Topic: Vagoane seria 75-71 (Atelierele Griviţa)
8 posts, 5049 views- Gabi23
-
Posted:
-
Vagoane seria 75-71 (Atelierele Griviţa)
Gabi23
Vagoane seria 75-71 (001-005)
Cele 5 vagoane de dormit au fost reconstruite în anii '90 la Atelierele Griviţa, fiind catalogate neoficial drept cele mai nereuşite vagoane-dormitor din parcul CFR Călători, fiind foarte înghesuite din cauza celor 17 compartimente... În prezent a nivelul anului 2014, cele 5 vagoane sunt retrase (probabil definitiv) din circulaţie, ultimul care a circulat fiind 005, undeva aproximativ până la finele anului 2010. În general au circulat pe ruta Bucureşti - Arad - Bucureşti, ocazional şi pe trenurile externe (având drept de circulaţie internaţional), iar finalul le-a găsit şi pe trenurile spre Vatra Dornei... Iniţial au fost încadrate în seria 71-31 (019=001, 020=002, 046=003, ???=004, ???=005).
CARACTERISTICI TEHNICE
- lungimea vagonului peste tampoane : 26.400 mm
- viteza maximă : 140 Km/h (iniţial au avut 160 km/h)
- tipul boghiului : Minden-Deutz
- tipul instalatiei de frânare : KE-PRD
- compartimentare : 17 compartimente amenajate pentru 2 locuri/compartiment
- generator cu ax cardanic (2 buc) : 10 Kw
- instalaţie de iluminat : general - cu lampi fluorescente
: local - lămpi cu incandescenţă
- instalatie de încalzire : cu aer modulat şi apă caldă
Vagoane seria 75-71 (001-005)
Cele 5 vagoane de dormit au fost reconstruite în anii '90 la Atelierele Griviţa, fiind catalogate neoficial drept cele mai nereuşite vagoane-dormitor din parcul CFR Călători, fiind foarte înghesuite din cauza celor 17 compartimente... În prezent a nivelul anului 2014, cele 5 vagoane sunt retrase (probabil definitiv) din circulaţie, ultimul care a circulat fiind 005, undeva aproximativ până la finele anului 2010. În general au circulat pe ruta Bucureşti - Arad - Bucureşti, ocazional şi pe trenurile externe (având drept de circulaţie internaţional), iar finalul le-a găsit şi pe trenurile spre Vatra Dornei... Iniţial au fost încadrate în seria 71-31 (019=001, 020=002, 046=003, ???=004, ???=005).
CARACTERISTICI TEHNICE
- lungimea vagonului peste tampoane : 26.400 mm
- viteza maximă : 140 Km/h (iniţial au avut 160 km/h)
- tipul boghiului : Minden-Deutz
- tipul instalatiei de frânare : KE-PRD
- compartimentare : 17 compartimente amenajate pentru 2 locuri/compartiment
- generator cu ax cardanic (2 buc) : 10 Kw
- instalaţie de iluminat : general - cu lampi fluorescente
: local - lămpi cu incandescenţă
- instalatie de încalzire : cu aer modulat şi apă caldă
61 53 75-71 003-0 - Atelierele Grivita - 12.07.2012.jpg (353.64 KB; downloaded 4340 times)
61 53 75-71 005-5 - Revizia Bucuresti Grivita - 09.08.2010.JPG (205.96 KB; downloaded 4236 times)
- mureseanu_976
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 75-71 (Atelierele Griviţa)
mureseanu_976
Cel mai bine ar fi sa le vanda austriecilor decat sa ajunga taiate pe la Remat ; ei inca folosesc T2S-uri pe trenuri internationale unde vitezele de deplasare nu depasesc 160 km/h :
http://www.railfaneurope.net/pix/at/car...G_6256.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/at/car...5-3-mt.jpg
Cel mai bine ar fi sa le vanda austriecilor decat sa ajunga taiate pe la Remat ; ei inca folosesc T2S-uri pe trenuri internationale unde vitezele de deplasare nu depasesc 160 km/h :
http://www.railfaneurope.net/pix/at/car...G_6256.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/at/car...5-3-mt.jpg
- CFRFAN69
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 75-71 (Atelierele Griviţa)
CFRFAN69
Mai există în ziua de astăzi aceste vagoane 75-71 ?
Mai există în ziua de astăzi aceste vagoane 75-71 ?
- Dristorul Nr.3
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 75-71 (Atelierele Griviţa)
Dristorul Nr.3
75-71 sau T2S
002 a stat in Grivita pana mai acum vreo doi ani, si mai era unul pe la Ploiesti, parca....004?
75-71 sau T2S
002 a stat in Grivita pana mai acum vreo doi ani, si mai era unul pe la Ploiesti, parca....004?
- CFRFAN69
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 75-71 (Atelierele Griviţa)
Gabi23
Au fost demarate procedurile de evaluare pentru stabilirea prețului estimat de vânzare prin BRM a celor 5 vagoane din această serie.
Vagoanele sunt stocate la:
- Atelierele Grivița: 001, 003
- Revizia București Grivița: 002, 005
- Depoul Ploiești: 004
Au fost demarate procedurile de evaluare pentru stabilirea prețului estimat de vânzare prin BRM a celor 5 vagoane din această serie.
Vagoanele sunt stocate la:
- Atelierele Grivița: 001, 003
- Revizia București Grivița: 002, 005
- Depoul Ploiești: 004
- Dristorul Nr.3
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 75-71 (Atelierele Griviţa)
Dristorul Nr.3
Ma mir ca le-au pastrat atata timp....
Unul din ele putea fi vazut din tren pana mai acum cativa ani. Era in schema rosie cu dunga alba.
Dupa astea probabil vor urma MU-urile.
Ma mir ca le-au pastrat atata timp....
Unul din ele putea fi vazut din tren pana mai acum cativa ani. Era in schema rosie cu dunga alba.
Dupa astea probabil vor urma MU-urile.