Topic: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova România)
2706 posts, 785278 views
📖 Pagination options
- Gaby
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma
Gaby
91 53 0 400 878-1 RO-SNTFC // R5444 Pașcani - Bacău (ultimile 3 vagoane)
91 53 0 410 768-2 RO-SNTFC // R5605 Iași - Suceava Nord (primele 2 vagoane)
28.12.2018, Iași
91 53 0 400 878-1 RO-SNTFC // R5444 Pașcani - Bacău (ultimile 3 vagoane)
91 53 0 410 768-2 RO-SNTFC // R5605 Iași - Suceava Nord (primele 2 vagoane)
28.12.2018, Iași
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma
WT_fan06
Ambele locomotive trăgeau vagoanele sau doar prima?
Ambele locomotive trăgeau vagoanele sau doar prima?
- Gaby
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma
Gaby
Ambele mașini sunt în stare activă, dar în general doar prima mașină trage. Între Târgu Frumos și Ruginoasa Hm, trage și a doua, așa cu niște mici impulsuri să zicem, dacă este nevoie, depinde și de starea tehnică a mașini din capul trenului. (mașini în 4 MT, puturoase, etc.. )
Ambele mașini sunt în stare activă, dar în general doar prima mașină trage. Între Târgu Frumos și Ruginoasa Hm, trage și a doua, așa cu niște mici impulsuri să zicem, dacă este nevoie, depinde și de starea tehnică a mașini din capul trenului. (mașini în 4 MT, puturoase, etc.. )
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma
WT_fan06
Mersi!
Întrebam pentru că văzusem și pantograful celei de-a doua ridicat. Mă așteptam ca o EA să poată ducă 5 vagoane și o locomotivă, totuși... nu înțelegeam de ce și a doua trebuie să fie conectată la curent.
Mersi!
Întrebam pentru că văzusem și pantograful celei de-a doua ridicat. Mă așteptam ca o EA să poată ducă 5 vagoane și o locomotivă, totuși... nu înțelegeam de ce și a doua trebuie să fie conectată la curent.
- Gaby
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma
Gaby
Duce liniștită, dar având în vedere că-s două trenuri în compunerea asta, o duce la program. De aceea sunt 2 locomotive, nu-i chestia că nu duce o singură locomotivă, să fim serioși...
Duce liniștită, dar având în vedere că-s două trenuri în compunerea asta, o duce la program. De aceea sunt 2 locomotive, nu-i chestia că nu duce o singură locomotivă, să fim serioși...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma
shoppy
La a 2-a tin pantograful ridicat ca sa le mearga mecanicilor incalzirea, aerul conditionat sau priza de telefon, bine, este o risipa imensa sa energizezi un traf de 25kV 7MWA pentru 500W cand echipa acea ar putea sa stea foarte bine si cu tot confortul in postul nefolosit al locomotivei din fata, tipic CFR Calatori.
La a 2-a tin pantograful ridicat ca sa le mearga mecanicilor incalzirea, aerul conditionat sau priza de telefon, bine, este o risipa imensa sa energizezi un traf de 25kV 7MWA pentru 500W cand echipa acea ar putea sa stea foarte bine si cu tot confortul in postul nefolosit al locomotivei din fata, tipic CFR Calatori.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma
Gabi23
Offtopic: Nu era o reglementare că orice vehicul motor, indiferent de modul în care este transportat (activ/inactiv) trebuie să aibă minim 1 persoană în postul de conducere? Am văzut inclusiv carcase ”goale” de locomotive care aveau mecanic...
Offtopic: Nu era o reglementare că orice vehicul motor, indiferent de modul în care este transportat (activ/inactiv) trebuie să aibă minim 1 persoană în postul de conducere? Am văzut inclusiv carcase ”goale” de locomotive care aveau mecanic...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma
shoppy
Da, se pune problema ca vagoanele respecta standardul RIV, RIO sau INTERN si atunci orice manevrant/IDM/sef de tren poate intervenii la sistemul de franare pentru a-l debloca, izola, etc, dar vehiculele motoare nu respecta aceste standarde iar interventiile se fac de catre echipa de conducere care este autorizata pe acel vehicol. Dar echipa de conducere poate sta foarte bine in locomotiva alaturata, ca doar nu face interventii in mers.
Pe privati ii vezi ca au rotoase cu pantograful coborat, la ei se poate face economie.
Da, se pune problema ca vagoanele respecta standardul RIV, RIO sau INTERN si atunci orice manevrant/IDM/sef de tren poate intervenii la sistemul de franare pentru a-l debloca, izola, etc, dar vehiculele motoare nu respecta aceste standarde iar interventiile se fac de catre echipa de conducere care este autorizata pe acel vehicol. Dar echipa de conducere poate sta foarte bine in locomotiva alaturata, ca doar nu face interventii in mers.
Pe privati ii vezi ca au rotoase cu pantograful coborat, la ei se poate face economie.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma
Utilizator anonim
40-0579 pe tragere in Brasov asteptand sa se cupleze la IR 1634.
40-0579 pe tragere in Brasov asteptand sa se cupleze la IR 1634.
DSC_8800.JPG (189.62 KB; downloaded 4229 times)
- Mihai Nicolae
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma
Mihai Nicolae
EA 756 RO-SNTFC a Depoului CFR Cluj Napoca surprinsă în aşteptarea trenului IR 1831 de la Galaţi în Stația CFR SUCEAVA, 01.01.2018
https://www.flickr.com/photos/134176422 ... ed-public/
EA 756 RO-SNTFC a Depoului CFR Cluj Napoca surprinsă în aşteptarea trenului IR 1831 de la Galaţi în Stația CFR SUCEAVA, 01.01.2018
https://www.flickr.com/photos/134176422 ... ed-public/
756.jpg (102.41 KB; downloaded 4197 times)
- Mihai Nicolae
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma
Mihai Nicolae
EA 048 RO-SNTFC a Depoului CFR Arad surprinsă în Stația CFR DEVA la tracțiunea trenului IR 1821 București Nord - Arad, Județul Hunedoara - 03.01.2019
https://www.flickr.com/photos/134176422 ... ed-public/
EA 048 RO-SNTFC a Depoului CFR Arad surprinsă în Stația CFR DEVA la tracțiunea trenului IR 1821 București Nord - Arad, Județul Hunedoara - 03.01.2019
https://www.flickr.com/photos/134176422 ... ed-public/
048.jpg (83.1 KB; downloaded 4122 times)
- Gaby
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma
Gaby
40-0828-0 RO-SNTFM
12.01.2019, Nicolina / Socola
91 53 0 400 530-8 RO-SNTFM
12.01.2019, Nicolina / Socola
40-0828-0 RO-SNTFM
12.01.2019, Nicolina / Socola
91 53 0 400 530-8 RO-SNTFM
12.01.2019, Nicolina / Socola
- Mihai Nicolae
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma
Mihai Nicolae
EA 650 RO-SNTFC a Depoului CFR Suceava Nord surprinsă în Stația CFR PAȘCANI la tracțiunea trenului Regio 5606 Suceava Nord - Iași, Județul Iași - 12.01.2019
https://www.flickr.com/photos/163240461 ... ed-public/
EA 650 RO-SNTFC a Depoului CFR Suceava Nord surprinsă în Stația CFR PAȘCANI la tracțiunea trenului Regio 5606 Suceava Nord - Iași, Județul Iași - 12.01.2019
https://www.flickr.com/photos/163240461 ... ed-public/
650.jpg (86.59 KB; downloaded 3875 times)
📖 Pagination options