Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)

Prezentări și discuții - vagoane de călători

Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)

Mesajde Gabi23 » Lun, 05 Iul 2010, 20:24

Vagoane Seria 20-31

Modernizate de: SIRV Braşov
Provine din: seria 21-47
Anii de modernizare: 2009-2011
Lungimea peste tampoane: 24500 mm
Ampatamentul: 17200 mm
Înăltimea de la NSS: 4.050 mm
Înăltimea cutiei: 1.255 mm
Masa vagonului gol: 44 tone
Viteza maximă de circulatie: 140 km/h
Boghiurile: Minden-Deutz, cu frână cu saboţi şi roţi cu bandaj
Frâna pneumatică: KE - GPR
Ampatamentul boghiului: 2500 mm
Viteza maximă de circulaţie: 140 km/h
Tensiuni de alimentare: 1500 V 50 Hz c.a.
Încălzire şi ventilaţie: instalaţie de climatizare
Număr de locuri: 80
Cabine toaletă: 2
Avatar utilizator
Gabi23
Site Admin
 
Mesaje: 9909
Membru din: Lun, 28 Dec 2009, 01:47
Localitate: Bucureşti, Sector 6 - Crângaşi

Re: Vagoane seria 20-31 (Remarul "16 Februarie" Cluj Napoca)

Mesajde mindmasster » Joi, 07 Oct 2010, 15:33

Cred ca au ramas fara vopsea baietii. Serios . Arata oribil cu cele 2 nuante de albastru . La interior chiar imi place da la exterior este .... Opinia mea .
Hobane Pod Ciurel finalizate : 20/48
Avatar utilizator
mindmasster
Membru Silver
 
Mesaje: 1164
Membru din: Vin, 19 Mar 2010, 23:21
Localitate: Bucuresti

Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)

Mesajde Tom » Vin, 08 Oct 2010, 20:57

Vad ca ii ajuta pictorii cu spray :lol: :twisted:
Nu poți spune că ești OM dacă n'ai plantat un POM și nu ai crescut un TOM!
Avatar utilizator
Tom
Pisică
 
Mesaje: 1640
Membru din: Mar, 29 Dec 2009, 01:03
Localitate: Imperium Trix

Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)

Mesajde Leo » Lun, 20 Dec 2010, 22:59

Daca il vopseau complet era mult mai bine... :roll:
Avatar utilizator
Leo
 
Mesaje: 40
Membru din: Mie, 15 Dec 2010, 21:40

Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)

Mesajde mindmasster » Mar, 21 Dec 2010, 12:08

Leo scrie:Daca il vopseau complet era mult mai bine... :roll:


Mult mai bine . La interior arata chiar bine , da exteriorul e oribil
Hobane Pod Ciurel finalizate : 20/48
Avatar utilizator
mindmasster
Membru Silver
 
Mesaje: 1164
Membru din: Vin, 19 Mar 2010, 23:21
Localitate: Bucuresti

Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)

Mesajde Der Hofmeister » Mar, 27 Dec 2011, 18:59

Un nou vagon seria 20-31 modernizat de SIRV Brasov a plecat in teste spre Sighisoara in aceasta dupa-amiaza

50 53 20-31 008-7

Imagine
50 53 20-31 008-7 - 27.12.2011 by Meister Hoffmeister, on Flickr

Imagine
50 53 20-31 008-7 - 27.12.2011 (2) by Meister Hoffmeister, on Flickr
#NEXT #BMW #4sure
Avatar utilizator
Der Hofmeister
Membru Silver
 
Mesaje: 1295
Membru din: Lun, 06 Dec 2010, 10:00
Localitate: București

Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)

Mesajde mureseanu_976 » Mar, 27 Dec 2011, 21:03

Vagoanele acestea vor deveni o "blasfemie" daca sunt utilizate in diverse IR-uri. Din pacate la Tirgu Mures au "aruncat" vagoanele 003 si 006, unul din acestea face IR 1647 (4548) Tirgu Mures - Bucuresti de noapte (!), iar celalalt momentan face pe Regio 2444 / 2441 Tirgu Mures - Vintu de Jos si retur :x

Sper din tot sufletul ca acest 008 la introducerea in seriviciu sa "viziteze" Toplita, Tirgu Mures sau Teius in personale (regio), si nicidecum ca vagon suplimentar in diverse IR-uri de Bucuresti sau Sibiu :lol:
mureseanu_976
Membru Silver
 
Mesaje: 165
Membru din: Lun, 12 Dec 2011, 00:07

Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)

Mesajde Marian Andrei » Mar, 27 Dec 2011, 21:30

TIgai, am mers mai devreme cu unul pe IR1746 si te trage curentu, vibreaza cand franeaza iar la 140 zici ca esti intr-un avion care se prabuseste :roll:
https://mobilitate.eu – Transporturi. Mobilitate. Infrastructură. Logistică.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 15886
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)

Mesajde Dr2005 » Mar, 27 Dec 2011, 22:55

La 1746 şi 1622 sunt puse ca vagoane suplimentare pe Braşov - Bucureşti.
Dr2005
 

Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)

Mesajde Marian Andrei » Mar, 27 Dec 2011, 22:57

Da, dar asta nu schimba cu nimic ca sunt naspa.
https://mobilitate.eu – Transporturi. Mobilitate. Infrastructură. Logistică.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 15886
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)

Mesajde Dr2005 » Mar, 27 Dec 2011, 23:06

Ideea e că la unele IR e musai să se pună vagoane cu 4 locuri pe rând, că altfel nu cred că îi durea mâna să pună un 20-55. În schimb, IR de Vatra Dornei are vreo 8 vagoane de clasa a doua, toate cu compartimente cu 6 locuri, adică AVA 200 şi 21-70!
Am călătorit anul trecut cu 20-31... sunt destul de bunicele, măcar nu au toate scaunele faţă în faţă. Că nu sunt pentru drum lung e altă mâncare de peşte, dar decât etajate, mai bine 20-31.
Am văzut că s-a deschis robinetul la modernizări, au început să iasă 19/20-83, 20-49 (am văzut nr. 260), acum şi 20-31. În schimb, 20-76 sunt majoritatea la gard din lipsă de revizie.
Dr2005
 

Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)

Mesajde mureseanu_976 » Mar, 27 Dec 2011, 23:31

Dr2005 scrie:20-49 (am văzut nr. 260)


Cel mai mare numar vazut de mine e 270, iesit anul trecut din SIRV Brasov. Deci nu intra in ecuatie productia de 20-49-200.

Stie cineva ce ritm de lucru au la 20-31 ? Cate vagoane isi propun sa scoata in circulatie ?
mureseanu_976
Membru Silver
 
Mesaje: 165
Membru din: Lun, 12 Dec 2011, 00:07

Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)

Mesajde Dr2005 » Vin, 13 Ian 2012, 11:39

... prevăzut cu ncomodele scaune de 20-49. Le-au stricat şi p'astea :(
Dr2005
 

Re: Vagoane seria 20-31 (SIRV Brasov)

Mesajde Der Hofmeister » Dum, 29 Ian 2012, 12:22

Niste cotoarbe infecte, niste ragalii de vagoane - complet neetansate (te trage curentul de nu-i adevarat, de ajungi cu reumatism poliarticular la destinatie), cu niste scaune liliputane si extrem de incomode, spatiu pentru picioare si bagaje mai mult decat spartan, antifonare absolut sublima, suspensii inconfortabile care nu reusesc sa absoarba imperfectiunile caii de rulare, ci mai degraba le amplifica (mai ales pe tronsoane nemodernizate). In concluzie: un epic fail, ca si mult hulitele 20-49. SIRV Brasov, lasa-ne, lasa-ne :evil:

Mie mi-a pierit tot cheful cand le-am vazut ieri pe IR 1645 (care in mod normal are vagoane 21-76 sau 89-87 sau 21-87 pentru clasa a II-a si 19-70 sau 10-91 sau 19-83 sau 19-87 pentru clasa I). A fost o garnitura de criza, e clar, asa ca sper sa nu se mai repete:

Locomotiva 477-773-2 - Vagon 21-86(fara calatori) - Vagon 20-31(fara calatori) - Vagon 20-83 (vag. 21) - Vagon 89-87 (vag. 22) - Vagon 20-31 (vag. 1) - Vagon 20-49 (vag. 2) - Vagon 20-49 (vag. 3) - Vagon 20-49 (vag. 4)
#NEXT #BMW #4sure
Avatar utilizator
Der Hofmeister
Membru Silver
 
Mesaje: 1295
Membru din: Lun, 06 Dec 2010, 10:00
Localitate: București

Următorul

Înapoi la Prezentări și discuții - vagoane de călători


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori