Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantLocomotive electrice

 

Topic: Prezentare locomotive CFR Călători

9 posts, 8296 views
Prezentare locomotive CFR Călători Mihai Calin

Vă invit să urmăriţi un material "educativ", reprezentând o prezentare introductivă a locomotivelor folosite de CFR Călători.



 


Re: Prezentare locomotive CFR Călători shoppy

Foarte educativa informatia cu "Poreclita".

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Prezentare locomotive CFR Călători sss

Superba prezentare, felicitari Mihai Calin!  :D

 


Re: Prezentare locomotive CFR Călători Gabi23

Felicitari Mihai  ;). Sunt cateva mici neclaritati pe acolo, dar merge  :D.

 


Re: Prezentare locomotive CFR Călători Elful

Gabi23 wrote:
Felicitari Mihai  ;). Sunt cateva mici neclaritati pe acolo, dar merge  :D.


Da, cum ar fi ca EA-uri 45 au facut modernizare la Electroputere Craiova, cu exceptia a doua din ele 363 si 397, care si-au facut modernziarea la Softronic. Delfinii au tot putere de 5100 kW, insa pot ajunge la 6600 kW atunci cand este necesar, 473-003 si 473-004 au 6600kW, 003 cu Vmax de 200 km/h, iar 004 cu Vmax160 km/h.
Astea din ce stiu eu la electrice, daca gresesc corectati-ma.

Insa una peste alta, felicitari pentru clip.

 


Re: Prezentare locomotive CFR Călători Gabi23

Pai sa le zic si public daca e ce mi s-a parut mie:
La Clasa 45:
- Viteza maxima a lor e 160, nu 140
- Sunt modernizate 24 de EAuri de EPC si Siemens cu RK in 1999-2000
- Au fost trecute prin RR o parte din ele intre 2007-2010

- Cele modernizate la seria 461sunt facute de Promat SA + Reloc Craiova in perioada 2007-2011 (ca au iesit si anul trecut cateva bucati gen 117, 085, 053 s.a.)
- Clasa 47  nu sunt varianta moderrnizata doar a clasei 40, destule provenind si din 41-uri
- 003 si 004 nu sunt modernizate, ci sunt constructii noi de la 0... si sunt incadrate mai nou la seria 473.

 


Re: Prezentare locomotive CFR Călători Mihai Calin

La Clasa 45 am gasit informatii diferite si-am ales sa scriu Electroputere + Siemens si remodernizare Softronic, fara a mai preciza care-cand. Viteza maxima este limitata la 140 km/h.
La Clasa 47 puterea nominala este de 6000kw, iar uniorara de 6600 kW.
La Phoenix 003 si 004 am avut dubii de la inceput. Pe afisul de prezentare de la Zilele Feroviare arata 6600kW, iar la ei pe site scrie 5100kW - http://www.softronic.ro/vehicule_fer.ph ... #distantor sau aici - http://www.railcolor.net/index.php?nav=1407916&lang=1

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Prezentare locomotive CFR Călători Dr2005

Stai aşa, că ,,clasa 47" nu mai există de mult, de aia s-a trecut la serii după UIC...
47-1001 e refăcut de Softronic, din seria 40
474 refăcut de IRLU+Promat şi e cu tiristoare, din seria 40. Aici avem P.nominal = 6600 kW
476 şi 477 sunt de Softronic şi sunt cu IGBT din seriile 40 şi 41 (deşi s-au mai făcut schimbări de osii şi boghiuri, 477 sunt cu angrenaje de 160 km/h, deci, teoretic, foste 41, celelalte sunt de 120 km/h, deci foste 40)... şi toate au 5100 kW nominal.
Nu pot fi toate băgate în aceeaşi oală.

La fel şi cu 46, sunt mai multe ,,feluri":
46 sunt refăcute de RadeKoncar, V.max=120 km/h
460 de Reloc+Promat, cu tiristoare şi au puterea nominală de 4000 kW, V.max=120 km/h
461 sunt tot Reloc+Promat, dar sunt de 160 km/h (fosta 44-0058 + delfinii), V.max=160 km/h
462 sunt de Softronic, cu IGBT, V.max=120 km/h
Cele de 120 km/h sunt făcute din 43 (dar nu neapărat, pentru că unele sunt aduse din Yugoslavia, deci nu au fost niciodată încadrate în seria 43), celelalte din seria 44 (ori schimbate angrenajele la 43 ca să fie de 160 km/h).

---
Locomotivele din seria 45 sunt, constructiv, de 160 km/h, având angrenajele necesare. Că cei din depou nu le permit circulaţia cu viteze mai mari din diverse motive (bandaje/roţi uzate, motor izolat etc.) e altă mâncare de peşte, aşa şi multe locomotive din seria 41 nu au voie cu mai mult de 140 km/h, iar unele sunt limitate chiar la 100 km/h.
Despre Siemensurile ,,originale": http://www.electroputere.ro/vfu/en/repa ... p?aCode=EL

---
Phoenixul are P.nominal=5100 kW, iar pe termen scurt se pot obţine 6600 kW.

 


Re: Prezentare locomotive CFR Călători vlaicuandrei

45-0363 si 45-0397 sunt cele modernizate de Electroputere. De altfel, sunt si singurele care au pantografe Schunk. Alta particularitate a lor este si schema de vopsire rosu-alb. Restul sunt modernizate de catre  Softronic (majoritatea sunt deja date la 100 din cauza bandajelor. 45-0333 sta pe bara de mult timp spre exemplu, iar 45-0335 e in 5 motoare si data tot la 100 si din pacate nu e singura). Oricum, una peste alta ideea cu clipul este de laudat, mai ales ca are cam toate datele necesare pentru un pasionat "incepator"   ;)

 


Home page  • 
Parent forum: Locomotive electrice  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420531 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use