Transportul în lumeEuropaBulgaria / България

 

Topic: Autostrazi

48 posts, 22748 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Autostrazi telvanni

O stire despre Struma, autostrada ce va lega Sofia de Grecia, pe la Kulata.
sursa: http://www.hotnews.ro/stiri-internation ... stoase.htm

O autostrada din Bulgaria va fi dotata cu tunele speciale pentru broaste testoase


Duminică, 21 august 2011, 15:04 Actualitate | Internaţional


Tronsonul numarul 4 al autostrazii Struma, care va lega capitala bulgara Sofia de punctul de trecere a frontierei Kulata, la granita cu Grecia, va fi dotat cu tunele si alte "constructii" speciale pentru broaste testoase, a declarat ministrul bulgar al dezvoltarii regionale Rosen Plevneliev, citat de Agerpres.

Ministrul a spus ca acest tronson este specific prin faptul ca trece printr-o zona importanta din punctul de vedere a biodiversitatii si vor fi luate toate masurile pentru securitatea animalelor salbatice din zona.

Zona este populata de doua specii de broaste testoase protejate de lege si vor fi construite tunele speciale prin care acestea vor putea trece sub autostrada, precum si ziduri din beton care vor preveni aparitia lor pe carosabil.

Vor fi amenajate si locuri speciale unde aceste animale sa-si depuna ouale. In zona sunt si alte alte animale protejate, precum serpi, pasari, broaste, soparle si altele, a spus Plevneliev si a precizat ca exista o lista lunga de masuri care vor fi luate in timpul constructiei autostrazii pentru protejarea acestora.

15 companii au depus oferte pentru constructia tronsonului 4 al autostrazii, care trebuie sa inceapa in luna noiembrie 2011 si sa termine pana la sfarsitul anului 2013, cand trebuie sa fie finalizata si constructia tronsonului 1.

Se asteapta ca intreaga autostrada sa fie finalizata in urmatoarea perioada de planificare a UE, intre 2014 si 2020. Valoarea totala a autostrazii se asteapta sa ajunga la circa 1,1 miliarde de euro, a declarat ministrul Rosen Plevneliev. Finantarea este asigurata din programul operational Transport si, partial, din bugetul de stat.



 


Re: Autostrazi telvanni

Bulgaria: Autostrada care leaga Sofia de litoralul Marii Negre va fi terminata inainte de termen

Autostrada Trakiya, care va lega capitala Sofia de orasul Burgas situat pe coasta Marii Negre, va fi terminata inainte de termenul prezavut initial - sfarsitul verii 2012, potrivit Ministrului Dezvoltarii Regionale, Lilyana Pavlova. Ministrul a dat asigurari asupra respectarii standardelor de calitate chiar daca lucrarile se desfasoara mai rapid. Toti cei 360 km ai autostrazii vor putea fi utilizati de soferi incepand cu 1 iulie 2012, anunta Novinite.

Pavlova sustine si inceperea imediata a constructiei autostrazii Struma, care ar urma sa lege Sofia de Grecia. Joi au inceput lucrarile pentru tronsonul Sandanski-Kulata.

Tot la 1 iulie 2012 va incepe in Bulgaria si reabilitarea blocurilor construite in timpul comunismului. Statul va aloca o suma pentru fiecare apartament in parte, iar impreuna cu bancile va garanta imprumuturi cu dobanzi minime pentru restul banilor necesari.


http://www.hotnews.ro/stiri-revista_pre ... termen.htm

 


Re: Autostrazi neaguionutu

?: Kakach river – Lyulin (A6) 3.0km (September 2012 to August 2015) – projectmap

Bucata de drum face parte din centura de vest , de unde se termina acum Autostrada A6 Lyulin si se termina la râul Kakach .
Bulgarii zic ca bucata de drum face parte din lotul 1 al Autostrazii A7 Sofia - Kalotina - spre Belgrad
La intersectia cu bulevardul Slivnitsa se va face in frumos nod rutier









































































Sursa : SSC bulgaresc ( skyscrapercity.com)

 


Re: Autostrazi neaguionutu

->

















































->

























Sursa : SSC bulgaresc ( skyscrapercity.com)

 


Re: Autostrazi neaguionutu

Continuam cu pozele :

Cartierul Lyulin si in departare Plaza West Mall
http://www.mrpi.eu/projects/plaza-west-mall/
http://www.colliers.com/p-66386
























->





Cartierul Lyulin si in departare Plaza West Mall









Intersectia Bulevardului Tsaritsa Yoana cu Centura de Vest a Sofiei












->
Vedere spre Autostrada A6 Lyulin , directia Kulata
Cartierul Lyulin si in departare Plaza West Mall  




Vedere spre Autostrada A6 Lyulin , directia Kulata
Se vede mai de aproape si  Plaza West Mall  




















Sursa : SSC bulgaresc ( skyscrapercity.com)

 


Re: Autostrazi neaguionutu

->


























->

Spre intersectia Bulevardului Slivnitsa (Mr. Bricolage Lyulin) cu Centura Sofia
In departare centura de Nord  




Spre intersectia Bulevardului Slivnitsa (Mr. Bricolage Lyulin) cu Centura Sofia
In departare centura de Nord  





















->























 


Re: Autostrazi neaguionutu

->

























->


























->























 


Re: Autostrazi neaguionutu

?: Kakach river – Lyulin (A6) 3.0km (September 2012 to August 2015) – projectmap





Bucata in contructie este pe centura de nord, ceea ce se construieste este dupa actualul capat al A6 Lyulin si pana la raul Kakach, mai sus spre nord este capatul viitoarei autostrzi A0 Sofia Nord

Sursa : SSC bulgaresc ( skyscrapercity.com)


->


























->
Sit arheologic
























->























 


Re: Autostrazi neaguionutu

?: Kakach river – Lyulin (A6) 3.0km (September 2012 to August 2015) – projectmap





Bucata in contructie este pe centura de nord, ceea ce se construieste este dupa actualul capat al A6 Lyulin si pana la raul Kakach, mai sus spre nord este capatul viitoarei autostrzi A0 Sofia Nord

Sursa : SSC bulgaresc ( skyscrapercity.com)


>


























>

























->


























->

















































>


























>


























->


























->

















Voi reveni cu informatii noi !

 


Re: Autostrazi neaguionutu

Info cu evolutia lucrarilor de infrastructura rutiera din Bulgaria pe luna aprilie.


Reparatia drumului I-1 Sofia-Kulata, in zona defileului Kresna continua prin stabilizarea versantului, se circula ingreunat in acea zona pe un drum improvizat din piatra sparta.

1.A0 Centura de nord a Sofie(16.5 km): lucrarile continua, sunt zone care au avansat bine la structuri, dar au inceput si lucrari de terasamente. Totusi tinand cont ca suntem in mai, iar termenul este decembrie 2015, din cea ce se vede acum pe teren este destul de putin probabil a fi finalizat la acel termen.

Zonele atacate:


 

Nodul cu Botevgrasko Shose:









Cealalta zona atacata, traversarea raurilor Perlovka si Vladaiska;







 


Re: Autostrazi neaguionutu

2.A2 Hemus(Sofia-Varna, 418 km, 160 km constriti, 5 km in constructie): Din luna aprilie a intrat in reparatie capitala sectiunea Sofia-Yablanitsa, tremen de finalizare doi ani, dar si pe sectiunea Shumen-Varna se vor executa lucrari de intretinere, inclusiv pe unele zone se vor inlocui stratul de uzura, durata de finalizare este 1 iulie 2015. Pe sectiunea Sofia-Yablanitsa in zona viaductelor Topli Dol si Eleshtnitsa, traficul se face doar pe sensul catre Sofia.





Intre timp primul ministru Boiko Borisov si ministrul dezvoltari regionale Liliana Pavlova au vizitat santierul autostrazii A2 Hemus, sectiunea Panait Volovo-Belokopitovo. Termenul de finalizare avansat pentru cei 5km este 15 iulie 2015, greu de crezut, am trecut pe acolo si cel mai mult de lucru este la nodul A2 cu I-2 si I-7. Ca sa continue lucrarile la A2, trebuie sa mute I-2 pe sub autostrada si acolo mai aveau de lucru, iar lucrarile de asfaltare abea au inceput de o saptamana.

Pasaj peste I-7





Pe sectiune A2 Hemus, Yablanitsa-Veliko Tarnovo(lot1 si 2), procedurile sint in curs de evaluare a ofertelor tehnice a celor 12 firme si consortii participante. Aceasta este prima etapa din cele trei etape de parcurs, procesul a fost inceput pe 3 aprilie 2015. Intre timp s-a licitat si supervizarea lucrarilor, dar si firmele ce se ocupa cu expropieri pe traseu.

 


Re: Autostrazi neaguionutu

3. A3 Struma(Sofia-Kulata, 150km, 35km construiti, 52km in constructie): pe o portiune din lot 1 se executa lucrari de reparatie a fisurilor aparute in carosabil si ciculatia este restrictionata.





Pe lot 2 lucrarile avanseaza destul de bine, dar poze noi nu au mai aparut, ultimele fiind din 12-19 aprilie, asa ca lucrariile sunt mult mai avansate decat se vede in poze;













Viaductul dinaintea primului tunel:





Tunelul:





Lucrari inspre Sofia:









Se lucreaza si pe lot 4, dar mai mult pe zona dintre nodul Melnik/Petrich si granita, probabil vor sa dea drumul la trafic pe vechiul drum fara a mai ocoli prin Petrich:


Inspre Kulata dinspre Melnik:






Pe loturile 3.1 si 3.3 au continuat procedurile, astfel pe lot 3.3 s-a ajuns in faza finala, din cele 7 firme invitate in etapa a doua, s-au calificat doar 3 in etapa a treia si ultima. Firmele(consortii) calificate sunt urmatoarele:

1. DZZD "PST 3 Struma"                  
- Contract Valoarea acceptate - 228 145 216 leva, fără TVA;
- Preț maxim de contract - 249 123 716 leva, fără TVA;
2. Consorțiul "Struma - Lot 3.3"    
- Contract Valoarea acceptate - 213 144 512 leva, fără TVA;
- Preț maxim de contract - 234 123 012 leva, fără TVA;
3. Unirea "Struma Autostrada"              
- Contract Valoarea acceptate - 259 807 040 leva, fără TVA;
- Preț maxim de contract - 280 785 540 Lev fara TVA.

Acum ce inseamna acele preturi: Contract Valoarea acceptate-pretul licitat, iar Preț maxim de contract-este valoarea maxima ce nu poate fi depasita, pentru lucrari neprevazute, ce depaseste va plati constructorul, este asumat prin contract. Consortiul Struma 3.3 s-a calificat in aceasta etapa cu maximul de puncte posibil 100p. si clar v-a castiga licitatia.
Pe lot 3.1 ofertele pentru etapa a treia se deschid saptamana viitoare, in etapa a doua, tehnico+financiara, s-au calificat sase firme(consortii):

1. OBRASKON Houari Lain, SA, Spania;
2. Consorțiul "STRUMA - LOT 3.1", care constă din următoarele societăți:
"PROIECTE DE INFRASTRUCTURĂ SBG" SA
"PATSTROY-92" AD
"GEOSTROY" SA
3. OCAC consorțiu "FAS-CK-13", care constă din următoarele societăți:
"SK-13 PATSTROY" SA
"China Communication KANSTRAKSHAN Company" Ltd., China
4. DZZD "PST STRUMA 1", care constă din următoarele societăți:
"PST GROUP" SA
"VIA PLAN" SRL
"PONSSTROYINZHENERING" EAD
"GP Group" Ltd.
5. Unirea "autostradă Struma 3.1", care constă din următoarele societăți:
"TRACE GROUP HOLD" SA
"Drumuri și Poduri" Ltd.
6. DZZD "Struma Autostrada 3.1", care constă din următoarele societăți:
"AGROMAX" SRL
"AB" SA
"HYDROSTROY" SA
"Drumuri Plovdiv Group" Ltd.
"Drumuri Plovdiv"
"Alves Consult" SRL

Intre timp s-au desfasurat si licitati de supervizare a lucrariilor de pe lot 3.1 si 3.3.
Dar pe departe cel mai disputat subiect al luni aprilie, pe forumuri si presa a fost despre lot 3.2 defileul Kresna. Este vorba despre varianta alternativa propusa de NCSIP, ce prevede inlocuirea tunelului de 14km cu transformarea si optimizarea drumului I-1 prin defileu. Acest lucru prevede transformarea actualului drum in autostrada, dar si optimizarea lui cu o serie de tuneluri, viaducte si corectii de traseu pentru a respecta normativele in vigoare referitoare la autostrazi in zone montane. Specialisti in domeniu au comentat indelung acest subiec, dorind tunelul de 14km, este in principal vorba de orgoliu, dorind sa intre in top 10 cele mai lungi tunele rutiere din lume.

Propunerea NCSIP:





Informatiile si pozele sunt preluate de pe forum peundemerg.ro, SSC-ul bulgaresc, http://www.novinite.com , http://www.ncsip.bg si http://www.api.bg

 


Re: Autostrazi neaguionutu

4. A4 Maritsa(Orizovo-Capitan Andreevo,117 km, 51 km construiti, 66 km in constructie), marea noutate este deschiderea lotului 2 dintre Dimitrovgrad si Harmanli la sfarsitul acestei luni. Pe lotul 1 mai este de asteptat pana in octombrie, sunt probleme cu descarcarile arheologice.

Lot 1, se asteapta marcajele:











Nodul Dimitrovgrad:





Alt nod la km 67:





Mai sunt de executat lucrari:











Lot 1, km 5+250, inceputul;





km 8+850





km 13+280





km 16+460





km 21+780





Santierul arheologic





Informatiile si pozele sunt preluate de pe forum peundemerg.ro, SSC-ul bulgaresc, http://www.novinite.com , http://www.ncsip.bg si http://www.api.bg

 


Re: Autostrazi neaguionutu

5.Centura de Vest a Sofiei, lucrarile au avansat, astfel pasajul superior si rampa dinspre Sofia au fost finalizate, mai trebuie izolatie si asfaltare. A mai fost terminata calea de rulare de pe partea estica dintre drumul spre Kalotina si partea sudica, astfel au inceput lucrarile la rampa estica a pasajului superior. S-au forat piloti pe partea sudica a sensului giratoriu, pentru pereti pasajului inferior. Se mai lucreaza la calea de rulare dintre Sofia si giratoriu pe partea nordica, dar si la pantele sudice si nordice ale pasajului inferior. Podul nou peste raul Kakach asteapta grinzile, cea mai mare intarziere este pe partea nord-estica, unde este o necropola si arheologi inca nu au terminat lucrul.

Rampa est:





Calea de rulare nord-est:





Pasajul superior:





Directia nord din sensul giratoriu:





Inspre raul Kakach:





Panta nordica:




Podul nou peste Kakach:




Rampa vestica a pasajului superior:





Forare piloti, pereti pentru pasjul inferior:









Pasaj superior si pod al sensului giratoriu peste pasajul inferior:





Panta sudica:





Calea de rulare noua, dreapta:





Calea de rulare veche, stanga:






Informatiile si pozele sunt preluate de pe forum peundemerg.ro, SSC-ul bulgaresc, http://www.novinite.com , http://www.ncsip.bg si http://www.api.bg

 


 
Go to page:  1 2 3 4
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Bulgaria / България  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419376 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use