De toate pentru toțiComunitatea Metrou Ușor

 

Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"

4373 posts, 992900 views
 
Go to page:  1  ... 68 69 70 71 72 73 74  ... 313
 
 

📖 Pagination options
  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" sss

"Sorin Gherman"??? Are Sabin Gherman si altceva de spus decat diferitele variante de "ardelenii sunt oameni, miticii mai putin"? Mare om, mare caracter!  :lol:

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou ADY881

andrei11 wrote:
De fapt ma supara altceva, periodic se renasc fix acelasi discutii referitor la M 6 / M 7, chiar si M 5 de Pantelimon.

Aici se primieste ca aveam eu dreptate, si anume Metrorex plateste bani pentru ca proiectele ei sa apara in presa:http://www.b365.ro/metrorex-plateste-115-000-euro-pentru-servicii-de-publicitate-la-metroul-din-drumul-taberei_227200.html. Insa liniile de metrou nu au nevoie de reclama, faci o conferinta de presa si iti vor veni toti, fara sa platesti o firma de apartament din Suceava cu un angajat. Mie aici imi pute a spalare de bani.
In rest deacord cu afirmatia ca mustaciosul este un mascarici, un specialist in tot si in toate(un mandru produs al sistemului socialist, care dorea sa faca oameni multilateral dezvoltati) fusesera sef pe la multe intreprinderi muncitoresti :lol:

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" 133 313

http://www.realitatea.net/directorul-ge...60164.html
Tz tz tz... ce mare pacat. N-a mai suportat presiunile popoviciene pesemne.  :)

 


Re: Stiri si articole din presa mcosmin

Nu sunt tocmai investitii, pentru ca nu fac decat sa inlocuiasca ce s-a folosit deja. Deci nu prea ai cum sa pui chestiile "consumabile" (sine, macaze, suruburi, usi de tren, becuri, leduri etc) la investitii. Ci mai degraba la intretinere.

Cat despre salariile mecanicilor, nu cred ca are rost sa mai discutam despre asta. Stim cu totii, chiar daca nu toti accepta, ca mecanicii sunt supusi la riscuri destul de mari, chiar daca aparent totul se face cu pilot automat (mai putin M4, dar cred ca dupa achizitia celor 51 de trenuri si M4 va avea ATO).

Preturile oricum raman mult mai mici decat in strainatate.

 


Re: Stiri si articole din presa Alex183

Nu te contrazic in privinta "investitiilor"..Insa in privinta salariilor ..am totusi o remarca ! Un bun amic de-al meu,mecanic de locomotiva si REM la METROREX un om cu care ma cunosc de peste 40 de ani (nu-i voi da numele din motive lesne de inteles) mi-a spus dupa o discutie amicala ca salariile mecanicilor si nu numai nu au mai crescut din 2007 ..ci ..s-au indexat ! iar tot personalul salariat  munceste in baza unor acte aditionale ale contractelor colective de munca ! Indexarile ale salariilor s-au facut la ..limita inflatiei..iar la ultimile discutii ale  USLM cu CA al METROREX la ultimile negocieri..pentru acea indexare a salariilor de 1,5% s-au facut multe concesii din partea sindicatului..!..dar asta este ..cum maraie cineva pentru salarii..doctorii de exemplu este aruncata in fata de catre presa libera..spaga..! daca maraie profesorii..sunt aruncate in fata ..mediattiile ! DAR NIMENI nici de pe acest forum si de pa alte forumuri si grupuri nu maraie la adresa salariilor nesimtite ala parlamentarilor si guvernantilor nostrii !..Ne-am invatat sa tragem tot in cel care trage ca boul in jug,cel care munceste cinstit..in speta mecanicul REM..! care dupa ce are un salariu de KKT si o viata plina de privatiuni..ca de ..sambata metroul circula,duminica la fel,in noaptea de Inviere..circula,in noaptea dintre ani..circula..etc..tragem in ei si controloare..de parca ei sunt de vina ca ..sina a II-a ia foc in statia Tineretului si unii cu "profesonialism" se jura ca a ars un CAF..ei sunt de vina ca CA al Metrorex creste tariful la titlurile de calatorie..ei sunt de vina ca operatorii tin trenurile ..cica pentru "interval"..ei sunt de vina ca mentenanta la IVE se face pe butuci(noroc ca BM-urile) inca sunt bune..dar si can or sa cada acestea..mai vorbim...ei sunt de vina ca ,contractul de achizitie a noilor trenuri s-a semnat cu CAF-ul..si multe multe altele..! Intradevar pe ei ii "vede calatorul"..! Dar dragilor..sunt mult mai multi in metrou care taie frunza la caini si stau ascunsi ca si cartitele prin spatiile tehnice..! Asa ca inainte de-a afce mecanicii  si casierele nesimtiti si nesimtite..mai ganditi-va..!
Mi-am permis sa astern gandurile prietenului meu ..mecanic de locomotiva si REM..

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa 133 313

Pe mine ca si calator nu ma intereseaza pe cine tine sindicatul si pe cine nu tine, daca merita sau nu, ca de aia este sindicat sa-si rezolve problemele angajatilor. Pe mine ma intereseaza daca prin marirea tarifului scap de sobolanii de la Unirii, turnichetii de rupt cracii, spart telefoanele si asa mai departe, primesc aer mai curat in tren sau am loc sa ma urc, acolo unde acum nu am.
Cine pe cine oropseste... asta e alta poveste, ai mei (parintii adica) au zburat in somaj de la stat intre 1994 si 1998. Liceul l-am facut "rupt in f*nd" sa zic asa si facultatea pe branci, ambele cu sa-i zic asa un fel se slujba (daca pot sa-i zic asa, a fost un junghi, vara in soare iarna in ger) part time, full in vacante, plus niscaiva rude bolnave respectiv imobilizate (datorita conditiilor de lux la munca in comunism) in ingrijire cu mama. Mai stau ce stau si eu sa acumulez ceva experienta si am zburat. Daca vad povesti lacrimogene aici pe cuvant de onoare ca vomit.  :evil:
Eu nu cred ca metrorex s-a trezit in 2015 fara plan de investitii si nu stie ca reparatii, modernizari, intretinere si inlocuire de orice fel trebuie sa fie asigurate si prevazute in bugete si s-a trezit sa scumpeasca pentru niste treburi care sunt in hartii deja.
Cat despre partea cu cine fura cel mai mult... ti-as zice eu exact ce rol au avut unele sindicate la alegeri, dar este un subiect de club.
Nu ma apuc eu acum de prin fundul sacului cu IMM-uri fara nici un sindicat sa-mi fac probleme daca functioneaza sindicatul la metrou.
Treaba cu muncitul de sarbatori deja este lege de multa vreme. Vad ca unii abia acum o descopera. Si in fabrici se lucra la 3 schimburi candva. Si nu exista Craciun, Paste si chestii d'astea.

 


Re: Stiri si articole din presa Alex183

Prietene..nu vad rostul atacului tau..! Nu este vorba de nicio telenovele..sau poveste lacrimogena..incercam sa transpun doar o discutie..o parere a unui mecanic..! Apropos..tot din spusele lui..au fost ,si mecanici membrii pe acest forum care s-au retras sau au fost eliminati deoarece NU AU ACCEPTAT....! de ce?..deoarece..incercati sa-i invatati cum se conduce un TEM..asa cum multi-s permit sa invete arhitectii si constructorii..cum sa faca traseele tunelelor de metrou,statiile..! Dar NIMENI  nu a pus problema BANILOR NECESARI ..in fine..! ..De exemplu ..eu unul nu-mi permit sa invat un mecanic cum sa mearga cu un TEM  in sistem ATC..desi-s inginer in transporturi si telecomunicatii..! Am vazut la unii ca sustin cu tarie ca,mecanicii nu mai circula in ATC..! Asa ca fapt divers si pentru cultura lor generala..DACA SISTEMUL ATC CADE..e de belea le METROU..altii mult mai bine "informati"..:)...sustin cu tarie ca "daca mecanicul sta cu mana pe maneta tractiune/franare(joystick)..circula in ATP..nu in ATO..Ei bine ..mecanicul sta cu mana pe maneta deoarece in caz de accident/incident sa poata frana de urgenta trenul..si ar mai fi multe multe "pareri de mari specialisti"..care in afara de faptul ca circula zi de zi cu metroul..sunt pur si simplu IGNORANTI si HABARNISTI..Apropos..cati dintre cei care-s mari specialisti in CAF-uri si BM-uri pot sa spuna cu certitudine cate calculatoare pentru ATP/ATO sunt pe un tren?..Asta asa ca fapt divers..Sau de cate sisteme este supravegheat un TEM cu ATC imbarcat..si de cate calculatoare este nevoie ca un tren BM/CAF sa poata circula?..Ca prea sunt multi "specialisti" p-aci..!

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa 133 313

1. Citeste regulamentul chiar daca trebuia expusa telenivela ultraurgent. Ai bifatt ca esti de acod cu reglamentul ca sa poti posta.
2. "Atacul" este de fapt "defensiva" portofelului meu. Este o diferenta.
3. Asta nu este forumul sindicatului. Cine vrea se retrage, cine nu vrea nu se retrage. Pasagerii vor fi o majoritate consistenta intotdeauna. Daca sindicalistii ii considera pe toti ceilalti "atacatori" inseamna ca au o problema. Pentru ca presteaza un serviciu pentru un client sau public care are doua optiuni, multumit sau ne.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa 133 313

Daca sistemul ATC "cade" intr-o veselie in 1 din 3 posturi din forum poate ati aruncat banii pe ferestra si mai bine mergeati la cale libera. Alta problema interna, de care calatorii nu-s interesati nici un pic. Asta-s eu, calatorul.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" andrei11

Alex183, apropo de salarii si blabla-uri de genul, ce argumente aduci tu pentru mecanicii de metrou e gargara, multi - cu competente echivalente sau si mai multe - si cu raspundere infinit mai mare poate au ghinion sa lucreze pe bani si mai putini sau chiar foarte putini.
Apropos, facem schimb de diplome si de bani pentru 3 luni ?
Sa facem apologia mecanicului de metrou si cate clase trebuie sa aiba mi se pare usor imoral...
Asta e o parere strict personala, si apropo de ce ti-au spus colegii, citeste te rog regulamentul forumului...Nu poti face apologia mecanicului de tren si sa nu faci minim efortul de a citi regulamentul de functionare a forumului...

 


Re: Stiri si articole din presa Alex183

133 313 wrote:
1. Citeste regulamentul chiar daca trebuia expusa telenivela ultraurgent. Ai bifatt ca esti de acod cu reglamentul ca sa poti posta.
2. "Atacul" este de fapt "defensiva" portofelului meu. Este o diferenta.
3. Asta nu este forumul sindicatului. Cine vrea se retrage, cine nu vrea nu se retrage. Pasagerii vor fi o majoritate consistenta intotdeauna. Daca sindicalistii ii considera pe toti ceilalti "atacatori" inseamna ca au o problema. Pentru ca presteaza un serviciu pentru un client sau public care are doua optiuni, multumit sau ne.


Retine un aspect..:SI EU SUNT CALATOR CU METROUL(n-am nicio treaba cu sindicatul..la "patron"..nu prea exista sindicate)Iar atata timp cat ..si eu platesc cartele...mai rar intradevar deoarece  in zona unde am serviciul ..nu exista din pacate retea de metrou..! si cat as prefera sa stau inghesuit la ora de varf ..numai sa fac 20 de min din centru pina la locul de munca ..in loc de 1,1/2 ore prin "traficul lui Oprescu"..Si cred eu ca portofelul sufera mult mai mult cu pretul benzinei dacat cu al cartelei..in fine ..fiecare gandeste cum vrea si scrie cum vrea..insa-i pacat sa dam vina pe mecanici,soferii de la RATB,vatmani pentru scumpirea acestor titluri de calatorie..! ca si ei ca si noi au un patron..fie ca el este MT sau primaria..!Si cred eu nu au o munca tocmai usoara !

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" Robert24

Luati o gura de apa rece. Respirati adanc. Si apoi scrieti calm mesajul! ;)

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" 133 313

Alex183 wrote:
Retine un aspect..:SI EU SUNT CALATOR CU METROUL(n-am nicio treaba cu sindicatul..la "patron"..nu prea exista sindicate)Iar atata timp cat ..si eu platesc cartele...mai rar intradevar deoarece  in zona unde am serviciul ..nu exista din pacate retea de metrou..! si cat as prefera sa stau inghesuit la ora de varf ..numai sa fac 20 de min din centru pina la locul de munca ..in loc de 1,1/2 ore prin "traficul lui Oprescu"..Si cred eu ca portofelul sufera mult mai mult cu pretul benzinei dacat cu al cartelei..in fine ..fiecare gandeste cum vrea si scrie cum vrea..insa-i pacat sa dam vina pe mecanici,soferii de la RATB,vatmani pentru scumpirea acestor titluri de calatorie..! ca si ei ca si noi au un patron..fie ca el este MT sau primaria..!Si cred eu nu au o munca tocmai usoara !

Am inteles, e vorba de raul ce mai mic, din nou. Un fel de "batista pe tambal, ca tot la noi ajungeti, alternativa e mai naspa". Si  ziceti si saru' mana ca maine plimbam un tren gol pe la Obor la 08:30 doar sa ca sa demonstram ca putem, suntem monopol si n-aveti ce face.
S-o creada cine vrea, eu pot sa va spun exact cati calatori veti avea peste 10 ani si ce trebuie facut pana atunci. Dar nu imi iese nimic la faza asta. As putea sa va spun si cand subventia atinge valoarea zero si metroul aterizeaza la primarie (cu aproximatie de 6 luni) dar din nou este un calcul voluminos si nu-i pe gratis.
Am si o observatie. Cine sta blocat in trafic in bucuresti nu-i bucurestean sau este un bucurestean extrem de lenes sau inapt in planificare. Nu ducem lipsa de strazi, singura problema este ca unii nu stiu ce-s alea, daca ies din bulevard sunt morti.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" andrei11

Alex183 wrote:
andrei11 wrote:
Aici sunt Stiri si articole din presa, va rog, poate muta cineva discutia la club.


N-are rost !..Ca rezultatul va fi acelasi..! discutii inutile..!

La Club discutiile inutile sunt permise. Evident respectandu-se regulamentul forumului  :(

 


Go to page:  1  ... 68 69 70 71 72 73 74  ... 313
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Comunitatea Metrou Ușor  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433261 posts in 5393 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use