Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăTransport rutierTramvaie

 

Topic: Astra Arad (Imperio, Autentic)

216 posts, 116019 views
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
 
 

📖 Pagination options
  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Dr2005

Curba aia minim orizontală s-ar putea să fie zona de schimbare a declivităţii (unde începe să urce dealul).

 


Re: Colaborare Siemens - Astra Arad bercenicity

20m pentru o curba verticala e foarte putin. La V3A este 800m.

 


Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Dominatrix

Din ziarul Gandul:

Video cu lansarea tramvaiului la Arad, gasiti in articol, aici.

Cum va arăta Imperio - tramvaiul de 2 milioane de euro care va circula în primăvară pe străzile Capitalei

Primul tramvai Imperio va circula pe străzile Capitalei în luna martie 2012. Tramvaiul va fi colorat în alb şi verde, va avea patru corpuri, în total lungimea vehiculului fiind de 36,15 metri. Capacitatea va fi de 300 de locuri. Acesta va fi primul tramvai cu podeaua total coborâtă, va fi dotat cu aer condiţionat, camere video, sisteme automate de taxare, uşi duble, locuri speciale pentru persoanele cu handicap, monitorizare video a numărului de pasajeri şi a traseului parcurs şi panouri de informare electronice.

Preţul unui astfel de tramvai este de 2 milioane de euro şi va fi fabricat la Uzina Reparaţii Ateliere Centrale a RATB din strada Doctor Grozovici. Directorul general al RATB, Adrian Criţ, a declarat pentru gândul că " tramvaiul Imperio va fi fabricat în asociere cu Astra Vagoane Arad. În cadrul acestui parteneriat, RATB participă cu spaţiile de producţie, utilităţile şi forţa de muncă, în timp ce Astra Vagoane Arad, deţinătoarea licenţei Siemens şi a documentaţiei necesare, contribuie cu investiţii în amenajarea spaţiilor şi retehnologizarea liniei de producţie tramvaie din cadrul Uzinei RATB, utilizând în acest demers know-how-ul acumulat în domeniul construcţiei de vehicule. Pentru fabricarea prototipului de tramvai Imperio lucrează 20 de angajaţi iar când se va trece la producţia de serie numărul acestora va creşte la 150".

RATB va produce 300 de tramvaie Imperio în 10 ani

Prototipul primului tramvai Imperio fabricat de RATB în colaborare cu Astra Vagoane Arad va fi omologat în luna mai 2012. "Omologarea durează doar două luni pentru că o parte dintre componentele Siemens vin deja omologate iar noi doar le-am asamblat. După omologare se va trece la producţia de serie. Contractul de asociere cu Astra Vagoane Arad prevede ca în zece ani să fabricăm 300 de tramvaie Imperio. Acestea vor fi vândute atât în ţară cât şi în străinătate. Preţul de 2 milioane de euro este pentru un tramvai cu toate dotările, dar poate să scadă. Faţă de prototipul modelului Imperio de la Arad, cel de la Bucureşti va avea ecartament normal, cu un burduf mai mult şi un design modificat atât în privinţa caroseriei cât şi a interiorului", ne-a explicat directorul general al RATB, Adrian Criţ.

România are un deficit de 2.000 de tramvaie

În România există un deficit de 2.000 de tramvaie. În Bucureşti parcul este format din 510 de tramvaie, majoritatea cu o vechime de până la 40 de ani. "Avem şi tramvaie fabricate anul trecut dar şi foarte multe vechi. Sunt energofage şi pentru ele foarte greu mai găsim piese de schimb. Tramvaiele actuale consumă de zece ori mai mult decât tramvaiul Imperio. Asta nu o spun eu, ci specialiştii care au întocmit studiul de fezabilitate", a adăugat Criţ.

În luna august, pe străzile Aradului a circulat primul tramvai Imperio fabricat de Astra Vagoane. Acesta are trei corpuri, o capacitate de 200 de locuri, este extrem de silenţios fiind dotat cu aer condiţionat, camere video şi sisteme performante de taxare. Preţul prototipului fabricat la Arad este de 1,7 milioane de euro.

 


Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Gabi

Probabil va avea schema asemanatoare cu BUCUR LF :roll:

 


Re: Colaborare Siemens - Astra Arad George

Sper ca "designul modificat" din interior nu se refera si la clasicele scaune din plastic, o mare porcarie exclusiv bucuresteana - in niciun alt oras din Romania nu am vazut asa ceva, ce sa mai vorbim de afara... :x

 


Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Dominatrix

George, scaune de plastic au si "frumusetile" Siemens ULF din Oradea. De fapt, si Siemens ULF A1 din Viena au tot scaune de plastic. La fel si noile trenuri de metrou din Viena.
Oricum, la situatia dezastruoasa a tramvaiului din Bucuresti, din punctul meu de vedere pot sa le faca si fara scaune, ca tot ar fi mai bine decat ce se face acum... :roll:

 


Re: Colaborare Siemens - Astra Arad George

Scuze, nu m-am exprimat exact, mi-am dat seama dupa ce am trimis mesajul: Normal ca toate sunt din plastic, traim in epoca plasticului chinezesc  :lol:  Ma refeream la capitonarea care exista si la Arad si in general peste tot, dar care la Bucuresti dispare miraculos (vezi CITARO), pentru ca RATB considera ca calatorul bucurestean (cacofonia e intentionata) nu merita asa ceva. Si un gest din asta marlanesc strica destul de mult din bucuria unui mijloc de transport civilizat.

 


Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Dominatrix

Eu am inteles de la bun inceput la ce te referi, adica scaune de plastic "necapitonate". Exemplele pe care le-am dat, inclusiv din Viena (trenurile Siemens tip V, si tramvaiele A1) se incadreaza in aceasta categorie.

 


Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Aron

Dar de ce totusi la asa o lungime are o capacitate de 300 de locuri, adica cat un v3a....fiind format si din 4 corpuri(asa scrie in articol)

 


Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Dominatrix

Orice tramvai 100% low-floor este mai ingust in zona boghiurilor decat unul cu podea inalta. Aceasta capacitate redusa este de obicei compensata printr-o lungime totala mai mare.

 


Re: Colaborare Siemens - Astra Arad George

Plus ca am unele rezerve fata de placutele alea cu capacitatea de 300 de locuri la V3A-uri...imi aduc aminte de tramvaiele pline ochi, cu oameni pe scara de pe vremea lui Ceasca... :lol:

 


Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Gabi

ceva noutati despre imperio? :D

 


Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Dominatrix

Gabi wrote:
ceva noutati despre imperio? :D
Da, vezi aici: viewtopic.php?f=60&t=1062&p=80473#p80473

 


Re: Colaborare Siemens - Astra Arad bercenicity

Conceptul Avenio (varianta "nemteasca" a Imperio) in 5 ani de exploatare in Budapesta (ca Combino Supra) - in germana:

http://www.schienenfahrzeugtagung.at/do ... Radocz.pdf

Printre laude (fata de dublu articulatele Ganz CSMG2 pe care le-au inlocuit):
-uzura redusa a rotii (pag. 20->23)
-uzura laterala redusa a ciupercii sinei si contrasinei (pag. 24)
-vibratii reduse (pag. 25)

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie  • 
Choose destination

Since our 2293 forum members have written 421688 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use