Topic: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana)
675 posts, 307431 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana)
Utilizator anonim
480-001-3 este prima locomotiva din aceasta serie derivata din locomotiva EA 060 si Phoenix.
Ii uram bun venit in peisajul cailor ferate romane si asteptam sa o vedem pe trenurile ce tranziteaza Valea Prahovei.
480-001-3 este prima locomotiva din aceasta serie derivata din locomotiva EA 060 si Phoenix.
Ii uram bun venit in peisajul cailor ferate romane si asteptam sa o vedem pe trenurile ce tranziteaza Valea Prahovei.
480-001-3 04.10.2010.JPG (289.04 KB; downloaded 18068 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)
Utilizator anonim
La expozitia de astazi...
La expozitia de astazi...
IMG_7589.JPG (217.29 KB; downloaded 18085 times)
IMG_7814.JPG (242.69 KB; downloaded 18040 times)
IMG_7817.JPG (217.38 KB; downloaded 18080 times)
IMG_7820.JPG (243.81 KB; downloaded 18041 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)
Utilizator anonim
Alte vederi...
Alte vederi...
IMG_7827.JPG (225.99 KB; downloaded 18054 times)
IMG_7830.JPG (233.81 KB; downloaded 18043 times)
IMG_7845.JPG (227.4 KB; downloaded 18031 times)
IMG_8077.JPG (252.81 KB; downloaded 18040 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)
Utilizator anonim
Postul de conducere
Postul de conducere
IMG_7990.JPG (194.08 KB; downloaded 18038 times)
IMG_7991.JPG (211.67 KB; downloaded 18042 times)
IMG_7992.JPG (214.33 KB; downloaded 18041 times)
IMG_7993.JPG (271.23 KB; downloaded 18033 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)
Utilizator anonim
Locomotiva este echipata cu pantografe marca Stemman Technik
Locomotiva este echipata cu pantografe marca Stemman Technik
IMG_8103.JPG (142.71 KB; downloaded 18034 times)
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)
Dr2005
I-ai făcut atâtea poze, dar faptul că suspensia secundară e diferită de restul EA-urilor nu l-ai observat
I-ai făcut atâtea poze, dar faptul că suspensia secundară e diferită de restul EA-urilor nu l-ai observat
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)
Utilizator anonim
Este cu perna de aer daca vad eu bine ?
Dr2005 wrote:
I-ai făcut atâtea poze, dar faptul că suspensia secundară e diferită de restul EA-urilor nu l-ai observat
Este cu perna de aer daca vad eu bine ?
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)
Chev Celios
Da si ea si Carpathia LDE are tot pe perne de aer.
Da si ea si Carpathia LDE are tot pe perne de aer.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)
shoppy
La Carpathia sunt clasicele Half-Hourglas pe care le-am mai vazut si la alte modernizari de Sulzer, nici o noutate aici.
La TransMontana e interesant, nu cred ca s-a mai incercat modificarea suspensiei secundare la boghiul de EA.
(Andrei, vezi ca faci toate pozele inclinate spre stanga, poti alinia marcajele de pe ocular cu linii din poza care stii sigur ca sunt verticale/orizontale si asa sigur iese dreapta.)
La Carpathia sunt clasicele Half-Hourglas pe care le-am mai vazut si la alte modernizari de Sulzer, nici o noutate aici.
La TransMontana e interesant, nu cred ca s-a mai incercat modificarea suspensiei secundare la boghiul de EA.
(Andrei, vezi ca faci toate pozele inclinate spre stanga, poti alinia marcajele de pe ocular cu linii din poza care stii sigur ca sunt verticale/orizontale si asa sigur iese dreapta.)
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)
Dr2005
Acum văd mesajele de aici...
Pernă de aer este doar la automotorul VT614 (dintre vehiculele prezentate la expoziţie; în rest, o mai găseşti pe Z6100 seria 3xxx, pe ramele de metrou IVA şi BM şi pe o multitudine de autobuze şi camioane - vorbesc strict despre ţărişoara noastră). La LDE 2300 este folosită suspensia Half-Hourglass (tradus în română înseamnă ,,jumătate de clepsidră), formată din nişte perne de cauciuc pe un suport metalic (element metalastic). La ,,Transmontana" soluţia este asemănătoare, numai că este vorba de ,,clepsidra" întreagă, principiul fiind acelaşi.
Perne de aer la un vehicul de 120 t nu prea o să vezi... cel puţin nu de dimensiunile alea, ci mult mai mari şi / sau mai multe.
Acum văd mesajele de aici...
Pernă de aer este doar la automotorul VT614 (dintre vehiculele prezentate la expoziţie; în rest, o mai găseşti pe Z6100 seria 3xxx, pe ramele de metrou IVA şi BM şi pe o multitudine de autobuze şi camioane - vorbesc strict despre ţărişoara noastră). La LDE 2300 este folosită suspensia Half-Hourglass (tradus în română înseamnă ,,jumătate de clepsidră), formată din nişte perne de cauciuc pe un suport metalic (element metalastic). La ,,Transmontana" soluţia este asemănătoare, numai că este vorba de ,,clepsidra" întreagă, principiul fiind acelaşi.
Perne de aer la un vehicul de 120 t nu prea o să vezi... cel puţin nu de dimensiunile alea, ci mult mai mari şi / sau mai multe.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)
Chev Celios
Imi parea mie cam ciudat cum tineau acele perne de aer toata locomotiva.
Oricum sper ca sunt mult mai bune decat cea pe arcuri,sau si aici ma insel?
Imi parea mie cam ciudat cum tineau acele perne de aer toata locomotiva.
Oricum sper ca sunt mult mai bune decat cea pe arcuri,sau si aici ma insel?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)
Dr2005
Tot în categoria ,,arcuri" intră şi suspensia Hourglass/Half-Hourglass. Deasemenea, ea necesită amoritzoare. Cred, totuşi, că e mai ieftin de produs (arcurile elicoidale sunt greu de produs şi, mai ales, de testat, nu mai zic de cele în foi, la care trebuie testată individual fiecare foaie, după aia asamblat şi testat iară...), chiar dacă au şi ele problemele specifice (de exemplu, trebuie lăsat loc pentru a permite cauciucului să refuleze). Cred că avantajul lor e că sunt mai sensibile şi înmagazinează şocurile mai bine, cumulat cu preţul de achiziţie.
Tot în categoria ,,arcuri" intră şi suspensia Hourglass/Half-Hourglass. Deasemenea, ea necesită amoritzoare. Cred, totuşi, că e mai ieftin de produs (arcurile elicoidale sunt greu de produs şi, mai ales, de testat, nu mai zic de cele în foi, la care trebuie testată individual fiecare foaie, după aia asamblat şi testat iară...), chiar dacă au şi ele problemele specifice (de exemplu, trebuie lăsat loc pentru a permite cauciucului să refuleze). Cred că avantajul lor e că sunt mai sensibile şi înmagazinează şocurile mai bine, cumulat cu preţul de achiziţie.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)
ByOnu
Pun o intrebare mai 'tampita' aparitia acestei noi serii (TransMontana) inseamna neaparat ca seria Phoenix e 'done'?
Si o intrebare mai omeneasca acum, se lucreaza cumva la urmatorul exemplar TransMontana, sau se asteapta mai intai sa existe o cerere? Ca n-am mai auzit nimic despre acest proiect de la expo.
Pun o intrebare mai 'tampita' aparitia acestei noi serii (TransMontana) inseamna neaparat ca seria Phoenix e 'done'?
Si o intrebare mai omeneasca acum, se lucreaza cumva la urmatorul exemplar TransMontana, sau se asteapta mai intai sa existe o cerere? Ca n-am mai auzit nimic despre acest proiect de la expo.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)
Utilizator anonim
Montana si Pheonix sunt serii diferite, dar Sotronic au cautat sa isi faca o gama mai larga de produse.
La expozitie reprezentantul Softronic a spus ca sunt puse bazele realizarii unei a doua locomotive din aceasta serie, dar probabil mai dureaza. Sa nu uitam ca nici nu este omologata aceasta masina, stand momentan in depoul Softronic.
Montana si Pheonix sunt serii diferite, dar Sotronic au cautat sa isi faca o gama mai larga de produse.
La expozitie reprezentantul Softronic a spus ca sunt puse bazele realizarii unei a doua locomotive din aceasta serie, dar probabil mai dureaza. Sa nu uitam ca nici nu este omologata aceasta masina, stand momentan in depoul Softronic.
📖 Pagination options