Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăTransport rutierAutobuze, autocare, microbuzeMercedes-Benz

 

Topic: Mercedes-Benz Citaro

92 posts, 39360 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
Re: Mercedes Citaro Aron

Observ ca la varianta cu 2 usi, exista rampa dar nu prea vad locul unde ar trebui puse carucioarele sau scaunul cu rotile, fiind puse scaune

 


Re: Mercedes Citaro Der Hofmeister

dj_exemplar wrote:
observ ca la varianta cu 2 usi, exista rampa dar nu prea vad locul unde ar trebui puse carucioarele sau scaunul cu rotile, fiind puse scaune


Locul destinat carucioarelor/scaunelor cu rotile este amplasat in partea dreapta a usilor (cum intri in autobuz). Avand in vedere ca modelul cu 2 usi beneficiaza (doar) de usi culisabile in exterior, accesul la locul respectiv este facil.

Citaro III.jpg (169.79 KB; downloaded 5158 times)

 


Re: Mercedes Citaro macheta218

:?:  :?:  :?:
110525-1737_Ausschnitt.jpg (100.46 KB; downloaded 5134 times)

 


Re: Mercedes Citaro Der Hofmeister

Cel mai probabil, este un instrument de masura, deoarece se pare ca acest autobuz este un model experimental, folosit pentru teste on-road.

 


Re: Mercedes Citaro Goldmund

...E un Mercedes!

 


Re: Mercedes Citaro macheta218

Citaro FuelCELL-Hybrid 8-)
090611-0133.jpg (101.12 KB; downloaded 5716 times)
090611-0151.jpg (100.33 KB; downloaded 5714 times)

 


Re: Mercedes Citaro Chev Celios

Asta trebuia sa vina si pe la noi in teste.

 


Re: Mercedes Citaro Dominatrix

Degeaba vine in teste, fiindca ma indoiesc ca RATB-PMB isi vor permite sa achizitoneze autobuze pe hidrogen la pretul de minim 1milion de euro/autobuz. Cu toata antipatia care exista in aceste medii pentru transportul electric in general, si cel cu troleibuze in special.

 


Re: Mercedes Citaro fider

Intr-adevar "imens" potential au aceste autobuze hibride.
Sa fim totusi seriosi:
1) nu avem o retea de distributie pentru hidrogen si oricum productia lui este energofaga. Beneficiul final este cu mult sub cel al vehiculelor traditional electrice cu toate costurile suplimentare ale intretinerii retelei de contact.
2) nu suntem capabili sa intretinem doua autobuze (sau trei) DAF Berkoff ce foloseau combustibil GPL facute CADOU regiei alaturi de multe alte vehicule
3) nu suntem capabili sa intretinem decent flotila actuala de autobuze Citaro, cele din prima serie fiind deja la capitolul aspect si partial din punct de vedere tehnic, intr-un stadiu relativ avansat de uzura
4) avem un coeficient de utilizare a parcului jenant pentru un oras cu pretentii de civilizatie

Din aceste motive mai bine lasam deoparte gargara si gogosile cu Mercedes pentru ca nu sunt nici singurul producator de autobuze si nici cel mai bun, daca este sa fim sinceri, cu modelul Citaro. In aceeasi ordine de idei sa ajungem acolo unde sunt alte state mai avansate decat noi si apoi sa avem pretentii ca ne trebuie nu stiu ce model de vehicul. Cat timp nu suntem capabili sa intretinem si exploatam vehiculele pana cand nu mai sunt economic viabile nu vom face nimic si vom arunca in nestire sume fabuloase ce vor avea un efect nul pe termen mediu si dezastruos pe termen lung.

 


Re: Mercedes Citaro Dominatrix

Mie toata gargara asta cu autobuze hibride la RATB imi creeaza impresia ca in unele cercuri exista deja intentia de a pune cruce definitiv troleibuzelor din oras, care in conditiile actuale, reprezinta cel mai napastuit mod de transport la RATB. De fapt, cea mai simpla metoda prin care se poate face sa dispara acest tip de transport este cea care vad ca deja se preconizeaza la RATB: nu se mai fac achizitii de vehicule noi, iar cele vechi dispar de la sine in timp. Nimeni nu va fi vinovat: consiliul general nu poate fi obligat sa aiba initiativa in acest domeniu, conducerea RATB se spala pe maini invocand lipsa de fonduri, iar primarul nu are ce face, fiindca in atributiile sale intra doar sustinerea la modul general a problemelor edilitare, care includ printre altele si transportul public. Singura sanctiune posibila este cea a electoratului, ceea ce este tardiv, daca se face dupa ce raul s-a produs.

Revenind, daca PMB-RATB au un fetiş cu Mercedes Benz: foarte bine, sa cumpere troleibuze Mercedes Citaro. Troleibuzele ar fi si mult mai ieftine decat aceste autobuze hibrid, RATB are experienta de peste 60 de ani de exploatare a lor, si nici nu ar fi nevoie de crearea unei infrastructuri speciale, asa cum ar avea nevoie autobuzele pe hidrogen.  Pardon, nu cumparam troleibuze, ca alea merg pe retea din cupru si nu poti suge ani de zile motorina de la ele, si nici autobuze pe hidrogen, ca cine isi permite sa dea peste 1 milion de euro pe un autobuz pe care dupa 10 - 15 ani cel mult il arunci?

 


Re: Mercedes Citaro macheta218

.....


 


Re: Mercedes Citaro macheta218

....


 


Re: Mercedes Citaro Der Hofmeister

Chev Celios wrote:
Asta trebuia sa vina si pe la noi in teste.


Au fost, bre, numai ca nu le-au dat drumul la traseu. Le-au plimbat pe langa Bucuresti in vara anului trecut. Nu e BS, informatia o am de la amicul Deniz Kuluhan, sef peste departamentul de vanzari al EvoBus Romania. Iar ce au adus la noi a fost un Citaro BlueTEC Hybrid, nu FuelCELL Hybrid, ca e o mica mare diferenta intre aceste versiuni.

 


Re: Mercedes Citaro macheta218

Citaro Capacity


 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Mercedes-Benz  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 421038 posts in 5245 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use