Topic: Trenuri, locomotive si rame ale BDZ
62 posts, 24609 views
📖 Pagination options
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Trenuri, locomotive si rame ale BDZ
Robert24
@shoppy
Acest topic este pentru materialul BDZ.
Pentru cel al GFR poti folosi topicul dedicat GFR din Romania, unde mai sunt imagini cu locomotive fotografiate in Bulgaria sau Ungaria.
@shoppy
Acest topic este pentru materialul BDZ.
Pentru cel al GFR poti folosi topicul dedicat GFR din Romania, unde mai sunt imagini cu locomotive fotografiate in Bulgaria sau Ungaria.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenuri, locomotive si rame ale BDZ
shoppy
44.067
44.067
DSC02605.JPG (387.33 KB; downloaded 4491 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenuri, locomotive si rame ale BDZ
shoppy
Zas si Uagps
Zas si Uagps
DSC02887.JPG (453.94 KB; downloaded 4445 times)
DSC02888.JPG (459.85 KB; downloaded 4448 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenuri, locomotive si rame ale BDZ
shoppy
44.102
45.106
E-uri
Zaes-uri
Una mai slaba calitativ dar e prima simetrica pe care o vad.
44.102
45.106
E-uri
Zaes-uri
Una mai slaba calitativ dar e prima simetrica pe care o vad.
DSC02901.JPG (478.19 KB; downloaded 4406 times)
DSC02910.JPG (443.74 KB; downloaded 4402 times)
DSC02905.JPG (433.18 KB; downloaded 4406 times)
DSC02912.JPG (493.2 KB; downloaded 4404 times)
DSC_0070.JPG (256.55 KB; downloaded 4404 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenuri, locomotive si rame ale BDZ
shoppy
Caetva mai curatele de la pasagaeri.
Cateva platforme. Ceva dubla tractiune.
Un Fals pe post de siguranta.
Ceva vagoane amestecate.
Caetva mai curatele de la pasagaeri.
Cateva platforme. Ceva dubla tractiune.
Un Fals pe post de siguranta.
Ceva vagoane amestecate.
DSC02927.JPG (425.92 KB; downloaded 4353 times)
DSC02930.JPG (442.24 KB; downloaded 4352 times)
DSC02938.JPG (384.86 KB; downloaded 4350 times)
DSC02939.JPG (483.35 KB; downloaded 4355 times)
DSC02940.JPG (406.39 KB; downloaded 4353 times)
DSC02945.JPG (404.97 KB; downloaded 4352 times)
DSC02948.JPG (492.92 KB; downloaded 4354 times)
DSC02949.JPG (532.32 KB; downloaded 4354 times)
DSC02958.JPG (410.02 KB; downloaded 4353 times)
DSC02959.JPG (407.47 KB; downloaded 4353 times)
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Trenuri, locomotive si rame ale BDZ
PaulIP
Care este rolul vagonului de siguranta? Delimiteaza o "grupare"/"sir" de vagoane de feluri diferite?
De exemplu, Fals-ul de mai sus desparte niste platforme de cisterne.
Care este rolul vagonului de siguranta? Delimiteaza o "grupare"/"sir" de vagoane de feluri diferite?
De exemplu, Fals-ul de mai sus desparte niste platforme de cisterne.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenuri, locomotive si rame ale BDZ
shoppy
Locomotivele electrice tind sa foloseasca pantograful din spate, ideea e ca daca acesta se agata de ceva si se rupe atunci va cadea in urma locomotivei, daunele fiind minime si exista chiar posibilitatea sa se continue deplasarea cu pantograful din fata, pe cand daca se rupe pantograful din fata acesta va cadea pe locomotiva si sigur va strica si alte echipamente de acolo, cum ar fi disjuncotorul.
Problema e ca daca primul vagon de dupa locomotiva este o cisterna plina cu benzina, cherosen sau alte chinicale, poate nu ar fi o idee buna sa o lovesti cu o anumita viteza cu un snop de fiare incinse, de aceea initial s-a dat regula cum ca lovomotivele care remorcheaza cisterne sa circule cu pantograful din fata, chestia asta insa nu s-a prea practicat din cauza motivelor de mai sus, asa ca se foloseste un vagon intermediar numit "siguranta", poate fi de orice tip, ideea e sa nu fie cisterna si sa fie cat mai scurt, usor, si usor de intretinut, bine, fiecare se descurca cu ce se nimereste.
In cazul din poze siguranta nu e necesara ca acolo sunt deja alte vagoane, dar e mai usor sa tii siguranta impreuna cu cisternele ca sa nu mai faci manevre, sau poate ca mai incolo garnitura se sparge si siguranta devine necesara.
Locomotivele electrice tind sa foloseasca pantograful din spate, ideea e ca daca acesta se agata de ceva si se rupe atunci va cadea in urma locomotivei, daunele fiind minime si exista chiar posibilitatea sa se continue deplasarea cu pantograful din fata, pe cand daca se rupe pantograful din fata acesta va cadea pe locomotiva si sigur va strica si alte echipamente de acolo, cum ar fi disjuncotorul.
Problema e ca daca primul vagon de dupa locomotiva este o cisterna plina cu benzina, cherosen sau alte chinicale, poate nu ar fi o idee buna sa o lovesti cu o anumita viteza cu un snop de fiare incinse, de aceea initial s-a dat regula cum ca lovomotivele care remorcheaza cisterne sa circule cu pantograful din fata, chestia asta insa nu s-a prea practicat din cauza motivelor de mai sus, asa ca se foloseste un vagon intermediar numit "siguranta", poate fi de orice tip, ideea e sa nu fie cisterna si sa fie cat mai scurt, usor, si usor de intretinut, bine, fiecare se descurca cu ce se nimereste.
In cazul din poze siguranta nu e necesara ca acolo sunt deja alte vagoane, dar e mai usor sa tii siguranta impreuna cu cisternele ca sa nu mai faci manevre, sau poate ca mai incolo garnitura se sparge si siguranta devine necesara.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenuri, locomotive si rame ale BDZ
shoppy
Uagps BDZ proaspat vopsit in noua schema.
Uagps BDZ proaspat vopsit in noua schema.
DSC03074.JPG (327.23 KB; downloaded 4227 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenuri, locomotive si rame ale BDZ
shoppy
55.169
55.169
DSC04492.JPG (382.28 KB; downloaded 4014 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenuri, locomotive si rame ale BDZ
shoppy
Un canal youtube tinut de un roman in Bulgaria, daca vreti sa vedeti DA / EA BDZ si GFR in Bulgaria, impreuna cu restul de material rulant, atat marfare cat si de calatori, atunci recomand, un canal care merita mai multe view-uri si subscriberi.
https://www.youtube.com/channel/UCSdERb...shelf_id=0
Un canal youtube tinut de un roman in Bulgaria, daca vreti sa vedeti DA / EA BDZ si GFR in Bulgaria, impreuna cu restul de material rulant, atat marfare cat si de calatori, atunci recomand, un canal care merita mai multe view-uri si subscriberi.
https://www.youtube.com/channel/UCSdERb...shelf_id=0
- Mihai Nicolae
-
Posted:
-
Re: Trenuri, locomotive si rame ale BDZ
Mihai Nicolae
EA 037 BDZ așteptând în Stația Craiova livrarea către Bulgaria, 19.01.2017
EA 037 BDZ așteptând în Stația Craiova livrarea către Bulgaria, 19.01.2017
1 (10).jpg (72.3 KB; downloaded 3826 times)
1 (9).jpg (51.13 KB; downloaded 3823 times)
1 (8).jpg (108.59 KB; downloaded 3825 times)
1 (7).jpg (92.53 KB; downloaded 3824 times)
1 (6).jpg (62.29 KB; downloaded 3823 times)
1 (5).jpg (115.29 KB; downloaded 3822 times)
1 (4).jpg (87.41 KB; downloaded 3821 times)
1 (3).jpg (61.21 KB; downloaded 3822 times)
1 (2).jpg (92.75 KB; downloaded 3822 times)
1 (1).jpg (91.23 KB; downloaded 3825 times)
- shoppy
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenuri, locomotive si rame ale BDZ
shoppy
Ori bulgarii sunt foarte destepti ori noi suntem foarte batuti in cap, au si locomotiva cu aburi functionala, iar fluierul acela, am ramas
Ori bulgarii sunt foarte destepti ori noi suntem foarte batuti in cap, au si locomotiva cu aburi functionala, iar fluierul acela, am ramas
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Trenuri, locomotive si rame ale BDZ
Robert24
BDZ intentioneaza sa lanseze in toamna o licitatie pentru material rulant, a anuntat ieri ministrul transporturilor bulgar Ivaylo Moskovski.
Valoarea estimata va fi de 350 milioane leva (aproape 180 milioane euro).
http://www.railwaypro.com/wp/bdz-launch...ck-autumn/
BDZ intentioneaza sa lanseze in toamna o licitatie pentru material rulant, a anuntat ieri ministrul transporturilor bulgar Ivaylo Moskovski.
Valoarea estimata va fi de 350 milioane leva (aproape 180 milioane euro).
http://www.railwaypro.com/wp/bdz-launch...ck-autumn/
📖 Pagination options