Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantLocomotive electrice

 

Topic: Locomotive clasa 450 (ex 45 - Electroputere/Siemens/Softronic)

414 posts, 167463 views
 
Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24  ... 30
 
 

📖 Pagination options


Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic) Gabi23

335 a fost construită la intreprinderea Electroputere în anul 1978 și a fost modernizată cu echipamente Siemens după două decenii de funcționare. În anul 2007 a fost remodernizată ICOL, fiind înlocuit echipementul Siemens. Astăzi, la tracțiunea trenului R8083 București Nord - București Obor:

45-0335-5 - Halta București Basarab - 12.01.2016 - R8083 Buc Nord-Buc Obor.JPG (295.98 KB; downloaded 5427 times)

 


Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic) Gaby

CFR Călători 45-0335-5 (Depoul București Călători)
În așteptarea lui IR401-2 Chișinu - București Nord
16.01.2017, Iași


 


Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic) Gaby

45-0335-5 RO-CFR
R5401 Mărășești - Iași
26.02.2017, Iași


 



Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic) MariusCFRBucuresti

EA 366 in depoul Bucuresti Calatori.




EA 311 si ea tot acolo.




EA 379 spre Bucuresti Grivita cu garnitura trenului 1574.


 


Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic) cosmin theodor

45-0397-5 trecand prin Dorobantu cu IR1583, 18.03.2017.


45-0397-5 by Bucur Theodor Cosmin, on Flickr

 


Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic) cosmin theodor

45-0397-5 si 45-0321-5 intrand cu R8003 in halta Poarta Alba, 11.04.2017.


45-0397-5 by Bucur Theodor Cosmin, on Flickr

 


Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic) shoppy

Pana la urma care este diferenta intre cele cu botul alb si cele cu botul rosu?

 


Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic) MariusCFRBucuresti

La prima vedere cele cu bot alb au fost modernizate de EP in colaborare cu Siemens si au un bord asemanator celui Promat(de aici ispiratia celor de la Promat  :lol:  ) si cele cu botul rosu au bord ICOL. Cele cu bot alb mi se pare ca au fost primele locomotive cu viteza impusa din Romania,insa problema era ca locomotivele aveau graduator si efectiv de puneai viteza pe 140 km/h aceasta ducea graduatorul in 40 de trepte pana atingea 140. Cum scadea viteza la 138-137 cum pleca iar graduatorul in 40 de trepte si efectiv omorai graduatorul dupa 2-3 chestii dastea si mai bine mergeau cu trenu pe manual.Mai sunt cateva diferente prin sala la partea tehnica dar nici eu nu le stiu asa bine.

 


Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic) shoppy

Si cele ICOl tot modernizare cu Siemens este?

Siemens sunt specialisti la regulatoare, ce spui tu este o greseala de incepator(iar rezolvarea este tot elementara, adica parametrul timp minim intre 2 trepte la regulatorul in trepte), ori s-a sabotat intentionat proiectul ori este o scorneala cum se scornesc mereu chestii cand apare ceva nou.

 


Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic) MariusCFRBucuresti

shoppy wrote:
Si cele ICOl tot modernizare cu Siemens este?

Siemens sunt specialisti la regulatoare, ce spui tu este o greseala de incepator(iar rezolvarea este tot elementara, adica parametrul timp minim intre 2 trepte la regulatorul in trepte), ori s-a sabotat intentionat proiectul ori este o scorneala cum se scornesc mereu chestii cand apare ceva nou.


Cele ICOL nu sunt modernizate de Siemens ci de Electroputere Craiova.

Am impresia ca si-au bagat romanii nasul in proiectul celor cu capu alb.  :lol:

 


Re: Locomotive clasa 45 (Electroputere/Siemens/Softronic) shoppy

Aia de la Siemens nu-s batuti in cap sa-si bage tot felul de pafaristi nasul in treaba lor, asa ca s-au asigurat ca dupa expirarea garantiei CFR Calatori o sa trebuiasca sa vina tot la ei pentru mentenanta, si cum la o firma ca Siemens i se rupe de un client neserios si imprevizibil ca CFR Calatori, au pus un pret serios si nu au negociat, stiind ca ori li se plateste ori se abandoneaza locomotivele.
Spre deosebire, o firma de la Craiova care traieste de pe azi pe maine poate sa stea cu caciula intinsa la CFR Calatori, mai repara 3 locomotive, li se plateste doar una, mai repara inca una, iar se mai plateste una, mai muta aia prin depou piesele de pe una pe alta, tot asa.

 


Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24  ... 30
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Locomotive electrice  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420547 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use