Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantLocomotive electrice

 

Topic: Locomotive clasele 47x de călători (476, 477)

945 posts, 324842 views
 
Go to page:  1  ... 37 38 39 40 41 42 43  ... 68
 
 

📖 Pagination options
Re: Locomotive clasele 47x de calatori (476, 477) shoppy

Din pacate Co'-Co' la calatori, indiferent de tipul motoarelor, e o tampenie neegalata in Europa.
Niste bobice modernizate cu motoare asincrone, de asta e nevoie, sarbi parca si-au facut si merg foarte bine, noi am vandut bobicele la marfa la privati ca aia au tonaje mai mari si inteleg mai bine cum se foloseste o locomotiva.
Daca locomotive de Brasov au inceput sa mearga la Constanta inseamna ca in primul rand sistemul si in al doilea rand Brasovul au o problema, doua depouri la 150km distanta nu mai pare o idee asa de buna, sa nu ajunga Brasovul remiza...

 


Re: Locomotive clasele 47x de calatori (476, 477) mureseanu_976

Depoul BC foloseste masinile altor depouri doar in situatii de urgenta, cand nu au la dispozitie masina proprie sa traga un anume tren. De asta au ajuns 105 si 009 sa traga 1583 cu perechea lui asta-vara.

Co-Co la Calatori nu mi se pare neaparat o tampenie, sunt anumite trenuri care pe anumite portiuni de ruta (a se vedea Simeria - Tirgu Jiu, Deda - Saratel, Gheorghieni - Izvoru Oltului, etc) nu pot fi remorcate cu 040-EC la depasirea unui prag al tonajului . O modernizare eficienta la EA-uri ar fi presupus un "variator de tensiune", sa nu produca 5100 kW pentru maxim 3-4 vagoane remorcate. Asemenea solutie au Taurii OBB si ce a mai aparut dupa '97, dar la noi inclusiv in 2015 se scoate Transmontana cu frana pe saboti. Deci, da-le minte.

 


Re: Locomotive clasele 47x de calatori (476, 477) shoppy

Nu s-ar putea cu EC, dar cu un EC modernizat cu nisipar automat si putere de tractiune controlata continuu si individual pe fiecare MET de catre calculator, adica fix ce face Taurus, sunt sigur ca nu ar avea probleme pe nicaieri. Pai cel mai usor tren urcat de "Taurus" pe Predeal e mai greu decat cel mai greu tren urcat de Calatori cu Co'-Co'...

 


Re: Locomotive clasele 47x de calatori (476, 477) AlexD

Faza cu locomotivele de BV la CT e de acum o luna de zile nu din asta vara :) parca aveam si poze cu 105...

 


Re: Locomotive clasele 47x de calatori (476, 477) MariusCFRBucuresti

0477-247 pentru IR 1731.
08.03.2015



0477-247 ~ Brasov by mariuscfrbucuresti, on Flickr

0477-888 pentru 1639-2.



0477-888-8 ~ Brasov by mariuscfrbucuresti, on Flickr

 




Re: Locomotive clasele 47x de calatori (476, 477) MariusCFRBucuresti

0477-538-9 cu IR 1588 sau pe intelesul tuturor "Ala de viteza" in Constanta.



0477-538 ~ Constants by mariuscfrbucuresti, on Flickr

 


Re: Locomotive clasele 47x de calatori (476, 477) MariusCFRBucuresti

613-0 in Depoul BC la "catarg" pentru IR 1587.



0477-613-0 ~ Depoul Bucuresti Calatori by mariuscfrbucuresti, on Flickr

692-5 in Depoul BC defecta.



0476-692-5 ~ Depoul Bucuresti Calatori by mariuscfrbucuresti, on Flickr

 


Re: Locomotive clasele 47x de calatori (476, 477) PaulIP

Cum s-ar explica prezenta unui vagon (de cale ingusta?) "istoric" in BC?
Ce serie este, si care ar fi "istoricul" acestui tip?
E pus acolo ca un "exponat", sau e folosit ca magazie?

 


Re: Locomotive clasele 47x de calatori (476, 477) shoppy

Exista 2 vagoane, mai este unul langa placa turnanta.
In anii '90 a existat un proiect ca cei de la Muzeul Satului sa realizeze o cf ingusta in jurul lacului Herastrau, pentru aceasta CFR a reparat si imprumutat Muzeului Satului 2 locomotive cu abur si cele 2 vagoane(cum au ajuns la Muzeul Satului se poate citi in Jurnalul Feroviar). In Muzeul Satului o locomotiva a fost plasata printre exponate in timp ce garnitura formata din cealalta locomotiva si cele 2 vagoane a fost expusa in spatele Teatrului de Vara, langa gardul muzeului. Evident proiectul s-a nascut mort asa ca dupa cativa ani, in lipsa oricarui serviciu de paza in incinta Muzeului Satului si a Parcului Herastrau, bunii cetateni care frecventau parcul au avut grija sa sparga cu pietre toate geamurile garniturii, apoi s-a reconstruit Teatrul de Vara si garnitura a devenit dormitor pentru muncitorii necalificati din proiect, acestia au acoperit ferestrele cu plastice dar la plecare au distrus vagoanele si mai rau iar palsticile au cazut si ele victime pietrelor(chiar sunt curios unde in Parcul Herastrau gaseau aia pietre, probabil veneau cu ele de acasa). In final garnitura servea pe post de cotet de caini pentru paznicii Muzeul Satului.
Dupa spargerea CFR in bucati, locomotivele si vagoanele au ajuns la SFT care a decis sa le recupereze de la Muzeul Satului(de frica sa nu le repuna in circulatie vreun George Hocevar) care le-a dus in BC(ca era cea mai apropiata unitate). Cei de la BC au fost mai harnici, locomotivele au fost palsate la intrarea de pe Grivita, au fost cosmetizate, vopsite, si au primit si niste plexiglas hidos pe post de geamuri(da cel putin nu s-au mai aruncat gunoaie inauntru).
Prin 2013 SFT simtea nevoia acuta sa se mai remarce printr-o cretinatate, asa ca locomotivele(care acum aratau bine) au fost laute de la poarta depoului, spre rusinea mea nu stiu unde au ajuns desi s-a zis la momentul respectiv.
Vagoanele nu au interesat pe nimeni, mai ales ca au un caracter foarte incert, adica apartin de SFT, societate falimentara si implicata in nenumarate scandaluri de vindere pe nimic a patrimoniului CFR, deci ei sigur nu o sa faca niciodata nimic, si nici nu o sa bage in seama vreun grup de pasionati.
Sa speram ca BC nu o sa ajunga niciodata sa aiba nevoie de spatiul ocupat de vagoane, ca atunci o sa le mute mai prin spate unde o sa se distruga si mai rau, sau o sa se caseze si gata...

 


Re: Locomotive clasele 47x de calatori (476, 477) MariusCFRBucuresti

477-538-9 in Depoul BC venita de la Constanta cu IR 1582. (a se observa stratul de muste  :lol: )



0477-538-9 ~ Depoul Bucuresti Calatori by mariuscfrbucuresti, on Flickr

 




Go to page:  1  ... 37 38 39 40 41 42 43  ... 68
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Locomotive electrice  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421982 posts in 5257 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use