De ce au fost desfiintate majoritatea retelelor de troleu

Discuţii şi noutăţi în domeniul troleibuzelor

De ce au fost desfiintate majoritatea retelelor de troleu

Mesajde ADY881 » Dum, 05 Ian 2014, 10:48

In o discutie recenta, am auzit o idee precum ca in Europa s-au desfiintat mjoritatea retelelor de troleu din cauza ca erau foarte scumpe in exploatare, ce parere aveti in privinta acestei intrebari (De ce au fost desfiintate majoritatea retelelor de troleu).
ADY881
 

Re: De ce au fost desfiintate majoritatea retelelor de trole

Mesajde DAF SB220 » Joi, 21 Aug 2014, 22:36

Sincer, cel putin in Constanta, Mazare vrea doar autobuze (ca daca s-au desfiintat si tramvaiele...). In plus, nu sunt poluante si au si demaraj mai bun fata de autobuze.
Avatar utilizator
DAF SB220
 
Mesaje: 693
Membru din: Mar, 14 Mai 2013, 11:14
Localitate: Bucureşti

Re: De ce au fost desfiintate majoritatea retelelor de trole

Mesajde stakee » Vin, 22 Aug 2014, 06:34

Kaba Adrian scrie:Sincer, cel putin in Constanta, Mazare vrea doar autobuze (ca daca s-au desfiintat si tramvaiele...). In plus, nu sunt poluante si au si demaraj mai bun fata de autobuze.


Motivele principale sunt altele care le stim cu totii. Dar din pacate costul intretinerii lor e mai mare. La autobuze ai nevoie de 2-3 mecanici pt toata flota. La troleibuze si tramvaie ai nevoie de echipe specializate atat pt vehicule plus pt calea de rulare atat aeriana cat si pt sine.

Paradoxul este ca tara asta cel putin, scoate pe banda rulanta ingineri(pana si pe diploma mea sunt trecut inginer) :lol: si ar putea creea locuri noi de munca pt acesti oameni. Bine am zis mai mult in gluma la partea cu diplomele de ingineri, dar inginerii reali cu specializarea in domeniul ce il discutam aici ar putea sa lucreze pe acest domeniu.

In europa sau scos unele retele dar uitate in occident cel putin la francezi, nemti, elvetieni, austrieci ca, creeaza material rulant nou cu costuri de intretinere si consum mai redus din partea vehiculelor. Ceva ce sa materializat si la noi in tara cu constructia noii rame Hyperion

Pe scurt scopul e sa faci bani DAR ca sa ii faci tre sa dai multi bani, la noi se incearca sa dai cat mai putini bani dar sa scoti cati mai multi bani chit ca nu ajuti cu nimic societatea ci doar pe tine insuti ca politician. Dar nu are rost sa intram in discutia asta ca e fara rost.

Ce dorim NOI cel putin este reintroducerea si dezvoltarea transportului electric, ceva ce se va materializa daca...stiu si eu...avem conducatori germani. Pe vremea lu Carol 1 au rasarit sine de cale ferata pe tot cuprinsul vechiului regat.
Avatar utilizator
stakee
Membru Silver
 
Mesaje: 814
Membru din: Joi, 19 Aug 2010, 10:43
Localitate: World Wide si HQ Constanta


Înapoi la Troleibuze


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori