Topic: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
1037 posts, 330060 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Utilizator anonim
Nu mai exista de ani buni matritele respective. Ma este bine ca a fost reparat si nu are soarta lui 3004.
Nu mai exista de ani buni matritele respective. Ma este bine ca a fost reparat si nu are soarta lui 3004.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
V2A
Așa arată spatele lui 3003:
Așa arată spatele lui 3003:
#3003 - 8 - 18.12.2020 (1).jpg (733.8 KB; downloaded 4446 times)
#3003 - 8 - 18.12.2020 (2).jpg (825.8 KB; downloaded 4312 times)
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
LucaTB
Nu arată atât de bine, dar decât să mă plâng de spatele lui mai bine mă Bucur (hehe) că a revenit în mai puțin de o jumătate de an în circulație.
Nu arată atât de bine, dar decât să mă plâng de spatele lui mai bine mă Bucur (hehe) că a revenit în mai puțin de o jumătate de an în circulație.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
1689
Merge si asa...
De fapt ilustreaza progresul: de la Aro la V3A 93 MK 2020. Un flex la vremea lui si nenea artistul fibrei de sticla si pensulei cu rasini fac minuni - altfel ramineam fara (inca) un prototip in circulatie.
Apropo, tehnologia asta ultimul racnet (pinza de sticla + matrita + luat la pensula cu rasini epoxi + ajustaj la flex + finisat manual cu pistol de vopsit ) nu e aceeasi care a dat nastere si inconfundabilelor scaune verzi de V3A (“inspirate”, la rindul lor, de cele din LHB) ?
PS: oare n-ar trebui sa treaca pe la RAR / AFER, ca am impresia ca 3003 fiul e mai scurt decit 3003 tatal.
Merge si asa...
De fapt ilustreaza progresul: de la Aro la V3A 93 MK 2020. Un flex la vremea lui si nenea artistul fibrei de sticla si pensulei cu rasini fac minuni - altfel ramineam fara (inca) un prototip in circulatie.
Apropo, tehnologia asta ultimul racnet (pinza de sticla + matrita + luat la pensula cu rasini epoxi + ajustaj la flex + finisat manual cu pistol de vopsit ) nu e aceeasi care a dat nastere si inconfundabilelor scaune verzi de V3A (“inspirate”, la rindul lor, de cele din LHB) ?
PS: oare n-ar trebui sa treaca pe la RAR / AFER, ca am impresia ca 3003 fiul e mai scurt decit 3003 tatal.
4C708D6F-DE1C-43D6-9DAD-00B7D95C4928.jpeg (547.4 KB; downloaded 4155 times)
7C25DB6C-2CBA-440B-AD04-8D1C8E5C4402.jpeg (401.26 KB; downloaded 4182 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Utilizator anonim
De asemenea 3003 a fost cosmetizat la interior. In spate unde a fost tamponat nu este schimbat nimic, afectat fiind exteriorul. Arata putin extraterestru cu spatele nou. De asemenea nu stiu daca e iesit asa sau a lovit ceva, nu are masca de la tampon in fata. Oricum este bine ca sunt mentinute bine vagoanele astea pentru a reduce cu cat mai mult posibil Tatra din traseu. De asemenea in 3003 merg toate neoanele si lampile de la usi.
De asemenea 3003 a fost cosmetizat la interior. In spate unde a fost tamponat nu este schimbat nimic, afectat fiind exteriorul. Arata putin extraterestru cu spatele nou. De asemenea nu stiu daca e iesit asa sau a lovit ceva, nu are masca de la tampon in fata. Oricum este bine ca sunt mentinute bine vagoanele astea pentru a reduce cu cat mai mult posibil Tatra din traseu. De asemenea in 3003 merg toate neoanele si lampile de la usi.
20201218_194639.jpg (370.11 KB; downloaded 4078 times)
20201218_195304.jpg (465.76 KB; downloaded 4102 times)
- bogdan5ful
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
bogdan5ful
E bine totuși că a reapărut 3003 în circulație, pentru că poate lua mai mulți călători decât Tatra(dacă asta înlocuia) Așa este, nu e chiar estetic cu spatele acela de CA ,,aruncat cu lopata”, dar așa e moda ca să achimbe ci piese generatie mai noua(vezi CH-PPCcu faruri de CA-PPC). În ceea ce privește vopsitul, acolo trebuia acordată mai multă atenție, să fie aceeași nuanță de portocaliu. Offtopic: dacă se repară Bucur 1, astea parcă au sursă din Cehoslovscia.(?) Nu se poate adapta o sursă de CH, V3A sau ceva care se găsește pe mai toate tramvaiele STB?
E bine totuși că a reapărut 3003 în circulație, pentru că poate lua mai mulți călători decât Tatra(dacă asta înlocuia) Așa este, nu e chiar estetic cu spatele acela de CA ,,aruncat cu lopata”, dar așa e moda ca să achimbe ci piese generatie mai noua(vezi CH-PPCcu faruri de CA-PPC). În ceea ce privește vopsitul, acolo trebuia acordată mai multă atenție, să fie aceeași nuanță de portocaliu. Offtopic: dacă se repară Bucur 1, astea parcă au sursă din Cehoslovscia.(?) Nu se poate adapta o sursă de CH, V3A sau ceva care se găsește pe mai toate tramvaiele STB?
- SirVlady
-
Posted:
-
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
LucaTB
A da, apropo, off-topic, dar cumva ai un site specific pentru galeria ta de poze, Andrei? Sunt foarte interesat în ele.
A da, apropo, off-topic, dar cumva ai un site specific pentru galeria ta de poze, Andrei? Sunt foarte interesat în ele.
- V2A
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Utilizator anonim
Astfel in premiera de cand exista cele 11 vagoane avem in premiera functionale cele mai multe posibil - 3003, 3005, 3006, 3007, 3008, 3009, 3010, 3011. 3001 si 3002 sunt casabile iar 3004 nu cred ca mai are vreo sansa in forma actuala.
Astfel in premiera de cand exista cele 11 vagoane avem in premiera functionale cele mai multe posibil - 3003, 3005, 3006, 3007, 3008, 3009, 3010, 3011. 3001 si 3002 sunt casabile iar 3004 nu cred ca mai are vreo sansa in forma actuala.
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
LucaTB
În acest moment sunt active 8 dintre cele 11 tramvaie Bucur 1...
Nu cred că am avut atâtea tramvaie active din această serie pentru ceva vreme.
În acest moment sunt active 8 dintre cele 11 tramvaie Bucur 1...
Nu cred că am avut atâtea tramvaie active din această serie pentru ceva vreme.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Utilizator anonim
Totul cinste conducerii depoului care a venit in 2017 cand au fost retrase majoritatea Tatra si a inceput reparatia tramvaielor Bucur, erau ramase si circulau prin rotatie 3006 si 3011 o lunga perioada de timp. Ar trebui transferate aici si CAurile de la Colentina, sa le vedeti cum merg toate fara probleme.
Totul cinste conducerii depoului care a venit in 2017 cand au fost retrase majoritatea Tatra si a inceput reparatia tramvaielor Bucur, erau ramase si circulau prin rotatie 3006 si 3011 o lunga perioada de timp. Ar trebui transferate aici si CAurile de la Colentina, sa le vedeti cum merg toate fara probleme.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
cris_m
Nu mai bine transferata conducerea depoului Colentina la alt loc de munca, preferabil in afara STB?
Eu sunt curios cat va tine minunea dat fiind ca piesele sunt extrem de greu de procurat si accidentele la ordinea zilei....
Nu mai bine transferata conducerea depoului Colentina la alt loc de munca, preferabil in afara STB?
Eu sunt curios cat va tine minunea dat fiind ca piesele sunt extrem de greu de procurat si accidentele la ordinea zilei....
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Utilizator anonim
Accidentele nu prea se pun la socoteala, ca afecteaza dupa cum putem vedea de la Tatrele din 1973, pana la Hibridele din 2020... Problema tine strict de partea administrativa si aprovizionarea cu piese dar si realizarea reviziilor si reparatilor corect.
Accidentele nu prea se pun la socoteala, ca afecteaza dupa cum putem vedea de la Tatrele din 1973, pana la Hibridele din 2020... Problema tine strict de partea administrativa si aprovizionarea cu piese dar si realizarea reviziilor si reparatilor corect.
📖 Pagination options