Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc)

Discuții pe teme diverse, masa rotundă și întâlniri

Re: Refacere covor asfaltic

Mesajde aztec » Sâm, 05 Oct 2019, 23:23

Asa... sa facem o recapitulare istorica cu ajutorul imaginilor de pe net.
cam 80 de ani de asfaltari Dambovitene

Cam cea mai veche imagine..1944 - 1946.
Nimic schimbat pana azi...

Si 1968...cica asfaltarea Autostrazii....
Plus o reparatie de pe vremea comunista...nuimic nou...pe frig si ninsoare, dar macar se repara, nu astepta primavara...
Fişiere ataşate
10399992.jpg
10399992.jpg (109.09 KiB) Vizualizat de 301 ori
947176_388875767897781_1557851944_n.jpg
947176_388875767897781_1557851944_n.jpg (121.34 KiB) Vizualizat de 301 ori
646x404.jpg
646x404.jpg (65.31 KiB) Vizualizat de 301 ori
9362630.jpg
9362630.jpg (77.98 KiB) Vizualizat de 301 ori
9362622.jpg
9362622.jpg (97.76 KiB) Vizualizat de 301 ori
Pande847111.jpg
Pande847111.jpg (125.19 KiB) Vizualizat de 301 ori
Avatar utilizator
aztec
Membru Silver
 
Mesaje: 2492
Membru din: Mie, 30 Iun 2010, 20:08

Despre polii de interes

Mesajde Cristian » Lun, 04 Noi 2019, 15:23

Goldmund scrie: punctul 'culminant' al celor din cartier(si Cotroceni) este si a fost mereu "Universitatea"[/i]

S-au schimbat vremurile si oamenii, iar "buricul" capitalei nu mai e Universitatea ci Nordul, de la Dorobanti (cazut si asta in desuetudine) in sus, pana spre Baneasa si dincolo de ea.
Cristian
 
Mesaje: 97
Membru din: Lun, 21 Ian 2013, 14:31

Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc)

Mesajde Florinds » Mar, 05 Noi 2019, 09:35

Si totusi cred ca Piata Victoriei e punctul 0 cu adevarat din toate punctele de vedere.
Florinds
Membru Silver
 
Mesaje: 2382
Membru din: Sâm, 15 Noi 2014, 16:08

Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc)

Mesajde andrei11 » Mar, 05 Noi 2019, 12:18

Cristian, depinde ce înțelegi tu prin "buricul capitalei". Când ieși la bere cred că nu te duci pe Fabrica de Glucoză...
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17234
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc)

Mesajde orex » Mar, 05 Noi 2019, 18:33

@Florinds
Poate ca se ”da ora exacta”, din punct de vedere administrativ, de acolo, recte din cladirea fostului Consiliu de Ministri, in care-si desfasoara activitatea guvernele post-decembriste dar, in rest, ”peisajul” e tern in toata zona. Noroc cu noaptea muzeelor! :lol: :lol: :lol:
orex
Membru Bronze
 
Mesaje: 1081
Membru din: Dum, 02 Aug 2015, 14:16
Localitate: Bucuresti

Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc)

Mesajde misterr » Mie, 06 Noi 2019, 21:49

Vești proaste pentru români, de la Transporturi. Ce se întâmplă cu metroul, trenurile și autostrăzile

Potrivit ministrului Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor, Lucian Bode, în cursul dimineţii acesta a discutat aproape trei ore cu fostul ministrul al Transporturilor, Răzvan Cuc, pe tema procedurii de predare-primire şi cu directorii interimari ai companiilor TAROM, CFR Marfă şi CNAIR, care se confruntă cu o serie de probleme.

“Am avut astăzi o discuţie cu domnul ministru Răzvan Cuc pe procedura de predare-primire. Aşa cum ştiţi din şedinţa informală de Guvern, am decis ca începând de astăzi fiecare ministru să vină să discute în minister cu ministrul care predă, cu principalele direcţii din minister, pentru a pregăti procesul de predare-primire. Astăzi, am avut aproape trei ore de discuţii cu domnul Cuc, cu secretarul general, cu directorul TAROM, cu directorul CFR Marfă, cu directorul CNAIR, pentru că sunt câteva chestiuni urgente care necesită decizii urgente din partea noastră, din partea Guvernului Orban. Avem un prim draft pe care l-am discutat, draft de dosar de predare-primire. Aceste documente le vom analiza, eu cu echipa mea, iar imediat după ce Guvernul va adopta OUG de restructurare a Guvernului, cel mai probabil astăzi, vom veni la minister pentru semnarea acestui draft. Ne punem de acord, cele două echipe lucrează, se pun de acord. Vă dau un exemplu, am cerut să introducem obligatoriu în procesul de predare-primire o notă în care să spunem că aceste chestiuni sunt valabile sub rezerva efectuării unui audit. Va fi un audit intern cu toate direcţiile pe care le avem în minister şi, bineînţeles, vom contracta un audit extern, aşa cum am spus”, a explicat Bode.

Noul ministru a precizat că miercuri va avea loc procedura de preluare a portofoliului.

“Mâine (miercuri - n. r.), în momentul predării şi preluării ministerului, o să vă stau la dispoziţie pe fiecare dosar în parte cu răspunsuri la întrebările dumneavoastră. Nu întâmplător am chemat la discuţii TAROM, CNAIR şi CFR Marfă, fiind trei companii importante din portofoliul Ministerului Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor şi am discutat despre problemele lor şi mai ales despre ce soluţii se întrevăd pentru a fi luate urgent în cele trei cazuri. Eu de aici o să merg la Ministerul Comunicaţiilor pentru aceeaşi procedură cu domnul ministru Petrescu. Voi prelua şi de acolo un biblioraft de probleme”, a spus el.

Întrebat dacă va continua restructurarea companiilor din subordinea ministerului, începută de fostul ministru, Bode a susţinut că nu “a intrat în detaliile restructurării făcute de fostele guverne”, însă nu ar vrea să apeleze la o restructurare “model TAROM 2017″.

“Nu am intrat în detaliile restructurării făcute de fostele guverne. Nu aş vrea să apelez la o restructurare model TRAOM 2017. În 2017, dacă vă aduceţi aminte, TAROM a început un proces de restructurare. Erau 1.874 de angajaţi, iar în urma procesului de restructurare, în martie 2018, erau 1.900 de angajaţi. Nu astfel de restructurări. Un obiectiv important în mandatul nostru este legat de acest proces de restructurare şi eficientizare a companiilor de stat”, a arătat acesta.
misterr
Membru Silver
 
Mesaje: 3636
Membru din: Vin, 29 Apr 2011, 17:06

Re: Despre polii de interes

Mesajde Goldmund » Dum, 10 Noi 2019, 16:26

Cristian scrie:
Goldmund scrie: punctul 'culminant' al celor din cartier(si Cotroceni) este si a fost mereu "Universitatea"[/i]

S-au schimbat vremurile si oamenii, iar "buricul" capitalei nu mai e Universitatea ci Nordul, de la Dorobanti (cazut si asta in desuetudine) in sus, pana spre Baneasa si dincolo de ea.


Nu vorbeam despre "buricul capitalei", vorbeam de intalnirea de gradul trei intre M5 si M2, de Universitatea, de Teatrul National, de promenada spre Centrul Vechi incepand de la "Romana", de Calea Victoriei si Ateneu, Palatul si restul, de punctul "Zero". Punctul zero al capitalei ramane tot acolo(la Sfantul Gheorghe), indiferent cat de mult se dezvolta orasul spre nord(unde e normal sa se extinda!) In alte orase(poate mai mari) la "Universitate" ar trebui sa avem sub doua, trei statii de metrou si o statie de tren suburban si gata....
Nordul? Tot Champs-Élysées ramane inima Parisului, chiar daca acum e populata de alti oameni(cunoscatorii stiu de ce..., mai ales seara)....
Avatar utilizator
Goldmund
Membru Silver
 
Mesaje: 2276
Membru din: Sâm, 05 Iun 2010, 21:04

Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc)

Mesajde andrei11 » Lun, 11 Noi 2019, 21:23

Cică poza este de anul acesta din Amsterdam.
Fişiere ataşate
11-11-2019 9-20-32 PM.jpg
11-11-2019 9-20-32 PM.jpg (101.19 KiB) Vizualizat de 52 ori
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17234
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Anterior

Înapoi la Comunitatea MetrouUsor


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 9 vizitatori