Switch to full style
Prezentări și discuții - locomotive electrice
Scrie un răspuns

Re: Discutii generale

Mie, 15 Aug 2018, 12:18

Pai pune si tu un link pentru cine nu citeste zilnic Trenuletz.

Re: Discutii generale

Sâm, 01 Sep 2018, 22:36

OBB 1014 remorcate de DB:








Re: Discutii generale

Sâm, 01 Sep 2018, 22:40

Au fost la Remarul Cluj si acolo pare ca au incercat sa le puna in functiune si sa le autorizeze, nu a iesit faza deci se intorc de unde au venit.

Re: Discutii generale

Sâm, 01 Sep 2018, 23:50

Este vreo firma privata anume care a incercat sa le bage in circulatie la noi?

Re: Discutii generale

Dum, 02 Sep 2018, 10:37

Pacat, pentru cine ar fi fost si care a fost problema?

Re: Discutii generale

Dum, 02 Sep 2018, 20:47

Nu autorizam noi gunoiul nemtesc, dar modernizam Malaxe din WWII. :evil:

Re: Discutii generale

Dum, 02 Sep 2018, 23:02

Nu se poate, le-au autorizat sa fie remorcate, daca chiar vroiau le autorizau si sa traga, cred ca nu s-au inteles la bani pentru reparatii.

Re: Discutii generale

Lun, 03 Sep 2018, 06:10

Cel mai probabil nu au reusit sa gaseasca toate piesele necesare pentru a le aduce „la zi”. Remarul Cluj dorea sa le puna in functiune si apoi sa le vanda sau inchirieze operatorilor interesati. S-au tot adus locomotive si vagoane vechi de afara in ultimii ani, majoritatea pentru casare si valorificare, chiar in perioada asta se taie niste vagoane pe la Pascani, pare ca e o afacere buna asta cu cumparatul la pret de fier vechi si dupa valorificat pe tipuri de material.

Re: Discutii generale

Lun, 03 Sep 2018, 08:29

Ce s-a intamplat este destul de interesant si de spectaculos, nu stai sa cari 10 locomotive si dupaia sa te prinzi ca sunt prea descompletate sau prea greu de modernizat, asta se poate stabili cu o inspectie in Austria sau unde stateau ele, inseamna ca Remarul deja avea pe teava un contract de inchiriere pentru ele iar contractul a picat.

In tarile civilizate vehiculele nu se tin la gard pana devin nedeplasabile, nici nu se iau piese de pe ele si nici nu se fura materialele valoroase(cupru, aluminiu, alama, plumb) ca la noi, deci acolo cand se caseaza un vehicol acel vehicol este deplasabil si plin de toate materialele valoroase, asa ca il remorchezi cu pret minim la tine in curte si acolo il valorifici cu eficienta maxima.
In contrast cu ce se intampla la noi la RATB si CFR Calatori/Marfa, la noi vehicolele devin neremorcabile si nu mai ramane pe ele decat fierul vechi, asa ca singura varianta este taierea ineficienta in locatie sau mutarea lui pe trailer(din nou ineficient), drept dovada licitatiile de la RATB de nu cred ca o sa le vanda nici macar la 10% din valoarea de fier vechi.

Re: Discutii generale

Dum, 06 Oct 2019, 08:24

Cate locomotive sunt vopsite in schema express ,va rog frumos puneti si o lista cu ele?
Mersi

Re: Discutii generale

Dum, 06 Oct 2019, 11:16

Bucuresti Calatori: 241, 147, 131, 794, 145, 767, EG 058.

Suceava Nord: 228, 799.

Iasi: 528, 655.

Cluj Napoca: 369, 863.

Brasov: 028, 562, 837, 848.

Timisoara: 251, 694, 637, 329, 760, 889.

Arad: 080 (inchiriata la Express Forwarding), 931, 298.

Ploiesti: 908, 772 (Inchiriata la Unicom Tranzit), 292.

Galati: 552, 310, 319.


Daca am gresit ceva, va rog sa ma corectati, multumesc! :)

Re: Discutii generale

Dum, 06 Oct 2019, 16:31

Ce locomotive vor mai iesi in schema express?

Re: Discutii generale

Dum, 06 Oct 2019, 16:33

In general cam tot ce intra la RR, poate cu exceptii gen ce s-a mai facut pe la Cluj cu 194 si 846 sau la Galati cu 724. Cele ce sunt la modernizare la Reloc mici sanse sa iasa vopsite altfel decat expres.

Re: Discutii generale

Sâm, 12 Oct 2019, 11:51

O lista cu numerele de parc al locomotivelor care se afla la RR?
Va rog frumos,multumesc mult.
Scrie un răspuns
Pagina
precedentă