Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăTransport rutierAutobuze, autocare, microbuzeMercedes-Benz

 

Topic: Mercedes-Benz Citaro

92 posts, 39048 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
Re: Mercedes Citaro Aron

Interiorul arata demential :P

 


Re: Mercedes Citaro ByOnu

Dati la 4:49!!  :lol:

 


  • CitaroAdrian
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes Citaro CitaroAdrian

ByOnu wrote:
Dati la 4:49!!  :lol:

OMG! Autobuz supra-etajat "Berlin City Tour" MAN SD 200 !!
Totusi, amuzant ce specifiti tu:))

 


Re: Mercedes Citaro Der Hofmeister

Mercedes-Benz a prezentat ieri noul Citaro Euro VI, cu siguranță cel mai curat și eficient autobuz din lume. Special pentru această versiune eco, inginerii de la Mannheim au pus la punct o nouă generație de motoare diesel sub titulatura Blue Efficiency Power. Este vorba despre variantele:

- OM 936 și OM 936 h (cu arhitectură orizontală) cu o cilindree totală de 7,7 litri, disponibile în două trepte de putere maximă: 299 CP și 354 CP
- OM 470 cu o cilindree totală de 10,7 litri, de asemenea disponibilă în două trepte de putere maximă: 360 CP și 394 CP.

Motorul OM 470 este prevăzut cu un sistem de supraalimentare cu turbină cu geometrie rigidă și cu sistemul inteligent X-PULSE pentru gestiunea injecției common-rail, echipat și cu un amplificator de presiune care poate varia presiunea de injecție între 900 bar și 2100 bar în funcție de necesități. Motoarele din seria OM 936 sunt echipate cu sistemul de management al axelor cu came denumit VCP. Pentru a corespunde standardelor de poluare Euro VI (ce vor intra în vigoare în anul 2014), motoarele beneficiază de tehnologie BlueTEC 6 cu convertizor catalitic SCR și injecție de soluție AdBlue în sistemul de evacuare, care împreună reduc nivelul emisiilor poluante cu până la 80%. Cuplarea transmisiilor automate eficientizate Voith sau ZF Ecolife reduce cu aproape 5 procente consumul de motorină în comparație cu variantele Citaro BlueTEC 5 și Citaro BlueTEC EEV.

Design-ul părții posterioare este diferit față de versiunile Citaro Euro V ale noii generații: noile stopuri cu tehnologie LED, o nouă lunetă, o nouă trapă pentru motor și o nouă bară de protecție conferă o personalitate aparte, dar și o mai bună eficiență aerodinamică noului Citaro BlueTEC 6. Trei exemplare Citaro G Euro VI livrate operatorului de transport ESWE vor intra zilele acestea în serviciu în orașul german Wiesbaden.

P.S.: Aviz amatorilor care vor spune că proiectorul de ceață stâng (foto 1) nu funcționează în comparație cu cel din partea opusă - nu este adevărat. Modelul Citaro fotografiat este echipat cu sistem activ de iluminare cu xenon și LED, iar iluminarea în curbă (prin aprinderea becului de ceață de pe interiorul virajului) este una dintre funcțiile acestuia. Pentru cine știe, acest sistem este disponibil și pe autoturismele Mercedes-Benz sub numele de Intelligent Light System. ;)



The New Citaro EURO VI by Meister Hoffmeister, on Flickr




The New Citaro EURO VI (2) by Meister Hoffmeister, on Flickr




The New Citaro EURO VI (3) by Meister Hoffmeister, on Flickr




The New Citaro EURO VI (4) by Meister Hoffmeister, on Flickr




The New Citaro EURO VI (5) by Meister Hoffmeister, on Flickr




The New Citaro EURO VI (6) by Meister Hoffmeister, on Flickr




The New Citaro EURO VI (7) by Meister Hoffmeister, on Flickr




The New Citaro EURO VI (8) by Meister Hoffmeister, on Flickr




The New Citaro EURO VI (9) by Meister Hoffmeister, on Flickr




The New Citaro EURO VI (10) by Meister Hoffmeister, on Flickr




The New Citaro EURO VI (11) by Meister Hoffmeister, on Flickr




The New Citaro EURO VI (12) by Meister Hoffmeister, on Flickr




The New Citaro EURO VI (13) by Meister Hoffmeister, on Flickr




The New Citaro EURO VI (14) by Meister Hoffmeister, on Flickr

Fotografii oficiale: Daimler AG

 


Re: Mercedes Citaro Aron

Frumos...felicitari celor de la Mercedes

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes Citaro Dr2005

Apropo de eficienţă... acum 20 de ani, puteai să faci un autobuz articulat cu un motor de 192 CP, care îţi urca bine mersi orice pantă, se descurca bine în oraş şi consuma 35 litri la 100 km. Un Citaro Euro 4 de 12m lungime (deci nu ca cele din imagine), consumă peste 42 litri la 100 km (şi asta fără aer condiţionat). Unde e eficienţa? Poate doar a noxe (e posibil să fie cel mai curat din punctul ăsta de vedere).
Motorul ăla de 192 CP a fost produs, fără modificări, din 1970 până prin 2000, fiind asimilat şi la noi. Poate că risipa din prezent (consumuri mari, autobuze schimbate o dată la 8 - 9 ani) e mai periculoasă pentru mediu decât autobuzele non-euro care consumau puţin şi rezistau 20 - 30 ani (de exemplu, în Ploieşti circulă bine mersi autobuze Ikarus 280 produse în 1977).

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes Citaro Utilizator anonim

Dr2005 wrote:
(de exemplu, în Ploieşti circulă bine mersi autobuze Ikarus 280 produse în 1977).


Si ia zi, un DAC e mai bun decat bijuteria prezentata de Hoffmeister mai sus ?  :lol:

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes Citaro Dr2005

Andrei, te bagi tu în seamă repede...
Eu m-am referit strict la un model de motor, D2156, care a echipat o gamă foarte largă de autobuze. Nu am nominalizat nimic, deşi există numeroase modele de autobuze Man, Ikarbus (Ikarus Zemun), Ikarus şi Rocar care au avut acel motor.

 


Re: Mercedes Citaro Der Hofmeister

Băi Dragoș, după ce că oricum sunt nervos în seara asta, văd că ții neapărat să mă disperi și tu cu stilul tău caracteristic. Chiar e așa greu să nu mai fii atât de sarcastic și plictisitor în același timp? Atitudinea ta de mare justițiar nu face decât să te marginalizeze, plus că reușești să strici cheful oricui cu modul tău de a interveni în discuții. Ce naiba, mă, ajungem să ne facem asemenea faze unii altora? Judecând dupa logica pe care văd că o aplici doar de dragul de a mă șicana (cel puțin în ultima vreme, și de aceea oricum nu prea mai scriu mai nimic pe-aici), pot să-ți spun ca eu nu am comentat niciodată aiurea despre mult-iubitele tale DAC-uri. Și nu e nici o doză de ironie în spusele mele, deși ai cam merita asta, pentru că și tu îi tratezi pe cei din jurul tău exact în același mod. Atât am avut de spus. Iar acest mesaj rămâne aici - să fim clari și să nu ne ascundem după puteri conferite de postura de moderator.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes Citaro Dr2005

Băi Adrian, eu te-am întrebat de ce toate motoarele moderne au consumuri mult mai mari şi puteri mai mari, în condiţiile în care performanţele sunt asemănătoare (performanţele motorului). Poţi să compari cu orice altă marcă de motoare, de exemplu OM407h care a echipat Mercedes O305.
Eu am adus în discuţie MAN D2156 tocmai pentru că a fost mai răspândit la noi.

Apropo, dacă eram măcar pe jumătate fanatic după Dac-uri cum eşti tu după Citaro, nu crezi că aş fi căutat să-mi laud autobuzul de suflet cu orice ocazie?

 


Re: Mercedes Citaro Der Hofmeister

Problema ta e alta: nu suporți faptul că  e unul (recte eu) căruia îi place Mercedes-Benz și în general Citaro, ca să mă exprim foarte academic. Și dacă aia e întrebare, scuză-mă, dar mi s-a părut ca un discurs nazist în care înfierai cu mânie proletară lucrătura diavolului, adică motoarele Blue Efficiency Power. Mi-e greu și sunt realmente obosit să stau să te mai combat măcar, pentru că chiar nu am de ce să mă lupt cu morile de vânt.

Păcat că îți place să fii așa unfriendly în general. Oricum, de-acum înainte, mai mult decât o simplă vizită și rareori un mesaj scurt și la obiect, altceva nu voi mai face pe acest forum. E decizia finală, fiind pur și simplu scârbit de ieșirea ta din seara asta, care mi-a tăiat tot elanul. Să vedem dacă viața te va pune vreodată într-o asemenea postură ridicolă. La revedere.

P.S.: Bineînțeles că dacă ar fi fost vorba despre un MAN sau orice alt constructor de autobuze, nici nu s-ar fi pus problema să comentezi ceva. Află că nici eu n-aș fi comentat nimic, prin comparație...

 


Re: Mercedes Citaro bercenicity

Dr2005 wrote:
...de ce toate motoarele moderne au consumuri mult mai mari şi puteri mai mari, în condiţiile în care performanţele sunt asemănătoare (performanţele motorului).

Ca venira in discutie performantele, imi aduc aminte cat de tragic accelera un DAC 112 - orice troleibuz ii dadea clasa; acum situatia e relativ echilibrata (autobuz Mercedes vs. troleibuz Astra)

 


Re: Mercedes Citaro Catalin.D

Felicitari, Dl. Adrian, ca ai reusit sa iti impui punctul de vedere si ca ai reusit sa ii spui ceva domnului Dragos.... si pe celalalt forum, se comporta exact la fel, adica stergea mesajul care nu ii convenea si de exemplu daca era vreo informatie o posta el...(si nu mi s-a intamplat numai mie) Fara suparare, insa asa este... nu ca as fi eu vreun geniu in domeniul acesta si nici nu voi fi, stiu ceva-ceva, insa el trebuie mereu sa le dea peste nas tuturor...
Scuze pentru \/
OFF-TOPIC: pe aceasta cale, pentru ca nu am PM si stiu ca inca nu merit acest drept deoarece abia m-am inscris, il rog pe Dl Utilizator anonim sa imi stearga topicul cu forumul meu, pentru ca nu are rost sa mai fie acolo...(imi cer scuze pentru disconfortul creat). Si pentru cei care sunt atat de intepati si nu le convine ce scriu pe forumul meu nu este treaba lor;asa cum se straduieste administratorul acestui forum sa il faca din ce mai performant, asa ma straduiesc si eu pentru forumul meu. Chiar nu ma mai intereseaza ce spun unii nesuferiti, doar pentru a te face sa te simti prost. Imi cer scuze inca o data pentru OFF-TOPIC.. Si sper sa il citeasca Dl Andrei inainte sa il stearga cineva... ;)

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes Citaro Dr2005

Dragă Cătălin, înainte să faci acuzaţii nefondate, ar trebui să ştii că eu nu sunt moderator pe niciun alt forum de transport şi nici nu şterg mesaje.
Probabil tu te aştepţi ca eu să fac precum e la modă printre copii de azi şi să încep să zic că mă retrag, că nu mai postez, că îmi iau jucăriile şi plec. N-am să fac asta :!:

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Mercedes-Benz  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use