Locomotive clasa 473 (Softronic Phoenix ale CFR Călători)

Prezentări și discuții - locomotive electrice

Locomotive clasa 473 (Softronic Phoenix ale CFR Călători)

Mesajde George » Dum, 11 Iul 2010, 21:45

Exista mai multe locomotive de acest tip la CFR?
Modernizarea (timida) a vagoanelor si locomotivelor contrastreaza puternic cu degradarea fara precedent a infrastructurii feroviare.
E ca si cu soselele: avem masini, dar nu si cu ce sa mergem pe ele...
In alta ordine de idei, stie cineva cand o sa mai fie prin 2010 acele zile feroviare, in care se prezinta in Gara de Nord locomotive si vagoane noi?
Si tot in alta ordine de idei, exista vreun plan de reabilitare a Garii de Nord (linii, peroane, spatii publice)?
George
Membru Gold
 
Mesaje: 2103
Membru din: Dum, 02 Mai 2010, 11:43
Localitate: Bucuresti

Re: Locomotive Softronic - Pheonix (seria 40 CFR Calatori)

Mesajde Dr2005 » Lun, 12 Iul 2010, 00:08

George scrie:Exista mai multe locomotive de acest tip la CFR?

Cred că vor fi 5. 2003 circulă, 2004 este încă în probe.

George scrie:Modernizarea (timida) a vagoanelor si locomotivelor contrastreaza puternic cu degradarea fara precedent a infrastructurii feroviare.

Nu e chiar timidă, se modernizează la greu vagoane şi locomotive, chiar prea multe faţă de datoriile CFR Călători (ca să nu zic de infrastructură, că aia e altă companie).

George scrie:In alta ordine de idei, stie cineva cand o sa mai fie prin 2010 acele zile feroviare, in care se prezinta in Gara de Nord locomotive si vagoane noi?

5-6 octombrie.

George scrie:Si tot in alta ordine de idei, exista vreun plan de reabilitare a Garii de Nord (linii, peroane, spatii publice)?

A existat... dar în 10 ani abia au reuşit să facă linia 4, cu linie şi traverse ,,second hand" de pe alte linii + încă un an pentru peron, realizat până la urmă prin turnarea de asfalt direct peste pământ (de aia are o formă neregulată).€..
Dr2005
 

Re: Locomotive Softronic - Pheonix (seria 40 CFR Calatori)

Mesajde George » Mar, 13 Iul 2010, 00:05

Multumesc!
Dupa cum am scris si in alt topic (Campina - Brasov) am inceput sa-i "hartuiesc" cu scrisori si petitii, trebuie sa dea bani la greu in infrastructura feroviara, mai ales sa foloseasca miliardele de euro pentru calea ferata de la UE; in primul rand, transportul feroviar este civilizat si prietenos pt. mediu, iar in al doilea rand, este vorba despre investitii care antreneaza industrie si constructori romani (numai guvernantii nostri prea redusi nu inteleg asta, probabil din SUV-uri si elicoptere calea ferata se vede mai greu).
George
Membru Gold
 
Mesaje: 2103
Membru din: Dum, 02 Mai 2010, 11:43
Localitate: Bucuresti

Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004)

Mesajde Dr2005 » Mie, 06 Oct 2010, 19:01

Dacă vă uitaţi în broşura despre Phoenix o să vedeţi pozele mele făcute în cabina lui 2003 anul trecut :)) Desigur, nu s-au deranjat să precizeze sursa sau dea un mail... Probabil la anul tot pozele mele or să le pună.€..
Dr2005
 

Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004)

Mesajde Chev Celios » Joi, 21 Oct 2010, 22:28

De 2004 ce se mai aude?Cand intra la tractiune cu adevarat nu in teste/probe?
Avatar utilizator
Chev Celios
Membru Bronze
 
Mesaje: 1593
Membru din: Sâm, 16 Ian 2010, 19:47
Localitate: Estul capitalei

Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004)

Mesajde Marian Andrei » Joi, 21 Oct 2010, 22:43

Acum cateva zile se zarea in BC, probabil a terminat testele dar cine stie dupa ce hartii sta.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 18420
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004)

Mesajde Dr2005 » Dum, 05 Dec 2010, 20:38

:2004: cateva minute mai tarziu, la tren:

Imagine
Dr2005
 

Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004)

Mesajde Marian Andrei » Dum, 05 Dec 2010, 20:49

Trenul a venit cu 2003 ?
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 18420
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004)

Mesajde earthchild » Dum, 05 Dec 2010, 21:55

Ce am remarcat (de pe youtube) si nu mi-a placut: in testele de viteza de la Faurei locomotiva 2003 suiera (sau scartaia, nu mi-am dat seama exact) mult mai mult decat locomotiva nemodificata din testul de acum 1-2 ani. La aceeasi viteza...
earthchild
 
Mesaje: 126
Membru din: Vin, 17 Sep 2010, 09:59

Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004)

Mesajde Dr2005 » Lun, 06 Dec 2010, 12:10

Marian Andrei scrie:Trenul a venit cu 2003 ?

Da.

earthchild scrie:locomotiva 2003 suiera

Cred că nu e bine izolată cabina şi intră curent de afară.
Dr2005
 

Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004)

Mesajde Marian Andrei » Lun, 06 Dec 2010, 15:07

Probabil din cauza asta au si decis sa mai modifice partea de aerodinamica a caroseriei la Montana...
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 18420
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004)

Mesajde Dr2005 » Lun, 06 Dec 2010, 15:13

Pentru o locomotivă care merge cu 200 km/h doar pe o porţiune limitată (în niciun caz nu poate funcţiona în regim de durată la 200 km/h) nu e necesară cine ştie ce aerodinamică... mai ales că locomotiva e ditai tancu' de 120 t, Co'Co'. La un Bo'Bo' de 80 de tone se schimbă treaba.€..
Dr2005
 

Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004)

Mesajde mindmasster » Lun, 06 Dec 2010, 19:57

Dr2005 scrie:Pentru o locomotivă care merge cu 200 km/h doar pe o porţiune limitată (în niciun caz nu poate funcţiona în regim de durată la 200 km/h) nu e necesară cine ştie ce aerodinamică... mai ales că locomotiva e ditai tancu' de 120 t, Co'Co'. La un Bo'Bo' de 80 de tone se schimbă treaba.€..


Pei la noi in tara nu are sa mearga cu 200 km/h (in afar de inelul de testare)
Hobane Pod Ciurel finalizate : 20/48
Avatar utilizator
mindmasster
Membru Silver
 
Mesaje: 1192
Membru din: Vin, 19 Mar 2010, 23:21
Localitate: Bucuresti

Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004)

Mesajde shoppy » Mar, 07 Dec 2010, 14:36

Daca mergea cu 200 inseamna ca era in deplina siguranta si nu era nici o problema cu aerodinamicitatea. Pentru un vehicul de zeci de tone sub 200 practic nu are nici un efect aerodinamicitatea, poti sa mergi cu 200 si cu plugul de dezapezire hidraulic rotativ(daca il tin boghiurile) ca la consum tot aia e.
Peste 200 - 250 se schimba placa si aproape toata puterea este necesara pentru impingerea aerului laoparte, dar nu e cazul la noi.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8918
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Următorul

Înapoi la Prezentări și discuții - locomotive electrice


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 9 vizitatori