Despre asociație și site-urile metrouusor.comAsociația "Metrou Ușor": Obiective, activități, proiecte, informațiiPetiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”

 

Topic: Petiție pentru ridicarea mașinilor oprite neregulamentar

175 posts, 95461 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 13
 
 

📖 Pagination options
Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar danielstan

Robert24 wrote:
Danielstan, ...

Nu ma intelege gresit, dar ceea ce ai spus tu mai sus spun multi altii. Nicio autoritate pe lumea asta nu e obligata sa iti faca tie loc de parcare acolo unde ai treaba. Si sunt enorm de multe locuri prin vest unde va trebui de la parcare si pana unde ai treaba sa mergi poate chiar si cu autobuzul sau metroul.


Nu m-am facut bine inteles.

Am adoptat tonul unui pamflet.

Ce am spus eu a fost o "argumentatie" a celor care parcheaza ilegal.
Recunosc ca uneori (de relativ putine ori) si eu ma incadrez in categoria respectiva.

 


Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar danielstan

Mircea G wrote:
...
Statul n-a avut o politica de urbanism ,  n-a construit parcari , strazi ...nimic ....


Cetatenii, in schimb, au cumparat masini si au aglomerat strazile (care pe vremea lui Ceausescu erau incapatoare).

Tot cetatenii (rechini imobiliari) construiesc blocuri noi intre blocuri vechi pe proprietati retrocedate in mod dubios, aglomerand zona.

In cursa asta dintre cetateni, care maresc parcul de masini an de an, si stat, care nu construieste parcari, nu largeste strazi (vezi ce zic cetatenii cu proprietati pe acele strazi ce ar trebui largite!) cine va invinge?

Prin Elvetia am cunoscut cetateni care au renuntat la masina! La noi cred ca ne indreptam spre lupta asidua a cetateanului cu legile.

 


Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar TibiV

andrei11 wrote:
Cand am stat sa numar masinile de pe Iancului oprite ilegal ( exceptand cele de pe linia de tramvai, deci numai cele de la bordura ) am numarat 500 masini. Numai pe Iancului. Unde le duci ?

Nu iti fa griji, ca nu le duci pe toate 500.
Duci doar primele 20, caci pe restul de 480 le muta urgent proprietarii lor... :lol:

Sa nu uit...
Pentru cei ingrijorati ca se vor salta de pe stradutele dintre blocuri etc.
Nici inainte de faimoasa decizie ICCJ nu s-au saltat niciodata de acolo.
De pe bulevardele mari, de pe trecerile de pietoni, si cei care blocau accesul in curti/parcari.

PS
Aseara nu am putut sa imi bag masina in curte pentru ca un nesimtit a parcat fix in poarta mea.
Asa ca masina mea a stat parcata in strada o noapte intreaga, ocupand poate un loc pe care si l-ar fi dorit unul care sta la bloc...
Cand am plecat dimineata la munca masina boului era tot acolo.
Daca ar fi functionat ridicarea masinii, fiti coinvinsi ca as fi sunat la politie... Si i-as fi urat "drum bun" sa isi caute masina la 10 kilomnetri distanta. 8-)

 


Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar Robert24

Danielstan, mea culpa!

Ideea de fapt este ca forte multi aplica exact ceea ce ai spus tu! Asta e marea buba! :)

Am tot citit diverse comentarii la amici care au postat pe facebook. Majoritatea nu sunt de acord cu acesta petitie. Din pacate, romanul considera ca singura cheltuiala cu masina este doar benzina, eventual cand pica ceva, service-ul... Nu si parcarea! Si mai considera ca daca au masina, au dreptul de a opri la botul calului....

Hai sa luam cel mai bun exemplu - zona Universitate - Unirii. Avem 2 parcari subterane imense la Universitate si una enorma la Unirii. Mereu sunt locuri foarte multe disponibile. Romanul comod si cochet nu vrea sa lase masina acolo. De ce sa dea banii? Plus ca "e departe"...
Pana nu se vor da amenzi super-usturatoare si asta fara exceptie celor care se considera mai presus de orice, nu se va face nimic.

Ca s-a exagerat in multe cazuri cu hingerii e alta poveste. Ca PMB incasa o farama mica din taxa, e alta poveste, desigur!
Dar trebuie sa recunoastem ca este singura solutie de a diminua aceasta nepasare. Ar trebui sa se aplice in primul rand celora care blocheaza RATB-ul, parcheaza pe trecerile de pietoni si pe pistele de biciclete, celor care parcheaza paralel cu altii si celor care blocheaza intrarile / iesirile din diverse curti / garaje etc.

 


Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar aztec

Daca aruncam un oki aici
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_E...on_density
Vedem ca Bucurestiul e pe locul 8 ca densitate. Scoatem vre-o 3 orase, pt ca nu se pun gen      Monaco,Salihorsk, Bilbao..ajungem pelocul 5. ca densitate km2 in europa.
Cate locuri de parcare or avea restul oraselor de pe locuri mai fruntase pe bucata /mie de cetateni

 


Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar danielstan

Si daca ne gandim ca Romania per ansamblu inca nu a ajuns la densitatea de masini pe cap de locuitor din Occident... rezulta ca ne pasc vremuri nasoale in privinta traficului bucurestean.

Nu stiu daca exista statistici de densitate a automobilelor la km2 la nivel de oras in Europa. Ar fi interesant de stiut pe ce loc e Bucurestiul, caci tendinta de crestere a parcului auto nu pare sa se opreasca.

 


Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar aztec

Avem aici dar pe tari in lume... daca mai sapam un pik....
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_c...per_capita
pe locul 53

Gasim informatia  de ex
With 377 cars per 1000 residents in 2013 (570/1000 in Germany), Berlin as a Western global city has one of the lowest numbers of cars per capita.
Milan is one of the big cities with the lowest number of motor vehicles per capita, with 543 per 1000 people in 2011.

 


Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar oache81

Eu nu sunt de acord decat fara externalizarea serviciului.Sa ridice politia rutiera altii nu.Aia care nu mai ridica masini acum sunt exact aia care nu fac linia de tramvai.Astepta prima de porc (pe 15 decembrie) ca e luna scurta

 


Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar TibiV

aztec wrote:
Vedem ca Bucurestiul e pe locul 8 ca densitate. Scoatem vre-o 3 orase, pt ca nu se pun gen      Monaco,Salihorsk, Bilbao..ajungem pelocul 5. ca densitate km2 in europa.

Asta pentru că alte oraşe nu au beneficiat de un Ceaușescu care să dărâme case, cele mai multe fără etaj dar cu curte (curte=loc parcare) şi în locul lor a ridicat blocuri cu 4-10 etaje şi fără locuri de parcare.
De care nici nu era nevoie pe vremea aia, că maşina îţi venea la 5 ani după ce plăteai avansul care era parcă de 50%...
Şi oricum te verifica "ilicitul" de unde ai avut bani...

Nu ştiu câte maşini avem per capita, dar dacă avem jumătate din câte sunt în Berlin, tot sunt prea multe faţă de câte locuri de parcare NU avem.

Şi nu vă amăgiţi că se pot construi.
Nici dacă desfinţăm ultimul petec de verdeață dintre blocuri nu o să fie destule.

 


Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar alchimistul

Oare cati dintre noi parcheaza 100% legal, oricat s-ar stradui si oricat ar mai merge pe jos pana la destinatia finala?
Tind sa cred ca pe forumul nostru sunt cetateni cu o responsabilitate civica peste medie care nu isi lasa masinile in batjocura pe ici, pe colo. Fireste, nu incurcam traficul, nu parcam in alveola statiei de autobuz, intram pe o straduta laterala cand avem treburi de rezolvat si nu putem parca la bulevard, mergem pe jos cateva sute de metri daca nu gasim parcare unde avem treaba. Dar multi dintre noi nu avem locuri OFICIALE nici in zona de resedinta. Tehnic vorbind, chiar si noi, clubul soferilor cu bun simt, parcam ilegal in spatele blocului pentru ca nu avem de ales. Parcam pe strada, parcam pe trotuar; desi nu incurcam pe nimeni, si pe noi ne atinge, teoretic, petitia. In cvartalul unde locuiesc nu exista niciun loc oficial de parcare, deci tehnic vorbind, toti parcam ilegal. Vorbesc despre Intrarea Ferentari A/B/C.
Un vecin m-a rugat zilele trecute sa semnez o petitie impotriva unui individ care ocupa vreo 5 "locuri de parcare" cu platformele lui de tractare, nemiscate de cateva luni. L-am refuzat politicos si i-am spus ca ori ne ridica masinile tuturor, ori ramanem cu situatia de acum; e domeniu public si e cel putin imoral sa-l reclame pe individ pentru a avea altii locuri unde sa parcheze tot ilegal.
Sunt de parere ca ar trebui, concomitent cu petitia, sa fie scoase "la lumina" si zonele "gri" precum cea descrisa de mine mai sus, dar si situatiile similare din tot orasul. Atat pe strazile principale, cat si pe strazile secundare si in spatele blocurilor :ugeek:

 


Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar Robert24

100% legal nu ai cum sa parchezi in Bucuresti.
Dar daca soferii ar intelege sa nu parcheze pe treceri de pietoni, in statii RATB, pe pistele de biciclete, pe trotuare, in intersectii, sau sa dubleze alte masini parcate, nu ar mai fi nevoie de solutii radicale....

 


Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar petcu.adrian

Am semnat aceasta petitie, dar initiatorul ar trebui sa faca o anexa la petitie prin care sa solicite ajutorul Guvernului (primariile nu au bani saracele) si pentru:
- constructia de parcari supraetajate si/sau subterane, mai ales printre blocurile din cartiere;
- constructia de noi magistrale de metrou;
- dezvoltarea unei retele de trenuri urbane; (Ex:RER-Ile de France-Paris)

Implementarea acestor masuri ar duce la fluidarea traficului si chiar a reducerii lui.
Aceste obiective se pot indeplini si cu bani europeni, vointa sa fie.

Multumesc,

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar Mircea G

andrei11 wrote:
Mie  tot nu mi-e clar, spun strict in zona mea :
Toata soseaua Iancului e cu oprire interzisa.
..... Unde le duci ?

Esti Gica contra ???  In balcon !  :lol:
danielstan wrote:
Mircea G wrote:
...
Statul n-a avut o politica de urbanism ,  n-a construit parcari , strazi ...nimic ....


Cetatenii, in schimb, au cumparat masini si au aglomerat strazile (care pe vremea lui Ceausescu erau incapatoare).

Tot cetatenii (rechini imobiliari) construiesc blocuri noi intre blocuri vechi pe proprietati retrocedate in mod dubios, aglomerand zona.

In cursa asta dintre cetateni, care maresc parcul de masini an de an, si stat, care nu construieste parcari, nu largeste strazi (vezi ce zic cetatenii cu proprietati pe acele strazi ce ar trebui largite!) cine va invinge?

Prin Elvetia am cunoscut cetateni care au renuntat la masina! La noi cred ca ne indreptam spre lupta asidua a cetateanului cu legile.

Am cumparat masini ca am muncit si am platit impozite .
Pina azi , inca , legea nu-mi spune si ce sa fac cu banii , dar ma incurajaza sa cumpar masina .
De pierdut va pierde statul , ca el este vinovat , prin administratia locala si centrala .

 


Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar subway guru

Dragii mei prieteni, am si eu o parere, chiar daca nu sunt totalmente de acord cu ea!  :lol:  :lol:  :x
Atata vreme cat politia rutiera a instalat de zeci de ori mai multe semne de 'oprirea interzisa' (nici macar de parcarea interzisa), comparativ cu 'epoca de aur', in timp ce strazile sunt tot alea dar numarul de masini nu, lamuriti-ma si pe mine, ca nu ma duce mintea, astea sunt reglementari facute sa fie respectate sau incalcate vrei-nu-vrei???
Sa nu credeti ca-mi plac parcarile 'nesimtite' nici vorba, ma enerveaza mai mult decat va pot spune...dar...e oare solutia solicitata de aceasta petitie calea catre 'statul de drept' unde legea e 'sfanta'?...am o vaga indoiala...

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 13
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Petiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use