Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantLocomotive electrice

 

Topic: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana)

675 posts, 307965 views
 
Go to page:  1  ... 33 34 35 36 37 38 39  ... 49
 
 

📖 Pagination options
Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana) Andrei Andraș

Pentru că Softronic nu are o capacitate de producție care să îi tenteze pe români să cumpere de la ei. Softronic se bazează pe LEMA acum, trag tare de comenzile pe care le au. De vrei să comanzi, să zicem, 20 de rame, iar ei produc una la 2 ani (în cel mai fericit caz), ajungi să ți se pună cruce pe mormânt și să n-ai încă toate ramele livrate.
Gabi23 wrote:
480-007 a fost inițial construită pentru TFG
Da, cunoșteam cazul, dar la ora la care am scris mesajul... Numa' de LEMA nu-mi ardea.  :lol:

 


Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana) shoppy

Inainte de LEMA au fost si 4 Pheonix, 1 la MMW, 2 la CFR Calatori si inca una nu mai stiu.
Pai ramele sh de la altii sunt luate practic la pretul materialelor la casare pentru ca se iau rame scoase din uz, o rama noua Softronic face cat 10 sh-uri.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana) Utilizator anonim

Au fost chiar 6 Phoenix - 1 la MMV, 3 la DB si 2 la CFR Calatori.

 


Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana) punmeister

Comanda record de LEMA!

Oltenii de la Softronic au primit o comandă de 100 de locomotive de la suedezii de la Green Cargo

Producătorul de material rulant Softronic Craiova a semnat un contract cu suedezii de la Green Cargo pentru livrarea a 100 de locomotive în următorii zece ani. Acestea se adaugă unităților Transmontana, aflate deja în circulație în țara nordică.

"S-a semnat un contract pe 10 ani, cu livrarea a 10 locomotive/an", a confirmat pentru ECONOMICA.NET Ion Gîrniță, unul dintre proprietarii Softronic Craiova. Despre acest subiect a relatat și România Feroviară: "În perioada următorilor ani, până în 2030, Softronic Craiova va livra în Suedia pentru Green Cargo un număr de 100 locomotive electrice TransMontana. Noul contract de livrare este rezultatul satisfacției clientului suedez ca urmare a livrărilor din ultimii trei ani". Locomotivele LE-MA fabricate de Softronic pot tracta trenuri grele în condițiile climei nordice, mai spun cei de la România Feroviară. Producătorul de material rulant din Craiova a mai livrat și în anii trecuți locomotive către operatorul suedez de transport feroviar de marfă.

https://www.economica.net/oltenii-de-la- ... 600.html

 


Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana) cris_m

Poate asa reusesc si ei sa se auto-intretina, eventual sa se si extinda...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana) Utilizator anonim

In locatia actuala este destul de greu sa se extinda mai mult, practic nu au spatiu, doar sa se mai reorganizeze. Comanda noua de 100 de adauga celor 16 existente pentru Green Cargo. Comanda inseamna un minim de 10 locomotive produse pe an, ca mai au si comenzi in tara, plus RRuri plus reparatiile la cele 3 rame RES.

 


Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana) Gabi23

De ce nu investesc în achiziția unui spațiu nou? Și eventual personal și echipamente cu care să producă mai mult...

 


Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana) shoppy

Ooaaaa, bravo,  :applause:  :applause:  :applause: , poate asa pot investii in cercetare pentru un boghiu nou.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana) Utilizator anonim

Gabi23 wrote:
De ce nu investesc în achiziția unui spațiu nou? Și eventual personal și echipamente cu care să producă mai mult...


Au achizitionat recent spatii noi, au o hala de reparatii si mentenanta in Curtici, acolo se fac acum revizii si reparatii normale la toate locomotivele care circula in Ungaria, inainte erau nevoite sa vina pana la Cernele pentru aceste operatiuni de cateva ori pe an, acum se pot face in timpul stationarilor normale de pana la 2 zile din Curtici, inclusiv pentru locomotivele operatorilor de la noi.
De asmenea au un spatiu de revizii si reparatii urmand sa dezvolte o facilitate in Suedia, in depoul de la Kiruna.

Boghiul nu va fi modificat, ar dura prea mult, ar necesita investitii in cercetare si modificari inclusiv la partea de caroserie, practic o locomotiva noua, lucru care nu merita in prezent. Plus ca tocmai datorita boghiului a fost aleasa mai ales de Green Cargo, mare parte din angrenaje si schite de mentenanta fiind identice cu cele de la RCuri. De asemenea la cutie nu ai cum sa faci mari modificari, constructiv fiind realizata pentru transformator in zona centrala a salii, in interior, in timp ce locomotivele din generatiile noi au transformatorul in zona centrala sub podea, lucru care permite asezarea echipamentelor pe lateralele salii cu culoar pe mijloc.

De mentionat ca acordul semnat cu Softronic pentru cele 100 de locomotive este un acord cadru, practic in urmatorii 10 ani pot fi semnate mai multe contracte ce vor prevede livrarea a unor loturi de locomotive intre 1 si 100 unitati. Decizia a fost luata pentru ca din 2025 aproximativ, RCurile din flota Green Cargo nu vor mai putea fi utilizate.

 


Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana) punmeister

Pastreaza si TRAXX-urile?

 


Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana) WT_fan06

Utilizator anonim wrote:
Boghiul nu va fi modificat, ar dura prea mult, ar necesita investitii in cercetare si modificari inclusiv la partea de caroserie, practic o locomotiva noua, lucru care nu merita in prezent.
Ba cam asta merită în prezent dacă vor să aibă un viitor în producerea de locomotive și după onorarea contractului cu Green Cargo... Dacă nu investești în cercetare și inovare ACUM, ca peste 10 ani să ai deja un produs nou, matur și fiabil, atunci slabe speranțe pe termen lung...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana) Utilizator anonim

punmeister wrote:
Pastreaza si TRAXX-urile?


Daca sunt multisistem le pastreaza, chiar nu stiu daca sunt sau nu, probabil ca da.

 


Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana) Andrei Andraș

punmeister wrote:
Oltenii de la Softronic au primit o comandă de 100 de locomotive de la suedezii de la Green Cargo

Nu au primit nicio comandă.


"Update 26.10.2020: In a press release published today, Green Cargo highlights that the contract signed with Softronic is in fact a framework agreement, enabling the further delivery of locomotives over time. No new electrics have been actually ordered (yet) through the new contract."

Railcolor

 


Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana) PTMZ

Deci, practic, e vorba de un acord-cadru.

 


Go to page:  1  ... 33 34 35 36 37 38 39  ... 49
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Locomotive electrice  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420951 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use