De toate pentru toțiComunitatea Metrou Ușor

 

Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"

4351 posts, 886869 views
 
Go to page:  1  ... 218 219 220 221 222 223 224  ... 311
 
 

📖 Pagination options
Re: Clubul "Flacara Rosiatica" andrei11

Scris de cine ? Toți inculții au acum doctorate și pot scrie Manuale de jurnalism. Ei sunt << specialiști >> Nu înseamnă că manualele  sunt și corecte !
Știi vorba aceea, O  informație falsă  repetată  la infinit sfârsește a fi considerată adevărată.

 


Re: Semafoare și indicatoare rutiere 1689

AdrianD wrote:
Inteleg ca ti-e lene sa citesti. Pune mana pe un manual de jurnalism inainte sa vorbesti.


Poate n-ar fi rau sa vizionati The Post, Truth sau All the president's men ca sa intelegeti / va amintiti ce inseamna jurnalism.
Despre ce vorbiti Dvs. se cheama - cu indulgenta -  prompterism (unii se incapatineaza sa il impopotoneze cu titlul de "jurnalism de televiziune").

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" aztec

Apare si replica
Reacţia companiei UTI, după ce Primăria Capitalei a învinovăţit-o în scandalul semafoarelor accesate ilegal

https://m.adevarul.ro/news/eveniment/ut ... index.html

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" punmeister

Ar fi tare ca UTI sa fie invinovatita de PMB in cazul vehiculelor cu SAT-ul nefunctional din perioada sarbatorilor :twisted:

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" ADK

Atunci când pasiunea n-are limite. :D
1a34ec98-278b-4815-850d-62a90208989e.jpg (33.81 KB; downloaded 2034 times)

b3158bbc-106c-49b6-8a3a-f25b57c26ff5.jpg (37.06 KB; downloaded 2025 times)

 



  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" ADK

Consola PC-ului realizată din casări. 8-) Nu sunt singurul încă. :lol:

 


Re: Accidente / incidente Puss in Boots

sab wrote:
Inca unul... :(

O persoană s-a aruncat în fața unei garnituri de metrou, în stația Gorjului

O persoană s-a aruncat joi dimineață în fața unei garnituri de metrou, în stația Gorjului, potrivit relatărilor trimise de telespectatori Digi24 și anunțului făcut de Metrorex.

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate ... ui-1077974

Circulația este îngreunată pe magistralele M1 și M3, joi dimineață, după ce o persoană s-a aruncat în fața unei garnituri, în stația Gorjului.

Un telespectator Digi24 ne-a transmis că a auzit un zgomot și a mers să vadă ce s-a întâmplat. Sub garnitura de metrou a văzut o persoană care nu se mai mișca.

Echipaje ale SMURD și poliției au ajuns la fața locului și urmează să stabilească cu exactitate dacă a fost vorba de un accident, o sinucidere sau de o crimă.

Deocamdată nu se știe dacă persoana care a recurs la acest gest a murit.


Nu inteleg de ce sa te arunci la metrou cand sunt atatea alte variante. Provoci si un blocaj de toata frumusetea, ramane si saracul conductor cu sechele .... ca sa apari in ziar oare? si cu ce te incalzeste, esti mort. Arunca-te frate de pe Basarab direct pe calea ferata. Garantat nu scapi.

 


Re: Accidente / incidente aztec

Acum...nu putem pretinde gandire de la o persoana ce face acest gest.
Noi, restul suntem deranjati de cam intarzieri, aglomeratie si altele.
Pe ei ii deranjeaza altceva, pentru ei probleme mult mai grave si de nesuportat.
Fiecare are problema lui,....una reala alta inchipuita.


Si varianta propusa de tine tot acolo ajunge...numai ca nu e tren de metrou....e tren de tren..

 


Re: Accidente / incidente Puss in Boots

Da, stiu ca oamenii astia au problemele lor dar parca prea s-a incetatenit ideea de a te sinucide la metrou. Macar la gara nu e traficul de la metrou, sunt tspe linii care stau degeaba sau vad un tren cand si cand. Chiar daca se arunca cineva se inchide un macaz si o linie de garare, mai raman 12 13.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim ByOnu

Mihaitza07 wrote:
...sunt bani mancati de pomana si in loc sa fie folositi pentru decongestionarea traficului, sunt folositi pentru ingreunarea acestuia...


NU exista descongestionare, nicaieri in lume! Decongestionarea, dupa cum a aflat VESTUL pe pielea lui inca din anii '60-'70, se face prin taxe suplimentare (per autoturism, per vechime si/sau norme de poluare, per zone, per parcare, etc. TAXE! Si o zic in calitate de detinator de autoturism.), prin investitii coerente in alternative (transport public, piste de biciclete si o infrastructura pietonala accesibila si sigura), dar mai ales prin a face transportul cu automobilul personal cat mai neatractiv posibil.

Nu exista fluidizare, este un termen mort de 50 de ani, cam cat am fost noi incuiati. Poate in 20 de ani ne trezim.

Pai ce "fluidizare" mai vrei cand s-a eliminat taxa de mediu si au fost aduse numai in Bucuresti sute de mii de rable la mana a 7-a? Este mai ieftin ca niciodata sa detii o masina, cumperi o gioarsa, parcarea e gratuita ca deh, Bucuresti, arata-mi mie fluidizare acolo.

Citisem un studiu realizat acum peste 5 ani despre traficul din Bucuresti care spunea negru pe alb ca daca doar 4% dintre automobilistii activi s-ar reorienta spre alte mijloace, intersectiile s-ar debloca. De atunci insa, politica primariei a fost clar de incurajare masiva a detinerii si utilizarii autoturismelor.

Cat despre carnet, majoritatea celor care sustin gardurile au carnet, doar sa vezi pe grupurile automobilistilor de pe Fb zeci de comentarii de genul: acum vom sta cu totii la semafor, nu suportam sa fie ocolita coloana pe linia de tramvai. Iata deci ca gardurile aduc pana la urma si o "justitie sociala" neasteptata pentru soferi, in special pentru cei corecti.

Dar cineva a pus mai sus o intrebare foarte buna: de ce faptul ca Baluta schimba borduri relativ noi (cele de pe Brancoveanu erau din marmura, puse de Videanu, cum am eu pe Mosilor, impecabile, cred ca ar putea rezista chiar secole)? De banii aia aruncati de ce nu esti la fel de suparat? Dar de concertele nenumarate? Alea trec, gardurile raman, sunt o investitie.

1689 wrote:
Cred c-ar fi suficienta aplicarea legii.


Cum ai putea supraveghea constant zeci de km de linie de tramvai? Cu echipaje este imposibil. Abia sunt capabili sa tina benzile de autobuz de pe Dorobanti sau Unirii libere. Acolo nu-i gard, de ce nu se aplica legea?

Daca nu bagi banii in garduri TOT va trebui sa ii bagi in CAMERE, obligatoriu, iar intreaga infrastructura si mentenanta ei cred ca ar fi mult mai scumpa decat niste fiare.

Este nevoie de camere oricum, desigur, dar hai sa ne uitam la sistemul asta de management al traficului. Cand moare, pai mort ramane.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Mihaitza07

Nu suntem tara in care toata lumea isi permite sa cumpere masini noi sau sa fie imprumutati la banci pentru a plati lunar rata unei masini noi, de aici si avalansa de autoturisme vechi. Oricum taxa auto, nu impiedica cu mare lucru inmatricularea masiva, un golf 4 cu motor 1.4 sau 1.6, euro 4 din 2002, nu era mai mult de 3-400 euro taxa. A, ca la motoare de 3.0 euro 3 era mai scump decat masina sau chiar 4 unde din 10 masini, poate se inmatricula 1-2, da.
La fel si despre incurajarea folosirii mijloacelor de transport in comun. Nu toata lumea pleaca de acasa la serviciu din punctul A in punctul B si inapoi. Cei ce fac asta, da, pot foarte bine renunta la masina personala, studentii de merg la facultate, etc. Dar cum constructia masiva de locuinte este in continua crestere, mutarea la Bucuresti la fel, nu se vor putea obtine niciodata rezultatele estimate de primarie si incurajarea folosirii transportului in comun.

Nu este vorba ca trebuiesc supraveghiati constant zeci de km de linii de tramvai si ca nu sunt suficiente echipaje, caci nu trebuie sa fie un politist rutier stana de piatra la fiecare statie. Ci prin actiuni sau patrulare consider ca se putea reduce drastic aceasta problema, in detrimentul gardurilor. Cum organizau acum ceva ani la Iancului, impreuna cu Protv pentru mediatizare. Pai daca o tineau langa o saptamana-doua zilnic, linistea smecherii si se revenea la normal. Dar bineinteles, aceste actiuni constant, nu o data pe an.
Cum am spus si posturi anterioare, Politia Locala Sector 4 a reusit eradicarea completa a prostitutiei stradale pe Calea Vacaresti, la inceput prin echipaj fix, apoi prin patrulare constanta si uite ca acum, nu mai este aceeasi patrulare, dar nici fetitele nu mai sunt in zona. Daca se vrea, se poate.
Cat despre Baluta si borduri, nu cred ca este cazul si nici locul de a intra in alte polemici privind schimbarea sectorului.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim 1689

Sintem - din pacate - tara in care lumea isi permite sa-si cumpere o masina in mod iresponsabil.
Daca parcarea ar costa 100 RON/luna (caz super optimist), taxele ar fi 1000 RON/an (iarasi caz optimist) si asugurarea ar fi 1000 RON/an (alt caz super optimist), sint convins ca multi s-ar gindi de zece ori inainte daca merita.
Si aici nu vorbesc de tari "avansate", ci de foste state comuniste.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Tom

Uniunea Europeană a devenit oricum un cartel globalist (comunist) al taxelor pe orice. Și chiar de dinainte, obsesia taxelor a distrus popoarele Europei, conduse de niște golani cu coroană, deveniți sclavi ai unor bancheri.
Singurele taxe mari ar trebui să fie la parcări, iar aici insist că taxele cele mai mari de parcare să le plătească posesorii de mașini cu numere străine/din alte localități, amenzile de parcare (dar într'o măsură deductibile din impozite, ca în vestul pe care îl tot lăudați), amenzi usturătoare pentru blocatul străzilor, a liniilor de tramvai, a ieșirilor din curți, magazine, spitale &c, amenzi pentru cocalarii care încalcă cu nesimțire regulile de circulație, o organizare mai bună a traficului prin sensuri unice și interzicerea parcării pe stradă, interzicerea construcțiilor fără locuri de parcare, inclusiv vile pe tot terenul și cu gipanul parcat pe stradă sau blocuri de neam prost cu 10 locuri de parcare și 50 de apartamente, din cele din care cu maximă generozitate primarii le dau aprobare pe bandă rulantă.
Veșnica placă cu taxele este o formă de sclavie de care oamenii s'au cam săturat, ca și de retorica privind eficiența ei. A greși și a plăti, e una, a face intenționat și a plăti e tot aia, dar a plăti într'una în schimbul a nimic sau veșnică bătaie de joc, este de netolerat. Dar după cum vedem, în Franța e de porc să protestezi, dar în Venezuela e democratic să o faci, iar asta o zice un prezident al Franței, susținut și de căței dâmbovițeni.
Cât timp se va face urbanism de baltă dâmbovițeană, soluția va rămâne mereu sub preș, acoperită de asfaltări făcute la mișto, inaugurări de panseluțe și alte prostii pe banii poporului. Iar gardurile la tramvai, revenind la liniile 1/10, sunt destul de bune pentru a asigura fluidizarea circulației tramvaielor, pentru a le menține ca mijloace de transport rapide.

 


Go to page:  1  ... 218 219 220 221 222 223 224  ... 311
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Comunitatea Metrou Ușor  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420546 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use