Topic: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
1051 posts, 342324 views
📖 Pagination options
- mihai565
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
mihai565
Astazi in jurul orei 17:50 era fara calatori se deplasa catre Depoul Militari avand firma RATB aprinsa !
Victor92 wrote:
De saptamana trecuta, 3009 e titulara pe linia 25. Se descurca binisor la gradul de incarcare de pe Timisoara sau Giurgiului, dar parca tot celor 2 ture din linia 4 le-ar sta mai bine pe 25 ...
Astazi in jurul orei 17:50 era fara calatori se deplasa catre Depoul Militari avand firma RATB aprinsa !
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
133 313
E cam zgariat pe sectiunea 1 partea stanga, probabil ceva incident ieri, dar circula.
E cam zgariat pe sectiunea 1 partea stanga, probabil ceva incident ieri, dar circula.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Axel
#3009 la datorie pe linia 25
#3009 la datorie pe linia 25
3009-25,13.04.2016..jpg (41.22 KB; downloaded 3634 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Victor92
Pas cu pas, proiectul demarat in urma cu multi ani se apropie de esec. Astazi, 17 Iunie 2016, avem un singur tramvai apt de traseu din cele 11...restul zac prin Depoul Militari astepand zile mai bune...Pe 3009 il gasiti cu precadere pe linia 8.
Pas cu pas, proiectul demarat in urma cu multi ani se apropie de esec. Astazi, 17 Iunie 2016, avem un singur tramvai apt de traseu din cele 11...restul zac prin Depoul Militari astepand zile mai bune...Pe 3009 il gasiti cu precadere pe linia 8.
- crocodil
-
Posted:
-
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
PaulIP
...de ce am presimtirea ca acele "zile mai bune" vor veni la calendele grecesti? Insusi faptul ca V2A-T sunt in serie mica le scrie epitaful, si imi imaginez vagoane canibalizate pentru piese. Ce defectiuni majore au cele retrase?
...de ce am presimtirea ca acele "zile mai bune" vor veni la calendele grecesti? Insusi faptul ca V2A-T sunt in serie mica le scrie epitaful, si imi imaginez vagoane canibalizate pentru piese. Ce defectiuni majore au cele retrase?
- Tom
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Tom
Poate că repet și îmi cer scuze dacă da, dar nu există posibilitatea transformării lor în V3A-(T)-CA-PPC? Vă rog nu reluați acele modele propuse atunci pentru vagon. Pur și simplu întreb dacă din punct de vedere constructiv și al dimensiunilor, aceste vagoane nu sunt suficient de compatibile cu un V2A care să poată fi transformat în V3A? Că doar asta ar mai fi șansa acestor vagoane, iar dacă tehnic e posibilă, ar fi păcat să n'o continue și cu celelalte Tatre. Partea cu lipsa podelei joase s'ar rezolva prin segmentul median cu podea joasă.
Poate că repet și îmi cer scuze dacă da, dar nu există posibilitatea transformării lor în V3A-(T)-CA-PPC? Vă rog nu reluați acele modele propuse atunci pentru vagon. Pur și simplu întreb dacă din punct de vedere constructiv și al dimensiunilor, aceste vagoane nu sunt suficient de compatibile cu un V2A care să poată fi transformat în V3A? Că doar asta ar mai fi șansa acestor vagoane, iar dacă tehnic e posibilă, ar fi păcat să n'o continue și cu celelalte Tatre. Partea cu lipsa podelei joase s'ar rezolva prin segmentul median cu podea joasă.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
shoppy
Dar de unde ideea asta ca ori V3A ori nimic? Avem nevoie si de tramvaie de capacitate medie, drept dovada ca ce iese de la URAC nu este V3A.
Daca se doreste atunci se poate mentine in circulatie orice.
Nu prea are rost sa te apuci sa proiectezi si apoi sa modifici sasiuri vechi de 50 de ani, mai bine construiesti ceva de la 0, pana la urma aceste Bucur sunt lafel ca apropiate de Tatra cum sunt de V3A, adica foarte putin.
Dar de unde ideea asta ca ori V3A ori nimic? Avem nevoie si de tramvaie de capacitate medie, drept dovada ca ce iese de la URAC nu este V3A.
Daca se doreste atunci se poate mentine in circulatie orice.
Nu prea are rost sa te apuci sa proiectezi si apoi sa modifici sasiuri vechi de 50 de ani, mai bine construiesti ceva de la 0, pana la urma aceste Bucur sunt lafel ca apropiate de Tatra cum sunt de V3A, adica foarte putin.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Tom
Din punctul meu de vedere al unui profan ín ale párții tehnice a tramvaielor, Bucur-1 par cel puțin ca formă și design apropiate de un fel de V2A-CH. Modificarea ar fi constat în construirea segmentului median, care poate ar diferi sau nu de cel de V3A-CH(CA)-PPC. Din moment ce V2A au fost prelungite cu segmentul median, nu văd de ce nu ar putea construi aceste segmente și pentru Bucur. Sau până la urmă să le lase așa, dar să le pună în circulație. Cred că oricum ultima variantă costă mai puțin decât celelalte.
Din punctul meu de vedere al unui profan ín ale párții tehnice a tramvaielor, Bucur-1 par cel puțin ca formă și design apropiate de un fel de V2A-CH. Modificarea ar fi constat în construirea segmentului median, care poate ar diferi sau nu de cel de V3A-CH(CA)-PPC. Din moment ce V2A au fost prelungite cu segmentul median, nu văd de ce nu ar putea construi aceste segmente și pentru Bucur. Sau până la urmă să le lase așa, dar să le pună în circulație. Cred că oricum ultima variantă costă mai puțin decât celelalte.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
shoppy
Cand or iesii careva in strada ca nu sunt destule vehicule atunci o sa le puna, pana atunci este foarte bine si asa.
Cand or iesii careva in strada ca nu sunt destule vehicule atunci o sa le puna, pana atunci este foarte bine si asa.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
bercenicity
Sunt submotorizate - un V2A-T are cat un T4R la tractiune: 160kW (fata de 240kW V3A-93/BLF(-CH) si 480kW la un V3A/BLF-CA)
Sunt submotorizate - un V2A-T are cat un T4R la tractiune: 160kW (fata de 240kW V3A-93/BLF(-CH) si 480kW la un V3A/BLF-CA)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
shoppy
Stii si capacitatile de transport ca numar de calatori?
Stii si capacitatile de transport ca numar de calatori?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Costin
Cred ca bercenicity se refera la faptul ca nu poti lungi un Bucur1 pastrand motorizarea actuala. Ca despre "lungirea" lor cu un segment central se vorbea anterior.
Cred ca bercenicity se refera la faptul ca nu poti lungi un Bucur1 pastrand motorizarea actuala. Ca despre "lungirea" lor cu un segment central se vorbea anterior.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
ByOnu
Serios ca nu merita investit in re-modernizarea lor. Trebuiesc doar intretinute, RK-uri serioase cand le vine vremea si cam atat. Este un proiect esuat.
Serios ca nu merita investit in re-modernizarea lor. Trebuiesc doar intretinute, RK-uri serioase cand le vine vremea si cam atat. Este un proiect esuat.
📖 Pagination options