Discutii generale

Prezentări și discuții - locomotive electrice

Re: Discutii generale

Mesajde shoppy » Mie, 15 Aug 2018, 12:18

Pai pune si tu un link pentru cine nu citeste zilnic Trenuletz.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (Paris)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8530
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii generale

Mesajde shoppy » Sâm, 01 Sep 2018, 22:36

OBB 1014 remorcate de DB:








28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (Paris)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8530
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii generale

Mesajde Marian Andrei » Sâm, 01 Sep 2018, 22:40

Au fost la Remarul Cluj si acolo pare ca au incercat sa le puna in functiune si sa le autorizeze, nu a iesit faza deci se intorc de unde au venit.
https://mobilitate.eu – Transporturi. Mobilitate. Infrastructură. Logistică.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 16600
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Discutii generale

Mesajde Andrei98 » Sâm, 01 Sep 2018, 23:50

Este vreo firma privata anume care a incercat sa le bage in circulatie la noi?
Avatar utilizator
Andrei98
 
Mesaje: 356
Membru din: Mie, 09 Mar 2016, 22:43
Localitate: Bucuresti

Re: Discutii generale

Mesajde shoppy » Dum, 02 Sep 2018, 10:37

Pacat, pentru cine ar fi fost si care a fost problema?
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (Paris)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8530
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii generale

Mesajde ByOnu » Dum, 02 Sep 2018, 20:47

Nu autorizam noi gunoiul nemtesc, dar modernizam Malaxe din WWII. :evil:
VREAU PASAJ LA PIATA ROMANA! ACUM!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 4179
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Discutii generale

Mesajde shoppy » Dum, 02 Sep 2018, 23:02

Nu se poate, le-au autorizat sa fie remorcate, daca chiar vroiau le autorizau si sa traga, cred ca nu s-au inteles la bani pentru reparatii.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (Paris)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8530
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii generale

Mesajde Marian Andrei » Lun, 03 Sep 2018, 06:10

Cel mai probabil nu au reusit sa gaseasca toate piesele necesare pentru a le aduce „la zi”. Remarul Cluj dorea sa le puna in functiune si apoi sa le vanda sau inchirieze operatorilor interesati. S-au tot adus locomotive si vagoane vechi de afara in ultimii ani, majoritatea pentru casare si valorificare, chiar in perioada asta se taie niste vagoane pe la Pascani, pare ca e o afacere buna asta cu cumparatul la pret de fier vechi si dupa valorificat pe tipuri de material.
https://mobilitate.eu – Transporturi. Mobilitate. Infrastructură. Logistică.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 16600
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Discutii generale

Mesajde shoppy » Lun, 03 Sep 2018, 08:29

Ce s-a intamplat este destul de interesant si de spectaculos, nu stai sa cari 10 locomotive si dupaia sa te prinzi ca sunt prea descompletate sau prea greu de modernizat, asta se poate stabili cu o inspectie in Austria sau unde stateau ele, inseamna ca Remarul deja avea pe teava un contract de inchiriere pentru ele iar contractul a picat.

In tarile civilizate vehiculele nu se tin la gard pana devin nedeplasabile, nici nu se iau piese de pe ele si nici nu se fura materialele valoroase(cupru, aluminiu, alama, plumb) ca la noi, deci acolo cand se caseaza un vehicol acel vehicol este deplasabil si plin de toate materialele valoroase, asa ca il remorchezi cu pret minim la tine in curte si acolo il valorifici cu eficienta maxima.
In contrast cu ce se intampla la noi la RATB si CFR Calatori/Marfa, la noi vehicolele devin neremorcabile si nu mai ramane pe ele decat fierul vechi, asa ca singura varianta este taierea ineficienta in locatie sau mutarea lui pe trailer(din nou ineficient), drept dovada licitatiile de la RATB de nu cred ca o sa le vanda nici macar la 10% din valoarea de fier vechi.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (Paris)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8530
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Anterior

Înapoi la Prezentări și discuții - locomotive electrice


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori