Pagina 1 din 3

Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita)

MesajScris: Sâm, 12 Iun 2010, 20:09
de Gabi23
VAGON SERIA 20.55

VAGON RECONSTRUIT COMPARTIMENTAT in anii 1998-1999,
CLASA a II-a , Seria 20.55, provenit din vagon compartimentat seria 20.57 – an fabricatie 1964

CARACTERISTICI TEHNICE
- lungimea vagonului peste tampoane : 24.500 mm
- viteza maxima : 140 Km/h
- tipul boghiului : Minden-Deutz
- tipul instalatiei de frânare : KE-GPR
- numar locuri vagon : 60 locuri

CARACTERISTICILE MODERNIZARII
- compartimentare : 10 compartimente amenajate pentru 6 locuri/compartiment
- sursa statica multitensiune: 1500 Vc.a. / 24 Vc.c.- 4,8 Kw
- generator cu poli în gheara: tip KS, 4,5 Kw
- instalatie de iluminat general - cu lampi fluorescente
- instalatie de iluminat local - lampi cu incandescenta
- instalatie de încalzire: cu aer modulat
- instalatie sonorizare: 6 W± 2 dB/ 100 Hz, 8 KHz
- usi acces: pliante cu închidere si blocare electropneumatica
- usi intercomunicatie: cu temporizare si actionare pneumatica
- usi compartiment din profile de aluminiu si geam securizat
- pereti realizati din poliester armat cu fibra de sticla , panel placat cu tapet PVC si din profile de aluminiu cu geam securizat
- dusumea placata cu covor PVC antiderapant si antiuzura
- cabina WC, modulata, din PAFS, prevazuta cu instalatie de actionare cu temporizare mecanica, dotata cu dozator sapun lichid
€

Re: Vagoane 20-55 modernizate la Atelierele CFR Grivita

MesajScris: Sâm, 12 Iun 2010, 21:15
de Dr2005
Primul vagon modernizat a fost - nu ştiu din ce motiv - vopsit în albastru, nu în roşu ca restul seriei. A avut domiciliul la Bucureşti Griviţa, Constanţa, Suceava, iar Constanţa... în final a ajuns la Braşov, unde îl găsim şi azi.

50 53 20-55 001-3-A12621(BucN-Bv)-BucN-008.jpg
50 53 20-55 001-3-A12621(BucN-Bv)-BucN-008.jpg (967.3 KiB) Vizualizat de 2306 ori

Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita)

MesajScris: Dum, 27 Mai 2012, 02:09
de mureseanu_976
20-55-063, 068 expirate si 082 lansat in trafic dupa RP !

IMG_1596.jpg
IMG_1596.jpg (168.58 KiB) Vizualizat de 2306 ori

IMG_1591.jpg
IMG_1591.jpg (146.88 KiB) Vizualizat de 2306 ori

Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita)

MesajScris: Vin, 22 Feb 2013, 14:45
de Marian Andrei
20-55 093

DSC_8718.JPG
DSC_8718.JPG (344.14 KiB) Vizualizat de 4186 ori

Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita)

MesajScris: Dum, 28 Iul 2013, 00:17
de Robert24
20-55 016 proaspat iesit din Grivita de la RG

20-55 016.jpg
20-55 016.jpg (402.63 KiB) Vizualizat de 3888 ori

Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita)

MesajScris: Dum, 04 Aug 2013, 10:20
de Robert24
20-55 098 in Brasov

20-55 098 Bv.jpg
20-55 098 Bv.jpg (172.35 KiB) Vizualizat de 3863 ori

20-55 098 serie.jpg
20-55 098 serie.jpg (141.54 KiB) Vizualizat de 3863 ori

Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita)

MesajScris: Dum, 25 Aug 2013, 22:59
de Robert24
080 si 089 in Ploiesti Sud

20-55 080.jpg
20-55 080.jpg (233.94 KiB) Vizualizat de 3825 ori

20-55 089.jpg
20-55 089.jpg (263.04 KiB) Vizualizat de 3825 ori

Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita)

MesajScris: Lun, 09 Sep 2013, 22:07
de R936
20-55 106, în compunerea trenului IR 1831.
E păcat că o bună parte dintre aceste vagoane au ajuns cum au ajuns, motiv pentru care nu se mai folosesc/pot folosi la trenuri IR. Altfel, sunt de departe mai confortabile decât ce găsim azi pe multe trenuri de rang inalt.

Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita)

MesajScris: Dum, 20 Oct 2013, 20:59
de Robert24
112 in Revizia Basarab
20-55 112 Basarb 201013.jpg
20-55 112 Basarb 201013.jpg (315.37 KiB) Vizualizat de 3704 ori

Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita)

MesajScris: Sâm, 15 Mar 2014, 22:00
de Gabi23
20-55 034, extrem de infect şi mâncat de rugină. A avut ultima revopsire la Griviţa în anul 2009, de atunci fiind oarecum cârpit... Cu ăsta trebuia să se prezinte CFR Călători la Târgul de Turism! :twisted: Nu vreau să supăr pe nimeni, dar trebuie să fii cretin să susţii că e normal ca aşa ceva să circule, indiferent de cât de necivilizaţi ar fi călătorii...

50 53 20-55 034-4 - Ploieşti Sud - 15.03.2014.jpg
50 53 20-55 034-4 - Ploieşti Sud - 15.03.2014.jpg (285.39 KiB) Vizualizat de 3631 ori

50 53 20-55 034-4 - Ploieşti Sud - 15.03.2014 (1).jpg
50 53 20-55 034-4 - Ploieşti Sud - 15.03.2014 (1).jpg (152.22 KiB) Vizualizat de 3631 ori


În vara anului 2010, acest vagon avea şi el un aspect normal.

50 53 20-55 034-4 - Bucuresti Basarab - 08.08.2010.JPG
50 53 20-55 034-4 - Bucuresti Basarab - 08.08.2010.JPG (346.53 KiB) Vizualizat de 3631 ori

Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita)

MesajScris: Dum, 23 Mar 2014, 22:32
de R936
Interior ceva mai deosebit al unui vagon 20-55 de Simeria. Nu mai țin minte numărul.

Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita)

MesajScris: Mie, 16 Apr 2014, 21:29
de R936
20-55 020

Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita)

MesajScris: Lun, 21 Apr 2014, 20:01
de MariusCFRBucuresti
20-55 073 cu statia de domiciliu Constanta in compunerea trenului IR 1652 Suceava Nord-Bucuresti Nord.

Re: Vagoane seria 20-55 (Atelierele Grivita)

MesajScris: Lun, 09 Iun 2014, 00:05
de Gabi23
Bătaie de joc să trimiţi în continuare aceste vagoane pe trenurile Inter Regio pentru care te gândeşti că plăteşti, viteză, confort şi curăţenie sporită faţă de trenurile Regio!!! Vagoanele 20-55 sunt depăşite pentru dpdv estetic pentru a fi utilizate în compunerile IR la nivelul anului 2014. Câtă prostie să fie oare la CFR Călători? I-aş plimba pe toţi bufonii care compun şi aprobă aceste stupizenii :evil: . Să plăteşti sume consistente pe bilet şi să călătoreşti într-un vagon incredibil de infect la interior (compartimente , toalete), fără AC la peste 30 de grade la umbră afară (deci în vagon cu mult peste), pe tren Constanţa - Bucureşti. În timp ce vagoane foarte bune zac în revizii sau sunt exploatate nepotrivit, trimiţând 19/20-83 pe Regio-uri pe motiv că nu ai ce să faci cu ele sau vagoane 30-76, 22-76 sunt utilizate deasemenea la trenuri regio pline de blatişti... Faptul că sunt compartimentate şi că au geamuri care se deschid este un argument pueril, dpdv al unui transport modern, performant şi civilizat.

Exemple:

20-55 006 (rev. Galaţi) folosit ca vagon suplimentar în tren IR1586 Constanţa-Bucureşti. Preţ: 62 lei. Chiar dacă este suplimentar, se putea utiliza un 20-83, 36-16 sau orice altceva mai curat cu AC de Galaţi/Constanţa.

50 53 20-55 006-2 - Bucureşti Nord - 08.06.2014.jpg
50 53 20-55 006-2 - Bucureşti Nord - 08.06.2014.jpg (282.13 KiB) Vizualizat de 3356 ori

50 53 20-55 006-2 - Bucureşti Nord - 08.06.2014 (1).jpg
50 53 20-55 006-2 - Bucureşti Nord - 08.06.2014 (1).jpg (233.69 KiB) Vizualizat de 3356 ori

50 53 20-55 006-2 - Bucureşti Nord - 08.06.2014 (2).jpg
50 53 20-55 006-2 - Bucureşti Nord - 08.06.2014 (2).jpg (265.54 KiB) Vizualizat de 3356 ori

50 53 20-55 006-2 - Bucureşti Nord - 08.06.2014 (3).jpg
50 53 20-55 006-2 - Bucureşti Nord - 08.06.2014 (3).jpg (327.78 KiB) Vizualizat de 3356 ori


20-55 040 şi 114 (rev Braşov) folosite pe tren IR 1641 Bucureşti - Tg. Mureş. Preţ: 85,4 lei. După ce că sunt incredibil de infecte mai sunt folosite şi pentru un drum de aproape 9 ore...

20-55 040 şi 114 - Bucureşti Nord - 08.06.2014.jpg
20-55 040 şi 114 - Bucureşti Nord - 08.06.2014.jpg (231.87 KiB) Vizualizat de 3356 ori