Topic: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
1051 posts, 342101 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
andrei11
Acum întreb şi eu, că n-am ce face, dacă ai o tamponare cu maşina personală, gen plasticele din faţă sau spate crăpate, parţial lipsă, etc, până ce rezolvi cu RCA - ul celuilalt ( presupunând că el e de vină ) nu mai circuli cu maşina, apelezi la un taxi ?
Până ce rezolvi cu RCA - ul, până ce rezolvi cu Service-ul mai trec vreo 3 săptămâni, nu mişti maşina din loc pe motiv că nu are aspect estetic ? Eu am avut până acum n tamponări minore, de fiecare dată am circulat cu auto personal, nu-mi permiteam să ţin maşina în parcare pe motiv de "esteticitate".
Acum întreb şi eu, că n-am ce face, dacă ai o tamponare cu maşina personală, gen plasticele din faţă sau spate crăpate, parţial lipsă, etc, până ce rezolvi cu RCA - ul celuilalt ( presupunând că el e de vină ) nu mai circuli cu maşina, apelezi la un taxi ?
Până ce rezolvi cu RCA - ul, până ce rezolvi cu Service-ul mai trec vreo 3 săptămâni, nu mişti maşina din loc pe motiv că nu are aspect estetic ? Eu am avut până acum n tamponări minore, de fiecare dată am circulat cu auto personal, nu-mi permiteam să ţin maşina în parcare pe motiv de "esteticitate".
- ADK
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
ADK
Se dă mașină la schimb, bine cel puțin pe perioada reparării autoturismului personal. Acum depinde și ce fel de avarie este produsă, dacă mașina totuși poate circula (adică nu este afectat nimic tehnic) și avaria nu creează incomodități altora atunci cei drept, nu e o mare problemă dacă totuși la un control de rutină se dovedește că este luat în evidență. Doar că în București cel puțin, au mai circulat și luni bune așa.
Se dă mașină la schimb, bine cel puțin pe perioada reparării autoturismului personal. Acum depinde și ce fel de avarie este produsă, dacă mașina totuși poate circula (adică nu este afectat nimic tehnic) și avaria nu creează incomodități altora atunci cei drept, nu e o mare problemă dacă totuși la un control de rutină se dovedește că este luat în evidență. Doar că în București cel puțin, au mai circulat și luni bune așa.
- TPB
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
TPB
Nu puteți compara mașinile cu tramvaiele Bucur pentru că piese pentru #3005 puteți găsi doar din #3004, ce a mai rămas din el, sau #3006, că tot a fost lovit! Avem 11 tramvaie Bucur, din care 4 sunt defecte și din 2 nu avem piese de luat pentru că sunt prototipuri și zac în depou de ani buni.
#3005 poate să meargă bine mersi că dacă ne luăm după principiul lui Cezy210, jumătate din parcul de tramvaie de la depoul Alexandria ar fi scoase din circulație...
Nu puteți compara mașinile cu tramvaiele Bucur pentru că piese pentru #3005 puteți găsi doar din #3004, ce a mai rămas din el, sau #3006, că tot a fost lovit! Avem 11 tramvaie Bucur, din care 4 sunt defecte și din 2 nu avem piese de luat pentru că sunt prototipuri și zac în depou de ani buni.
#3005 poate să meargă bine mersi că dacă ne luăm după principiul lui Cezy210, jumătate din parcul de tramvaie de la depoul Alexandria ar fi scoase din circulație...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
cris_m
@Cezy210 te rog sa fii mai atent pe viitor la editarea fotografiilor, in special cu expunerea si contrastul. Pe mine, cel putin, ma dor ochii cand ma uit la imaginea publicata anterior, din cauza supra-expunerii.
@Cezy210 te rog sa fii mai atent pe viitor la editarea fotografiilor, in special cu expunerea si contrastul. Pe mine, cel putin, ma dor ochii cand ma uit la imaginea publicata anterior, din cauza supra-expunerii.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
shoppy
La omologare exista norme pentru impactul cu pietonii sau alte masini, asa ca masina se omologheaza pentru cum arata cand iese din fabrica, daca este cu componente indoite / lipsa / cu bucati lipsa / adaugate si neomologate, atunci nu mai este omologata. In caz de suspiciune se retine talonul, ti se da dispensa de circulatie pentru 15 zile si te prezinti la RAR daca-l mai vrei inapoi(evident acolo verifica sa fie reparata corect).
Bine, la noi este ca-n jungla.
La omologare exista norme pentru impactul cu pietonii sau alte masini, asa ca masina se omologheaza pentru cum arata cand iese din fabrica, daca este cu componente indoite / lipsa / cu bucati lipsa / adaugate si neomologate, atunci nu mai este omologata. In caz de suspiciune se retine talonul, ti se da dispensa de circulatie pentru 15 zile si te prezinti la RAR daca-l mai vrei inapoi(evident acolo verifica sa fie reparata corect).
Bine, la noi este ca-n jungla.
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Luca M.
Unul dintre tramvaiele Bucur 1 este tractat, banuiesc eu, spre URAC chiar in acest moment. Sunt destul de sigur ca este 3005 dar ma pot insela. S-a decis sa se faca vreun RK penntru acestea sau este pentru alta cauza? In orice caz, m am gandit ca nu strica sa anunt.
Unul dintre tramvaiele Bucur 1 este tractat, banuiesc eu, spre URAC chiar in acest moment. Sunt destul de sigur ca este 3005 dar ma pot insela. S-a decis sa se faca vreun RK penntru acestea sau este pentru alta cauza? In orice caz, m am gandit ca nu strica sa anunt.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Cezar210
Probabil a fost trimis pentru reparația tamponării, alt motiv nu văd.
Probabil a fost trimis pentru reparația tamponării, alt motiv nu văd.
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
LucaTB
3004 pe Bd. Timișoara în anul 2004.
Sursa: Arhiva RATB.
3004 pe Bd. Timișoara în anul 2004.
Sursa: Arhiva RATB.
Dsc07515.jpg (417.89 KB; downloaded 4162 times)
- CristianSTB
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
CristianSTB
3005 a revenit, este astăzi pe linia 25.
Luca M. wrote here:
Unul dintre tramvaiele Bucur 1 este tractat, banuiesc eu, spre URAC chiar in acest moment. Sunt destul de sigur ca este 3005
3005 a revenit, este astăzi pe linia 25.
- vl273
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
vl273
Un albastru era tractat acum cateva minute pe Mihalache (probabil spre Bucurestii Noi). Nu am reusit sa vad numarul.
Un albastru era tractat acum cateva minute pe Mihalache (probabil spre Bucurestii Noi). Nu am reusit sa vad numarul.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Cezar210
Ar putea fi 3006, cel deraiat, pentru strung de bandaje și/sau pantograf.
Ar putea fi 3006, cel deraiat, pentru strung de bandaje și/sau pantograf.
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
LucaTB
3002 pe Bd. George Coșbuc pe linia 32 pe vremea când aparținea depoului Giurgiului în anul 2004.
Sursa: Arhiva RATB.
3002 pe Bd. George Coșbuc pe linia 32 pe vremea când aparținea depoului Giurgiului în anul 2004.
Sursa: Arhiva RATB.
DSC00245.JPG (673.97 KB; downloaded 3486 times)
- vl273
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
vl273
Si in aceasta seara3007 era remorcat de 265 pe Mihalache. Totusi, poate sa imi spuna si mie cineva care este traseul parcurs din Militari pana la B.N. In contextul in care Vasile Milea-Podul Basarab (traseul cel mai scurt) este inca inchis?
vl273 wrote here:
Un albastru era tractat acum cateva minute pe Mihalache (probabil spre Bucurestii Noi). Nu am reusit sa vad numarul.
Si in aceasta seara3007 era remorcat de 265 pe Mihalache. Totusi, poate sa imi spuna si mie cineva care este traseul parcurs din Militari pana la B.N. In contextul in care Vasile Milea-Podul Basarab (traseul cel mai scurt) este inca inchis?
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
rosetti61
1. Pe linia lui 41 pana la Piata Presei si apoi pe Expozitiei.
2. Varianta mai lunga pe traseul lui 1.
1. Pe linia lui 41 pana la Piata Presei si apoi pe Expozitiei.
2. Varianta mai lunga pe traseul lui 1.
📖 Pagination options