Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăAspecte diverse din transporturi şi infrastructură

 

Topic: Despre biciclete și infrastructura velo

547 posts, 144972 views
 
Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25  ... 40
 
 

📖 Pagination options
Re: Despre biciclete shoppy

Depinde si unde te duci, au si ei falitii lor, de exemplu in Irlanda, daca va duceti in Killarny o sa vedeti si comportamente mai rele, rable cu tobe de neam prost, tarani care invart rotile pe loc la aceleasi rable, alte rable care circula lovite sau cu geamurile deschise si muzica la maxim(Limerick se spune ca trebuie evitat, este un fel de Vaslui); iar Dublin este un oras anti-pietoni unde degeaba apesi pe buton ca stai o droaie sa astepti si dupaia verdele nu iti ajunge sa treci pe partea cealalta, deci pietonii respecta regulile doar acolo unde sunt obligati de fluxul de masini, in rest tot puhoiul trece pe rosu ocolind cativa turisti nedumeriti care se dumiresc ei repede(bine sunt si zone foarte bune ca Gallway dar sa nu credeti ca peste tot umbla cainii cu covrig in coada).

 


Re: Despre biciclete adila

Este plina Romania de soferii teribilisti, analfabeti, si care nu au frica de nimic. Politia este doar o gluma pentru ei.
Eu as eliberea permise de conducere doar celor care au mers pe bicicleta un an de zile prin oras, sau minim 2000 km., iar prima masina sa fie cu motor de max 50 CP.

https://www.viata-libera.ro/eveniment/9...-la-tulcea

 


Re: Despre biciclete zapacitu

Nu e o idee buna. Stii de ce? Din acelasi motiv pentru care imediat dupa o portiune cu restrictie de viteza, toti o frig ca nebunii: cand esti tinut in lesa stransa (iar ce sugerezi tu e drastic), ies flacari cand scapi din lesa.

Cu ce as fi de acord ar fi impunerea unei restrictii de putere auto, similar moto: n-ai ce cauta pe >100cp daca nu ai mers minim un an cu alte auto. Problema insa e ca industria auto nu e gata pentru asa ceva, intrucat un rahat de Logan de 0.9Tci are 101 cai.

Solutia e mult mai simpla: amenzi drastice pentru incalcari, aplicate cu camera video direct. Nu il fugaresti pe bou, te duci direct cu mandat de ridicare de la domiciliu pentru trei capete de conducere agresiva, trei depasiri cu 80km/h a vitezei legale, doua neacordari de prioritate si trei treceri pe rosu. Cumulate sa ii dea o amenda mai scumpa decat harbul lui de BMW M3 1991 cu care a facut in 10 minute toate faptele anterioare.

 


Re: Despre biciclete adila

In Timisoara se doreste interzicerea bicicletelor in zona centrala a orasului, pe cateva artere, parcuri si piete. Un demers absolut ridicol la care cetatenii ar trebui sa se opuna.
http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/...nia-754952

In loc sa vina cu solutii pentru incurajarea biciclistilor, ei vor sa le de-a la cap. Si stiu si de ce: acum o luna de zile cineva a postat pe net asta, iar primaria Timisoara s-a facut de kkt. Acum vor sa se razbune, asa sunt de ingusti la minte.
http://www.digi24.ro/embed/stiri/actual...gla-740525

In Bucuresti ar iesi cu scandal un astfel de demers.

 


Re: Despre biciclete andrei11

In  continuare majoritatea biciclistilor suntinconstienti in traficul bucurestean, pentru ei nu exista semafoare si au o placere sadica sa se strecoare intre tine  ca si automobilist de pe banda I si bordura in intersectie când tu ca si automobilist faci dreapta.
Asadar sunt pentru :
- Interzicerea totala a bicicletelor pe trotuare si in parcuri. Pe trotuare si in parcuri vreau sa ma simt in siguranta ca si pieton si sa nu fiu agresat de nesimtiti. Evident ca pustii cu tricicleta si cei insotiti de parinti au dreptul, dar nesimtitii NU.
- Bicicletele sa circule pe drumurile publice respectând regulire  de circulatie.
- O vânătoare amplă a politiei române care sa sanctioneze drastic incalcarea regulilor  elementare de catre biciclisti : trecerea pe rosu si strecurarea intre masina de pe prima banda si bordura.
Nesimtitii nu au ce sa caute pe şa. Poate pe câmp / in padure / in curtea proprie. Daca sunteti asa de ahtiati de biciclete luati-va una statica in legatura si cu un ecran si << pedalati >> in voie din Bucuresti la Brasov in apartamentul vostru. Acolo puteti sa treceti si pe rosu ca nu va acidenteaza nimeni. A, da,  deschideti si geamul sa aveti aer curat si sa va simtiti ca la munte.

 


Re: Despre biciclete adila

Esti frustrat bag de seama. Noroc ca nu conteaza ce spui. Mai calatoreste si tu prin afara sa vezi cum sta treaba.

 


Re: Despre biciclete andrei11

N-am inteles, esti de acord cu :
-Coabitarea biciclistilor cu pietonii pe  trotuar si cu persoanele care vor sa respire aer curat in parcuri ?
- Nerespectarea regulilor de circulatie de catre biciclistii aflati pe drumurile publice pe unde circula autovehicule ?
Precizeaza te rog !
_____________
Ok, vad o bicileta din fata pe trotuar si ma feresc din calea ei, mai ales ca umbla ca bezmeticul si ca nesimtitul cu viteza, desi daca sunt pe trotuar de ce sa ma feresc din calea ei ? Dar imi vine din spate, sunt obligat sa ma asigur daca schimb directia de mers ( pieton fiind si aflandu-ma pe trotuar ) ?
Soneria de pe bicicleta este acolo sa ma atentioneze pe mine ca se afla nesimtitul pe trotuar, nu ca sunt obligat eu sa ma asigur / sa ma dau la o parte din calea lui.
_______________
Din cate am mai citit eu, trotuarele sunt pentru pietoni si nu pentru biciclete.
Ok, poate mai exagerez eu, dar trotuarul de pe Mihai Bravu intre Vatra Luminoasa si   Piaţa Iancului  e supra aglomerat tot timpul.Nesimtitul nu poate sa coboare de pe bicicleta si sa mearga la pas ? De ce foloseste soneria ca un nesimtit ce e si vrea neaparat sa i se faca <<pârtie >>, ca el e desteptul pamantului si are drepturi ? Până la urma când voi fi cu un prieten de 130 kg ( culmea, biciclist convins, dar el merge numai pe sosea ) o sa imping un destept din asta sa faca cunostinta cu asfaltul.
________________
Si nu, nu sunt frustat, dar pe trotuar vreau sa ma simt in siguranta si sa nu fiu cu ochii in patru dupa biciclete. Cer prea mult ?
Si nu,  nu sunt frustat, dar cand fac dreapta ca si automobilist cu semnalul in functiune nu vreau sa mi se strecoare un nesimtit prin dreapta mea care merge inainte si dupa aceea sa faca scandal ca nu m-am asigurat si l-am lovit. Cer prea mult ?

 


Re: Despre biciclete shoppy

Pai nu te feri, este mult mai usor sa se te ocoleasca el.

Asta cu "sa se interzica, ca sunt unii nesimtiti" nu este in regula, politia trebuie sa amendeze nesimtitii, ca daca politia nu este in stare sa amendeze nesimtitii atunci nu o sa fie in stare nici sa blocheze accesul.

 


Re: Despre biciclete Florinds

Zilele astea a trebuit sa ma feresc de o pustoaica de vreo 12 ani, mai degraba sa o feresc pe ea.
A venit in viteza de pe o intrare ingusta, perpendicular pe trotuar, si nu aveam cum sa o vad.
I-am zis sa aiba grija si cica ea a claxonat, si-a facut treaba... Probabil ca asa a fost invatata de parinti, biciclisti si ei, sa claxoneze, ca sa se dea lumea la o parte.
Sunt in totalitate de acord cu ce a zis Andrei, bicicletele in parcuri si pe trotuarele astea inguste nu sunt in regula.

 


Re: Despre biciclete shoppy

Asa si aia de asteptau autobuzul pe trotuar se simteau in siguranta, doar ii apara codul rutier, unde scrie ca nu ie voie sa intre soferii pe trotuar si sa joace popice cu pietonii, si fix asta s-a intamplat, ca sa vezi ca avem legi si nu se respecta, cred ca trebuie militat sa se mai dea niste legi, asa sigur se rezolva problema.

Si daca unu alearga / se grabeste, tipa "faceti loc", si da peste tine, cine este de vina?, ca doar a tipat "faceti loc", ce facem?, cine este de vina?, trebuie cumva sa dam si o lege ca este interzis alergatul si imbrancitul?, chiar asa vreti sa spuneti ca imi sparge unu capu pe strada si nu incalca nici o lege?

Daca pe trotuar da peste tine orice (masina, motocicleta, bicicleta, trotineta, roaba, tampit care alearga) sunt legi care se aplica, daca alea nu functioneaza atunci trebuiesc facute sa functioneze(modificate sau respectate), daca nu functioneaza degeaba dai altele, o sa fie lafel de inutile ca alea dinainte(ca doar nu o sa pazeasca politia trotuarele sau sa prinda pensionarii biciclisti si sa-i retina pana vine politia).

Ca sa nu fim luati in ras cu legi dinastea cu "interziceti totul peste tot" si sa iesim si din tampenia aia cu "biciclistii au voie peste tot da sa nu fie aglomerat", mai bine militam sa dam o lege care sa spuna ca pe trotuar si pe aleile parcurilor au prioritate pietonii care se deplaseaza la pas, si gata, in orice buseala e clar cine se face vinovat.

 


Re: Despre biciclete andrei11

shoppy wrote:
...mai bine militam sa dam o lege care sa spuna ca pe trotuar si pe aleile parcurilor au prioritate pietonii care se deplaseaza la pas, si gata, in orice buseala e clar cine se face vinovat.

E logic ceea ce propui.

 


Re: Despre biciclete Florinds

Lucrul amestecat miroase a rahat...
Cel mai bine e sa se faca piste de biciclete, asa cum s-a facut pe arterele noi si sa se vegheze la aplicare, adica penalizata drastic bizoniada. ;) Asa e cel mai logic.

 


Re: Despre biciclete zapacitu

Mi se pare perfect normal sa fie permis mersul cu bicicleta in parcuri, iar pe trotuaruri doar acolo unde acest lucru e fizic posibil. In absenta unor piste dedicate si a unor artere rutiere libere de masini aruncate la intamplare, nu poti fi categoric la adresa biciclistilor.

 


Re: Despre biciclete adila

Nerespectarea regulilor trebuie sanctionata indiferent daca vorbim de biciclisti sau soferi, insa soferii sunt de departe campioni la incalcarea regulilor in conditiile in care ei beneficiaza de strazi pe care le considera doar pentru ei, la fel le considera si autoritatile doar ca in mod tacit. In plus autoritatile nu cauta solutii pentru rezolvarea problemelor cu care se confrunta nici una dintre categoriile de participanti la trafic.

 


Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25  ... 40
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Aspecte diverse din transporturi şi infrastructură  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 421002 posts in 5245 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use