Topic: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
1037 posts, 330454 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Dominatrix
ByOnu wrote:S-a facut ce s-a putut cu fondurile (mici) alocate si cu dotarea tehnica existenta. Era mai bine sa nu se faca nimic? Am mai spus-o si o repet: din rahat nu a facut nimeni bici, dar deja am intrat pe aratura off-topicului.
V3A-93 este doar o mare prostie, sa reconstruiesti tramvaiele vechi facandu-le sa arate ca acum 20 de ani, desi ai posibilitatea de a le imbunatatii? Noroc cu V3A-93-EPC care au mai facut o schimbare. Ma mira ca si acum dupa atatia ani noile tramvaie V3A-93-2S arata la fel desi ar fi putut folosii designul tramvaielor V3A-93-CH-PPC. Adevarul e ca lucrurile sunt facute pentru a nu fi intelese mai nou...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Dr2005
Mai bine că nu l-au folosit, că e mare criză de fibră de sticlă.
ByOnu wrote:
Nu m-am exprimat prea clar, ma refer la un concept nou (ceea ce se presupuneau a fi aceste transformari ale Tatrelor). V3A-93 este doar o mare prostie, sa reconstruiesti tramvaiele vechi facandu-le sa arate ca acum 20 de ani, desi ai posibilitatea de a le imbunatatii?Toate tramvaiele aşa-zis modernizate începând cu anul 1993 (cu excepţia celor 2 CA-PPC #076 şi #204) sunt construcţii noi, făcute de la zero, inclusiv boghiurile. În schimb, seria 30xx are boghiuri luate de la Tatrele casate (#3001 are şi scaunele luate de la Tatre casate), restul e nou.ByOnu wrote:
V3A-93-2S arata la fel desi ar fi putut folosii designul tramvaielor V3A-93-CH-PPC. Adevarul e ca lucrurile sunt facute pentru a nu fi intelese mai nou...
Mai bine că nu l-au folosit, că e mare criză de fibră de sticlă.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Gabi23
O intrebare offtopic: 354 nu a aparut in anul 1994? Apoi restul vagoanelor de la 355, incepand cu anul 1995.
Dominatrix wrote:
@Dr2005: Corect, aparut in 1993 la Depoul Colentina, alb cu dungi oblice albastre.
O intrebare offtopic: 354 nu a aparut in anul 1994? Apoi restul vagoanelor de la 355, incepand cu anul 1995.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Dr2005
După Strassenbahn Atlas da.
Gabi23 wrote:
354 nu a aparut in anul 1994?
După Strassenbahn Atlas da.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Utilizator anonim
Din uzina a iesit in 1993, in traseu insa a iesit la jumatatea lui 1994. Deci putem spune 1993.
Din uzina a iesit in 1993, in traseu insa a iesit la jumatatea lui 1994. Deci putem spune 1993.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Dominatrix
Nemtii au gresit. Vagonul era deja la depoul Colentina la sfarsitul anului 1993 pentru scolarizare. In traseu nu stiu exact cand a iesit, dar oricum inainte de participarea sa la parada tramvaielor din data de 11 iunie 1994.
Nemtii au gresit. Vagonul era deja la depoul Colentina la sfarsitul anului 1993 pentru scolarizare. In traseu nu stiu exact cand a iesit, dar oricum inainte de participarea sa la parada tramvaielor din data de 11 iunie 1994.
- electricianu
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
electricianu
3008 3009 3002 defecte tehnic boghiu,chopper(3002) 3001 uzina nici nu vrea sa auda de el refuza sa-i faca rk
3008 3009 3002 defecte tehnic boghiu,chopper(3002) 3001 uzina nici nu vrea sa auda de el refuza sa-i faca rk
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Dr2005
Ce probleme au #3008 şi #3009 şi cu ce boghiu?
Mă gândesc că boghiurile de Tatra, având în vedere construcţia relativ simplă, nu pun prea multe probleme (bine... nu vorbesc atunci când te apuci şi pui frână hidraulică Hanning&Kahl pe ele). În schimb, boghiul de V3A cu solenoid...
Ce probleme au #3008 şi #3009 şi cu ce boghiu?
Mă gândesc că boghiurile de Tatra, având în vedere construcţia relativ simplă, nu pun prea multe probleme (bine... nu vorbesc atunci când te apuci şi pui frână hidraulică Hanning&Kahl pe ele). În schimb, boghiul de V3A cu solenoid...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Utilizator anonim
#3001 in momentul asta nu mai are nicio sansa sa mai circule vreodata, probabil va mai sta ceva timp in depou, ani buni, pana sa se vina cu o decizie in privinta lui. Valabil si pentru 3002 care probabil o sa aiba aparitii rare de cate o zi (cateva curse).
#3001 in momentul asta nu mai are nicio sansa sa mai circule vreodata, probabil va mai sta ceva timp in depou, ani buni, pana sa se vina cu o decizie in privinta lui. Valabil si pentru 3002 care probabil o sa aiba aparitii rare de cate o zi (cateva curse).
- electricianu
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
electricianu
3002 sa incercat repararea lui in aceste zile de catre uzina,dar chopperul de productie ckd este o problema daca sar rezolva aceasta problema poate sa circule
3002 sa incercat repararea lui in aceste zile de catre uzina,dar chopperul de productie ckd este o problema daca sar rezolva aceasta problema poate sa circule
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Utilizator anonim
La RK s-a avut in vedere inlocuirea intregului sistem de tractiune de pe 3002, dar era prea scump asa ca au lasat sistemul de la CKD, care dupa cum am estimat crapa mereu.
La RK s-a avut in vedere inlocuirea intregului sistem de tractiune de pe 3002, dar era prea scump asa ca au lasat sistemul de la CKD, care dupa cum am estimat crapa mereu.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Gabi23
+ 3007 tamponat
3005 mai e defect?
3001 ar necesita mult prea multa munca si resurse cheltuite pentru un vagon care nu stiu ce sanse ar avea sa mai fie capabil sa circule. Este mai usor si mai rentabil sa contruiesti un vagon nou de la 0 decat sa te apuci sa il repari pe 3001. La RK ar trebui sa ajunga in sectia prototipuri, unde a fost conceput, dar acolo momentan se fac BucurLF + alte prioritati mai mari. Oficial mai sunt sanse sa ajunga la RK. Neoficial sanse nule... Va mai sta pe locul lui din depou probabil si in urmatorii ani.
3002 am inteles de la un prieten, ca a circulat saptamana aceasta o zi, apoi iar a disparut. Probabil iar sta 6 luni, mai circula o zi si tot asa... Poate inlocuirea chopperului ar fi fost o solutie totusi.
Sa speram ca ii vine sistemul de franare lui 3003 si sa se intoarca la depou, pentru ca acesta va circula mai mult cu siguranta.
electricianu wrote:
3008 3009 3002 defecte tehnic boghiu,chopper(3002) 3001 uzina nici nu vrea sa auda de el refuza sa-i faca rk
+ 3007 tamponat
3005 mai e defect?
3001 ar necesita mult prea multa munca si resurse cheltuite pentru un vagon care nu stiu ce sanse ar avea sa mai fie capabil sa circule. Este mai usor si mai rentabil sa contruiesti un vagon nou de la 0 decat sa te apuci sa il repari pe 3001. La RK ar trebui sa ajunga in sectia prototipuri, unde a fost conceput, dar acolo momentan se fac BucurLF + alte prioritati mai mari. Oficial mai sunt sanse sa ajunga la RK. Neoficial sanse nule... Va mai sta pe locul lui din depou probabil si in urmatorii ani.
3002 am inteles de la un prieten, ca a circulat saptamana aceasta o zi, apoi iar a disparut. Probabil iar sta 6 luni, mai circula o zi si tot asa... Poate inlocuirea chopperului ar fi fost o solutie totusi.
Sa speram ca ii vine sistemul de franare lui 3003 si sa se intoarca la depou, pentru ca acesta va circula mai mult cu siguranta.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Utilizator anonim
De mentionat ca 3001 in aproape 12 ani de existenta nu are mai mult de 100.000km la bord.
De mentionat ca 3001 in aproape 12 ani de existenta nu are mai mult de 100.000km la bord.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Utilizator anonim
Ca tot vorbim de 3001, sa vedem cateva poze cu acesta pe vremea cand circula.
De mentionat ca pe vremea cand era Dep. Militari inchis cele 3 vagoane care erau pe vremea aia (3001-3003) au circulat in general pe linia 32, iar 3003 a circulat mult timp singur pe linia 1.
Cand s-a redeschis Depoul Militari cele 3 vagoane circulau aproape permanent pe linia 35 cu rare scapari pe linia 44 cand Militari a avut aceasta linie.
Ca tot vorbim de 3001, sa vedem cateva poze cu acesta pe vremea cand circula.
De mentionat ca pe vremea cand era Dep. Militari inchis cele 3 vagoane care erau pe vremea aia (3001-3003) au circulat in general pe linia 32, iar 3003 a circulat mult timp singur pe linia 1.
Cand s-a redeschis Depoul Militari cele 3 vagoane circulau aproape permanent pe linia 35 cu rare scapari pe linia 44 cand Militari a avut aceasta linie.
📖 Pagination options