a șantierelor și a manifestațiilor, nefiind o surpriză faptul că unele rute permit doar o viteză de 8 km/h la orele de vârf, mai mică decât cea a unui om care aleargă lejer.

RATP a anunțat un plan prin care autobuzele să devină din nou atractive și va face cele mai multe schimbări din ultimii 70 de ani. Practic, traseele a peste 50 de linii vor fi modificate, trei linii vor fi desființate, iar cinci vor fi înființate. Un obiectiv al planului este ca numărul de călători să crească, iar altul este ca pe nicio linie viteza medie să nu mai fie de sub 10 km/h, nici măcar la orele de vârf.

Planul este "un Big Bang pentru autobuze", a spus Valérie Pécresse președintele regiunii Île-de-France, subliniind cât de important și radical se vrea a fi momentul.

Foarte puține s-au schimbat la rețeaua pariziană de autobuze în ultimele decenii, iar șefii RATP spun că schimbările traseelor vor ține cont de cum a evoluat demografia și de cum se deplasează populația în regiunea Parisului. Se va insista pe legăturile dintre Capitală și comunele din apropiere și pe zonele unde metroul nu este reprezentat.

Modificările din rețea vor costa bugetul regiei cu 39 milioane euro mai mult pe an și au fost angajați și 700 de șoferi.

Un alt obiectiv este ca timpii de așteptare să scadă, iar aici un rol esențial îl va avea achiziția de noi autobuze. Regia a făcut o comandă uriașă de autobuze electrice și a ales trei companii franceze, comanda urmând a fi de maxim 800 de autobuze electrice, cea mai mare de acest fel din Europa (în valoare de 400 milioane euro).

Prima comandă fermă este de 150 de autobuze electrice, primele urmând a fi livrate spre final de 2020. Cele trei companii franceze alese sunt HeuliezBus, Bolloré Bluebus și Alstom Aptis.

Parisul are 4.700 de autobuze, dintre care 83 sunt full-electrice, 950 sunt hibride, iar 140, pe biocombustibili.
Avatar utilizator
aztec
Membru Silver
 
Mesaje: 2117
Membru din: Mie, 30 Iun 2010, 20:08

Re: Discutii diverse

Mesajde Marian Andrei » Lun, 15 Apr 2019, 10:06

Si se vede cum la ei se promoveaza achizitiile de la companiile locale, contractul pentru cele 800 autobuze electrice fiind impartit in 3 intre Heuliez Bus, Bollore și Alstom, fiind si prima comanda mare pentru inovativul Aptis.
Am povestit aici despre achizitie - http://mobilitate.eu/paris-autobuze-electrice-800/
https://mobilitate.eu – Transporturi. Mobilitate. Infrastructură. Logistică.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 16883
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Discutii diverse

Mesajde punmeister » Lun, 15 Apr 2019, 10:13

Da de faptul ca Astra a luat o gramada de contracte la tramvaie nu e ok? :))))
Avatar utilizator
punmeister
Membru Silver
 
Mesaje: 3198
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Discutii diverse

Mesajde anndrei » Lun, 15 Apr 2019, 10:38

Autobuzul electric de la firma Alstom este de capacitate destul de mica. Este si ingust si scurt...Oricum un tramvai sau un troleibuz este mult mai ecologic decat un autobuz electric. Hai sa ne gandim cati acumulatori trebuie fabricati si schimbati dupa cativa ani. Pe cand un tramvai sau un troleibuz circula fara probleme zeci de ani facandu-i doar niste revizii. Autobuzul electric este mai mult un moft, eu sunt pro pentru CNG/GPL.
anndrei
 
Mesaje: 932
Membru din: Sâm, 12 Mar 2011, 17:52

Re: Discutii diverse

Mesajde andrei11 » Lun, 15 Apr 2019, 12:07

:lol: :lol: :lol:
S-o crezi tu că un tramvai / troleibuz circulă zeci de ani doar cu niște revizii.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 15617
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discutii diverse

Mesajde ByOnu » Lun, 15 Apr 2019, 12:33

V2A scrie:Mai există cel puțin 870. Posibil să mai fie unele (n.r. DAF) în autobaza Giurgiului, dacă nu au fost ridicate deja.
O poză de ieri cu acesta:
Imagine


Mai interesat sunt de Citaro retrase in Berceni care se vad sigilate in fotografie. Ce-i cu ele? Cate sunt? Toate sunt defecte sau pur si simplu... surplus dupa sosirea Otokar? :shock:
VREAU PASAJ LA PIATA ROMANA! ACUM!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 4265
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Discutii diverse

Mesajde V2A » Lun, 15 Apr 2019, 12:41

Sunt cele menționate de @adrian buda. Erau 6 autobuze, în poza cu DAF-ul se văd doar 5. Sigilii aveau doar primele două (4493 și, probabil, 4219). Celelalte ar trebui să fie 4551, 4555, 4654, 4884.
Mai jos este o poză în care apar toate:
Autobuze Mercedes conservate în dep. Berceni.jpg
Autobuze Mercedes conservate în dep. Berceni.jpg (99.46 KiB) Vizualizat de 138 ori
Avatar utilizator
V2A
Membru Silver
 
Mesaje: 1152
Membru din: Vin, 15 Ian 2010, 11:25
Localitate: București, Sector 4

Discutii diverse

Mesajde Andrei17 » Lun, 15 Apr 2019, 13:54

Dacă a rămas la fel de generoasă duamna, poate vor lua drumul Chișinăului.
!! SUSȚIN, CU DESĂVÂRȘIRE, ÎNFIINȚAREA ȘI / SAU DEZVOLTAREA TRANSPORTULUI ELECTRIC CU TROLEIBUZE !!

Facebook -> https://facebook.com/andreiandras808
Flickr -> https://flickr.com/photos/andreiandras
Avatar utilizator
Andrei17
Membru Silver
 
Mesaje: 822
Membru din: Lun, 22 Iun 2015, 17:55
Localitate: Brașov

Re: Discutii diverse

Mesajde Gabi23 » Lun, 15 Apr 2019, 14:04

La ce epave circulă prin orașe-municipii reședinșă de județ din țară le-ar sta bine și acolo pentru 2-3 ani. Unii încă merg cu ”căruțe” mâncate de rugină sau vopsite pompos. :popa:
Avatar utilizator
Gabi23
Site Admin
 
Mesaje: 10397
Membru din: Lun, 28 Dec 2009, 01:47
Localitate: Bucureşti, Sector 6 - Crângaşi

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Autobuze STB


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: alexandru_minciu91 şi 3 vizitatori

cron