Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăAspecte diverse din transporturi şi infrastructură

 

Topic: Despre biciclete și infrastructura velo

547 posts, 143524 views
 
Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23  ... 40
 
 

📖 Pagination options
Re: Despre biciclete shoppy

Noi suntem inca la scoala comunista, adica luam un teren, facem alei in forme de cercuri gigantice sau doar din linii / unghiuri drepte, si dupaia punem iarba / copaci printre ele; si daca vedem ca oamenii scurtcircuiteaza pe undeva pe spatiul verde atunci, in loc sa facem o alee pe acolo, punem gard si plancarte cu accesul interzis, se vede de ce tara si-a impuscat primul arhitect.

 


Re: Despre biciclete ByOnu

adila wrote:
Parcul cel mai bike-friendly este Tineretului.


Totul pana cand te inconjoara 5 ...nici nu cred ca am voie sa scriu aici (nu caini, ceilalti, in doua picioare) si daca nu o tai la sanatoasa ramai cel putin fara bicicleta. Tineretului este horror (pentru oricine, nu doar pentru biciclisti), mai bine mergi in zona retrocedata din Titan, zau. Asa parc jegos, nepazit, plin de gropi si de dubiosi, n-am mai vazut.

 


Re: Despre biciclete adila

Imi pare rau daca ai avut un eveninent neplacut in Parcul Tineretului. Totusi tin sa mentionez ca daca ai fost implicat intr-un astfel de eveninent, este cu totul izolat si putea sa se intample in orice alt parc. Eu cunosc acest parc ca pe buzunarele mele, si sunt in general multumit de ceea ce ofera. Nu inteleg la ce te referi cand spui ca este un parc jegos, deoarece eu il consider un parc in general curat. Sunt si anunite zone mai dosite care necesita igienizare mai des, sunt de acord. Au finalizat si fantanile de la intrarea Sincai. Daca ar renova-o si pe cea din apropiere de Sala Polivaleta ar fi si mai bine. Nu am apucat sa verific in intregime iluminatul, dar stiu ca anul trecut s-a lucrat intens si la acest aspect. Lacul nu ar strica sa fie curatat deoarece nu mai este folosit pentru agrement de ceva ani buni. In rest parcul este foarte bun pentru antrenamente (nu spun mai mult ca sariti la mine) si plimbari in aer curat. S-a facut si o reimpadurire in anumite zone, lucru de care sunt foarte bucuros.

 


Re: Despre biciclete ByOnu

Comparat cu IOR, la nivel de infrastructura este praf, gropi, mobilier vechi si deteriorat, vegetatie neingrijita, iluminat defectuos, cismele putine (eu stiu una singura, in care boschetarii se spala), dar mai ales: lipsa patrulelor. In IOR patruleaza ori la pas ori in masinuta aceea de golf PLS3. Este cu totul altceva. Si refuz sa cred ca in Tineretului locuiesc maimute iar in Titan sfinti, aici este vorba despre administrare. Piedone si-a batut joc de Orasel (da, arata execrabil si inainte, era deteriorat), transformandu-l intr-un kitsch total si tocmai de asta ma bucur parca de lipsa interventiei in Tineretului.

SPER ca acest baluta sa ia totusi din exemplele bune ale lui negoita si sa modernizeze acest parc.

 


Re: Despre biciclete cris_m

Si in IOR am auzit de un caz d-asta cu inconjurat de un grupulet si lasat fara bicicleta (pana la urma a fost recuperata de proprietar)...

 


Re: Despre biciclete adila

ByOnu, Parcul Alexandru Ioan Cuza dupa parerea mea este un exemplu de asa nu, si am spus de ce. Te simti mai in siguranta cu patrulele prin parc? Eu nu. Referitor la Parcul Tineretului eu cred ca ai ramas cu o impresie creata cu mult timp in urma. Chiar daca poate la acea vreme era valabila, acum nu mai este. Aici ai alei largi pe care un copil poate invata sau merge cu bicicleta mai usor decat in parcul amintit de tine. Fa un efort si vino sa vezi daca mai ai aceasi impresie despre Tineretului. Sigur ca mai sunt lucruri de indreptat in acest parc, dar sper sa nu le vina vreo idee sa mai toarne nici macar un metru de beton in plus, sau sa mai instaleze vreo dugheana. Un parc este acela prin care poti umbla si pe spatiul verde nu doar pe beton.

 


Re: Despre biciclete abc_XC

Discutia este offtopic dar macar asa pentru a lamurii misterele administratiei bucurestene: Parcul Tineretului nu se afla in administrarea Primariei Sector 4, este in administrarea ALPAB, institutie subordonata Primariei Municipiului Bucuresti. Iata o lista cu parcurile bucurestene administrate de Primaria Municipiului Bucuresti prin ALPAB: http://www.alpab.ro/parcuri/.

 


Re: Despre biciclete andrei11

Sa revenim ( reveniti ) la biciclete. Multumesc.

 


Re: Despre biciclete adila

Dupa cum stiti s-a infiintat incepand de anul trecut sistemul de bike sharing, i'Velo Urban. Anul acesta au mai adaugat cateva statii noi, astfel ca in total avem 10 statii/puncte de colectare-returnare automate. Cam asa arata harta la acest moment:

Piata Unirii, Centrul Vechi, Piata Universitatii, Piata Revolutiei, Piata Romana, Piata Victoriei, Ch. de Gaulle, Arcul de Triumf, Sky Tower Reiffeisen, Kaufland B. Vacarescu.

Practic sistemul este util doar pentru o mica parte din potentialii clienti, deoarece este gandit doar pentru centrul orasului si nu pentru a putea transporta oamenii din zonele rezidentiale catre locul de munca. Sunt omise toate cartiere preponderent rezidentiale. Din acest motiv nici nu au clienti. La 10-20 biciclete per statie nu sunt utilizate nici macar jumatate la ore ple de varf.

Tarifele spun eu ar fi OK. Practic pentru un abonament de 100 Ron /an te poti deplasa cu bicicleta in reprize de maxim 45min de cate ori vrei intr-o zi, cu conditia ca intre doua astfel de intervale sa fie minim 15min.
Detalii gasiti aici:
https://ivelo.ro/urban/

 


Re: Despre biciclete andrei11

Interventie moderator :
Băieţi, vedeti ca aveti topic special pentru piste aici :
Totul despre Bucuresti / Pistele pentru biciclisti
( Este la pag 2 )
viewtopic.php?f=24&t=243

 


Re: Despre biciclete adila

Deci la topicul asta vorbim despre tendintele in industria constructoare de biciclete?

 


Re: Despre biciclete andrei11

Mi se pare logic ce ai spus.

 


Re: Despre biciclete adila

Am rasfoit topicul, spre rusinea mea abia acum. Aveam eu niste banuieli ca Shoppy este biker  :bere: , dar acum s-au si confirmat. Vad ca nici bercenicity nu este mai prejos  :bere: . Cred si sper sa mai fie si alti bikeri printre membrii acestui forum  :bere: . Eu in 2010 am facut MMM, Geiger, Comana si Arges Autumn Race. Anul asta nu prevad nici o vitejie din partea mea, cel putin nu prea curand. Vineri m-am operat de menisc si acum sunt in recuperari - privesc bicicleta pe perete. :x

 


Re: Despre biciclete mcosmin

Florinds wrote:
Art. 161. – (1) Se interzice conducatorilor de biciclete sau de mopede:
a) sa circule pe sectoarele de drum semnalizate cu indicatorul avand semnificatia „Accesul interzis bicicletelor” ;
b) sa invete sa conduca biciclete sau mopede pe drumurile intens circulate;
c) sa circule pe trotuare, cu exceptia cazului cand pe acestea sunt amenajate piste speciale destinate lor;
d) sa circule fara a tine cel putin o mana pe ghidon si ambele picioare pe pedale;
e) sa circule in paralel, cu exceptia situatiilor cand participa la competitii sportive organizate;
f) sa circule in timp ce se afla sub influenta alcoolului, a produselor ori substantelor stupefiante sau a medicamentelor cu efecte similare acestora;
g) sa se tina de un vehicul aflat in mers ori sa fie remorcat de un alt vehicul sau impins ori tras de o persoana aflata intr-un vehicul;
h) sa transporte o alta persoana, cu exceptia copilului pana la 7 ani, numai daca vehiculul are montat in fata un suport special, precum si a situatiei cand vehiculul este construit si/sau echipat special pentru transportul altor persoane;
i) sa circule pe partea carosabila in aceeasi directie de mers, daca exista o cale laterala, o poteca sau un acostament practicabil, ce poate fi folosit;
j) sa transporte sau sa traga orice fel de obiecte care, prin volumul ori greutatea lor, stanjenesc sau pericliteaza conducerea vehiculului ori circulatia celorlalti participanti la trafic;
k)sa circule pe aleile din parcuri sau din gradini publice, cu exceptia cazurilor cand nu stanjenesc circulatia pietonilor;

Ai vazut si motivul la K.

Conform OUG 195/2002, art. 161, este interzisă circulația bicicletelor pe aleile din parcuri în cazul în care se stânjenește circulația pietonilor. Bicicliştii riscă între 6 şi 9 puncte amendă, între 450 şi 675 de lei, cu posibilitatea de a plăti jumătate în 48 de ore.


Asta este un "non-issue". Cum dovedesti tu ca e aglomerata aleea sau ca stanjenesc circulatia pietonilor? Ghici ce, nu ai cum (si NU, nu trebuie sa dovedesc eu ca nu incurc pe nimeni, ci statul sa dovedeasca daca am incurcat sau nu pe cineva).

Singurul motiv pentru care exista punctul K e ca atunci cand un biciclist da peste cineva pe o alee in parc sa se stabileasca fara probleme cine este vinovatul (adica biciclistul). Intre timp, slava Domnului ca mai avem inca forme de relief neatinse de prostia tipica oraseanului cu tigaia de BG (ca sa il citez pe Shoppy) unde poti merge cu bicicleta fara sa mai incurci pe nimeni (de fapt nici acolo nu poti, ca e poteca).

Deci mai este mult pana cand vom putea merge cu bicicleta ca niste oameni normali in Bucuresti. Pana atunci, ne plangem si ne chinuim ca e orasul sufocat si murdar si plouat.  :popa:   :popa:  :popa:

 


Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23  ... 40
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Aspecte diverse din transporturi şi infrastructură  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420712 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use