Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantVagoane de călători

 

Topic: Vagoane seria 20-49 (SIRV Brașov - Remarul 16 Februarie Cluj)

97 posts, 57066 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
Vagoane seria 20-49 (SIRV Brașov - Remarul 16 Februarie Cluj) Gabi23

Vagoanele seria 20-49

Provin din modernizarea vagoanelor seria 20-47/57 de către SIRV Brasov si Remarul 16 Februarie Cluj-Napoca.

Seria 20-49.0      
Ani modernizare:     2008-2009     
Lungimea peste tampoane:     24.500 mm
Ampatamentul:     17.200 mm
Înăltimea de la nivelul superior al sinei:     4.050 mm
Înăltimea cutiei:     1.255 mm
Masa vagonului gol:     42,6 tone
Viteza maximă de circulatie:     140 km/h
Boghiurile:     Minden-Deutz
Frâna pneumatică:     KE - GPR
Ampatamentul boghiului:     2500 mm
Sarcina maximă pe osie:     16 tone
Tensiuni de alimentare:     1500 V 50 Hz c.a.
Încălzire:     aer modulat     
Lătimea coridorului:     710 mm
Număr de locuri:     80 (10 compart. cu 8 locuri)     
Cabine toaletă:     2, cu descărcare între sine     
Alte dotări:     - prize 220 V 50 Hz c.a., supraveghere video, sistem interior de informare a călătorilor

     Seria 20-49.2
Ani modernizare:     2009-2011
Lungimea peste tampoane:     24.500 mm
Ampatamentul:     17.200 mm
Înăltimea de la nivelul superior al sinei:     4.050 mm
Înăltimea cutiei:     1.255 mm
Masa vagonului gol:     42,6 tone
Viteza maximă de circulatie: 140 km/h
Boghiurile:     Minden-Deutz
Frâna pneumatică:     KE - GPR
Ampatamentul boghiului:     2500 mm
Sarcina maximă pe osie:     16 tone
Tensiuni de alimentare:     1500 V 50 Hz c.a.
Încălzire:     instalatie de climatizare
Lătimea coridorului:     710 mm
Număr de locuri: 80 (48 în compart. si 32 în salon)
Cabine toaletă:     2, cu vas WC vacuumatic
Alte dotări:     - prize 220 V 50 Hz c.a., supraveghere video, sistem interior de informare a călătorilor
     - usi de acces electro-pneumatice
 


Pliant A.jpg (105.44 KB; downloaded 12684 times)

Pliant B.jpg (126.71 KB; downloaded 12672 times)

Pliant 20-49 Seria 2xx (1).jpg (302.59 KB; downloaded 8489 times)
20-49 Seria 2xx (2).jpg (262.65 KB; downloaded 8472 times)

 


Re: Vagoane seria 20-49 (SIRV Brasov -Remarul 16 Februarie C Gabi23

In Revizia de Vagoane Iasi, zac in conservare cam 15-20 de vagoane 20-49 0xx. In acest timp, avem in traseu o gramada jegurile casabile de 21-47, 20-47, 20-57 pe trenurile regionale...

50 53 20-49 037-6 - Iasi - 28.09.2012.jpg (208.31 KB; downloaded 13535 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Vagoane seria 20-49 (SIRV Brasov -Remarul 16 Februarie C Utilizator anonim

024

DSC_3190.JPG (367.43 KB; downloaded 13309 times)

 


Re: Vagoane seria 20-49 (SIRV Brasov -Remarul 16 Februarie C Robert24

20-49 015 si 20-49 016
20-49 015.jpg (250.97 KB; downloaded 13180 times)
20-49 016.jpg (257.01 KB; downloaded 13128 times)

 


Re: Vagoane seria 20-49 (SIRV Brasov -Remarul 16 Februarie C Gabi23

20-49 260 în compunerea lui R 2021 Bucureşti - Tg. Jiu. Aparţine Reviziei de Vagoane Craiova.

50 53 20-49 260-4 - Bucuresti Nord - 19.07.2013 (R2021).jpg (435.05 KB; downloaded 13129 times)

 


Re: Vagoane seria 20-49 (SIRV Brasov -Remarul 16 Februarie C Robert24

010 si 023

20-49 010.jpg (423.06 KB; downloaded 13088 times)

20-49 023.jpg (423.66 KB; downloaded 13063 times)

 


Re: Vagoane seria 20-49 (SIRV Brasov -Remarul 16 Februarie C Gabi23

034 al Reviziei de Vagoane Iaşi, rătăcit în compunerea lui IR 1741.



264 al Reviziei de Vagoane Galaţi în compunerea lui IR 1577.

50 53 20-49 034-3 - Bucuresti Nord - 13.08.2013.jpg (339.39 KB; downloaded 13094 times)
50 53 20-49 264-6 - Bucuresti Nord - 13.08.2013.jpg (295.49 KB; downloaded 13041 times)

 



Re: Vagoane seria 20-49 (SIRV Brasov -Remarul 16 Februarie C R936

20-49 024, IR 1742
9261340131_08806bbd76_z.jpg (144.5 KB; downloaded 10680 times)

 


Re: Vagoane seria 20-49 (SIRV Brasov -Remarul 16 Februarie C MariusCFRBucuresti

022 in compunerea trenului de Satu Mare




50-53-20-49-022-8 by mariuscfrbucuresti, on Flickr

 


Re: Vagoane seria 20-49 (SIRV Brasov -Remarul 16 Februarie C Robert24

017 in IR 1741 asteptand in Grivita
20-49 017 Grivita 201013.jpg (355.33 KB; downloaded 12820 times)

 


Re: Vagoane seria 20-49 (SIRV Brasov -Remarul 16 Februarie C Gabi23

Vagoanele 215, 216, 217, 218, 219 stau conservate în Sibiu, aşteptându-şi de luni de zile revizia. Inadmisibil cum vagoane modernizate la începutul anului 2010 stau şi ruginesc, în timp ce pe trenurile CFR Călători circulă vagoane epocale 21-47 (exemplare multe pe această Regională Braşov)!!!

20-49-uri la Sibiu - 08.02.2014.jpg (334.77 KB; downloaded 12711 times)


20-49 216 în vara anului 2010 (era ieşit de la modernizarea de la SIRV Braşov pe 08.02.2010)



Acelaşi vagon pe 08.02.2014 la fix 4 ani de la modernizare, conservat...

50 53 20-49 216-6 - Sibiu - 08.02.2014.jpg (221.91 KB; downloaded 12707 times)
50 53 20-49 216-6 - Bucuresti Nord - 27.06.2010.JPG (358.46 KB; downloaded 12802 times)

 


Re: Vagoane seria 20-49 (SIRV Brasov -Remarul 16 Februarie C mureseanu_976

Oricum seria climatizata este NEDEMNA de a circula pe trenuri de rang superior ! Sunt foarte multe greseli de proiectare la aceasta serie si multe defecte grosolane care se repara in stil romanesc (prin carpire). Nu vreau sa-mi imaginez ce si-ar zice oamenii din Satu Mare daca apuca in acest an pe sezonierul 1941 / 1942 aceste carute 20-49.200 pentru o calatorie de 20-21 ore...

Pentru trenuri Regio Sibiu - Tirgu Mures / Brasov / Craiova ar fi potrivite, ba chiar mai potrivite decat regretatele DWA-uri 21-80 care sunt distruse zilnic de fauna romaneasca in trenurile Regio de Buzau / Urziceni / Pitesti (si care DWA-uri ar fi meritat modernizarea in 21-70 Bmee si autorizarea la trenuri internationale).

 


Re: Vagoane seria 20-49 (SIRV Brasov -Remarul 16 Februarie C Gabi23

Pentru trenurile IR respective ar putea repara vagoanele relativ noi care zac prin revizii (22-96,-22.76, 21-76, 21-70 s.a.), dar unde nu există logică şi un management adevărat... Păi da, pentru trenuri regio, adică cred că puteau înlocui lejer epavele de vagoane 21-47, care pur si simplu nu mai au ce căuta în circulaţie la nivelul anului 2014 + fortată "civilizarea" călătorilor cu ajutorul Poliţiei TF şi a celorlalte organe ale statului!
20-49 2xx întradevăr au fost făcute "din topor" şi în grabă, în multe privinţe, dar dacă tot s-au băgat atâţia bani în peste 60 de vagoare, măcar să fie folosite.

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Vagoane de călători  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use