Topic: IK4
194 posts, 72093 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
Re: DAF (ex)
TibiV
Din pacate este singura poza care a supravietuit din postarea userului DAF SB220, user care nu a mai fost activ din martie 2016...
Asa ca voi "umple golul" cu imagini ale B37JAN din 23 septembrie 2018.
Clanta este foarte mishto...
Nu este al Teatrului Odeon.
Este al unui mic SRL care are contracte cu diverse teatre.
Patronul beneficiaza de un mare avantaj: autobuzul este inmatriculat ca "autobuz", deci nu i se aplica restrictiile care afecteaza autovehiculele de transport marfa. De aia a si nituit placuta de la RAR la loc vizibil.
Chestiune foarte utila daca teatrul X sau Y are spectacole prin tara in week-end....
Intre timp a si "personalizat" spatele vehiculului pentru a fi clar cu ce se ocupa.
DAF SB220 wrote:
Off-topic: iată IK4 verde B 37 JAN
Str. Anghel Moldoveanu
Autobuzul IK4 ex. ITB (RATB) - B 37 JAN by Kaba Adrian, on Flickr
Din pacate este singura poza care a supravietuit din postarea userului DAF SB220, user care nu a mai fost activ din martie 2016...
Asa ca voi "umple golul" cu imagini ale B37JAN din 23 septembrie 2018.
Clanta este foarte mishto...
Chev Celios wrote:
Cu referire la acel IK4. Este al Teatrului Odeon si tranporta decor prin toata tara pe unde au spectacole cei de la Teatrul Odeon.
Nu este al Teatrului Odeon.
Este al unui mic SRL care are contracte cu diverse teatre.
Patronul beneficiaza de un mare avantaj: autobuzul este inmatriculat ca "autobuz", deci nu i se aplica restrictiile care afecteaza autovehiculele de transport marfa. De aia a si nituit placuta de la RAR la loc vizibil.
Chestiune foarte utila daca teatrul X sau Y are spectacole prin tara in week-end....
Intre timp a si "personalizat" spatele vehiculului pentru a fi clar cu ce se ocupa.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Autobuze IK4
anndrei
Frumos dar nu stiu cum i se mai da ITP cand cade chitul de pe el. Si merge cu 60-70 la ora si asta cu risc ca nu mai are nicio garantie in el...
Frumos dar nu stiu cum i se mai da ITP cand cade chitul de pe el. Si merge cu 60-70 la ora si asta cu risc ca nu mai are nicio garantie in el...
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Autobuze IK4
Andrei98
Asta fiindca, cine face treaba o face de mantuiala... patronul nu baga prea multi bani in masina, vopseaua si chitul sunt de cea mai proastă calitate.
PS: aveti idee ce s-a intamplat cu fostul 893? intreb fiindca tot el l-a achizitionat prin mai 2012 dar la scurt timp l-a pus de vanzare cu vreo 30.000 lei (300 mil lei vechi).
Asta fiindca, cine face treaba o face de mantuiala... patronul nu baga prea multi bani in masina, vopseaua si chitul sunt de cea mai proastă calitate.
PS: aveti idee ce s-a intamplat cu fostul 893? intreb fiindca tot el l-a achizitionat prin mai 2012 dar la scurt timp l-a pus de vanzare cu vreo 30.000 lei (300 mil lei vechi).
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuze IK4 (ex)
ADK
611...
611...
Sursa: DAC Dynasty (YouTube)
2019-01-29_211140.jpg (106.55 KB; downloaded 4736 times)
Sursa: DAC Dynasty (YouTube)
2019-01-29_211155.jpg (94.77 KB; downloaded 4709 times)
Sursa: DAC Dynasty (YouTube)
2019-01-29_211212.jpg (91.59 KB; downloaded 4735 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuze IK4
ADK
Un alt cadru cu 611 care a rămas (încă) alături de Ivecoul 3328 (”vecini” de prin 2012).
Ca o inițiativă la subiect, de a trece și perioada anilor de circulație, nu cunosc exact anul ”nașterii” (poate ne ajută colegul ”1689”) însă au circulat până spre sf. anilor '90, cred că mai exact 1998.
Un alt cadru cu 611 care a rămas (încă) alături de Ivecoul 3328 (”vecini” de prin 2012).
Sursa: DAC Dynasty (YouTube)
2019-02-01_115553.jpg (122.71 KB; downloaded 4566 times)
Sursa: DAC Dynasty (YouTube)
2019-02-01_115611.jpg (152.94 KB; downloaded 4563 times)
Ca o inițiativă la subiect, de a trece și perioada anilor de circulație, nu cunosc exact anul ”nașterii” (poate ne ajută colegul ”1689”) însă au circulat până spre sf. anilor '90, cred că mai exact 1998.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Autobuze IK4
Gabi23
#611 - a fost fabricat în 1980, dar a început să circule efectiv în 1983 până în anul 1998.
#611 - a fost fabricat în 1980, dar a început să circule efectiv în 1983 până în anul 1998.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuze IK4
ADK
Dar vorbind în general, autobuzele IK4 au apărut în anii '70.
LE: ca fapt-divers, nu am reușit să-i găsesc ultima poliță de asigurare lui 611/B66RTB (în ciudă că am selectat ani ca 1996, 1997) însă i-am găsit-o lui 1611/B98RTB care i-a fost valabilă până la 31.12.2011
Dar vorbind în general, autobuzele IK4 au apărut în anii '70.
LE: ca fapt-divers, nu am reușit să-i găsesc ultima poliță de asigurare lui 611/B66RTB (în ciudă că am selectat ani ca 1996, 1997) însă i-am găsit-o lui 1611/B98RTB care i-a fost valabilă până la 31.12.2011
- 1689
-
Posted:
-
Re: Autobuze IK4
1689
Verificind inca o data notitele pe care le-am facut la vremea respectiva, ultimele IK 4 de la Ferentari au fost casate la mijlocul anului 1990 (iunie-august).
1604 (IK 105) a fost retras din circulatie in octombrie-noiembrie 1991.
1689 wrote:
[...]
IK 4, cu exceptia 611, 1625 si a celor transformate in autobuze utilitare au fost casate (sau, citeva, vindute) in '91.
Verificind inca o data notitele pe care le-am facut la vremea respectiva, ultimele IK 4 de la Ferentari au fost casate la mijlocul anului 1990 (iunie-august).
1604 (IK 105) a fost retras din circulatie in octombrie-noiembrie 1991.
- ADK
-
Posted:
-
- Tom
-
Posted:
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuze IK4
ADK
Da, 263 era. Nu le-am prins şi nici seriile de numere nu le ştiu pe dinafară că au existat IK4 cu 2, 3 şi 4 cifre.
Da, 263 era. Nu le-am prins şi nici seriile de numere nu le ştiu pe dinafară că au existat IK4 cu 2, 3 şi 4 cifre.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Autobuze IK4
Tom
Cred că 263 a circulat până prin 1993-1994. Cel puțin cam în acea perioadă l-am văzut ultima dată, de fapt am și mers cu el într'o seară pe linia 261 sau cel puțin asta scria pe el, dar am mers cu el până la garaj la Nordului. Am mers la cineva care locuia vizavi de garaj și am luat autobuzul pentru că mergea în acea direcție. Cred că atunci a fost ultima dată când am mers cu un IK4.
Peste 1-2 ani, aveam deseori treabă în zona Piața Presei și îl mai vedeam pe acolo pe 611, dar 263 nu a mai apărut.
264 a fost și el odată IK4, au fost până la 290, pe urmă erau Roman și iarăși IK4 de la 351 la 39x. Oricum la numerele cu 3 cifre era varză, fuseseră multe Romanuri 112, care o parte au dispărut și în locul lor au apărut IK4 și DAC 117UD. De la 813 la 932 au fost IK4, pe urmă de la 933 la 969 au fost DAC112UD și de la 970 în sus au fost DAC 117UD, cu câteva excepții care au fost IK4: 1107,1116,1119,1121,1125,1128,1134,1141 și 1151, care au venit în 1980. După ele au mai venit cele din seria 159x-172x.
Cred că 263 a circulat până prin 1993-1994. Cel puțin cam în acea perioadă l-am văzut ultima dată, de fapt am și mers cu el într'o seară pe linia 261 sau cel puțin asta scria pe el, dar am mers cu el până la garaj la Nordului. Am mers la cineva care locuia vizavi de garaj și am luat autobuzul pentru că mergea în acea direcție. Cred că atunci a fost ultima dată când am mers cu un IK4.
Peste 1-2 ani, aveam deseori treabă în zona Piața Presei și îl mai vedeam pe acolo pe 611, dar 263 nu a mai apărut.
264 a fost și el odată IK4, au fost până la 290, pe urmă erau Roman și iarăși IK4 de la 351 la 39x. Oricum la numerele cu 3 cifre era varză, fuseseră multe Romanuri 112, care o parte au dispărut și în locul lor au apărut IK4 și DAC 117UD. De la 813 la 932 au fost IK4, pe urmă de la 933 la 969 au fost DAC112UD și de la 970 în sus au fost DAC 117UD, cu câteva excepții care au fost IK4: 1107,1116,1119,1121,1125,1128,1134,1141 și 1151, care au venit în 1980. După ele au mai venit cele din seria 159x-172x.
- 1689
-
Posted:
-
- Tom
-
Posted:
-
Re: Autobuze IK4
Tom
Astea erau cu numere mici, dar cu numere peste 1000 nu au fost decât acelea cu 11xx și pe urmă au sărit la 159x și în continuare. Plus ce exista deja cu 19xx, din care au apărut însă unele noi care le-au înlocuit pe cele vechi: 1934, 1936, 1955, 1960, 1967, 1974 și 1991. 1934 și 1936 au fost sărite când au venit UDM-urile din 1989, ceea ce înseamnă că în acte încă mai existau. UDM-uri au fost însă 1955, 1960, 1967 și 1974, ceea ce înseamnă că acele IK4 erau deja casate atunci. 1998 care încă mai exista acum vreo 7 ani prin autobaza Ferentari nu știu dacă era din seria din 1974 sau mai nou.
Astea erau cu numere mici, dar cu numere peste 1000 nu au fost decât acelea cu 11xx și pe urmă au sărit la 159x și în continuare. Plus ce exista deja cu 19xx, din care au apărut însă unele noi care le-au înlocuit pe cele vechi: 1934, 1936, 1955, 1960, 1967, 1974 și 1991. 1934 și 1936 au fost sărite când au venit UDM-urile din 1989, ceea ce înseamnă că în acte încă mai existau. UDM-uri au fost însă 1955, 1960, 1967 și 1974, ceea ce înseamnă că acele IK4 erau deja casate atunci. 1998 care încă mai exista acum vreo 7 ani prin autobaza Ferentari nu știu dacă era din seria din 1974 sau mai nou.
📖 Pagination options