Bombardier

Discuţii şi noutăţi în domeniul tramvaielor

Re: Bombardier

Mesajde bercenicity » Mar, 12 Mar 2019, 14:15

Banuim. Dar nu stim cine o sa aiba plicul mai bun. Plicul cu oferta, bineinteles.
Ultima oară modificat de cris_m pe Mar, 12 Mar 2019, 15:12, modificat 1 dată în total.
Motiv: Forma corecta este "aiba"!
Avatar utilizator
bercenicity
Membru Silver
 
Mesaje: 1441
Membru din: Mar, 29 Dec 2009, 10:32
Localitate: BerceniCity

Re: Bombardier

Mesajde PTMZ » Mar, 12 Mar 2019, 16:54

Pe 8 ianuarie 2019, Metrolinx, compania de stat ce administrează trenurile regionale din Toronto, cardul integrat Presto și viitoarea linie de metrou ușor Line 5 Eglinton, ce se va deschide în 2021, a primit primul tramvai Bombardier Flexity Freedom, destinat acestei linii. Acesta a fost dus la nou-înființatul depoul Eglinton, aferent terminalului intermodal Mount Dennis, aflat în construcție. Contractul a fost, este și va fi unul cu scântei: a fost anunțat în 2010, făcând parte din planul de dezvoltare a rețelei de metrou ușor cu 6 linii, pentru care era nevoie de 300 de tramvaie. Contractul cu Bombardier prevedea doar 182 de vehicule în valoare de 770 de milioane de dolari, pentru 2 linii: Line 5 Eglinton (sau Eglinton Crosstown) și Line 6 Finch West (sau Finch LRT).
Doar că Bombardier este foarte nepopular în America de Nord pentru întârzierile sale majore, nici măcar cele 204 de Flexity Outlook pentru TTC, care au început să sosească din 2014, nu au ajuns în totalitate, anul acesta ar trebui să vină ultimele dintre ele. În mai 2016, prototipul de Flexity Freedom, promis să vină în primăvara lui 2015, încă nu fusese livrat. Acesta urma să fie testat 2 ani, pentru a verifica dacă nu există defecte de proiectare. În iulie 2016, Metrolinx s-a plâns de întârzieri, iar Bombardier a promis că va sosi în august cel târziu, dar a ajuns în septembrie. În aceeași lună, s-a publicat planul pentru construcția liniei 6, ce includea și achiziție de vehicule în factură, ceea ce înseamnă că această linie s-ar putea să nu funcționeze cu Flexity Freedom. În noiembrie 2016, deși Bombardier afirma că prototipul merge la perfecție, Metrolinx a spus că nu putea prelua energie electrică de la catenară. În replică, Bombardier a spus că erau efectuate teste statice, iar preluarea energiei ar intra la teste dinamice. În final, prototipul a fost dus la fabrică pentru testare. În mai 2017, după ce a pierdut procesul de anulare a contractului, beneficiarul a decis că va mai comanda 17 Alstom Spirit pentru linia 6 și 44 pentru Hurontario LRT, o altă linie de metrou ușor din Mississauga, o localitate aferentă orașului Toronto. Dacă Bombardier nu onorează comanda la timp, aceste unități vor servi linia 5 Eglinton Crosstown. Pe 21 decembrie, contractul a fost redus la 76 de vehicule, în valoare de 392 de milioane de dolari, doar pentru linia 5. Bombardier s-a ales la schimb cu prelungirea timp de 18 luni a contractului de operare și întreținere al trenurilor GO Transit. În octombrie 2018, Bombardier a promis că primele 6 tramvaie vor ajunge până în februarie 2019. Pe 1 februarie, Metrolinx a anunțat că termenul de livrare al celorlalte 5 tramvaie a fost depășit.
Pun și câteva poze, nu am găsit cu cel din Toronto, dar am găsit de la Waterloo. Acolo, au fost comandate 14 vehicule pentru Ion LRT. Primele 3 au fost lansate în teste în decembrie 2017.
Fişiere ataşate
Flexity_Freedom_Ion_event.jpg
501, la prezentarea sa.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Flexity_Freedom
Flexity_Freedom_Ion_event.jpg (17.05 KiB) Vizualizat de 141 ori
220px-Ion_Flexity_Freedom_507_Queen_Station.jpg
507, în teste
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Flexity_Freedom
220px-Ion_Flexity_Freedom_507_Queen_Station.jpg (14.14 KiB) Vizualizat de 141 ori
Avatar utilizator
PTMZ
 
Mesaje: 235
Membru din: Dum, 16 Dec 2018, 14:51

Anterior

Înapoi la Tramvaie


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori