Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantLocomotive electrice

 

Topic: Locomotive clasa 472 (Brush Traction & ABB Traction)

62 posts, 32924 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Locomotive clasa 472 (Brush Traction & ABB Traction) Gabi23

Locomotivele încadrate în seria 472 sunt folosite de către operatorul DB Schenker România. Aceste locomotive au fost construite de către Brush Traction împreună cu Asea Brown Boveri în perioada 1993-1996 (46 de unităţi). Au fost proiectate pentru traficul de marfă din Canalul Mânecii.

Mai multe informaţii: http://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_92

472-001-3




472-001-3 - Bucureşti Băneasa - 09.10.2013 by Gabriel Dumitriu, on Flickr




472-001-3 - Bucureşti Băneasa - 09.10.2013 (1) by Gabriel Dumitriu, on Flickr




472-001-3 - Bucureşti Băneasa - 09.10.2013 (4) by Gabriel Dumitriu, on Flickr




472-001-3 - Bucureşti Băneasa - 09.10.2013 (3) by Gabriel Dumitriu, on Flickr




472-001-3 - Bucureşti Băneasa - 09.10.2013 (2) by Gabriel Dumitriu, on Flickr

 


Re: Locomotive seria 472 (Brush Traction & ABB Traction) Gabi23

472-001 este fosta 92-012 din Regatul Unit, purtând iniţial numele scriitorului Thomas Hardy.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive seria 472 (Brush Traction & ABB Traction) Utilizator anonim

472-001 nu a rezistat decat cateva saptamani, in ultima vreme fiind mai mult la reparat prin Softronic. Intre timp a aparut 472-002, Mircea Eliade. Din ce am inteles vor mai fi inca 3 bucati care vor circula la noi si la Bulgari.

 


Re: Locomotive seria 472 (Brush Traction & ABB Traction) George

De ce n-a rezistat? sunt liniile noastre prea praf sau sunt ele proaste?

 


Re: Locomotive seria 472 (Brush Traction & ABB Traction) Robert24

Sau Softronic a facut treaba de mantuiala cu ele?!?
In UK nu au avut deloc probleme notabile!

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive seria 472 (Brush Traction & ABB Traction) Utilizator anonim

Sunt ele proaste, au o gramada de piese care nu se mai produc. Doar nu va asteptati sa aduca ceva mega performant.

 


Re: Locomotive seria 472 (Brush Traction & ABB Traction) Robert24

De ce spui ca sunt proaste? Prin faptul ca nu se mai produc piese?
Cei din UK , repet, nu au avut deloc probleme cu ele.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive seria 472 (Brush Traction & ABB Traction) Utilizator anonim

In UK nu a tras trenuri cu tonaje mai mari de 2000 tone si au avut regim mult mai usor de exploatare. Aici da, iar Softronic inafara ca le-a cosmetizat putin si a instalat IVMS si INDUSI nu a facut nimic, ca nici nu prea stiu ce sa faca. Oricum sunt aduse ca improvizatie pana mai au bani de Transmontane, de care sunt foarte multumiti.

 


Re: Locomotive seria 472 (Brush Traction & ABB Traction) Gabi23

Păi atunci ar fi logic să le exploateze pe trenurile cu tonaje mai mici, cum face spre exemplu GFR cu bobicile sau tigăile  :idea:. E ilogic şi neprofitabil să pui să îţi care un tonaj mic o Montană...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive seria 472 (Brush Traction & ABB Traction) Utilizator anonim

DB nu prea mai are trenuri cu tonaje mici, mai avea niste masini dar nu au mai tras, in rest doar piatra, nisip, cox  :oops:

 


Re: Locomotive seria 472 (Brush Traction & ABB Traction) Robert24

Le faci mai mici. In Germania nu au voie sa depaseasca anumite tonaje. Pentru ca ei nu vor in primul rand sa nenoroceasca calea de rulare!
Nu cred ca am vazut in ultimii ani trenuri mai lungi de vreo 30 de vagoane pe la ei...
Pana una alta, nu se pot compara 472 cu 480, nici la putere, nici la efort tractiv. Pur si simplu sunt gandite pentru utilizari diferite.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive seria 472 (Brush Traction & ABB Traction) Utilizator anonim

Aruncand un ochi pe un mers de tren de marfa, cateva tonaje de la navete DB - 2500 tone, 550 metri; 2280 tone, 600 metri; 2000 tone, 600 metri; 2060 tone, 600 metri (nevata de Fieni). Si in general marfare "adevarate" cu minim 2000 tone, 550 metri. In zonele cu panta se fac cupluri, gen Predeal, Balota, Petrosani unde fac si cate 4 transporturi pana sa recompuna trenul la capat de panta. Si nici Transmontana nu reuseste sa traga atat, tot face cupluri si merge cu impingatoare.

 


Re: Locomotive seria 472 (Brush Traction & ABB Traction) Robert24

Pai atunci undeva e o mare problema! Exista asemnea tonaje la trenuri prin vest?  :lol:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive seria 472 (Brush Traction & ABB Traction) Utilizator anonim

O fi o problema, dar tonajul este stabilit de administratorul de infrastructura, CFR SA, pentru fiecare sectie. Iar operatorul normal ca merge la tonajul maxim admis sa scoata, teoretic, eficienta maxima.
In europa avand in vedere distantele si configuratia retelei nu cred ca exista sau au existat tonaje mai mari de 3-4000 tone la un tren, chiar si atat o fi mult, nu am date exacte.

Offtopic ca tot vorbim de tonaje, cateva exemple din tari unde configuratia si distantele impun "monstrii" feroviari: http://en.wikipedia.org/wiki/Longest_trains

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Locomotive electrice  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419381 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use