Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăAspecte diverse din transporturi şi infrastructură

 

Topic: Despre biciclete și infrastructura velo

547 posts, 143465 views
 
Go to page:  1  ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
 
 

📖 Pagination options
Re: Despre biciclete mcosmin

Nu ai putut sa o repari la ei in magazin?

 


Re: Despre biciclete shoppy

Totusi nu este un hoby ieftin, daca vrei confort sau performanta trebuie sa dai banu gros, si daca dai banu gros atunci nu te duci la Decatlon, Intersport, Hervis, etc ci la un magazin de spaecialitate.
Pentru prima bicicleta sau o bicicleta de plimbari ocazionale prin parc sau padure atunci merge o bicicleta de la Decatlon, Intersport, Hervis, etc de maxim 1.300lei, restul nu se merita deoarece calitatea este slaba iar piesele nu respecta standardele profesioniste din piata deci in caz de defect sau upgrade nu o sa gasesti piese de calitate care sa se potriveasca iar magazinele de specialitate nu fac service la piese slabe pentru ca nu pot da garantie si mereu iese scandal.
Daca vrei confort sau performanta eu recomand sa incepi cu un buget de 2.000lei cu o bicicleta Merida sau Kelly's de la un magazin de specialitate.

 


Re: Despre biciclete mcosmin

Bicicletele de care am intrebat eu pleaca de la 2000euro. Am intrebat special de cele din fibra de carbon. Numai rockrider si KTM  au in stoc asa ceva din cate observ...

Iar cea pomenita de colegul nostru e pe la 2700 de lei. Dechatlon are o gama chiar variata de biciclete.

 


Re: Despre biciclete shoppy

Eu gasisem la ei o cursiera cu cadru carbon la 1.600lei dar nu o mai gasesc acuma repede.
Asa pe site ei au multe dar in magazin sunt doar cele ieftine.
La 2.000euro orice bicicleta este buna, trebuie sa te gandesti cine o sa ti-o serviseze in garantie si dupa expirarea garantiei, eu nu cred ca Decatlon are oamenii in stare sa faca asta, de aceea mai bine prima data iti alegi magazinul de specialitate de pe langa tine sau care are un mecanic bun, discuti si cu ei cam ce iti recomanda la suma pe care vrei sa o investesti si pornesti de acolo, nu de la oferte online.

 


Re: Despre biciclete mcosmin

Cred ca stiu de care zici, dar aia are doar cadrul din fibra, nu si pipa, ghidoanele etc.

Teoretic poti comanda online sa ajunga in orice magazin. Dechatlon militari are un service de biciclete chiar OK. Mai bun decat la unele magazine de specialitate.

 


Re: Despre biciclete shoppy

Ti se pare tie ca este de calitate pentru ca baietii sunt draguti si fac repede ce fac, dar ce fac ei toata ziua este sa puna biciclete in raft si sa regleze frane si schimbatoare noname la biciclete de 1.000lei, nu ca ii critic dar asta este activitatea lor, este ca si cum ai duce un Cayenne la service la Dacia ca si aia tot masina e si si aia tot mecanici sunt.
Ca sa intelegi ceva despre serviceurile de specialitate ca vad ca vorbesti fara sa stii si compari mere cu pepeni, daca te duci cu o bicicleta de 1.000-1.500lei la un service de specialitate te trimite politicos ca plimbare, nici nu ti-o regleaza pentru ca piesele sunt proaste si se deregelaza imediat iar clientul face scandal, si nici nu-ti schimba ceva pentru ca iti ia cat costa toata bicicleta pe cateva piese si nu se merita pentru ca in scurt timp pe bicicleta acea o sa se strice altceva iar clientul iti face iar scandal(si mai bine sa povesteasca la toata lumea ca nu faci decat ca esti incompetent). Service-urile de specialitate au clientii lor fideli care lasa acolo anual de la 1.000lei in sus doar pentru service deci nu se incurca cu maruntisuri ca sa se compare cumva cu baietii de la Decatlon.
Daca vad la Decatlon un service unde sa nu te primeasca decat cu biciclete peste 2.000lei atunci mai vorbim.

Cine e vreun bogatas cu 2.000euro in fiecare buzunar atunci sa-si cumpere orice de oriunde, nu este nici o diferenta pentru ca oricum nu-i pasa de banii aia(desi nu prea vad vreun bogatas intrand in Decatlon).
Daca 2.000euro aceia sunt bani chivernisiti atunci omul trebuie sa se documenteze foarte bine ca ce este la 2.000euro la o firma poate sa fie 1.800euro la alta si 200euro chiar te intereseaza, de asemenea trebuie sa se documentezi foarte bine de garantie, serviceul si valoarea de revanzare. Pentru asta exista forumurile si service-urile de specialitate, cine se apuca sa dea direct 2.000euro chivernisiti pe ce a vazut el online pe decatlon.ro, intersport.ro, etc, este copil.

Daca este sa facem reclama Decatlon atunci da, Decatlon sunt cei mai buni, Decatlon au angajatii cei mai profi iar online Decatlon vand cele mai bune si profesioniste si ieftine biciclete si vi le livreaza oriunde si le rezolva orice problema baietii din magazin.

 


Re: Despre biciclete cris_m

In Titan ca service recomand BikeXS (Baba Novac), nu stiu daca mai au altele prin oras.

 


Re: Despre biciclete andrei11

Cât o fi fost salariul mediu pe economie înainte de WW1 ?
8-9-2018 3-18-26 PM.jpg (136.41 KB; downloaded 4262 times)

 


Re: Despre biciclete mcosmin

In trecut banii erau mai valorosi, e ceva normal.

Cat despre valoarea efectiv, din ce imi aduc aminte de la istorie, era in jur de 100 de lei (mediu).
Edit: era 70 de lei pt muncitorii necalificati.

 


Re: Despre biciclete adila

Din pacate Decathlon nu prea are specialisti pe partea de service, spun asta pentru ca nu vreau sa generalizez, poate mai sunt si exceptii.
Revenind putin la carbon, eu nu sunt un mare fan al acestuia. Prefer aluminiul pentru MTB-uri. Am prostul obicei sa cad. Chiar si cu aluminiu poti avea greutati reduse la un MTB. Bicicleta din avatarul meu este din aluminiu si are doar 11kg cu pedale si roti 2.2" . Sunt extrem de multumit de ea.

 


Re: Despre biciclete mcosmin

Eu unul nu am mai cazut involuntar de pe bicicleta de foarte, foarte multi ani. Ultima oara am avut o cadere controlata, numeste-o frana de urgenta pe un teren nisipos, din care si eu si bicicleta am iesit nevatamati. Am auzit si eu zvonurile cum ca bicicleta de carbon ar fi vulnerabila la cazaturi. Acum nu stiu ce sa zic, insa carbonul e un material folosit in foarte multe domenii in care stresul fizic e la ordinea zilei. Deci cred ca un cadru de carbon pe la 2000euro ar trebui sa fie OK.

Diferenta dintre carbon si aluminiu nu e doar la greutate, ci si la rigiditate. Aluminiul e foarte rigid si transmite fiecare denivelare a caii de rulare direct in biciclist, in timp ce carbonul permite asamblarea de cadre cu rigiditate variabila, astfel incat partile adiacente rotilor sa fie mai moi si sa absoarba socul. Eu am mers cu ambele, si sincer bicicleta din aluminiu nu se compara cu carbonul.

Un avantaj pe care dechatlon il are fata de orice alt magazin de biciclete e garantia pe viata, iar la fibra de carbon, acea garantie inseamna mult. Fiind un magazin mare, sansele ca el sa fie acolo cand vei avea nevoie de garantie cresc. Sa reglez schimbatoare si sa pun lichid la frane stiu si eu sa fac, problema e atunci cand ai nevoie de modificari mai serioase, iar atelierele de cartier nu te mai baga in seama dupa 5 ani, nici daca ii platesti. Asta daca mai exista.

 


Re: Despre biciclete adila

1. Carbonul imbatraneste - aluminiul nu.
2. Carbonul se sparge - aluminiul nu. Daca nu ma crezi, dai drumul la bicicleta sa cada pe niste pietre ascutite sa vezi cum e. Eu am vazut carbon spart.
3. Eu am optat pentru bicicleta cu cadru din aluminiu desi cu aceiasi bani puteam lua si carbon de la acelasi producator. Trebuie sa recunosc ca sunt si putin cam conservator.
4. Depinde unde cazi si ce trasee abordezi.
5. Eu cunosc ateliere pentru biciclete unde nu este refuzat nici cel cu Pegas nici cel cu S-Works.
6. Garantia pe viata de la Decathlon nu se aplica cand dai cu ea de pamant.

Si inca ceva pentru fanii ApeRider: Avem deja primele update-uri la alicatie pentru iOS. S-au rezolvat cateva probleme foarte importante cu interfata. Zonele de parcare nu se vedeau decat la initializare.

 


Re: Despre biciclete shoppy

Carbonul lucreaza foarte bine intr-o directie, nu orice faci din carbon este si rezistent pe toate axele. Garantia la cadru de carbon este poveste de adormit copii nu doar la Decatoln ci oriunde, ce le spui, "am bagat-o in garaj si arata perfect, m-am intors dupa o saptamana si era plesnita, deci a plesnit stand in garaj"? Tocmai de aceea este si pe viata, ca nu crede nimeni, si cine are bani sa isi ia carbon stie ca maine poate da cu el intr-o bordura si sa-l rupa si gata, a ramas fara.
Daca vreau de la Decatlon sa cumpar doar furca, care este pe una din bicicletele lor pot? Nu. De ce oare?
Degeaba este Decatlon deschis si degeaba stie baiatul ce sa faca, nu o sa aiba niciodata sculele necesare sa serviseze o suspensie hidraulica / shock cu remote lockout, un angrenaj de pedale sau rulmentii unui cadru full suspenion, pentru ca piesele vandute de ei sunt ieftine si ori iti schimba piesa sau bicicleta cu totul ori te trimite la plimbare ca ai dat cu ea de pamant si ei nu vand piesele acelea la bucata.
Tu esti la nivelul "pe ce o sa cheltui eu cand o sa am 2.000euro / pe ce ar trebui sa cheltuie cine are 2.000euro", la asta tot romanul este expert(impreuna cu masini, fotbal, politica si femei), mai bine asteapta tu sa pui ban peste ban pana ajungi la 2.000euro si sa-ti permiti sa-i spargi pe toti pe o bicicleta, dupaia mai vorbim.

 


Re: Despre biciclete mcosmin

@shpppy, Tu chiar crezi ca magazinul(dechatlon) /atelierul de la coltul strazii are instrumentele necesare pentru a diagnostica cadrul din fibra :))) ? Nici macar nu stii cum e asamblat un astfel de cadru si cum se rezolva problema rezistentei directionale...

Asta ca sa nu iti explic cum de fapt toate cadrele de bicicleta vin de la cativa producatori mari (stiu ca e o surpriza pt tine, dar magazinele de biciclete chiar nu au o forja in curte cu care toarna cadrele), iar diferentele sunt doar de nivel de echipare intre branduri (o bicicleta rockrider e exact identica cu una cube sau scott la acelasi nivel de echipari, iar cadrele difera doar in geometrie, procedura de fabricatie fiind identica pe paliere de preturi).

Cat despre experientele tale anecdotice cu furcile de la dechatlon, nu ai decat sa te duci in alta parte :). Daca te-ai fi documentat, stiai ca acele piese vin de la cativa producatori si poti comanda ta cu manuta ta tot ce vrei, si sa le asamblezi tu cu mana ta, fara sa treci pe la baietii aia dragutzi. Bineinteles, nu ai facut asta niciodata, deci nu ai de unde sa stii. O alta chestie misto e ca la cadrele mai scumpe exista o standardizare a accesorilor, si poti schimba piese cum vrei tu. Ca sa extrapolez la furca ta, insesmna ca poti monta modele mai bune de furca pe acel cadru, si nu doar cea ce a avut de pe raft.

Aici nu vorbim de biciclete de 100 de lei cu piese no name. Dar iar te-ai aruncat inainte sa te documentezi si ai dat cu capul de pietre.


@adila,

Fix aceleasi probleme le are si aluminiul. Diferenta e ca la aluminiu poti vedea cu ochiul liber cand e pe cale sa cedeze.

 


Go to page:  1  ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Aspecte diverse din transporturi şi infrastructură  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420663 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use