Neoplan

Discuţii şi noutăţi în domeniul troleibuzelor

Neoplan

Mesajde Marian Andrei » Lun, 01 Feb 2010, 22:59

In Romania exista un lot de 24 troleibuze Neoplan ce provin din Lausanne si se tot incearca vanzarea lor ca vehicule SH in diverse orase, cele mai mari tentative au fost la Ploiesti dar se pare ca licitatia va fi anulata. Si la RATB s-au facut fara mare succes cateva teste in Depoul Bujoreni si s-au plimbat noaptea prin oras, dar cu tractiunea diesel (acestea au si tractiune diesel, urmeaza sa revin cu date tehnice).
Avatar utilizator
Marian Andrei
Membru Gold
 
Mesaje: 15112
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Neoplan

Mesajde lecter » Mar, 02 Feb 2010, 12:45

In articol scrie ca au fost produse in 2000 si aduse la noi prin 2007, nu este extrem de mica durata de folosire de catre elvetieni?
Avatar utilizator
lecter
Membru Bronze
 
Mesaje: 185
Membru din: Lun, 28 Dec 2009, 09:02
Localitate: Bucuresti

Re: Neoplan

Mesajde KingDesign » Sâm, 27 Mar 2010, 15:18

Elvetienii au renuntat la ele pentru ca 2 troleibuze au luat foc, de la partea electrica, unul pe traseu si unul in depou, si nu sunt fiabile. Avea si Basel si a renuntat dupa incidentele din Lausanne. Acum troleibuzele acelea se afla in Bulgaria. Poate ei o vor.
(C) 2010-2012 KING DESIGN
Am început să scriu cu caractere româneşti. Faceţi şi voi la fel.
Avatar utilizator
KingDesign
 
Mesaje: 144
Membru din: Mie, 10 Mar 2010, 20:56
Localitate: Brasov/Bielsko-Biala

Re: Neoplan

Mesajde Dr2005 » Sâm, 27 Mar 2010, 16:09

KingDesign scrie:Avea si Basel si a renuntat dupa incidentele din Lausanne. Acum troleibuzele acelea se afla in Bulgaria. Poate ei o vor.


Fals, a renunţat după ce a venit la primăria lor unul ca Scripcaru, deşi s-a făcut şi referendum în care cetăţii au votat pentru troleibuze. Explicaţia oficială, probabil, a fost că e nerentabil să ţii şi tramvai şi troleu. Oricum, nu vă luaţi după aspect, că troleele de acolo aveau echipamente diferite şi nu erau echipate cu porcăria de motor Diesel Mercedes (care a mai pârlit şi câteva Citaro).
Dr2005
 

Re: Neoplan

Mesajde Tom » Sâm, 27 Mar 2010, 16:13

OLECO scrie:Au ajuns la noi DEJA fara capacele ce astupa rotile? (asa se vede-n poze :roll: )
Mai curand au renuntat capacele dupa cateva gropi sau pene facute din cauza gropilor.

Pana la urma care a fost cauza incendiilor la ele? Partea electrica sau motorul Diesel?
Nu poți spune că ești OM dacă n'ai plantat un POM și nu ai crescut un TOM!
Avatar utilizator
Tom
Pisică
 
Mesaje: 1544
Membru din: Mar, 29 Dec 2009, 01:03
Localitate: Imperium Trix

Re: Neoplan

Mesajde bercenicity » Sâm, 27 Mar 2010, 21:57

Dr2005 scrie:Fals, a renunţat după ce a venit la primăria lor unul ca Scripcaru, deşi s-a făcut şi referendum în care cetăţii au votat pentru troleibuze.

Cetatenii au votat impotriva troleibuzelor: http://www.proaktiva.ch/tram/zurich/new ... em=170607b
Avatar utilizator
bercenicity
Membru Silver
 
Mesaje: 1283
Membru din: Mar, 29 Dec 2009, 10:32
Localitate: BerceniCity

Re: Neoplan

Mesajde lecter » Lun, 29 Mar 2010, 08:10

Oricum cetatenii orasului Lausanne nu-s sanatosi la cap: http://en.wikipedia.org/wiki/Lausanne_Metro

Am mers si eu cu "metroul" lor...e practic facut pt. cine n-are chef sa urce niste dealuri :roll:
Avatar utilizator
lecter
Membru Bronze
 
Mesaje: 185
Membru din: Lun, 28 Dec 2009, 09:02
Localitate: Bucuresti

Re: Neoplan

Mesajde Marian Andrei » Vin, 09 Apr 2010, 22:28

Se pare ca pana la urma au ajuns la Ploiesti viewtopic.php?f=91&t=469
Revin in acest topic cu pozele detaliate cu interiorul.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Membru Gold
 
Mesaje: 15112
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal


Înapoi la Troleibuze


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori