De toate pentru toțiComunitatea Metrou Ușor

 

Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"

4352 posts, 888708 views
 
Go to page:  1  ... 196 197 198 199 200 201 202  ... 311
 
 

📖 Pagination options
  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Metrou File de Poveste GPS

Văzând poza asta pe net, pot spune ca este 90% Barajul Drăgan.
IMG_6460.JPG (468.93 KB; downloaded 1949 times)

 


Re: Metrou File de Poveste zapacitu

Restul de 10% nu era costruit la momentul filmarii. :)

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" andrei11

AlexMisuRailfan wrote:
...pana aseara n-am mai vazut bidirectionale in 46...

:?:
De când s-a reluat circulatia lui 46 tot timpul au fost bidirectionale pe traseu...

 


Re: Metrou File de Poveste TibiV

GPS wrote:
pot spune ca este 90% Barajul Drăgan.


Eu zic ca este +99%...
:bere:

 


Re: Trenurile CAF shoppy

andrei11 wrote:
Ma bag si eu in seama ca musca-n  lapte, nu prea circul cu metroul iar pe M 2 cred ca circul o data pe an.
Nu mai laudati / criticati atât firma CAF. Firma in sine e beton dar probabil ca lucreaza pe mai multe paliere de calitate. Si cum România e o piata de desfacere si mai putin una de productie ne trateaza ca atare.
Chinezii au trei paliere grosiere de calitate :
1) Bun pentru China
2) Bun pentru Terra mai putin USA.
3) Bun pentru USA.
sab wrote:
Mai nou s-a aflat ca exista si mai multe niveluri de calitate pentru aceleasi produse fabricate in UE. Vest UE si Est UE...Probabil ca noi am primit Est UE.
La noi este nefericita conjunctura, daca treci de la SuperNova la Megan atunci ai impresia ca Meganul este super-masina si este foarte bine, si dupaia daca treci de la Megan la Passat ai impresia ca Passatul este super-masina si este foarte bine; dar daca treci de la SuperNova la Passat si dupaia la Megan atunci evident ai impresia ca Meganul este o galeata de plastic care fluiera si scartaie din toate incheieturile. Deci este Meganul o masina proasta?, depinde de la ce treci la ea.
Asa si la metrouri, daca treceam de la IVA la CAF atunci ziceam ca este foarte bun, daca treci de la BM la CAF evident ca minusurile sunt mult mai greu de trecut cu vederea.

 


Re: Trenurile CAF Steff

shoppy wrote:
La noi este nefericita conjunctura, daca treci de la SuperNova la Megan atunci ai impresia ca Meganul este super-masina si este foarte bine, si dupaia daca treci de la Megan la Passat ai impresia ca Passatul este super-masina si este foarte bine; dar daca treci de la SuperNova la Passat si dupaia la Megan atunci evident ai impresia ca Meganul este o galeata de plastic care fluiera si scartaie din toate incheieturile. Deci este Meganul o masina proasta?, depinde de la ce treci la ea.
Asa si la metrouri, daca treceam de la IVA la CAF atunci ziceam ca este foarte bun, daca treci de la BM la CAF evident ca minusurile sunt mult mai greu de trecut cu vederea.

Facem comparatii fara rost: am avut MEGANE 3 si nu suiera cum afirmi tu.
Trebuie rezolvate probleme in garantie si nu post garantie pentru ca le suportam noi, din buznarele noastre.LA BM au fost chiar atatea probleme?

 


Re: Trenurile CAF mcosmin

Comparatia era figurativa...

Si BM-urile au avut problemele lor, dar alea au plecat mai mult de la caietul de sarcini.

 


Re: Trenurile CAF shoppy

Crede-ma ca stiu despre ce vorbesc, am condus 50k km Megan, 20k Laguna, 100k Duster, 50k Corsa, 100k Bora si 50k Passat, stiu ca toti care nu au bani decat de Megan au impresia ca este super masina, cine o sa aiba 30k euro (fara taxe) sa isi cumpere o masina germana adevarata o sa vada care este diferenta si o sa considere troaca orice masina la 15k euro(taxe incluse).
Cine vrea sa apere Meganul sau masina de 15k euro(taxe incluse) astept argumente.

 



Re: Clubul "Flacara Rosiatica" Goldmund

Mai bine trenuri CAF decat nimic.  Speranta politicienilor - care, ca de obicei spera ca nu trebuie sa faca nimic(ca de obicei), adica sa termine rapid(adica in cativa ani...) o magistrala importanta, si asta pentru ca  nu avem trenuri destule - nu ar trebui incurajata.

Si mie imi plac mai mult BM-urile(sunt chiar mai silentioase!), dar am inteles ca sunt mai scumpe si nu sunt bani pentru ele. Si am mai scris, decat de la chinezi, mai bine trenurile din Spania(v. si ce autobuze circula prin Constanta, Voluntari, sau Iasi ca sa stim ce ne poate astepta daca partidul-tzara nu va fi controlat...
Plus ca acele CAF noi pe care le-ar primi Metrorex ar trebui altfel comandate prin caietul de sarcini(?), sa nu mai aiba problemele din trecut - nu e mai simplu?!

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" andrei11

Nu e mai simplu, ca sa nu mai aiba problemele din trecut trebuie sa << salti >> un pas la calitate, ceea ce inseamna ca te costa mai mult...Parca am spus prin alt topic, produsele - aceleasi produse - sunt realizate in  mai multe << cubuleţe >> de calitate, functie de piata de desfacere. Si evident  România este considerată o piata de desfacere mai putin pretentioasa...
Ca sa ma exprim mai plastic, cand DACIA  va fi firma romaneasca si va concura in F 1 de la egal in egal cu Meecedes, Renault, etc, putem avea pretentia si la un CAF adevărat. Până atunci insă pass.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" Goldmund

In Stuttgart s-au comandat tram-uri  noi in 2012(DT 8.12), dar care nu costa mai mult decat au costat "vechile" DT 8.10/DT 8.11, cu toate ca noile vor fi mai spatioase, mult mai moderne(toate sunt silentioase daca au piese noi... 8-)
Si chiar daca noile ar costa putin mai mult, calatorii vor avea de suferit daca vom cumpara mereu ce e mai ieftin si mai putin ....bun. Noile trenuri de metrou nu le achizitioneaza nimeni  pentru un an, doi; e o investitie pentru  10-20 de ani.
Parerea mea.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" Cristian

Goldmund wrote:
Mai bine trenuri CAF decat nimic.  Speranta politicienilor - care, ca de obicei spera ca nu trebuie sa faca nimic(ca de obicei), adica sa termine rapid(adica in cativa ani...) o magistrala importanta, si asta pentru ca  nu avem trenuri destule - nu ar trebui incurajata.

Si mie imi plac mai mult BM-urile(sunt chiar mai silentioase!), dar am inteles ca sunt mai scumpe si nu sunt bani pentru ele. Si am mai scris, decat de la chinezi, mai bine trenurile din Spania(v. si ce autobuze circula prin Constanta, Voluntari, sau Iasi ca sa stim ce ne poate astepta daca partidul-tzara nu va fi controlat...
Plus ca acele CAF noi pe care le-ar primi Metrorex ar trebui altfel comandate prin caietul de sarcini(?), sa nu mai aiba problemele din trecut - nu e mai simplu?!


Sa nu uitam totusi ca DNA a blocat achizitia, nu politicienii.
Iar eu, daca as fi "partidul-tzara", as da comanda de trenuri fix la Arad.
Adica daca tot "facem licitatii" de genul mai bine de la spanioli decat de la chinezi, pai hai sa le facem in asa fel incat sa-mi ramana banii in tara, nu sa ma bucur ca i-am faultat pe chinezi in folosul spaniolilor.

Apropo, s-a gandit cineva ca poate castiga IVA, sau cum s-o mai numi ea ? Macar a luat in considerare ?  :D  Ori ne asiguram dinainte ca nu poate castiga, prin proceduri de genul "10-20% daca a mai castigat licitatii anterior" ?

P.S. Daca nu faci astazi un surub, n-o sa stii nici maine sa-l faci. Si nici nu poti castiga licitatii, deci...una peste alta, primesc bani europeni (sau subventii de la buget) ca sa le dau de lucru alora de afara; oki-doki, misto piata asta comuna....

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" adila

In principiu si eu cred ca ar fi bine sa se faca la noi. Ramane insa de vazut si ce mai pot face cei de la Arad.

 


Go to page:  1  ... 196 197 198 199 200 201 202  ... 311
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Comunitatea Metrou Ușor  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420776 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use