Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantLocomotive electrice

 

Topic: Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF)

84 posts, 42076 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF) stakee

Grup Feroviar Român

186 și 208

425-186.jpg (305 KB; downloaded 4461 times)
425-208.jpg (283.42 KB; downloaded 4467 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF) Utilizator anonim

425-176

IMG_6547.JPG (474.83 KB; downloaded 8364 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Grup Feroviar Roman (GFR) Utilizator anonim

Frantuzoaicele 213 si 176, toata seria asta de locomotive are zilele numarate pe masura ce apar EAuri ex CFR Marfa.

IMG_4317.JPG (461.17 KB; downloaded 8294 times)


IMG_4359.JPG (445.65 KB; downloaded 8291 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Grup Feroviar Roman (GFR) Utilizator anonim

425-123-3

IMG_4547.JPG (308.87 KB; downloaded 8254 times)

 


Re: Locomotive BB 25000 (ex. SNCF) AlexCta

425 232-2 si 425 164-7 prin Constanta

DSCF3031.jpg (190.16 KB; downloaded 8175 times)


DSCF3090.jpg (194.33 KB; downloaded 8186 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive BB 25000 seria 425 (ex. SNCF) Utilizator anonim

218 in Gara de Nord

DSC06910.JPG (378.75 KB; downloaded 8144 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive BB 25000 seria 425 (ex. SNCF) Utilizator anonim

Sper ca se termina si cu tigaile astea - 232, 125, 208, 218, 170 sunt trase la gard la baza GFR din Brazi. Arsa 210 este in curtea lor nemiscata de luni de zile.  :roll:

IMG_8478.JPG (227.9 KB; downloaded 8036 times)


IMG_8480.JPG (225.34 KB; downloaded 8038 times)


IMG_8483.JPG (237.22 KB; downloaded 8039 times)


IMG_8485.JPG (214.17 KB; downloaded 8039 times)


IMG_8488.JPG (212.01 KB; downloaded 8038 times)


IMG_8492.JPG (184.7 KB; downloaded 8038 times)

 


Re: Locomotive BB 25000 seria 425 (ex. SNCF) Gabi23

210 e aia de a luat foc cu ceva timp in urma, parca pe la Chitila  :roll:.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive BB 25000 seria 425 (ex. SNCF) Utilizator anonim

Gabi23 wrote:
210 e aia de a luat foc cu ceva timp in urma, parca pe la Chitila  :roll:.


La Buftea asta vara daca nu ma insel. O tigaie, au prajit mititei in ea  :ugeek:

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive BB 25000 seria 425 (ex. SNCF) Dr2005

Sunt trase ,,la gard" că GFR-ul are trenuri grele. Când vor apărea nişte navete mai uşoare ca tonaj, le vor reactiva.

 


Re: Locomotive BB 25000 seria 425 (ex. SNCF) shoppy

Cine vrea sa fie si informat poate citii raportul de pe OIFR ca sa vada de ce a ars aia, intre timp Pheonixul 01 se pare ca si-a ars nisiparele, Pheonixul 03 a stat 6 luni pe bara pentru bandaje, Pheonixul 04 e pe butuci la Craiova iar Transmontana e la gard in BC, pana la urma daca GFR se enerveaza pune 2 dinalea in dubla si a facut un EA (mai ales ca cele doua in schema verde nu apar in imagini), in timp ce altii tin locomotive (sau tramvaie) noi noute la gard si fac teorii complicate.

 


Re: Locomotive BB 25000 seria 425 (ex. SNCF) Gabi23

425 210-8 ca tot vorbim de ea, in martie 2009 in Bucuresti Nord  :P

425 210-8 - Bucuresti Nord - 21.03.2009.JPG (455.32 KB; downloaded 8006 times)

 


Re: Locomotive BB 25000 seria 425 (ex. SNCF) shoppy

Deja le reactiveaza, pe langa cea prinsa de MA in Baneasa saptamana trecuta, ieri 208 si inca una erau in BC. Iar la privati nu e ca la stat ca a ars si aia e, am ramas fara ea, la privati sunt asigurate, deci siguratorul fie o sa plateasca reparatiile, fie o sa dea paguba totala, fie o sa cumpere o locomotiva de performante / stare asemanatoare pentru GFR.

 


Re: Grup Feroviar Roman (GFR) shoppy

Utilizator anonim wrote:
Frantuzoaicele 213 si 176, toata seria asta de locomotive are zilele numarate pe masura ce apar EAuri ex CFR Marfa.
Asta se dovedeste a fii eronat, sigur ai vazut poza cu 213 de dincolo iar azi in BC, pe langa ca cele doua BB-uri au disparut (deci ori le-au rezolvat ori le rezolva prin hale), in curte GFR avea nu mai putin de 4 EC-uri, 2 DA-uri si un H, nici un EA, deci au EA-uri sa-si puna si-n cap, mai ales ca isi permit sa modernizeze EA-urile iugoslave si DA-urile chinezesti.

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Locomotive electrice  • 
Choose destination

Since our 2267 forum members have written 419478 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use