Topic: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana)
673 posts, 303273 views
📖 Pagination options
- George
-
Posted:
-
Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)
George
Care e viteza maxima, 200 km/h?
Din pacate, nu stiu cand vom avea terasamente suficient de bune si trenuri suficient de lungi pentru a avea nevoie de atata putere...
Care e viteza maxima, 200 km/h?
Din pacate, nu stiu cand vom avea terasamente suficient de bune si trenuri suficient de lungi pentru a avea nevoie de atata putere...
- SprinterXP
-
Posted:
-
- autob368
-
Posted:
-
Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)
autob368
Blocare nu cred ca ar fi facut, dar a venit astfel pentru ca era normal sa se intample asa. S-a ales un tren care sa aiba sosirea la ora potrivita in Bucuresti Nord, apoi pana la Faurei sa plece cu alt tren care mergea in acea directie.
Sper ca raspunsul ti se pare logic
Cristy wrote:
Dar de ce e cuplata cu o alta locomotiva?
Blocare nu cred ca ar fi facut, dar a venit astfel pentru ca era normal sa se intample asa. S-a ales un tren care sa aiba sosirea la ora potrivita in Bucuresti Nord, apoi pana la Faurei sa plece cu alt tren care mergea in acea directie.
Sper ca raspunsul ti se pare logic
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)
ByOnu
Sa inteleg ca a cumparat-o CFR?
Totusi, si-au pus logo-ul mare cat casa, cum sa nu, doar au cu ce se lauda...
Sa inteleg ca a cumparat-o CFR?
Totusi, si-au pus logo-ul mare cat casa, cum sa nu, doar au cu ce se lauda...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)
Dominatrix
O intrebare, poate stupida: la ce trebuie o locomotiva atat de puternica la CFR Calatori, in conditiile in care trenurile sunt din ce in ce mai scurte? Mie locomotiva asta, din ce am citit despre ea, mi se pare potrivita la Marfa, ca acolo e nevoie de "muschi", nu ca sa traga 4-5-6-7 vagoane de calatori dupa ea.
O intrebare, poate stupida: la ce trebuie o locomotiva atat de puternica la CFR Calatori, in conditiile in care trenurile sunt din ce in ce mai scurte? Mie locomotiva asta, din ce am citit despre ea, mi se pare potrivita la Marfa, ca acolo e nevoie de "muschi", nu ca sa traga 4-5-6-7 vagoane de calatori dupa ea.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)
Utilizator anonim
O sa o vedem pe rapidele de Constanta cu 3 vagoane
Dominatrix wrote:
nu ca sa traga 4-5-6-7 vagoane de calatori dupa ea.
O sa o vedem pe rapidele de Constanta cu 3 vagoane
- autob368
-
Posted:
-
Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)
autob368
Se vor face mai multe astfel de locomotive? Sau ramane unicat?
Chiar imi place designul ei si culoarea. As putea spune ca este o "pata de culoare" in CFR si .... la mai multe...
Se vor face mai multe astfel de locomotive? Sau ramane unicat?
Chiar imi place designul ei si culoarea. As putea spune ca este o "pata de culoare" in CFR si .... la mai multe...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)
Utilizator anonim
Sunt puse bazele realizarii celei de-a doua din serie, dar mai mult nu stiu. Oricum ca sa se produca trebuie sa existe comenzi.
Sunt puse bazele realizarii celei de-a doua din serie, dar mai mult nu stiu. Oricum ca sa se produca trebuie sa existe comenzi.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)
shoppy
Ar fi logic sa avem niste trenuri InterCity Bucuresti - Arad de minim 10 vagoane care sa mearga cu 160 pe campie si sa treaca muntii fara tractiune multipla, da pana sa avem noi infrastructura si mentalitate pentru asa ceva, tot subventioneaza statul prin CFR Calatori construirea unei locomotive inutile odata la 2 ani (lafel cum face si RATB cu cate un tramvai nou la 2 ani).
Ar fi logic sa avem niste trenuri InterCity Bucuresti - Arad de minim 10 vagoane care sa mearga cu 160 pe campie si sa treaca muntii fara tractiune multipla, da pana sa avem noi infrastructura si mentalitate pentru asa ceva, tot subventioneaza statul prin CFR Calatori construirea unei locomotive inutile odata la 2 ani (lafel cum face si RATB cu cate un tramvai nou la 2 ani).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)
Utilizator anonim
TransMontana a ajuns din nou la Bucuresti azi, dimineata cu R794.
TransMontana a ajuns din nou la Bucuresti azi, dimineata cu R794.
IMG_0163.JPG (429.72 KB; downloaded 8647 times)
IMG_0169.JPG (406.93 KB; downloaded 8650 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)
Utilizator anonim
Si iata ca a venit ziua cea mare, in aceasta seara Transmontana a plecat pentru prima data singura cu R795 catre Craiova.
Programul acesteia este aproape final, in urmatoarele 3 zile va merge numai pe R794/5 singura, apoi peste maxim o saptamana va fi mutata la BC, probabil defintiv si va incepe sa circule si pe Bucuresti - Constanta.
Si iata ca a venit ziua cea mare, in aceasta seara Transmontana a plecat pentru prima data singura cu R795 catre Craiova.
Programul acesteia este aproape final, in urmatoarele 3 zile va merge numai pe R794/5 singura, apoi peste maxim o saptamana va fi mutata la BC, probabil defintiv si va incepe sa circule si pe Bucuresti - Constanta.
IMG_0294.JPG (379.56 KB; downloaded 8628 times)
IMG_0306.JPG (419.42 KB; downloaded 8619 times)
IMG_0308.JPG (406.25 KB; downloaded 8619 times)
IMG_0310.JPG (326.42 KB; downloaded 8622 times)
IMG_0313.JPG (471.26 KB; downloaded 8618 times)
IMG_0315.JPG (412.47 KB; downloaded 8625 times)
- florin.lifticariu
-
Posted:
-
Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)
florin.lifticariu
Daca viteza maxima e 160 ...sau 180....nu respecta prevederile Caietului de Sarcini CFR Calatori....apta de 200 km/h... asa ca nu poate fi 40-2005...
Daca viteza maxima e 160 ...sau 180....nu respecta prevederile Caietului de Sarcini CFR Calatori....apta de 200 km/h... asa ca nu poate fi 40-2005...
- florin.lifticariu
-
Posted:
-
Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)
florin.lifticariu
florin.lifticariu wrote:..adica a treia din cele contractate....teoretic 2004 si 2005 sint de 200 km/h....practic....nu stiu...poate ma completeaza cineva care stie mai multe...
Daca viteza maxima e 160 ...sau 180....nu respecta prevederile Caietului de Sarcini CFR Calatori....apta de 200 km/h... asa ca nu poate fi 40-2005...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)
Utilizator anonim
160kmh, la probe la Faurei a mers cu maxim 183kmh. Mai mult nu ne trebuie momentan...din pacate...
160kmh, la probe la Faurei a mers cu maxim 183kmh. Mai mult nu ne trebuie momentan...din pacate...
📖 Pagination options