Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020

Autobuzele RATB

Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020

Mesajde punmeister » Vin, 23 Dec 2016, 12:15

@Daddy
Da, numai ca acele orase mai mari de care zici tu au si o densitate infinit mai mica decat Bucurestiul care are 8,5 loc./m2. (!!!)
Avatar utilizator
punmeister
Membru Bronze
 
Mesaje: 1138
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020

Mesajde Robert24 » Vin, 23 Dec 2016, 16:50

Vezi ca faci o greseala imensa!!!
8500 loc / km2 = 0,0085 loc /m2
Tu iti dai seama ce ar insemna 8,5 loc / m2?.....
41: A, AL, AND, B, BG, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EST, F, FIN, FL, GB, GR, H, HR, I, IL, IRL, LT, LV, MC, MD, N, NL, P, PA, PL, RO, S, SLO, SK, SRB, TR, UAE, USA, V
----------
2016: 28.760 mile (53.263 km) în aer / 4.400 km pe calea ferată / 2017: 24.170 mile (44.763 km) în aer / 2.650 km pe calea ferată
Avatar utilizator
Robert24
Site Admin
 
Mesaje: 7886
Membru din: Lun, 07 Feb 2011, 12:01
Localitate: Pretutindeni

Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020

Mesajde punmeister » Vin, 23 Dec 2016, 16:53

Am notat, e bine ca m-ai atentionat, multumesc.
Avatar utilizator
punmeister
Membru Bronze
 
Mesaje: 1138
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020

Mesajde Goldmund » Vin, 23 Dec 2016, 18:58

Daddy,
o mie, e poate exagerat, dar am tinut cont ca doar 30% din autobuzele Bucurestiului sunt perfect functionale, dupa o stire care am citit-o de curand. Multe autobuze Mercedes nu mai au piese de schimb...Nu pot sa spun care e situatia "in teren", insa cand am fost in Bucuresti in acest an, am asteptat un autobuz in Piata Presei Libere si am asteptat pana cand a venit pana la urma un autobuz care era plin, arhiplin, 30 grade afara, in autobuz mult mai cald, fara aer conditionat...Cumplit!

Curios ca nu ti-a(u) sarit in ochi doar cele 30 de autobuze articulate propuse de "putere". Straniu.

:bere:

PS
in Voluntari circula si autobuze scurte, cu doar doua usi(!), probabil cumparate din Turcia. Nu am mai vazut marca asta nicaieri in UE...Va rog, sper ca Bucuresti nu va cumpara exact autobuzele alea.
Avatar utilizator
Goldmund
Membru Silver
 
Mesaje: 1915
Membru din: Sâm, 05 Iun 2010, 21:04

Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020

Mesajde Andrei997 » Vin, 19 Mai 2017, 17:46

Din câte am auzit, nu se mai achiziționează nimic anul acesta.
Andrei997
 
Mesaje: 29
Membru din: Mar, 21 Feb 2017, 09:31
Localitate: Ilfov

Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020

Mesajde andrei11 » Vin, 19 Mai 2017, 19:43

# Andrei997 & restul, pentru obtiuni politice aveti topic separat.
viewtopic.php?f=104&t=1899
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 11912
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020

Mesajde Andrei997 » Vin, 19 Mai 2017, 20:26

Am înțeles, mulțumesc frumos.
Andrei997
 
Mesaje: 29
Membru din: Mar, 21 Feb 2017, 09:31
Localitate: Ilfov

Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020

Mesajde Florinds » Mar, 13 Iun 2017, 15:20

Sa vedem acum si cand vor ajunge in trafic, dar nu scrie nimic despre tipul de alimentare:

http://www.capital.ro/firea-in-cateva-z...zitia.html

Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, a anunţat că peste câteva zile va fi lansată pe SEAP licitaţia privind achiziţia a 400 de autobuze, 100 de tramvaie şi 100 de troleibuze.

'În câteva zile vom fi în măsură să urcăm pe SEAP licitaţia pentru achiziţia a 400 de autobuze noi, Euro6, 100 de tramvaie şi 100 de troleibuze. S-a lucrat aproape un an de zile la indicatorii tehnico-economici, la caietul de sarcini, sunt absolut convinsă că odată cu momentul în care aceste autobuze, tramvaie şi troleibuze vor ajunge la Bucureşti (...) vom putea să spunem că am contribuit odată în plus la a-i determina pe bucureşteni, măcar câteva zile pe săptămână sau una-două la început, să renunţe la autovehicul personal, maşina mică şi să folosească transportul public în comun, în condiţii decente', a precizat Firea, în cadrul conferinţei 'Jump to smart 1.0 - Soluţii rapide şi inovatoare pentru România oraşelor inteligente', eveniment organizat de Asociaţia Smart România şi Asociaţia Brainstorming.

Edilul general a adăugat că înţelege optica bucureştenilor care nu vor să renunţe la maşina personală, atâta timp cât regia de transport nu pune la dispoziţie autobuze noi, moderne, curate, cu aer condiţionat şi un program predictibil.

'Să ştim exact şi să fim informaţi şi de pe panouri şi cu soluţii smart şi on-line şi pe telefon la ce oră putem să mergem în staţie să luăm autobuzul şi ce la ce oră putem să ajungem la destinaţie', a explicat ea.

Firea a reamintit că RATB este în procedură de achiziţie şi în vederea instalării de internet wireless gratuit pentru călători.

'Când am prezentat acest proiect de hotărâre în Consiliul general ne-am izbit de următoarele remarci: 'Noi avem nişte autobuze cumpărate acum zece ani, unele dintre ele nu au aer condiţionat, nu sunt îngrijite şi Gabi Firea vrea să pună internet gratuit'. Le facem împreună. Procedurile pentru achiziţie erau deja demarate şi între timp demarăm şi cealaltă procedură de achiziţie pentru wireless, deci pentru internet, pentru toţi călătorii. Nu cred că trebuie să pierdem timp şi să aşteptăm să vină primul lot de autobuze noi în Bucureşti pentru ca abia apoi să demarăm procedura pentru internet', a explicat primarul general.

Ea a anunţat totodată că a fost demarată o procedură pentru achiziţia unei aplicaţii pentru informarea călătorilor în legătură cu traseele mijloacelor de transport în comun, timpii de aşteptare, precum şi timpii de parcurgere a acestor trasee. AGERPRES
Florinds
Membru Silver
 
Mesaje: 1985
Membru din: Sâm, 15 Noi 2014, 16:08

Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020

Mesajde Robert24 » Dum, 02 Iul 2017, 10:10

Ieri s-a publicat in SEAP anuntul pentru licitatie pentru 400 de autobuze

Detalii procedura
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BUCURESTI
Numar anunt: 176773 / 01.07.2017
Denumire contract: ACHIZITIE 400 AUTOBUZE URBANE
Stare procedura: In desfasurare
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON


SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT(E) DE CONTACT: MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: B-dul; Regina Elisabeta nr.47 SECTOR 5, BUCURESTI, ROMANIA , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 50013 , Romania , Punct(e) de contact: Directia Proceduri Achizitii , Tel. +40 0213055530 , In atentia: Tiberiu Mitarca, Carmen Cimpeanu, Nicoleta Popa , Email: directiaproceduriachizitii@pmb.ro , Fax: +40 0213055587 , Adresa internet (URL): www.pmb.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
ADRESA DE LA CARE SE POT OBTINE INFORMATII SUPLIMENTARE:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
CAIETUL DE SARCINI SI DOCUMENTELE SUPLIMENTARE (INCLUSIV DOCUMENTELE PENTRU DIALOGUL COMPETITIV SI SISTEMUL DE ACHIZITIE DINAMIC) POT FI OBTINUTE LA:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
OFERTELE SAU SOLICITARILE DE PARTICIPARE TREBUIE TRANSMISE LA:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA (ACTIVITATILE PRINCIPALE)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta ACHIZITIE 400 AUTOBUZE URBANE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie 400 autobuze urbane, conform caiet de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121100-2 - Autobuze publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIE 400 AUTOBUZE URBANE, CONFORM CAIET DE SARCINI. Valoarea estimata a fost stabilita in conformitate cu HCGMB nr. 129/05.04.2017.
Valoarea estimata fara TVA: 510,488,400 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) DURATA CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU/SAD SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE
48 luni incepand de la data atribuirii contractului


SECTIUNEA III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT
III.1.1) Depozite valorice şi garantii solicitate
I. Entitatea contractanta (EC)solicita garantie de participare eliberata in numele ofertantului, constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare, care va fi emisa de catre o societate bancara/ societate asigurari care nu se afla in situatii speciale privind autorizarea ori supravegherea, in conditiile legii, in cuantum de: 10.200.000 Lei. II. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 120 zile. III. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. IV. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada explicit ca plata garantiei de participare se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Se va completa Formularul nr.3 Sunt aplicabile prev. art. 41-44 din HG nr. 394/2016. Pentru garantia de participare constituita prin virament bancar, Contul de Trezorerie al entitatii contractante: RO53TREZ7005006XXX000227 la ATCPMB, CUI 4267117. Nedepunerea în SEAP a documentului scanat, care sa ateste constituirea garantei de participare atrage dupa sine respingerea ofertei potrivit art. 71 alin (3), din HG nr. 394/2016. Ofertele care nu sunt însotite de dovada constituirii garantiei pentru participare în cuantumul, forma si având perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire vor fi respinse ca inacceptabile în conf cu preved art. 138 alin. 3) din HG 394/2016. Indiferent de modalitatea de constituire a garantiei de participare, aceasta se va depune in SEAP pana la ora si data limita de depunere a ofertelor. Ofert decl câstig va constitui o garantie de buna executie (GBE) a ctr., in orig, in cuantum de 10% din val contr, fara TVA, în cf cu prev art. 45, alin. (4) din HG nr. 394/2016, în termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contr de achiz publ. Daca pe parcursul exec contr de achiz publ se suplim val acestuia, contractantul are oblig de a compl (GBE) în corelatie cu noua val a contr de achiz pub, cf art. 45, alin (5) din HG 394/2016. a).Se vor completa Formularele 14 si 15. b).(GBE) se constit: 1. prin instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la ctr, prev art. 42 alin. 3-5 HG 394/2016. 2.retineri succesive din sum dat pt fact partiale cf cu prev art. 46, alin. 3–7 HG nr. 394/2006). c).EC are dreptul de a emite pretentii asupra (GBE), oricând pe parcursul îndeplinirii ctr de achiz sectorial, în limita prejudiciului creat, în cazul în care contractantul nu îsi îndeplineste din culpa sa oblig asum prin ctr. Anterior emiterii unei pretentii asupra (GBE), EC are oblig de a notif pretentia atât contractant, cât si emitent instr de garantare, precizând oblig care nu au fost respectate, precum si modul de calcul al prejudiciului. În sit.exec. (GBE), partial sau total, contractantul are oblig de a reîntregii gar în cauza raportat la restul ramas de exec, cf art. 47 din HG 394/2016.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 53. din Legea privind achizitiile publice nr 98/2016; Asociere conform art. 66. din Legea privind achizitiile sectoriale nr 99/2016; Asociere conform art. 39. din Legea privind concesiunile de lucrari si concesiunile de servicii nr 100/2016.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Ofertantul unic/Ofertantul asociat/Tertul sustinator/Subcontractantul/ trebuie sa demonstreze ca nu se incadreaza in prevederile art. 177 din Legea nr 99/2016 privind achizitiile sectoriale.
In acest sens, Ofertantul unic/Ofertantul asociat/Tertul sustinator/Subcontractantul va completa DUAE - Partea III "Motive de exdudere" - Sectiunea A "Motive referitoare la condamnarile penale".
De asemenea, ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea critenului de atribuire, anterior atribuirii contractului, va prezenta, la solicitarea Entitatii Contractante urmatoarele documente edificatoare care probeaza/ confirma neincadrarea in situatiile prevazute la art. 177 de mai sus, atat pentru ofertantul unic/Ofertantul asociat cat si pentru Tertul sustinator/Subcontractantul declarati in oferta.
Se va prezenta cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv. Alte documente edificatoare, dupa caz.
II. Ofertantul unic/Ofertantul asociat/Tertul sustinator/Subcontractantul trebuie sa demonstreze ca nu se incadreaza in prevederile art 178 din Legea nr 99/ 2016 privind achizitiile sectoriale.
In acest sens. Ofertantul unic/Ofertantul asociat/ Tertul Sustinator/Subcontractantul va completa DUAE - Partea III "Motive de excludere" - Sectiunea B "Motive legate de plata Impozitelor sau a contributiilor la asigurarile sociale".
De asemenea, ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire, anterior atribuirii contractului, va prezenta, la solicitarea Entitatii Contractante, urmatoarele documente edificatoare care probeaza/ confirma neincadrarea in situatiile prevazute la art. 178 de mai sus, atat pentru ofertantul unic/Ofertantul asociat cat si pentru Tertul sustinator/Subcontractantul declarati in oferta:
A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte certificat de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa lipsa datoriilor restante la momentul prezentarii acestuia.
B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au îndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat in conformitate cu legislatia nationala a tarii de rezidenta a ofertantului unic/ ofertantului asociat/ tertului sustinator/subcontractantului sau a tarii in care ofertantul unic/ ofertantul asocîat/tertul sustinator/subcontractantul este stabilit. Din documentele edificatoare prezentate trebuie sa reiasa lipsa datoriilor restante la momentul prezentarii acestora.
Nota 1: Entitatea contractanta va exclude din procedura de atribuire orice operator economic despre care are cunostinta ca si-a incalcat obligatiile privind plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat, iar acest lucru a fost stabilit printr-o hotarâre judecatoreasca sau decizie administrativa având caracter definitiv si obligatoriu in conformitate cu legea statului in care respectivul operator economic este infiintat
Nota 2: Entitatea contractanta va exclude din procedura de atribuire un operator economic in cazul in care poate demonstra prin orice mijloace adecvate ca respectivul operator economic si-a incalcat obligatiile privind plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat.
Nota 3: Operatorul economic nu este exclus din procedura de atribuire atunci când cuantumul impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul general consolidat datorate si restante, indeplineste una din urmatoarele conditii:
a)este mai mic de 4 000 lei.
b)este mai mare de 4 000 lei si mai mic de 5% din totalul impozitelor, taxelor si contributiilor datorate de operatorul economic la cea mai recenta data scadenta a acestora.
III.Ofertantul unic/Ofertantul asociat/Tertul sustinator/Subcontractantul trebuie sa demonstreze ca nu se incadreaza in prevederile art. 180 din Legea nr 99/ 2016 privind achizitiile sectoriale..
In acest sens, Ofertantul unic/Ofertantul asociat/Tertul sustinator/Subcontractantul va completa DUAE - Partea III "Motive de excludere" - Sectiunea C "Motive legate de insolventa, conflicte de interese sau abateri profesionale".
De asemenea, Ofertantul unic/Ofertantul asociat/Tertul sustinator/Subcontractantul trebuie sa prezinte Formularul 2 "Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 73 alin (1) lit d) din Legea 99/2016 va fi transmis in mod obligatoriu împreuna cu DUAE, prin intermediul SEAP.
Nota: In sensul dispozitiilor art 73, alin (1) lit. d) din Legea 99/2016, prin actionar sau asociat semnificativ se întelege persoana care exercita drepturi aferente unor actiuni care. cumulate, reprezinta cel putin 10% din capitalul social sau ii confera detinatorului cel putin 10% din totalul drepturilor de vot in adunarea generala.
Ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuie, anterior atibuirii contractului, va prezenta, la solicitarea Entitatii Contractante, urmatoarele documente edificatoare care probeaza/confirma neincadrarea in situatiile prevazute la art 180 de mai sus, atat pentru ofertantul unic/Ofertantul asodat cat si pentru Tertul sustinator/Subcontractantul declarati in oferta.
- certificate, caziere, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 180 alin (2) si art. 182 din Legea 99/2016 privind achizitiile sectoriale. Alte documente edificatoare, dupa caz.
Nota 1. Entitatea contractanta nu exclude din procedura de atribuire un operator economic impotriva caruia s-a deschis procedura generala de insolventa atunci cand, pe baza informatiilor si/sau documentelor prezentate de operatorul economic in cauza, stabileste ca acesta are capacitatea de a executa contractul sectorial. Aceasta presupune ca respectivul operator economic se afla fie in faza de observatie si a adoptat masurile necesare pentru a întocmi un plan de reorganizare fezabil, ce permite continuarea, de o maniera sustenabila, a activitatii curente, fie este in cadrul procesului de reorganizare judiciara si respecta integral graficul de implementare a planului de reorganizare aprobat de instanta.
Nota 2. Se considera ca Entitatea contractanta are suficiente indicii rezonabile/ informatii concrete pentru a considera ca operatorul economic a încheiat cu alti operatori economici acorduri care vizeaza denaturarea concurentei în cadrul sau/în legatura cu procedura în cauza in siuatia in care in cadrul organelor de conducere a 2 sau mai multor operatori economici participanti la procedura de atribuire se regasesc aceleasi persoane sau persoane care sunt sot/sotie. ruda sau afin pana a gradul al doilea inclusiv ori care au interese comune de natura personala, financiara sau economica sau de orice alta natura.
Nota 3. Se considera ca Entitatea contractanta are suficiente indicii rezonabile/ informatii concrete pentru a considera ca operatorul economic a incheiat cu alti operatori economici acorduri care vizeaza denaturarea concurentei in cadrul sau in legatura cu aceasta procedura in siuatia in care un ofertant a depus doua sau mai multe oferte atat individual cat si in comun cu alti operatori economici sau doar in comun cu alti operatori economici.
Nota 4. Entitatea contractanta va exclude un operator economic in orice moment al procedurii de atribuire, in care ia la cunostinta ca cperatorul economic se afla, având in vedere actiunile sau inactiunile savârsite inainte sau in cursul procedurii in una dintre situatiile prevazute la art. 177, 178, 180 de natura sa atraga excluderea din procedura de atribuire.

Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
-Gabriela FIREA - Primar General al Municipiului Bucuresti;
- Aurelian BADULESCU – Viceprimar al Municipiului Bucuresti;
- Daniela MINCU – Director General Directia Generala Achizitii;
- Dragos DIMITRIU - Sef serviciu Achizitii Interne;
- Adrian IORDACHE - Director Executiv Directia Juridic
- Stefan Cristinel MITROI - Director General Directia Generala Economica
- Ion FLOREA - Director Executiv Directia Financiar Contabilitate
- Florin-Marius LEGEA - Director Executiv Directia Transporturi, Drumuri, Sistematizarea Circulatiei
- Cosmin-Flavius GHEORGHIU - Director General Directia Generala de Infrastructura si Servicii Publice
-Cristian EREMIA - inspector DTDSC, Tiberiu MITARCA- Expert DPA,Carmen CIMPEANU - Expert DPA, Nicoleta POPA - Expert DPA
- se completeaza Formularul nr. 2
Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant propus) va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE din documentatia de atribuire.
Aceasta declaratie trebuie prezentata in original, numai de ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire (inclusiv de ofertantul asociat sau tertul sustinator, subcontractanti propusi; dupa caz), doar la solicitarea autoritatii contractante, la finalizarea evaluarii ofertelor, conform art. 202 din Legea 99/2016 privind achizitiile sectoriale.
Nota 5: Se vor depune, odata cu DUAE, urmatoarele documente : angajamentul ferm al tertului sustinator din care rezulta modul efectiv in care se va materializa sustinerea acestuia, a acordului de subcontractare si/sau a acordului de asociere, dupa caz.
Nedepunerea acestora odata cu DUAE, constituie temei pentru solicitarea de clarificari pentru eventualele inadvertente de forma ale informatiilor cuprinse in sectiunile DUAE, atat ale ofertantului/candidatului, cat si ale subcontractantului/tertului sustinator, acest lucru fiind necesar pentru a asigura desfasurarea corespunzatoare a procedurii de atribuire. Cerinta nr. 1. Documente relevante care sa dovedeasca forma de înregistrare si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu cerintele legale din tara în care este stabilit operatorul economic.
Modul de indeplinire:
In vederea indeplinirii cerintei, Ofertantul unic / Ofertantul asociat va completa DUAE cu informatiile din partea a-IV Criteriile de selectie, Sectiunea A - Capacitatea de a corespunde cerintelor.
Entitatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, dupa aplicarea criteriului de atribuire, sa prezinte documente justificative prin care sa demonstreze îndeplinirea cerintei,conform DUAE.

Pentru persoane fizice/juridice romane se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data prezentarii certificatului.

Pentru persoane fizice/juridice straine, se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, din care sa reiasa informatiile solicitate de autoritatea contractanta.
In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare din membrii asocierii. Pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate al fiecarui membru sa fie in concordanta cu partea din contract pe care o va realiza.
Este obligatorie incarcarea in SEAP a acordului de asociere – conform Formularele nr.5 si 6, semnat cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat in conditiile legii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri anuala, pe ultimii trei ani respectiv 2014, 2015, 2016 sa fie in valoare de cel putin 110.000.000 euro.
Modalitatea de indeplinire
Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE din documentatia de atribuire.
-
Modalitatea de indeplinire
În cazul unei asocieri, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea în considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Este obligatorie incarcarea in SEAP a Acordului de asociere – conform Formular nr. 5 si Formularul nr. 6, semnat cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat in conditiile legii.
Operatorul economic, are dreptul, daca este cazul, sa recurga la sustinerea unui/unor tert/terti în ceea ce priveste îndeplinirea criteriilor referitoare la situatia economica si financiara, indiferent de natura relatiilor juridice existente între operatorul economic si tertul/ tertii respectiv /respectivi.
În cazul în care mai multi operatori economici participa în comun la procedura de atribuire, acestia pot beneficia de sustinerea unui tert în ceea ce priveste îndeplinirea cerintei.
Angajamentul ferm privind sustinerea, va fi incarcat in mod obligatoriu in SEAP împreuna cu DUAE si cu oferta si va fi semnat cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat in conditiile legii. Se vor atasa documentele indicate in cadrul Angajamentului ferm din care sa rezulte modul efectiv prin care tertul sustinator asigura indeplinirea obligatiilor asumate prin angajament, conform Formular nr.11.
Nu se ia in considerare capacitatea economica si financiara a subcontractantului.
In vederea indeplinirii cerintei ofertantul/ ofertantul asociat/ tertul sustinator, va completa DUAE, partea a-IV Criteriile de selectie Sectiunea B - Capacitatea economica si financiara.
Entitatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire sa prezinte documente justificative (bilanturile contabile 2014, 2015, 2016 sau orice documente relevante) prin care sa demonstreze îndeplinirea cerintei, în conformitate cu informatiile cuprinse în DUAE. Se vor atasa bilanturile contabile aferente anilor 2014, 2015, 2016 sau orice alt document pe care operatorul economic il considera relevant (extras bilant/raport audit/raport al cenzorilor, etc) pe ultimii 3 ani.
a)Pentru transformarea din Euro in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul 2014 - 1 Euro=4,4446 Lei; 2015 – 1 Euro= 4,4450 Lei; 2016 – 1 Euro= 4,4908 Lei.
b)Pentru alta moneda decat Euro, se transforma in Euro, utilizandu-se cursul mediu pentru anul 2014, 2015, 2016, publicat pe site-ul httc://ec.europe.eu/budget/inforeuro.
Pentru transformarea Lei in Euro se vor urma indicatiile de la punctul a).
Pentru persoanele fizice/juridice straine se vor prezenta situatii financiare sau extrase din situatiile financiare, în conformitate cu legislatia tarii în care este stabilit operatorul economic.
Indicatori economico-financiari relevanti – Cash flow
Se solicita disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii, linii de credit, confirmate de banci ori alte institutii financiare, care sa asigure cash-flow-ul necesar, pentru minim 3 (trei) luni de derulare a contractului, conform graficului de livrare, în valoare de minim 31.905.525 lei.
Modalitatea de indeplinire
In vederea indeplinirii cerintei ofertantul/ ofertantul asociat/ tertul sustinator, va completa DUAE, partea a-IV Criteriile de selectie Sectiunea B - Capacitatea economica si financiara.
Se vor prezenta documente emise de banci/ institutii financiare, prin care se va dovedi ca operatorul economic detine acces la finantarea sumei de minim 31.905.525 lei, pentru o perioada de 3 luni, in derularea contractului, conform Formular nr. 12.
În cazul unei asocieri, aceasta cerinta se va demonstra prin luarea în considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Este obligatorie incarcarea in SEAP a Acordului de asociere – conform Formular nr. 6, semnat cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat in conditiile legii.
Operatorul economic, are dreptul, daca este cazul, sa recurga la sustinerea unui/unor tert/terti în ceea ce priveste îndeplinirea criteriilor referitoare la situatia economica si financiara, indiferent de natura relatiilor juridice existente între operatorul economic si tertul/ tertii respectiv /respectivi.
În cazul în care mai multi operatori economici participa în comun la procedura de atribuire, acestia pot beneficia de sustinerea unui tert în ceea ce priveste îndeplinirea cerintei (Formular nr.11).
Angajamentul ferm privind sustinerea, va fi incarcat in mod obligatoriu in SEAP împreuna cu DUAE si cu oferta si va fi semnat cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat in conditiile legii. Se vor atasa documentele indicate in cadrul Angajamentului ferm din care sa rezulte modul efectiv prin care tertul sustinator asigura indeplinirea obligatiilor asumate prin angajament.
Nu se ia in considerare capacitatea economica si financiara a subcontractantului.
INFORMATII PRIVIND ASOCIEREA: În cazul unei asocieri se completeaza si se prezinta formularul model „Acord de asociere”. Daca oferta este declarata câstigatoare se va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Achizitorului, înainte de data semnarii contractului. Oferta trebuie sa cuprinda acordul de asociere în care sa se mentioneze ca toti asociatii îsi asuma raspunderea solidara pentru îndeplinirea contractului, ca liderul asocierii este împuternicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si în numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru îndeplinirea contractului. Acordul de asociere va purta obligatoriu nr. de înregistrare, va fi stampilat si semnat.
Modalitatea de indeplinire
Operatorii economici asociati participanti la procedura de atribuire vor demonstra îndeplinirea cerintelor prin completarea si prezentarea DUAE cu informatiile aferente situatiei lor si transmise electronic cu semnatura electronica extinsa. Documentul justificativ in ceea ce priveste acordul de asociere va fi prezentat doar de catre ofertantul clasat pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor la solicitarea autoritatii contractante, conform Formular nr.6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare cu obiectul contractului, din ultimii 4 ani, raportati la termenul limita pentru depunerea ofertelor, din care sa rezulte ca au fost livrate un numar minim de 360 de produse similare cu obiectul contractului, cu indicarea cantitatii, datelor si a beneficiarilor publici sau privati.
În cazul unei asocieri, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea în considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Modalitatea de indeplinire
In vederea indeplinirii cerintei ofertantul/ ofertantul asociat/ tertul sustinator, va completa DUAE, partea a-IV Criteriile de selectie, Sectiunea C - Capacitatea tehnica si profesionala. Entitatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire sa prezinte documente justificative prin care sa demonstreze îndeplinirea cerintei, în conformitate cu informatiile cuprinse în DUAE.
Astfel, acesta va face dovada livrarii în ultimii 4 ani (raportati la termenul limita pentru depunerea ofertelor) de produse similare obiectului contractului a unui numar minim de 360 de produse similare cu obiectul contractului.
Documente: - Ofertantul va prezenta dovezi care sa asigure îndeplinirea cerintei entitatii contractante privind livrarea produselor, respectiv copia documentelor edificatoare (ex. contracte de furnizare, etc) care atesta îndeplinirea cerintei. Fiecare document edificator va fi însotit de un document constatator emis de catre beneficiarul livrarilor de produse, indiferent daca acesta este entitate contractanta sau client privat care sa contina numarul de produse livrate împreuna cu perioada de livrare. Se va accepta orice document atâta timp cât acesta prezinta informatiile solicitate de entitatea contractanta.
În cazul unei asocieri, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea în considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Este obligatorie incarcarea in SEAP a acordului de asociere – conform Formularele nr. 5 si 6, semnate cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat in conditiile legii.
Operatorul economic, are dreptul, daca este cazul, sa recurga la sustinerea unui/unor tert/terti în ceea ce priveste îndeplinirea criteriilor referitoare la situatia tehnica, indiferent de natura relatiilor juridice existente între operatorul economic si tertul/ tertii respectiv /respectivi, conform Formular nr.11. În cazul în care mai multi operatori economici participa în comun la procedura de atribuire, acestia pot beneficia de sustinerea unui tert în ceea ce priveste îndeplinirea cerintei. Angajamentul ferm privind sustinerea, va fi incarcat in mod obligatoriu in SEAP împreuna cu DUAE si cu oferta si va fi semnat cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat in conditiile legii. Se vor atasa documentele indicate in cadrul Angajamentului ferm din care sa rezulte modul efectiv prin care tertul sustinator asigura indeplinirea obligatiilor asumate prin angajament. Nu se ia in considerare capacitatea economica si financiara a subcontractantului.
Standarde de asigurare a calitatii.
Se solicita SR EN ISO 9001 sau echivalent care asigura respectarea de catre operatorii economici a standardelor de asigurare a calitatii.
Modalitatea de indeplinire
In vederea indeplinirii cerintei ofertantul va completa DUAE, partea a-IV Criteriile de selectie, Sectiunea D - Sisteme de asigurare a calitatii si standarde de management de mediu.
Entitatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, dupa aplicarea criteriului de atribuire, sa prezinte documente justificative prin care sa demonstreze îndeplinirea cerintei, în conformitate cu informatiile cuprinse în DUAE
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat si mentine Standardul de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul in care se incadreaza activitatea ce face obiectul contractului.
În cazul unei asocieri, aceasta cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Va/vor fi prezentat/e certificat/e emise de organisme independente nationale sau internationale care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, valabile la data prezentarii certificatului. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
În conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, se vor accepta certificate echivalente, emise de organisme de certificare acreditate stabilite în alte state membre.
Nota: Cerinta privind certificarea ISO 9001 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul tertului sustinator.
Este obligatorie incarcarea in SEAP a Acordului de asociere, semnat cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat in conditiile legii.
Standarde de asigurare a managementului de mediu.
Se solicita SR EN ISO 14001 sau echivalent care asigura respectarea de catre operatorii economici a standardelor de management de mediu.
Modalitatea de indeplinire
In vederea indeplinirii cerintei ofertantul va completa DUAE, partea a-IV Criteriile de selectie, Sectiunea D - Sisteme de asigurare a calitatii si standarde de management de mediu.
Entitatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, dupa aplicarea criteriului de atribuire, sa prezinte documente justificative prin care sa demonstreze îndeplinirea cerintei, în conformitate cu informatiile cuprinse în DUAE
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat si mentine Standardul de asigurare de management de mediu SR EN ISO 14001 sau echivalent, pentru domeniul in care se incadreaza activitatea ce face obiectul contractului.
În cazul unei asocieri, aceasta cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Va/vor fi prezentat/e certificat/e emise de organisme independente nationale sau internationale care atesta respectarea standardelor de asigurare de management de mediu, respectiv ISO 14001 sau echivalente, valabile la data prezentarii certificatului. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de de management de mediu asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al mamagementului de mediu.
În conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, se vor accepta certificate echivalente, emise de organisme de certificare acreditate stabilite în alte state membre.
Nota: Cerinta privind certificarea ISO 14001 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul tertului sustinator.
Este obligatorie incarcarea in SEAP a Acordului de asociere, semnat cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat in conditiile legii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) CONDITII SPECIFICE PENTRU CONTRACTELE DE SERVICII
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) TIPUL PROCEDURII
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) CRITERII DE ATRIBUIRE
IV.2.1) Criterii de atribuire
Cel mai bun raport calitate-pret
in ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii Pondere Punctaj maxim
1. Pretul ofertei 50 % 50
Descriere: Componenta financiara. Ponderea de 50% pentru pret se refera la oferirea unor autobuze care raspund in totalitate cerintelor caietului de sarcini care sunt considerate minimale constituind totusi un criteriu important de departajare a ofertelor.
2. calitate 50 % 50
Descriere: Avand in vedere cerintele legate de cresterea performantelor din punct de vedere tehnic si calitativ sunt utilizate 50% din puncte pentru aprecierea urmatoarelor caracteristici: puterea specifica instalata pentru tractiune, puterea litrica, consum mediu de carburant, confort si siguranta calatori etc
Punctaj maxim total: 100
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.08.2017 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2017 16:00

IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data (reprezinta data limita de evaluare a ofertelor): 08.09.2017 18:00

Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisie de evaluare

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) CONTRACTUL ESTE PERIODIC
Nu
VI.2) CONTRACTUL SE INSCRIE INTR-UN PROIECT/PROGRAM FINANTAT DIN FONDURI COMUNITARE
Nu

Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) ALTE INFORMATII
a).Toti operatorii economici au obligatia de a depune in SEAP, pana la data si ora depunerii ofertei, si urmatoarele documente: - Formularele: F1,F2,F3,F5,F6,F9,F10,F11,F12,F13,F15, F16; - Documentul DUAE; - Dovada constituirii garantiei de participare. b). Operatorul economic declarat castigator are obligatia, inainte de semnarea contractului, sa prezinte urmatoarele documente: Acordul de asociere legalizat; reconfirmarea Cash-flow-ului constituit prin scrisoare bancara/ scrisoare emisa de institutii financiare din care sa rezulte ca suma de 31.905.525 lei este rezervata pentru derularea contractului de furnizare 400 autobuze urbane,conform Formular nr.12, contul IBAN deschis la trezorerie pentru efectuarea platilor, precum si numele persoanei împuternicite si calitatea pe care o detine sa semneze acest contract. c).Comisia de evaluare va avea in vedere si prevederile din Sectiunea a 11-a - Oferte care cuprind produse originale din tari terte si relatiile cu aceste tari, invocate la art. 223 din Legea 99/2016.
VI.4) CAI DE ATAC
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Notif.prealabila 10 zile, în conf. cu prev.art. 6, alin.(1),lit. a) din Legea 101/2016; Contestatie 10 zile, conf art. 8, alin (1) lit.a) din Legea 101/2016. A se vedea inf.supl. din sectiunea VI.3), pct. 3 de mai sus.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Bucuresti - Directia Proceduri Achizitii
Adresa postala: B-dul Regina Elisabeta nr. 47, Sector 5, Bucuresti, Parter, Camera 49 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 50013 , Romania , Tel. +40 213055500 , Email: directiaproceduriachizitii@pmb.ro , Fax: +40 213055587 , Adresa internet (URL): -
VI.5) DATA EXPEDIERII PREZENTULUI ANUNT
30.06.2017 14:15
41: A, AL, AND, B, BG, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EST, F, FIN, FL, GB, GR, H, HR, I, IL, IRL, LT, LV, MC, MD, N, NL, P, PA, PL, RO, S, SLO, SK, SRB, TR, UAE, USA, V
----------
2016: 28.760 mile (53.263 km) în aer / 4.400 km pe calea ferată / 2017: 24.170 mile (44.763 km) în aer / 2.650 km pe calea ferată
Avatar utilizator
Robert24
Site Admin
 
Mesaje: 7886
Membru din: Lun, 07 Feb 2011, 12:01
Localitate: Pretutindeni

Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020

Mesajde Robert24 » Dum, 02 Iul 2017, 10:15

Documentatia
CAIET DE SARCINI - AUTOBUZE.pdf
(5.28 MiB) Descărcat de 204 ori



Vor fi:
- 320 autobuze 12m
- 50 autobuze 10m
- 30 autobuze articulate 18m
41: A, AL, AND, B, BG, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EST, F, FIN, FL, GB, GR, H, HR, I, IL, IRL, LT, LV, MC, MD, N, NL, P, PA, PL, RO, S, SLO, SK, SRB, TR, UAE, USA, V
----------
2016: 28.760 mile (53.263 km) în aer / 4.400 km pe calea ferată / 2017: 24.170 mile (44.763 km) în aer / 2.650 km pe calea ferată
Avatar utilizator
Robert24
Site Admin
 
Mesaje: 7886
Membru din: Lun, 07 Feb 2011, 12:01
Localitate: Pretutindeni

Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020

Mesajde punmeister » Dum, 02 Iul 2017, 10:25

*puke*
Fişiere ataşate
Capture.PNG
Capture.PNG (18.86 KiB) Vizualizat de 340 ori
Avatar utilizator
punmeister
Membru Bronze
 
Mesaje: 1138
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020

Mesajde ByOnu » Dum, 02 Iul 2017, 11:43

Nu-mi spune ca vrei scaune tapitate. :lol: Vor arata horror si vor mirosi ca atare. Nu am atins acel nivel de civilizatie inca.
VREAU PASAJ LA PIATA ROMANA! ACUM!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 3092
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020

Mesajde lucica » Dum, 02 Iul 2017, 12:08

Vom avea articulate? Sunt curios pe ce linii le vor baga,ca la cum se parcheaza la noi...
lucica
 
Mesaje: 219
Membru din: Mar, 29 Noi 2016, 17:33

Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020

Mesajde Cristy » Dum, 02 Iul 2017, 12:10

O noutate față de caietul de sarcini votat în decembrie este că acum e posibil sa avem in sfarsit o altă schemă de culoare:
Fişiere ataşate
Screenshot_20170702-130720.jpg
Screenshot_20170702-130720.jpg (416.4 KiB) Vizualizat de 298 ori
Avatar utilizator
Cristy
Membru Bronze
 
Mesaje: 547
Membru din: Vin, 28 Ian 2011, 19:07
Localitate: Bucuresti

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Autobuze RATB


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: andrei11, Andrei98, stere şi 8 vizitatori