Vagoane seria 20-68 (Remar/Electroputere VFU Pașcani)

Prezentări și discuții - vagoane de călători

Re: Vagoane seria 20-68 (Remar Pascani)

Mesajde Gabi23 » Dum, 09 Iul 2017, 09:41

S-a continuat revopsirea lor? Câte din cele 7 vagoane circulă?
Avatar utilizator
Gabi23
Site Admin
 
Mesaje: 11408
Membru din: Lun, 28 Dec 2009, 01:47
Localitate: Bucureşti, Sector 6 - Crângaşi

Re: Vagoane seria 20-68 (Remar Pascani)

Mesajde Gaby » Dum, 09 Iul 2017, 11:47

Toate circulă din ce știu eu, doar două au fost vopsite.
Avatar utilizator
Gaby
Membru Silver
 
Mesaje: 908
Membru din: Dum, 06 Apr 2014, 13:17
Localitate: Iași, România

Re: Vagoane seria 20-68 (Remar Pascani)

Mesajde punmeister » Dum, 09 Iul 2017, 11:55

Adica 001 si 002.
Avatar utilizator
punmeister
Membru Gold
 
Mesaje: 4403
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Vagoane seria 20-68 (Remar Pascani)

Mesajde Gabi23 » Dum, 09 Iul 2017, 13:02

Multumesc de raspuns. Eram interesat daca au mai avansat cu revopsirea lor. E bine ca sunt functionale si circula.
Avatar utilizator
Gabi23
Site Admin
 
Mesaje: 11408
Membru din: Lun, 28 Dec 2009, 01:47
Localitate: Bucureşti, Sector 6 - Crângaşi

Re: Vagoane seria 20-68 (Remar Pascani)

Mesajde SirVlady » Lun, 21 Oct 2019, 14:05

A ieșit primul vagon din noul lot de 20-68. Acesta are numărul de parc 012 și primele drumuri le-a avut la IR 1660, respectiv 1665. Din pozele pe care le-am văzut, scaunele sunt noi și am remarcat ca nu mai sunt așa înghesuite ca cele din prima serie.
Sursă foto: necunoscută.
received_1148739835315245.jpeg
received_1148739835315245.jpeg (46.06 KiB) Vizualizat de 1122 ori
:477: :2176: :2176:
Avatar utilizator
SirVlady
Membru Bronze
 
Mesaje: 377
Membru din: Lun, 17 Oct 2016, 10:32
Localitate: București - Sector 3 - Titan

Re: Vagoane seria 20-68 (Remar Pascani)

Mesajde TibiV » Lun, 21 Oct 2019, 16:13

SirVlady scrie:A ieșit primul vagon din noul lot de 20-68. Acesta are numărul de parc 012 și primele drumuri le-a avut la IR 1660, respectiv 1665.
Sursă foto: necunoscută.

https://clubferoviar.ro/vagon-ruginit/
GALERIE FOTO Transformare totală. Un vagon ruginit al CFR Călători a devenit vehicul la standarde europene
Un vagon ruginit al CFR Călători, căruia la prima vedere nimeni nu-i dădea șanse să mai circule vreodată pe calea ferată, s-a transformat într-un vehicul feroviar la standarde europene.

Înainte de a intra pe poarta reparatorului de material rulant Electroputere VFU Pașcani, vagonul cu pricina părea potrivit mai degrabă pentru a deveni refugiu pentru persoanele fără adăpost, înainte de a ajunge la fier vechi. Și totuși, acum el este apt din nou pentru a circula pe rețeaua feroviară românească, în condiții sporite de siguranță și confort.

ÎNAINTE DE MODERNIZARE:
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
CFR Călători are un deficit acut de material rulant. În condițiile în care la finele anului trecut, potrivit Raportului de activitate al societății, numărul vagoanelor nu depășea 800, așa cum a arătat Club Feroviar, satisfacerea cererii de transport devine o misiune tot mai grea.

Prezent la Zilele Feroviare 2019, directorul general al CFR Călători, Valentin Dorobanțu, declara că până la finele anului în curs își propune ca parcul activ de vagoane al societății să depășească 1.000 de bucăți. Parcul fizic de vagoane al operatorului feroviar de stat este mult mai mare, însă multe sunt abandonate prin gările din întreaga țară, fiind într-o stare avansată de degradare. Unele dintre ele, într-adevăr, sunt bune doar pentru a fi duse la fier vechi, însă altele pot fi modernizate din temelii.

Un vagon ruginit a ajuns ”vedetă” pe rețeaua feroviară românească
O demonstrează acest vagon, care dintr-o ruginitură condamnată la casare și vânzare la Remat a ajuns un vehicul feroviar la standarde europene după ce a fost supus unui amplu proces de modernizare. Acum, vagonul ruginit din urmă cu câteva luni este dotat cu scaune ergonomice, instalație de aer condiționat, afișaj electronic și uși cu acționare automată.

DUPĂ MODERNIZARE:
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

După un astfel de proces de modernizare, durata de viață a vagonului aparținând operatorului feroviar de stat a fost prelungită cu minimum 20 de ani.
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9531
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Vagoane seria 20-68 (Remar Pascani)

Mesajde Andrei17 » Mar, 22 Oct 2019, 09:37

Nu înțeleg de ce are ușile roșii, dar de ce să se facă ceva uniform în țara asta?
! SUSȚIN ÎNFIINȚAREA ȘI / SAU DEZVOLTAREA TRANSPORTULUI ELECTRIC CU TROLEIBUZE !
Avatar utilizator
Andrei17
Membru Silver
 
Mesaje: 1200
Membru din: Lun, 22 Iun 2015, 17:55

Re: Vagoane seria 20-68 (Remar Pascani)

Mesajde shoppy » Mar, 22 Oct 2019, 22:34

Parca exista un CS prin care se definea schema de vopsire, dar daca sefii de depou / mecanicii vopsesc/botesc locomotivele cum vor ei, este normal ca si furnizorii de vagoane sa faca la fel (mai ales ca sigur Calatori are datorii restante la ei).
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 9105
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Vagoane seria 20-68 (Remar Pascani)

Mesajde bogdan5ful » Vin, 01 Noi 2019, 15:56

Seria adoua de vagoane 20-68 pare făcută cam în grabă din mai multe motive:
1)Structura de rezistență (din punctul meu de vedere format pe baza pozelor) a noului vagon pare muult mai firavă decât a vagonului inițial;
2)Ușile sunt de altă culoare și arată neterminat, la fel și părțile laterale ale vagonului unde este înscrisă clasa vagonului. (era scumpă vopsirea în negru a spațiului dintre geamuri pentru a arăta uniform?)
3)Interiorul arată cel puțin ciudat din mai multe motive și pare și mai ieftin datorită suporturilor similare vagoanelor modernizate tot la Remar, iar scaunele la fel, par așa de autobuz, poate sunt confortabile, nu știu.
4)Acoperișul(probabil seria a două de 20-68 e făcută din alte serie de vagoane de baza decât prima serie ) arată că s-au modificat cât mai puține lucruri și pare mai ieftin așa.
bogdan5ful
 
Mesaje: 20
Membru din: Vin, 16 Dec 2016, 19:42

Re: Vagoane seria 20-68 (Remar Pascani)

Mesajde TibiV » Mie, 20 Noi 2019, 20:50



TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9531
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Vagoane seria 20-68 (Remar/Electroputere VFU Pașcani)

Mesajde Robert » Joi, 21 Noi 2019, 15:42

Doar la noi în România involuția e la ea acasă. Vechiul model avea 4 televizoare pentru afișaj, măsuțe la scaune și cotieră între scaune. Cel nou un display și nici urmă de cele mai sus scrise.
Robert
Membru Bronze
 
Mesaje: 331
Membru din: Vin, 11 Noi 2016, 22:35

Re: Vagoane seria 20-68 (Remar/Electroputere VFU Pașcani)

Mesajde Marian Andrei » Vin, 22 Noi 2019, 08:14

De parca ar si functiona prea mult displayurile alea. Si cand functioneaza parca ar arata cine stie ce mari informatii.

fddfdf.jpg
fddfdf.jpg (29.18 KiB) Vizualizat de 349 ori
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 19012
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Vagoane seria 20-68 (Remar/Electroputere VFU Pașcani)

Mesajde Robert » Vin, 22 Noi 2019, 10:51

Asa ceva nu o sa arate la noi niciodata :)
Robert
Membru Bronze
 
Mesaje: 331
Membru din: Vin, 11 Noi 2016, 22:35

Re: Vagoane seria 20-68 (Remar/Electroputere VFU Pașcani)

Mesajde oc7avian » Sâm, 23 Noi 2019, 11:06

Oare? :mrgreen:

Preluat de la Benzinari:

Phenol scrie:Ieri am calatorit cu aceste vagoane (noi). Interior nou, curat si placut insa daca te uiti mai de aproape se vede ca este facut folosind materiale ieftine. Scaunul parea mai confortabil decat pe primele vagoane 20-68 (desi am calatorit doar putin peste o ora) insa ceea ce era foarte deranjant era zgomotul din interior mai ales intre Valea Florilor si Boju (pe acolo linia e foarte proasta, se circula cu 30). Vagonul se aude la fel ca vechiile vagoane 20-49.

Si sa termin pe un ton pozitiv, 20-68 013 este primul vagon CFR la care vad viteza afisata in mers:

Trebuie sa mentionez ca din ce am obsevat viteza se afiseaza doar la valori peste 80 km/h. Cat priveste locatia, poza am facut intre Cluj Napoca Est si Cluj, unde VS este 120.

Imagine

Imagine

oc7avian
Membru Bronze
 
Mesaje: 102
Membru din: Mar, 12 Mar 2019, 19:40

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Prezentări și discuții - vagoane de călători


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator