Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantVagoane de călători

 

Topic: Vagoane seria 19/21-76.900 (Atelierele Grivița)

128 posts, 62268 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Vagoane seria 19/21-76.900 (Atelierele Grivița) ANDU2100HP

51 53 0 21-76 901-5



 


Re: Vagoane seria 21-76.900 (Atelierele Grivita) Gabi23

ANDU2100HP wrote:
51 53 0 21-76 901-5

Acest vagon este oarecum impropiu încadrat în acestă serie "21-76". El a fost modernizat la Atelierele Griviţa în anul 2011, fiind la bază un vagon DWA 21-80 al CFR Călători. Griviţa a mai modernizat în trecut vagoane DWA 21-80, fiind încadrate la seria 21-70 (11 vagoane), acest vagon trebuind să devină iniţial 21-70 012. S-a considerat că totuşi sunt diferenţe importante între cele două modernizări, astfel că la prima prezentare a sa publică (ZF 2011) era încadrat într-o nouă serie: 21-96 001. Avea atunci viteza maximă de circulaţie 200 km/h, în prezent scăzând la 160 km/h. S-au mai analizat posibilitatea de încadrare a sa într-o serie cu schemă de poziţionare a locurilor similară, astfel ajungându-se la această posibilitate 21-76. Vagoanele de Arad au 84 de locuri, iar cel de Griviţa are 82 de locuri. Totuşi vagonul încă nu a fost achiziţionat (plătit) de către CFR Călători.

Câteva detalii:

21-76 901 - 10.06.2014.jpg (140.44 KB; downloaded 12770 times)


Plăcuţa aplicată cu seria 21-70 012

21-76 901 - 12.06.2014.jpg (204.55 KB; downloaded 12751 times)


Boghiu al vagonului:

21-76 901 - 12.06.2014 (2).jpg (253.42 KB; downloaded 12754 times)


Plăcuţa DWA:

21-76 901 - 12.06.2014 (1).jpg (454.57 KB; downloaded 12741 times)


Inscripţii şi manete:

21-76 901 - 12.06.2014 (3).jpg (120.01 KB; downloaded 12750 times)

21-76 901 - 12.06.2014 (4).jpg (187.71 KB; downloaded 12741 times)


Sursa vagonului:

21-76 901 - 12.06.2014 (6).jpg (177.82 KB; downloaded 12736 times)


21-76 901 - 12.06.2014 (5).jpg (370.3 KB; downloaded 12738 times)

 


Re: Vagoane seria 21-76.900 (Atelierele Grivita) Gabi23

21-76 904 (Rev 09.03.2016)

61 53 21-76 904-9 - Revizia București Grivița - 05.10.2016 (1).JPG (520.43 KB; downloaded 12297 times)

61 53 21-76 904-9 - Revizia București Grivița - 05.10.2016 (2).JPG (3.37 MB; downloaded 12259 times)


21-76 909 (Rev 03.08.2016)

61 53 21-76 909-8 - Revizia București Grivița - 05.10.2016 (1).JPG (543.68 KB; downloaded 12258 times)

61 53 21-76 909-8 - Revizia București Grivița - 05.10.2016 (2).JPG (439.98 KB; downloaded 12250 times)

 


Re: Vagoane seria 21-76.900 (Atelierele Grivita) Gabi23

Au ieșit de la Atelierele Grivița vagoanele911 și 912 (12.11.2016):

61 53 21-76 911-4 - Revizia București Grivița - 15.11.2016 (1).JPG (436.9 KB; downloaded 12130 times)

61 53 21-76 912-2 - Revizia Bucuresti Grivita - 15.11.2016 (1).JPG (455.49 KB; downloaded 12144 times)

61 53 21-76 912-2 - Revizia București Grivița - 15.11.2016 (2).JPG (292.28 KB; downloaded 12135 times)

61 53 21-76 912-2 - Revizia București Grivița - 15.11.2016 (3).JPG (78.26 KB; downloaded 12124 times)

 



Re: Vagoane seria 21-76.900 (Atelierele Grivita) Gabi23

Din păcate au tot mai multe geamuri sparte de către cretini...

903 în compunerea lui IR1651 București-Suceava:

61 53 21-76 903-1 - Bucuresti Nord - 12.07.2017 - IR1651 Buc-Sv (1).JPG (342.13 KB; downloaded 11534 times)


904 în compunerea lui IR1651 București-Suceava:

61 53 21-76 904-9 - Bucuresti Nord - 12.07.2017 - IR1651 Buc-Sv (1).JPG (344.87 KB; downloaded 11575 times)
61 53 21-76 904-9 - Bucuresti Nord - 12.07.2017 - IR1651 Buc-Sv (2).JPG (216.17 KB; downloaded 11517 times)


911 în compunerea lui IR1658 Bacău-București:

61 53 21-76 911-4 - Bucuresti Nord - 30.06.2017 - IR1658 Bacau-Buc (1).JPG (387.29 KB; downloaded 11510 times)

61 53 21-76 911-4 - Bucuresti Nord - 30.06.2017 - IR1658 Bacau-Buc (2).JPG (196.48 KB; downloaded 11528 times)

 


Re: Vagoane seria 21-76.900 (Atelierele Grivita) Robert24

Mai modernizam 21-80 in varianta 21.76 9xx
(si facem si clasa I - din 19-80 in 19-76 9xx)

Numar anunt: 177375 / 22.07.2017
Denumire contract: Servicii de modernizare a vagoanelor de calatori seriile 1980, 2180 - serie noua 1976 varianta II, 2176 varianta II

Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 11,217,777  si  127,234,645 RON

Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent, cu valabilitate de 6 luni de la semnarea acestuia, se va incheia dupa finalizarea procedurii de atribuire a acordului cadru, iar urmatoarele contracte subsecvente estimativ la un interval de 6 luni.
Valoarea totala a contractului subsecvent: minim 11.217.777 lei, fara TVA - maxim: 13.470.862 lei, fara TVA.

Pentru acordul cadru:
Servicii de modernizare a vagonului de calatori seria 1980, serie noua 1976 varianta II-minim -1 serviciu/vagon -maxim-25 servicii/vagon
Servicii de modernizare a vagonului de calatori seria 2180, serie noua 2176 varianta II- minim-4 servicii/vagon -maxim    32 servicii/vagon ;

Pentru contractul subsecvent:
Servicii de modernizare a vagonului de calatori seria 1980, serie noua 1976 varianta II-minim 1 serviciu/vagon -maxim 1 serviciu/vagon
Servicii de modernizare a vagonului de calatori seria 2180, serie noua 2176 varianta II-minim 4 servicii/vagon -maxim    5 servicii vagon ;

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 28.08.2017 16:00

caiet de sarcini SNTFC 86-2017-semnat (1).pdf
caiet de sarcini SNTFC 86-2017-semnat (1).pdf (3.55 MB; downloaded 468 times)

MDZ_1980_2180_Cromatica 1976_2176_var II-semnat (1).pdf
MDZ_1980_2180_Cromatica 1976_2176_var II-semnat (1).pdf (290.94 KB; downloaded 414 times)


Si le facem albastre si p-astea :)
20761976.PNG (278.32 KB; downloaded 11472 times)

 


Re: Vagoane seria 19/21-76.900 (Atelierele Grivita) mureseanu_976

Vagonul "protocolar" 61 53 21-76 914-8 Bmeet in vizita la Tirgu Mures

Imi permit sa intreb pe aceasta cale : se mai aude ceva de cele 25 + 32 cutii DWA propuse pentru modernizare ? Sau nu a fost atribuit contractul, sau a fost anulat tot din vicii de procedura ?  :lol:



 



Re: Vagoane seria 19/21-76.900 (Atelierele Grivita) Andrei Andraș

Atelierele CFR Grivița modernizează 57 de vagoane pentru CFR Călători

CFR Călători a atribuit contractul pentru servicii de modernizare a vagoanelor de calatori seriile 19-80, 21-80 în varianta de serie noua 19-76 varianta II, 21-76 varianta II. Un număr de 15 vagoane de acest tip au fost modernizate în anul 2016, fiind introduse în exploatare pe trenurile de viteză ale companiei. Astfel, contractul cadru, pentru 48 de luni, cu o valoare totală ce poate ajunge la 127 milioane lei, echivalent cu 27,6 milioane de euro a fost atribuit Atelierele CFR Grivița S.A.. Este vorba de modernizarea unui total de 57 de vagoane seriile 19-80, 21-80 în varianta de serie noua 19-76 varianta II, 21-76 varianta II, in cadrul Atelierele CFR Grivița.

Vor fi modernizate vagoane în varianta pentru Clasa I și Clasa II, cu organizarea salonului după cum urmează.

1-4-800x395.jpg (42.11 KB; downloaded 11085 times)

2-1-800x455.jpg (56.86 KB; downloaded 11076 times)


De asemenea, CFR Călători va implementa pe această serie, noua tematică de vopsire a companiei.

Untitled-1-800x329.jpg (20.14 KB; downloaded 11066 times)


Noile vagoane vor fi echipate cu sisteme de climatizare, informare a călătorilor, finisaje și interioare moderne, fiind destinate trenurilor de mediu parcurs ale companiei. Viteza după modernizare va fi de 160 km/h.

Foto: Andrei Marian


Sursă -> http://newsby.marianandrei.com/ateliere ... -calatori/

 


Re: Vagoane seria 19/21-76.900 (Atelierele Grivita) Gabi23

909 în compunerea lui IR1658 Bacău-București (august 2017):

61 53 21-76 909-8 - Bucuresti Nord - 25.08.2017 - IR1658 Bacau-Buc.JPG (366.43 KB; downloaded 10823 times)

 


Re: Vagoane seria 19/21-76.900 (Atelierele Grivita) shoppy

Andrei17 wrote:
Atelierele CFR Grivița modernizează 57 de vagoane pentru CFR Călători....
Sa mai vina directorul de la Astra sa spuna ca se urmareste sabotarea industriei romanesti.

 


Re: Vagoane seria 19/21-76.900 (Atelierele Grivita) mureseanu_976

shoppy wrote:
Andrei17 wrote:
Atelierele CFR Grivița modernizează 57 de vagoane pentru CFR Călători....
Sa mai vina directorul de la Astra sa spuna ca se urmareste sabotarea industriei romanesti.


Daca e atat de avar dupa bani din contracte, DE CE nu s-a oferit Astra sa modernizeze cutiile DWA ? Poate veneau cu un pret mai bun decat Grivita, si fara sa monteze mizeriile de geamuri cu panouri de acril intermediare (care nu fac altceva decat sa mareasca suprafata casanta pentru ciorile care arunca cu pietre). Nu scrie nicaieri ca trebuie doar sa fabrice de la zero - asta daca mai vor sa existe pe piata libera. Acuma a castigat un contract pentru montarea unitatilor de AC pe Citaro-urile neclimatizate ale STB (ex-RATB). Doar asa, de subzistenta...

In 2002-2003 a putut sa modernizeze cutiile vagoanelor Gorlitz, rezultand 30x 19-76 Alee si 10x Bistro-uri 89-76. Au iesit superbe si ar putea sa le "actualizeze" pentru serviciu comercial de inca 15-20 ani. La cehi se poate cu vagoane omoloage, deci si la noi ar trebui sa se poata.

Ultimele vagoane modernizate de Astra au fost seriile 19-54 (001...011) si demonstratorul 20-81 001, in jurul anului 2004. Si-au pus mainile in cap din pricina calitatii indoielnice a tablei vagoanelor IVA (cele fabricate dupa 1984-1985 erau de o calitate cel putin mediocra). Insa nu e acelasi lucru la cutiile Gorlitz / DWA care chiar si din cele abandonate in Basarab, inca se pot gasi exemplare pretabile pentru modernizari. Tabla mai buna decat cea nemteasca de acum 30 ani pe cutii Y nu exista...

 


Re: Vagoane seria 19/21-76.900 (Atelierele Grivita) Cosmin Niculiţa

Acum cateva zile, am vazut la Grivita un vagon 21-76 seria 900 vopsit in schema Express.

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Vagoane de călători  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420557 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use