Topic: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
1037 posts, 331672 views
📖 Pagination options
- Leo
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Leo
Mie mi se parea un proiect bun. Tramvaiele merg constant cu 40 - 50 km / ora fara sa scartaie nimic. Iar partea cu capacitatea nu cred ca e o problema. Sunt multe linii care nu sunt foarte solicitate gen 8. Pe linii gen 41 sau 32 sunt necesare V3A, dar pe alte linii ar fi mers si aceste tramvaie...
Utilizator anonim wrote:
Nu, capacitate mica, proiect nerentabil.
Mie mi se parea un proiect bun. Tramvaiele merg constant cu 40 - 50 km / ora fara sa scartaie nimic. Iar partea cu capacitatea nu cred ca e o problema. Sunt multe linii care nu sunt foarte solicitate gen 8. Pe linii gen 41 sau 32 sunt necesare V3A, dar pe alte linii ar fi mers si aceste tramvaie...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Dominatrix
Si ce te faci cu europenismele cu podea coborata? Ca doar 3004 are/(avea?) trapa pentru carut cu rotile la usa 2.
Capacitatea e o problema, fiindca 1 Cuplu T4R are capacitate mai mare decat un V2S-T/V2A-T (desi, contrar proiectului, de la 3004 in sus s-a casat un singur vagon T4R pentru fiecare Bucur).
Ce nu inteleg este de ce s-au inlocuit patinele de grafit cu unele de aluminiu.
Leo wrote:Proiectul a fost poate bun, dar solutia cu boghiuri de Tatra modernizate cu sistem H&K s-a dovedit cam neinspirata.Utilizator anonim wrote:
Nu, capacitate mica, proiect nerentabil.
Mie mi se parea un proiect bun. Tramvaiele merg constant cu 40 - 50 km / ora fara sa scartaie nimic. Iar partea cu capacitatea nu cred ca e o problema. Sunt multe linii care nu sunt foarte solicitate gen 8. Pe linii gen 41 sau 32 sunt necesare V3A, dar pe alte linii ar fi mers si aceste tramvaie...
Si ce te faci cu europenismele cu podea coborata? Ca doar 3004 are/(avea?) trapa pentru carut cu rotile la usa 2.
Capacitatea e o problema, fiindca 1 Cuplu T4R are capacitate mai mare decat un V2S-T/V2A-T (desi, contrar proiectului, de la 3004 in sus s-a casat un singur vagon T4R pentru fiecare Bucur).
Ce nu inteleg este de ce s-au inlocuit patinele de grafit cu unele de aluminiu.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Utilizator anonim
#3004 mai are trapa la usa 2 dar nu mai functioneaza. Solutie nefericita din start...
#3004 mai are trapa la usa 2 dar nu mai functioneaza. Solutie nefericita din start...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Gabi23
Patinele de grafit sunt mai costisitoare decat cele de aluminiu. Apoi in al doilea rand, aceste patine de grafit nu prea erau necesare, vagoanele circuland doar pe liniile 8/25/47. Pentru reteaua din Bucuresti patina de grafit necesita doar vagoanele de pe linia 41, desi in cazuri exceptionale merge sa circuli si cu aluminiu.
Dominatrix wrote:
Ce nu inteleg este de ce s-au inlocuit patinele de grafit cu unele de aluminiu.
Patinele de grafit sunt mai costisitoare decat cele de aluminiu. Apoi in al doilea rand, aceste patine de grafit nu prea erau necesare, vagoanele circuland doar pe liniile 8/25/47. Pentru reteaua din Bucuresti patina de grafit necesita doar vagoanele de pe linia 41, desi in cazuri exceptionale merge sa circuli si cu aluminiu.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Dr2005
Motivul e simplu: orice retea de fir-contact trebuie gresata. Daca foloseşti pantografe cu patine de grafit, trebuie să ai toate pantografele aşa. Dacă vii cu aluminiu, răzuieşti grafitul pus pe fir şi nu faci nimic. Cealaltă soluţie e să ungi reţeaua cu vaselină (probabil vaselină grafitată). Vaselina nu e uşor de răzuit, aşa că rămâne acolo mai mult. În niciun caz nu poţi să aplici ambele soluţii pe acelaşi tronson de fir.
Desigur, ideal e să pui grafit pe pantografe / captatoare decât să te chinui să gresezi km întregi de reţea, mai ales că tramvaie pentru aşa ceva nu există. S-a încercat figura asta la troleibuze, dar s-a renunţat după câteva zile. Motivul a fost simplu: la început, trebuiau schimate miezurile de grafit foarte des, chiar şi o dată la fiecare cursă. Ceea ce e logic, că grafitul o să se consume până se acoperă toată reţeaua cu el. Tot pe principiul ăsta, dacă îi pui lui #3004 patină de grafit şi îl duci prin Militari, în 2 zile o să aibă nevoie de altă patină, că grafitul de pe fir va fi răzuit de Tatre.
Motivul e simplu: orice retea de fir-contact trebuie gresata. Daca foloseşti pantografe cu patine de grafit, trebuie să ai toate pantografele aşa. Dacă vii cu aluminiu, răzuieşti grafitul pus pe fir şi nu faci nimic. Cealaltă soluţie e să ungi reţeaua cu vaselină (probabil vaselină grafitată). Vaselina nu e uşor de răzuit, aşa că rămâne acolo mai mult. În niciun caz nu poţi să aplici ambele soluţii pe acelaşi tronson de fir.
Desigur, ideal e să pui grafit pe pantografe / captatoare decât să te chinui să gresezi km întregi de reţea, mai ales că tramvaie pentru aşa ceva nu există. S-a încercat figura asta la troleibuze, dar s-a renunţat după câteva zile. Motivul a fost simplu: la început, trebuiau schimate miezurile de grafit foarte des, chiar şi o dată la fiecare cursă. Ceea ce e logic, că grafitul o să se consume până se acoperă toată reţeaua cu el. Tot pe principiul ăsta, dacă îi pui lui #3004 patină de grafit şi îl duci prin Militari, în 2 zile o să aibă nevoie de altă patină, că grafitul de pe fir va fi răzuit de Tatre.
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
ionescu63
Daca nu se doreste Tatre pe sub pasaj vom avea o problema odata cu dechiderea capatului de la Basarab si transformarea lui 25 in 35 si 12
Daca nu se doreste Tatre pe sub pasaj vom avea o problema odata cu dechiderea capatului de la Basarab si transformarea lui 25 in 35 si 12
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Utilizator anonim
Simplu, 12 nu va avea ture de Militari iar pentru 35 improvizeaza ei ceva.
Simplu, 12 nu va avea ture de Militari iar pentru 35 improvizeaza ei ceva.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Gabi23
Ce atata bataie de cap, oricum Tatrele se vor casa . Se produc vagoane noi, sa mai evoluam si noi din anii '70
Ce atata bataie de cap, oricum Tatrele se vor casa . Se produc vagoane noi, sa mai evoluam si noi din anii '70
- ionescu63
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Dominatrix
Dr2005 wrote:Asta mi se pare o imensa tampenie. Dr. Oetker oricum nu se va plimba vreodata cu tramvaiul, nici pe la Basarab, nici prin alta parte, deci care e problema? Pardon, am uitat ca imaginea e mai importanta decat deservirea calatorilor, dupa principiul gardului vopsit.
Nu vrea doctoraşul Tatre pe sub pasaj (sau pe pasaj). De aia încă avem 25ul.
Gabi23 wrote:...intr-un ritm ametitor, am si inceput sa pierd sirul vazand cate vagoane noi (in sensul de crestere a parcului circulant) s-au produs in ultimii ani si cate sunt planificate pentru anii viitori. Ce ar fi in loc sa faca pe Capra Raioasa, Dr. Oetker sa incheie un contract cu Pragoimex'ul pentru modernizarea adevarata a catorva Tatre? Cred ca ar fi placut surprins de rezultat...
Se produc vagoane noi, sa mai evoluam si noi din anii '70
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
ionescu63
Mi-au placut si mie modernizarea vagoanelor Tatra cu Pragoimex. Cred ca URAC-ul ar trebui sa colaboreze cu ei pentru modernizarea cu adevarat a Tatrelor (nu cum s-a facut cu Bucur1).
Dominatrix wrote:
...intr-un ritm ametitor, am si inceput sa pierd sirul vazand cate vagoane noi (in sensul de crestere a parcului circulant) s-au produs in ultimii ani si cate sunt planificate pentru anii viitori. Ce ar fi in loc sa faca pe Capra Raioasa, Dr. Oetker sa incheie un contract cu Pragoimex'ul pentru modernizarea adevarata a catorva Tatre? Cred ca ar fi placut surprins de rezultat...
Mi-au placut si mie modernizarea vagoanelor Tatra cu Pragoimex. Cred ca URAC-ul ar trebui sa colaboreze cu ei pentru modernizarea cu adevarat a Tatrelor (nu cum s-a facut cu Bucur1).
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Dominatrix
In schimb, din Tatre s-a fabricat o Ghildushie si era vorba ca se vor moderniza mai multe V3A'uri la ElectroPutere, in stilul HOLEC'urilor. Astazi vedem ce bine au iesit si Ghildushiile si Holec'urile... Azi Dr. Oetker nu mai suporta Tatre pe Pasajul Basarab. Poate in 2012 vine primar vreunul care nu mai suporta deloc tramvaiele prin oras, si atunci sa vedeti distractie...
ionescu63 wrote:Vagoanele V2A-T si mai ales cele 2 V2S-T arata in toata splendoarea lor impotenta administratiei locale din ultimii 20 de ani in materie de transport si valoarea ei (in acest domeniu), egala cu numele fostului primar general, adica VID. Cand cehii au venit cu proiectul de modernizare a Tatrelor in anii '90, sictirul lui Lis (probabil pe principiul "Nu ne vindem tara" si "Trebuie sa dam de lucru la romanii nostri") i-a gonit.
Mi-au placut si mie modernizarea vagoanelor Tatra cu Pragoimex. Cred ca URAC-ul ar trebui sa colaboreze cu ei pentru modernizarea cu adevarat a Tatrelor (nu cum s-a facut cu Bucur1).
In schimb, din Tatre s-a fabricat o Ghildushie si era vorba ca se vor moderniza mai multe V3A'uri la ElectroPutere, in stilul HOLEC'urilor. Astazi vedem ce bine au iesit si Ghildushiile si Holec'urile... Azi Dr. Oetker nu mai suporta Tatre pe Pasajul Basarab. Poate in 2012 vine primar vreunul care nu mai suporta deloc tramvaiele prin oras, si atunci sa vedeti distractie...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Gabi23
In acest moment circula: 3004, 3006, 3008, 3009, 3010, 3011.
3005 are ceva probleme tehnice, iar 3007 este tamponat (si asteapta precum sunt 4023 si 4030 de la Alexandria)
In acest moment circula: 3004, 3006, 3008, 3009, 3010, 3011.
3005 are ceva probleme tehnice, iar 3007 este tamponat (si asteapta precum sunt 4023 si 4030 de la Alexandria)
- ionescu63
-
Posted:
-
📖 Pagination options