Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantLocomotive electrice

 

Topic: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476)

562 posts, 201008 views
 
Go to page:  1  ... 28 29 30 31 32 33 34  ... 41
 
 

📖 Pagination options
Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476) cosmin theodor

91 53 0 474-016-9 trecand prin Valul lui Traian cu o naveta pentru Ciumesti, 01.03.2019.


474-016-9 by Bucur Theodor Cosmin, on Flickr

 


Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476) ALEXCFRBV

ED 067 face naveta pe Predeal-Brasov am vazut-o la un MARFAR de Falsuri in Gara Darste

 


Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476) Gaby

91 53 0 474 055-7 RO-SNTFM
27.03.2019, Iași


 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476) Utilizator anonim

EA 065 dimineata in Baneasa.

DSC_2095.JPG (160.6 KB; downloaded 4064 times)

 


Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476) WT_fan06

91 53 0 474056-5
Ploiești Vest
11.04.2019



 


Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476) Gaby

91 53 0 474 064-9 RO-SNTFM & 91 53 0 474 033-4 RO-SNTFM
20.04.2019, Socola


 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476) Utilizator anonim

038 imobilizat in Dej pentru reparatia unui motor de tractiune.

DSC_3788.JPG (178.95 KB; downloaded 3704 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476) Utilizator anonim

412 este prima trecuta prin RR din seria celor 6 470 de la CFR Marfa, fiind modernizate ICOL si echipate cu semnalizare pentru Ungaria.

DSC_4560.JPG (188.88 KB; downloaded 3625 times)


DSC_4559.JPG (171.05 KB; downloaded 3654 times)

 


Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476) cris_m

In ce consta mai exact semnalizarea pentru Ungaria? Nu ar trebui sa existe un standard in acest sens?

 


Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476) Gabi23

Ce unitate IRLU a efectuat reparația lui 412?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476) Utilizator anonim

A facut RR la IRLU Dej.
Semnalizarea pentru Ungaria consta in instalarea balizelor de comunicatie si consola dedicata acestui sistem, in general fiecare tara inca are sistemul sau unic de semnalizare, cum la noi este BLA/INDUSI, asa si MAV au semnalizarea lor. Abia dupa implementarea ETCS/ERTMS o locomotiva va putea rula fara a necesita alte upgrade-uri din Constanta in Berlin de exemplu. In a doua poza cu verde este sistemul nostru.

DSC_4562.JPG (138.73 KB; downloaded 3555 times)


DSC_4564.JPG (131.44 KB; downloaded 3549 times)

 


Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476) cris_m

Multumesc pentru explicatie! Pacat ca nu se trece la o semnalizare unitara, macar in blocul comunitar...

 


Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476) Gabi23

Totuși discuția e offtopic, dar în Ungaria s-au trimis de la CFR Marfă în ultimii ani EA clasice (076, 342, 917, 921, 923 etc.), nu era logic să fie trimise acestea modernizate acolo?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476) Utilizator anonim

Cele seria 470 au lucrat destul de putin prin Ungaria, fiind lansate cu mare fast cele 6, parca, locomotive. Ulterior din cauza unor probleme tehnice mai ales, au fost trimise cele seria 40, care totusi nu prea au mare legatura cu interoperabilitate, avand al statut de chirie in Ungaria, unul pe care nici acum nu am reusit sa il inteleg.  :oops:

 


Go to page:  1  ... 28 29 30 31 32 33 34  ... 41
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Locomotive electrice  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419386 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use