De toate pentru toțiComunitatea Metrou Ușor

 

Topic: Investitii in infrastructura

16 posts, 8150 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Investitii in infrastructura subway guru

Deschid eu un subiect 'dureros'...

 


Re: Investitii in infrastructura George

Pai sa investim ca altfel ne sufocam, orasul plin de noxe, timp pierdut, investitii ioc, vieti pierdute...

Sper sa se inteleaga ca avem nevoie de metrou, autostrazi, cai ferate....

Chiar si de catre domnul Cuc....

 


Re: Investitii in infrastructura aztec

Fara a face politica, constat ca se vrea binele imediat la populatie prin ariri de salari, pensii...burse, scaderi de taxe si impozite.
Si cum nu a fost gasita o mina de aur,diamante..de undeva trebuie sa vina banii.
Surpriza...investitii.
Deci sa ne am luam gandu de la metrou si autostrazi...si Ponta a facut la fel...acum sunt altii.

 


Re: Investitii in infrastructura abc_XC

Mai potrivit ar fi fost LIPSA investitiilor in infrastructura  :evil:
In Bucuresti PMB are 5 lucrari mari in desfasurare, incepute in urma cu mai multi ani si intarziate aproape toate(Pasaj Sudului, Pasaj Splai - Grigorescu, Pasaj Ciurel, Bd. Liviu Rebreanu, Sos. Pantelimon - aproape abandonata). Mai sunt cateva lucrari abandonate si fara sanse de a fi reluate prea curand(Pasaj pietonal Eroii Revolutiei, Terminalul tramvaiului 5 din Baneasa).
Nu am auzit nici macar promisiuni despre intentia ca anul acesta sa inceapa modernizarea liniilor de tramvai pe vreun bulevard, desi in PMUD sunt planuri marete. Primaria ignora A3, care bate la marginea orasului.
Ministerul Transporturilor, prin intermediul CNAIR isi bate joc cu Centura Bucuresti, intre A1 si DN7 se lucreaza de o vesnicie, intre A2 si DN2 lucrarile sunt reziliate de mult timp si aparent nimeni nu e interesat de reluarea lor, la Domnesti se reevalueaza ofertele de mai multe luni.
M4 e aproape gata, M5 in Drumul Taberei va fi si el gata in 1-2 ani, altceva nu ma astept sa vad prea curand.
Domnul ministru Buse se plimba cu trenul in jurul capitalei, dar cred ca soarta proiectului e clara :popa:
Evident, lipsa infrastructurii se manifesta la nivel national, dar rezolvarea aceastei probleme nu este considerata o prioritate.

Bugetul primariei pe 2017 va lamuri daca anul acesta incepem o lucrare noua sau le lungim pe cele pe care le avem deja.

 


Re: Investitii in infrastructura mcosmin

aztec wrote:
Fara a face politica, constat ca se vrea binele imediat la populatie prin ariri de salari, pensii...burse, scaderi de taxe si impozite.
Si cum nu a fost gasita o mina de aur,diamante..de undeva trebuie sa vina banii.
Surpriza...investitii.
Deci sa ne am luam gandu de la metrou si autostrazi...si Ponta a facut la fel...acum sunt altii.


iote ce de cititori in stele avem  :popa:
no offense, dar inca nu se stie ce va face guvernul. In mod normal, metroul si autostrazile ar trebui sa fie prioritare.
Insa nici infrastructura feroviara nationala nu trebuie neglijata (putem incepe prin renovare capitala si electrificare totala).

______

Oricum, problemele de infrastructura se leaga foarte mult de razboiul politic constant dus in Romania. Si de incompetenta pura a MT. Cati ministrii de transport am avut pana acum? In afara de Miron Mitrea, care a domnit 4 ani, majoritatea au stat mai putin de 1 an. Deci am cam avut 20 de ministrii pana acum, de toate culorile (FSN, PSD, PNL, PDL, tehnocrat, incompetent etc)...

 


Re: Investitii in infrastructura subway guru

Eu ma simt obligat sa ma repet...pana nu vedem bugetele...vorbim discutii...
Singurele care 'nu ne minte' sunt cifrele seci din bugete, si la MT, si la PMB, si oriunde...
:ugeek:

 


Re: Investitii in infrastructura Adrian Rosca

Ba uneori cifrele minte. Adica o e cifra in buget, zici wow, dar finantarea se tergiverseaza apoi din diferite motive reale sau inventate si PAC vine rectificarea bugetara negativa. Ministerul Finantelor zice intoteauna ca bani au fost dar i-au luat inapoi ca ministerele nu au reusit sa-i cheltuie, sau au identificat "economii", cum a fost la ultima rectificare de anul trecut. Cea mai "celebra" de fapt infama rectificare, e cea de la mijlocul lui 2012.

 


Re: Investitii in infrastructura mcosmin

Corect, de cele mai multe ori cifrele se pierd in aparatul administrativ din MT. Acolo trebuie curatenie totala, de la primul pana la ultimul functionar public angajat acolo.

Oricum, avand in vedere incompetenta perpetua de la Mt indiferent de ce guvern a fost p-acolo, e clar ca nu la ministru este problema, ci undeva la angajatii "permanenti".

 


Re: Investitii in infrastructura Florinds

Lucrurile trebuie facute in ordinea fireasca, intai atragi finantarea, apoi lucrezi. In conditiile in care nu ai finantare, mai bine nu incepi.
Noi nu avem bani nici macar sa terminam lucrari incepute acum 7 ani si vrem luna de pe cer.
Daca nu suntem in stare sa invatam cum se pot obtine proiectele, trebuie sa importam specialisti de la cei care au reusit.

 


Re: Investitii in infrastructura Goldmund

shoppy a scris:
"Mesajele astea cu "voi nu stiti, voi nu vreti, voi sunteti nustiucum, degeaba imi raspundeti ca eu nu mai citesc(imi strang jucariile si plec acasa)" ar trebui considerate jignitoare si sterse."

shoppy,
OK, putina cenzura e buna, daca aduce ceva pozitiv intr-o discutie. Imi pare sincer rau daca am jignit pe cineva, ceea ce sigur nu am dorit nicicand pe acest forum, din iunie 2010, crede-ma.

Parerea mea este ca orasul Bucuresti are nevoie de DNCB ca de aer, precum metropola Bucuresti de A0. Cum A0 nu este nici macar "in plan"(in asa fel incat chiar sa credem ca va fi realizata in viitorii 5-8 ani), ce ramane orasului, metropolei Bucuresti?!

Aici suntem la Investitii in infrastructura si cum bine au scris colegii mai inainte, Romania are un guvern care nu are bani pentru proiecte mari in infrastructura, de fapt sa fim corecti, nici un guvern nu a zis pana acum: nu avem bani, dar ne putem imprumuta masiv, precum au facut-o si altii in situatia nostra, atragem alte surse, in primul rand mai mult de la UE(daca oamenii din Bruxelles vad ca vrem ceva) si ne modernizam radical infrastructura.  
Nici un guvern nu a actionat asa pana acum.
Nici BM, sau FMI si nici UE nu s-ar fi suparat pe noi, daca imrprumuturile le-am fi folosit exact pentru ce ar fi fost luate: doar pentru infrastructura.

Degeaba cresc salariile, daca tara nu are cai ferate moderne, sau autostrazi. Pentru asta, sa nu avem inflatie in curand, sau si mai rau, un pas inapoi cu salariile...
Noroc cu infrastructura IT care este dezvoltata si de aceea avem o crestere mare in acest domeniu. Dar nici o natiune nu se dezvolta unilateral.

:bere:

 


Re: Investitii in infrastructura abc_XC

Banii europeni vor fi din ce in ce mai putini, era previzibil iar Brexit a accentuat acest proces. Tocmai din acest motiv autoritatiile (locale si centrale) ar trebui sa desfasoare un efort sustinut in perioada ramasa din actualul exercitiu bugetar 2014-2020 astfel incat sa atregem fondurile disponibile pentru dezvoltarea infrastructurii in proportie cat mai mare.  Sursa informatiei Radio Romania: http://www.politicaromaneasca.ro/fondurile_europene_vor_fi_reduse_cu_13-32259
Fondurile europene vor fi reduse din start cu 13% din cauza ieşirii Marii Britanii din UE, iar alte state intenţionează şi ele să îşi micşoreze contribuţiile.

România trebuie să se aştepte să primească mai puţini bani de la UE în bugetul multianual de după  2020, au avertizat astăzi ministrul pentru afaceri europene, Ana Birchall, şi consilierul prezidenţial Leonard Orban, la o dezbatere organizată de Institutul European.

Fondurile vor fi reduse din start cu 13% din cauza ieşirii Marii Britanii din UE, iar alte state intenţionează şi ele să îşi micşoreze contribuţiile.
După 2020, UE va fi cel mai probabil nevoită să aloce mai multe fonduri pentru administrarea problemei migraţiei, adică bani pentru integrarea migranţilor şi pentru dezvoltare în zonele de risc, adică în ţările de origine şi în cele prin care trec migranţii, şi pentru apărare şi securitate internă şi externă.
Toate acestea înseamnă mai puţini bani pentru Politica Agricolă Comună şi pentru cea de Coeziune, prin care se presupune că ţări ca România pot recupera diferenţele de dezvoltare faţă de statele mai vechi membre.
Problema este că România se va confrunta cu argumentul că nu prea a folosit banii puşi deja la dispoziţie, a avertizat consilierul prezidenţial Leonrad Orban.  
"Să ne aşteptăm ca să avem un buget post-2020 mai mic şi cu condiţionalităţi mai dure", a spus Leonard Orban.

Ministrul pentru afaceri europene, Ana Birchall, a declarat că în negocierile privind viitorul buget european România va încerca măcar să menţină actualul nivel al fondurilor alocate Politicii de Coeziune.
"S-ar putea să existe voci care vor solicita modificarea într-o Politică de Coeziune dedicată doar regiunilor şi statelor cu decalaje de dezvoltare", a susţinut Ana Birchall.
Ministrul a adăugat că România va susţine şi menţinerea granturilor din fonduri structurale.

 


Re: Investitii in infrastructura Goldmund

realistul wrote:
Mai exista undeva prin Europa centuri de orașe așa mare cu giratorii? Eu nu am văzut. Centurile au pasaje denivelate și se merge in regim de autostrada. La noi... Evul mediu. Sa pui stop pe centura sau treceri de pietoni...



Fiecare euro(cu mult timp inainte am auzit aceasta remarca spusa de specialisti germani, la un forum dedicat infrastructurii locale, germane si era in ..DM) investit in infrastructura(atunci infrastructura germana avea deja 11 mii km de autostrada!) genereaza alte 4-5 euro economiei tarii, respectiv Germaniei Federale care avea deja o infrastructura dezvoltata - va dati seama cat ar scoate fiecare euro investit intr-o tara precum Romania?
Sa analizam putin:
investim sa zicem in cai ferate si autostrazi 1 miliard euro/an, economia nationala castiga patru-cinci miliarde euro! - dar cine voteaza la noi partide care lasa salariile si pensiile mici(le maresc, dar nu dupa ureche), dar investesc in infrastructura?!

realistul,
nicaieri in UE nu exista un oras mare care sa aiba o astfel de centura rutiera precum DNCB. Daca ne uitam la Madrid, vom vedea cat de importante sunt exact soselele de centura ale capitalei spaniole care sunt pe alocuri si patru inele rutiere concentrice, la nivel de autostrada cu trei benzi/sens.
https://www.google.de/maps/@40.3376,-3.7216321,11.25z

Daca ne uitam la centura feroviara a orasului, vom vedea ca madrilenii nu au "avantajul" bucurestenilor..., pentru ca nu au centura feroviara, orasul aflandu-se aprox. in mijlocul tarii, din care pornesc mai mult de "sapte magistrale feroviare", cat pleca din Bucuresti.

Pentru noi, ce mi se pare cel mai important este cum au rezolvat madrilenii primul inel al orasului, asa-zisul M 30, un fel de Stefan cel Mare- Mihai Bravu etc., dupa modelul primului inel al orasului Paris(in fond noi am avut "Micul Paris", dar comunismul ne-a tinut in loc 45 de ani, cu mentalitatile, pana azi) si anume o buna parte a autostrazii pe 3 benzi/ sens trece pe sub ape, pe sub stadioane, deci prin tunel, la sol ramanand loc pentru mici parcuri, etc..
https://www.google.de/maps/@40.3815918,...a=!3m1!1e3
dupa acest nod rutier central(....)
inelul rutier intra in tunel
https://www.google.de/maps/@40.3873058,...a=!3m1!1e3

cand vom avea si noi un inel interior precum au de o bucata de vreme (...) acesti spanioli(nu printre cei mai bogati din UE...

 


Re: Investitii in infrastructura Florinds

Atunci cand se va pune piciorul in prag si cineva raspunde pecuniar si penal pentru ca o lucrare dureaza de cateva ori fata de perioada de timp planificata.

 


Re: Investitii in infrastructura abc_XC

România are la dispoziţie peste 6,8 miliarde de euro pentru investiţii în transport
România are la dispoziţie în prezent, pentru investiţii în transport, peste 6,8 miliarde de euro, din care 5,1 miliarde din fonduri europene, a declarat comisarul european pentru politică regională, Corina Creţu.

Aceasta s-a întâlnit ieri la Bruxelles cu ministrul român al transporturilor, Răzvan Cuc, cu care a discutat despre stadiul proiectelor finanţate din fonduri de coeziune.
Corina Creţu a vorbit despre beneficiile aduse de aceste programe, care au făcut posibilă extinderea şi îmbunătăţirea reţelei de transport din România, precum în cazul tronsoanelor Nădlac-Lugoj şi Bucureşti-Costanţa, prin renovarea a 301 kilometri de infrastructură.
De asemenea, au fost reabilitaţi mai mult de 2.400 de kilometri de drumuri judeţene, în cadrul reţelei rutiere TEN-T.

Ministrul Răzvan Cuc a prezentat angajamentul autorităţilor române de a finaliza investiţiile în curs de desfăşurare şi de a asigura începerea noilor proiecte de transport.
Între acestea, au fost menţionate autostrada Sibiu-Piteşti, centura de sud a Bucureştiului, calea ferată Radna-Gurasada-Simeria, precum şi autostrada Târgu-Mureş - Iaşi, se arată într-un comunicat de presă.

Sursa articolului: http://www.politicaromaneasca.ro/romania_are_la_dispozitie_peste_68_miliarde_de_euro_pentru_investitii_in_transport-32403

 


 
Go to page:  1 2
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Comunitatea Metrou Ușor  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use