Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana)

Prezentări și discuții - locomotive electrice

Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana)

Mesajde Marian Andrei » Lun, 04 Oct 2010, 22:42

480-001-3 este prima locomotiva din aceasta serie derivata din locomotiva EA 060 si Phoenix.
Ii uram bun venit in peisajul cailor ferate romane si asteptam sa o vedem pe trenurile ce tranziteaza Valea Prahovei.

480-001-3 04.10.2010.JPG
480-001-3 04.10.2010.JPG (289.04 KiB) Vizualizat de 8023 ori
https://mobilitate.eu – Transporturi. Mobilitate. Infrastructură. Logistică.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 16911
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)

Mesajde Marian Andrei » Mar, 05 Oct 2010, 21:08

La expozitia de astazi...

IMG_7589.JPG
IMG_7589.JPG (217.29 KiB) Vizualizat de 8023 ori


IMG_7814.JPG
IMG_7814.JPG (242.69 KiB) Vizualizat de 8023 ori


IMG_7817.JPG
IMG_7817.JPG (217.38 KiB) Vizualizat de 8023 ori


IMG_7820.JPG
IMG_7820.JPG (243.81 KiB) Vizualizat de 8023 ori
https://mobilitate.eu – Transporturi. Mobilitate. Infrastructură. Logistică.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 16911
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)

Mesajde Marian Andrei » Mar, 05 Oct 2010, 21:14

Alte vederi...

IMG_7827.JPG
IMG_7827.JPG (225.99 KiB) Vizualizat de 8023 ori


IMG_7830.JPG
IMG_7830.JPG (233.81 KiB) Vizualizat de 8023 ori


IMG_7845.JPG
IMG_7845.JPG (227.4 KiB) Vizualizat de 8023 ori


IMG_8077.JPG
IMG_8077.JPG (252.81 KiB) Vizualizat de 8023 ori
https://mobilitate.eu – Transporturi. Mobilitate. Infrastructură. Logistică.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 16911
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)

Mesajde Marian Andrei » Mar, 05 Oct 2010, 21:17

Postul de conducere

IMG_7990.JPG
IMG_7990.JPG (194.08 KiB) Vizualizat de 8022 ori


IMG_7991.JPG
IMG_7991.JPG (211.67 KiB) Vizualizat de 8022 ori


IMG_7992.JPG
IMG_7992.JPG (214.33 KiB) Vizualizat de 8022 ori


IMG_7993.JPG
IMG_7993.JPG (271.23 KiB) Vizualizat de 8022 ori
https://mobilitate.eu – Transporturi. Mobilitate. Infrastructură. Logistică.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 16911
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)

Mesajde Marian Andrei » Mar, 05 Oct 2010, 21:19

Locomotiva este echipata cu pantografe marca Stemman Technik

IMG_8103.JPG
IMG_8103.JPG (142.71 KiB) Vizualizat de 8022 ori
https://mobilitate.eu – Transporturi. Mobilitate. Infrastructură. Logistică.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 16911
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)

Mesajde Dr2005 » Mar, 05 Oct 2010, 21:31

I-ai făcut atâtea poze, dar faptul că suspensia secundară e diferită de restul EA-urilor nu l-ai observat :P€
Dr2005
 

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)

Mesajde Marian Andrei » Mar, 05 Oct 2010, 21:32

Dr2005 scrie:I-ai făcut atâtea poze, dar faptul că suspensia secundară e diferită de restul EA-urilor nu l-ai observat :P€


Este cu perna de aer daca vad eu bine ? :?
https://mobilitate.eu – Transporturi. Mobilitate. Infrastructură. Logistică.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 16911
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)

Mesajde Chev Celios » Mie, 06 Oct 2010, 12:16

Da si ea si Carpathia LDE are tot pe perne de aer.
Avatar utilizator
Chev Celios
Membru Bronze
 
Mesaje: 1526
Membru din: Sâm, 16 Ian 2010, 19:47
Localitate: Estul capitalei

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)

Mesajde shoppy » Mie, 06 Oct 2010, 15:40

La Carpathia sunt clasicele Half-Hourglas pe care le-am mai vazut si la alte modernizari de Sulzer, nici o noutate aici.
La TransMontana e interesant, nu cred ca s-a mai incercat modificarea suspensiei secundare la boghiul de EA.

(Andrei, vezi ca faci toate pozele inclinate spre stanga, poti alinia marcajele de pe ocular cu linii din poza care stii sigur ca sunt verticale/orizontale si asa sigur iese dreapta.)
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8558
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)

Mesajde Dr2005 » Sâm, 09 Oct 2010, 01:08

Acum văd mesajele de aici...

Pernă de aer este doar la automotorul VT614 (dintre vehiculele prezentate la expoziţie; în rest, o mai găseşti pe Z6100 seria 3xxx, pe ramele de metrou IVA şi BM şi pe o multitudine de autobuze şi camioane - vorbesc strict despre ţărişoara noastră). La LDE 2300 este folosită suspensia Half-Hourglass (tradus în română înseamnă ,,jumătate de clepsidră), formată din nişte perne de cauciuc pe un suport metalic (element metalastic). La ,,Transmontana" soluţia este asemănătoare, numai că este vorba de ,,clepsidra" întreagă, principiul fiind acelaşi.
Perne de aer la un vehicul de 120 t nu prea o să vezi... cel puţin nu de dimensiunile alea, ci mult mai mari şi / sau mai multe.€
Dr2005
 

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)

Mesajde Chev Celios » Sâm, 09 Oct 2010, 13:12

Imi parea mie cam ciudat cum tineau acele perne de aer toata locomotiva.
Oricum sper ca sunt mult mai bune decat cea pe arcuri,sau si aici ma insel? :lol:
Avatar utilizator
Chev Celios
Membru Bronze
 
Mesaje: 1526
Membru din: Sâm, 16 Ian 2010, 19:47
Localitate: Estul capitalei

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)

Mesajde Dr2005 » Sâm, 09 Oct 2010, 15:56

Tot în categoria ,,arcuri" intră şi suspensia Hourglass/Half-Hourglass. Deasemenea, ea necesită amoritzoare. Cred, totuşi, că e mai ieftin de produs (arcurile elicoidale sunt greu de produs şi, mai ales, de testat, nu mai zic de cele în foi, la care trebuie testată individual fiecare foaie, după aia asamblat şi testat iară...), chiar dacă au şi ele problemele specifice (de exemplu, trebuie lăsat loc pentru a permite cauciucului să refuleze). Cred că avantajul lor e că sunt mai sensibile şi înmagazinează şocurile mai bine, cumulat cu preţul de achiziţie.€
Dr2005
 

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)

Mesajde ByOnu » Dum, 06 Feb 2011, 03:37

Pun o intrebare mai 'tampita' aparitia acestei noi serii (TransMontana) inseamna neaparat ca seria Phoenix e 'done'? :oops:

Si o intrebare mai omeneasca acum, se lucreaza cumva la urmatorul exemplar TransMontana, sau se asteapta mai intai sa existe o cerere? Ca n-am mai auzit nimic despre acest proiect de la expo. :?:
VREAU PASAJ LA PIATA ROMANA! ACUM!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 4270
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480)

Mesajde Marian Andrei » Dum, 06 Feb 2011, 09:31

Montana si Pheonix sunt serii diferite, dar Sotronic au cautat sa isi faca o gama mai larga de produse.
La expozitie reprezentantul Softronic a spus ca sunt puse bazele realizarii unei a doua locomotive din aceasta serie, dar probabil mai dureaza. Sa nu uitam ca nici nu este omologata aceasta masina, stand momentan in depoul Softronic.
https://mobilitate.eu – Transporturi. Mobilitate. Infrastructură. Logistică.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 16911
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Următorul

Înapoi la Prezentări și discuții - locomotive electrice


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori