De toate pentru toțiComunitatea Metrou Ușor

 

Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"

4352 posts, 891889 views
 
Go to page:  1  ... 226 227 228 229 230 231 232  ... 311
 
 

📖 Pagination options
Re: Clubul "Flacara Rosiatica" 1689

punmeister wrote:
[...]
De Rocar parca erau toti interesati, nu doar MB.


Eu cred ca asta este o legenda urbana sustinuta doar de declaratia lui Ion Tiriac referitoare la interesul Mercedes pentru preluarea Rocar - o sursa referitoare la care imi permit sa am rezerve.

Dovezi concrete despre interesul altor firme eu nu stiu sa existe.

Cind un mare producator achizitioneaza o firma dintr-o piata emergenta (cum era cazul Romaniei anilor '90), o face - in principal - din doua motive: pentru a cumpara piata de desfacere si/sau pentru costuri de productie mai reduse.
Daca la Dacia aceasta combinatie a functionat, la Rocar nu avea cum functiona.
Cererea de mijloace de transport in comun s-a prabusit in primii zece ani dupa caderea cortinei de fier peste tot, nu numai in Romania.

Si - ne place sau nu - daca s-ar fi pus problema, Ikarus ar fi fost mai bine pozitionat.

Tehnologic si calitativ - o diferenta ca de la cer la pamint (si - inainte de a ma contrazice - numarati cite Rocar 11* mai vedeti pe strada si cite Ikarus 2**).

Cu toate astea, ambele au sfirsit - mai mult sau mai putin - la fel.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" andrei11

Țiriac își vede propriul interes și nu toate fondurile acumulate sunt  perfectly clean. Trebuie să recunoaștem...Vezi și declarația domniei sale vis a vis de M 6 vs tren pentru legătura cu Otopeniul...

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" ADK

DAC/Rocar și tot ce mai era românesc a murit în propria țară, erau depășite încă din momentul producerii... la fel și Dacia, la noi majoritatea au circulat în toată țara până prin anul 2007, iar la vecini sunt demult oale și ulcele (parcă Bulgaria mai avea vreo 2 troleibuze DAC articulate, unul în conservare). Că cel puțin mie mi-au plăcut, e partea a 2-a. Dacă erau bune, sau măcar să se investească mai mult, fără să ruginească în ultimul hal și să se defecteze ba una ba alta nu dispăreau cam 95% dintre ele. Hai că pentru un șofer care-i place să meșterească, gen eu, e altceva dar nu cred că toată ziua ai plăcerea să desfaci, să cureți și să migălești. Uitați-vă la Ikarus, nu era nici el prea performant dar încă e întâlnit în Europa, iar la ele acasă circulă majoritatea modernizate.

 


Re: Construcție parcare supraterană la Piața Sudului ByOnu

realistul wrote:
La acele blocuri cu patru niveluri, se pot face lifturi pe exterior. Nu este complicat.


Taica-miu sta intr-un astfel de bloc standard de 4 etaje (se gasesc prin Berceni si Taberei, cel putin). La cum este configurata casa scarilor, pare aproape imposibil, fie ca o faci pe exterior. Trebuie ingustate scarile prin recostructia lor totala.
Casa scarilor bloc patru etaje.png (22.99 KB; downloaded 2332 times)

 


Re: Construcție parcare supraterană la Piața Sudului andrei11

realistul wrote:
... La acele blocuri cu patru niveluri, se pot face lifturi pe exterior. Nu este complicat.

Ba este !  Pot spune că este chiar IMPOSIBIL. Bine, nu imposibil, dar trebuie la  unele apartamente să li se micșoreze suprafața utilă, să se renunțe la o cameră / bucătărie, etc, depinde de configurația locală.
Costin, este imposibil de îngustat scara, din două motive :
1) Nici acum scare nu e lată, să fim serios.
2) Nu-ți va accepta ISU modificarea. În caz de incendiu / cutremur / (  tornadă  :lol:  :twisted: ) evacuarea s-ar transforma urgent ea însăși într-o capcană mortală...
____________
Ar mai fi o posibilitate, dar trebuie întrebat structuristul....Liftul ( obligatoriu exterior ) să se oprească între etaje, acolo unde scările au palierul de odihnă....Dar fără acordul structuristului nu se poate.

 


Re: Construcție parcare supraterană la Piața Sudului TibiV

andrei11 wrote:
Ar mai fi o posibilitate, dar trebuie întrebat structuristul....Liftul ( obligatoriu exterior ) să se oprească între etaje, acolo unde scările au palierul de odihnă....Dar fără acordul structuristului nu se poate.

Este SINGURA posibilitate!...
Toti firoscosii isi dau cu parerea, dar probabil nici unul dintre ei nu a pus piciorul intr-o scara de bloc de 4 etaje tip Titan/Berceni & restul cartierelor...
Cand voi ajunge la bloc la maica-mea (4 etaje, 3 apartamente/palier=15 apartamente/scara) promit sa fac cateva poze, doar sa le scot prostiile din cap...
Sincer sa fiu, eu nu am sa accept ca liftul blocului sa dea la mine in bucatarie...  :D
”-Buna ziua vecine!... Ce frumos miroase cratita ta!
 -Multumesc vecine, cand scoti cainele la plimbare poti sa opresti sa incerci o sarma!... Dar ma primesti in vizita la tine in baie, caci eu nu mai am cada, dus sau WC...


LE
Teoretic, se poate nationaliza un anumit tip de spatiu la 5 apartamente pentru a le oferi celoralte 10 apartamente facilitatea de a avea lift (exterior).
Dar nu ar fi cam nasol sa ii lasi fara bucatarie&baie pe 5 locatari din 15, doar ca restul de 10 sa aiba lift?!?!...
Poate ca da, insa doar daca cei 10 voteaza mereu cu trandafirul...  :lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Construcție parcare supraterană la Piața Sudului cris_m

Uitati ca exista blocuri de 4 etaje care au casa scarii fix in mijlocul blocului, fara sa dea spre exterior, direct. Uite la mine in Titan, bloc de 4 etaje cu 4 apartamente pe palier, chiar nu ai cum sa pui lift...

 



Re: Construcție parcare supraterană la Piața Sudului realistul

Bine băieți așa este... Nu ai cum sa pui lift...Era o părere. Bineînțeles mă gândisem la zona de odihna si la acele ferestre. Uitasem că în România nimic nu merge, nimic nu se poate, totul este foarte complicat. Și dacă nu merge, nu merge. Asta e. Dar cu parcarea aceasta ce se mai aude?
Astăzi din cauza ploii, nu se putea lucra pe ultimul nivel, dar am văzut muncitori la nivelul 1.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 12 anndrei

Nenea_titi wrote:
Probabil și aici este cam la fel. La Ad Blue, te anunță când scade sub un anumit nivel. Oricum, nu am nimic cu Mercedes Citaro, spuneam doar că în afară, există deja Citaro II. Nu pot spune că îmi place designul, mai mult îmi plac euro IV de la noi.
Important ar fi să știm și noi cauza ce determină acel martor aprins ( senzori, injectoare, catalizator, lipsă Ad Blue) sau a scos vreun șofer fără chef de muncă sau prea rebel vreun fir ca să zică că e defect și că vrea înapoi pe Mercedes. Repet, aceste autobuze sunt prezente și în afară (Italia, Spania, Germania, Franța, Luxembourg, atâta știu eu, or mai fi). Dacă erau așa proaste, sunt sigur că nu le luau. Dar ca off topic, am văzut că și MAZ 103 se pot menține în stare excepțională, la Pitești. Cum e posibil? La Constanța și Brașov arătau ca ultimele barăci, și la Pitești unde au relativ aceeași vârstă, arată impecabil. Am rămas și eu surprins. Ia să meargă un Otokar, BMC sau MAZ în Belgia, Olanda, Luxembourg, Germania să vedem cum o arăta după 1.000.000 km parcurși acolo. Oricum la noi, se reușește performanța de a le ucide și în 50.000 km. Așa că nu mă mir.


Calitatea celor din Germania (Vest) clar este net superioara fata de autobuzele pentru Romania (Est). Si la MB Citaro era diferenta. Tu crezi ca nemtii accepta sa lesine de caldura in salonul noilor autobuze sau ca inghit toate gogosile cum inghitim noi, romanii! MAN-urile din Germania aveau termometru ce indica temperatura salonului inca din anii '80 + usi actionate electric si nu pneumatic. (vezi simulatorul OMSI).

 


Re: Otokar Kent C - 12 dany

Este Mercedesul ala bun facut pe linia de productie de Germania, nu? Am lucrat ani buni in vanzari de masini noi si ce crezi, nu exista diferenta de linie de productie pentru est, vest, nord sau sud in Europa si am vandut o marca care in Romania are cea mai vanduta masina de import, iar in vest vinde foarte bine si produc anual peste 1 milion de autoturisme...

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 12 anndrei

Ba exista, diferente se gasesc si la mancare, dulciuri, cosmetica etc. Dau un exemplu: cele pentru Vest au injectoarele fabricate in Germania iar cele pentru Est le au fabricate in Turcia. Acum sunt offtopic: Loganul chel din 2007 fabricat pentru Ungaria avea 3 tetiere spate iar cel pentru RO nu avea deloc...

 


Re: Otokar Kent C - 12 dany

La acestea da, insa eu iti zic ca la masini nu. Conteaza foarte mult ce doreste beneficiarul ca si dotari si cel mai important la o achizitie publica, cum este intocmit caietul de sarcini(am vazut pe aici mentiunea termometrului prezent in salonul autobuzului in anii 80)

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 12 anndrei

MB Citaro Euro3 au avut claxoane foarte bune probabil Bosch sau Hella. Anumite Euro 4 au venit cu niste ,,sonerii ascutite" care dupa o perioada de timp se auzeau distorsionat si mai incet...In Germania nu am auzit in niciun clip pe Youtube ca Euro4 sa aiba asa ceva!

 


Go to page:  1  ... 226 227 228 229 230 231 232  ... 311
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Comunitatea Metrou Ușor  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420985 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use