Topic: V3A-2010-CA
1342 posts, 433952 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
204 - este 99% finalizat, pus sub joasa tensiune, saptamana viitoare face primele probe, pana la Craciun il avem pe linia 41, ambele vagoane fiind deja date in custodia depoului Alexandria, cum am anuntat inca de la intrarea lor in modernizare
076 - a intrat azi la echiparea finala, saptamana viitoare primeste boghiurile si incepe probele, in a doua saptamana din ianuarie va fi livrat
204 - este 99% finalizat, pus sub joasa tensiune, saptamana viitoare face primele probe, pana la Craciun il avem pe linia 41, ambele vagoane fiind deja date in custodia depoului Alexandria, cum am anuntat inca de la intrarea lor in modernizare
076 - a intrat azi la echiparea finala, saptamana viitoare primeste boghiurile si incepe probele, in a doua saptamana din ianuarie va fi livrat
DSC08147.JPG (341.05 KB; downloaded 3466 times)
DSC08148.JPG (212.47 KB; downloaded 3440 times)
DSC08154.JPG (372.92 KB; downloaded 3443 times)
DSC08149.JPG (142.02 KB; downloaded 3446 times)
DSC08161.JPG (342.35 KB; downloaded 3441 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
ByOnu
Bine ca mai sufla cineva praful p'aci... Va da Alexandria la schimb doua V3A-93 pt Dep Colentina?
Viitoare planuri despre proiect? Sau se va pune accent pe BucurLF, sau a picat si ala din pricina fondurilor?
Mi se pare putin absurd sa faci si RK sa si modernizezi/transformi acelasi tip de tramvaie concomitent. Ca tramvaiul fie ca vine la RK, fie ca este transformat in 2010-CA (cu RK inclus, logic), tot cam acelasi timp il pierde. Costurile poate sunt mai mari, dar trebuie facuta o investitie.
Sa fiu mai precis, toate V3A-93-urile care urmeaza sa intre la RK sa intre direct in modernizare.
Bine ca mai sufla cineva praful p'aci... Va da Alexandria la schimb doua V3A-93 pt Dep Colentina?
Viitoare planuri despre proiect? Sau se va pune accent pe BucurLF, sau a picat si ala din pricina fondurilor?
Mi se pare putin absurd sa faci si RK sa si modernizezi/transformi acelasi tip de tramvaie concomitent. Ca tramvaiul fie ca vine la RK, fie ca este transformat in 2010-CA (cu RK inclus, logic), tot cam acelasi timp il pierde. Costurile poate sunt mai mari, dar trebuie facuta o investitie.
Sa fiu mai precis, toate V3A-93-urile care urmeaza sa intre la RK sa intre direct in modernizare.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
La un moment dat tot ce intra la RK va iesi ca 204/076, in functie de fonduri, momentan raman doar cele doua.
Cu LFurile se merge incet dar sigur inainte, 5 in 2012, 5-10 in 2013.
La un moment dat tot ce intra la RK va iesi ca 204/076, in functie de fonduri, momentan raman doar cele doua.
Cu LFurile se merge incet dar sigur inainte, 5 in 2012, 5-10 in 2013.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
076 a fost pus astazi pe boghiuri, in zilele urmatoare vor fi gata toate cablajele si va fi pus si el in functiune.
076 a fost pus astazi pe boghiuri, in zilele urmatoare vor fi gata toate cablajele si va fi pus si el in functiune.
DSC08370.JPG (213.48 KB; downloaded 3298 times)
DSC08392.JPG (233.94 KB; downloaded 3310 times)
DSC08403.JPG (240.79 KB; downloaded 3297 times)
DSC08407.JPG (216.09 KB; downloaded 3296 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
204 a primit toate capacele la boghiuri, ultimele piese de finisaj interior si face probe. In functie de probe va ajunge in traseu pana la sfarsitul anului.
Vagoanele 204 si 076 sunt deja titulare pe linia 41.
204 a primit toate capacele la boghiuri, ultimele piese de finisaj interior si face probe. In functie de probe va ajunge in traseu pana la sfarsitul anului.
Vagoanele 204 si 076 sunt deja titulare pe linia 41.
DSC08358.JPG (223.67 KB; downloaded 3303 times)
DSC08383.JPG (261.43 KB; downloaded 3396 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
204 apare in traseu in maxim doua saptamani iar 076 la inceputul lui ianuarie, vagoanele vor circula exclusiv pe linia 41 inlocuind doua CH PPC care vor fi rezerve si vor circula pe linia 32, unde in medie nu va mai fi doar un CH PPC pe traseu ci 2-3 incepand cu luna ianuarie.
204 apare in traseu in maxim doua saptamani iar 076 la inceputul lui ianuarie, vagoanele vor circula exclusiv pe linia 41 inlocuind doua CH PPC care vor fi rezerve si vor circula pe linia 32, unde in medie nu va mai fi doar un CH PPC pe traseu ci 2-3 incepand cu luna ianuarie.
- Gabi
-
Posted:
-
- Aron
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Aron
Iata ca a venit si noul an si nici unul dintre aceste tramvaie nu este inca in traseu.....sa mai intreb ce se intampla....?
Utilizator anonim wrote:
204 apare in traseu in maxim doua saptamani iar 076 la inceputul lui ianuarie, vagoanele vor circula exclusiv pe linia 41 inlocuind doua CH PPC care vor fi rezerve si vor circula pe linia 32, unde in medie nu va mai fi doar un CH PPC pe traseu ci 2-3 incepand cu luna ianuarie.
Iata ca a venit si noul an si nici unul dintre aceste tramvaie nu este inca in traseu.....sa mai intreb ce se intampla....?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Dominatrix
Atat timp cat nu se lucreaza in flux, cu toate componentele in magazie si disponibile, iar licitatiile se tot amana si se prelungesc, iar fonduri cand sunt, cand nu sunt, nu se poate respecta nici un grafic de lucru. Asa a fost intotdeauna. Ce este de mirare?
Atat timp cat nu se lucreaza in flux, cu toate componentele in magazie si disponibile, iar licitatiile se tot amana si se prelungesc, iar fonduri cand sunt, cand nu sunt, nu se poate respecta nici un grafic de lucru. Asa a fost intotdeauna. Ce este de mirare?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
Angajatii Uzinei de Reparatii Atelierele Centrale au avut concediu de odhna pe perioada sarbatorilor, astazi revenind la lucru . Probabil vagoanele vor fi predate impreuna in scurt timp dupa efectuarea ultimelor restusuri, probe etc. Oricum la cat a durat nu mai conteaza cateva zile in plus...
Angajatii Uzinei de Reparatii Atelierele Centrale au avut concediu de odhna pe perioada sarbatorilor, astazi revenind la lucru . Probabil vagoanele vor fi predate impreuna in scurt timp dupa efectuarea ultimelor restusuri, probe etc. Oricum la cat a durat nu mai conteaza cateva zile in plus...
- alaska
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
alaska
La multi ani!!!
204 era in probe la 10:27 pe Mihai Bravu, intre Obor si Iancului.
La multi ani!!!
204 era in probe la 10:27 pe Mihai Bravu, intre Obor si Iancului.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Cristy
Am o curiozitate (poare o sa vi se para stupid ceea ce intreb):1) pe alt forum se tot vorbeste ca se insista ca 204 sa 076 sa circule pe linia 1 si sa mearga la Dudesti, deoarece efectueaza probele prin acele zone
2)Acum cateva zile/saptamani Utilizator anonim ne anunta ca deja au fost receptionate de Alexandria. Pana la urma care va fi soarta acestor 2 tramvaie? (nu mi-o luati in nume de rau , dar se vor distruge daca ajung sa circule pe linia 1)
Am o curiozitate (poare o sa vi se para stupid ceea ce intreb):1) pe alt forum se tot vorbeste ca se insista ca 204 sa 076 sa circule pe linia 1 si sa mearga la Dudesti, deoarece efectueaza probele prin acele zone
2)Acum cateva zile/saptamani Utilizator anonim ne anunta ca deja au fost receptionate de Alexandria. Pana la urma care va fi soarta acestor 2 tramvaie? (nu mi-o luati in nume de rau , dar se vor distruge daca ajung sa circule pe linia 1)
- autob368
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
autob368
Ele vor fi receptionate de Alexandria si alaturi de celelalte CH-PPC si 205-ul in CA vor circula in linia 41. Nu stiu daca nu vor efectua probe in linia 32, asa cum s-a intamplat la inceput cu 306... Andrei ne poate lamuri exact. Multe se scriu pe alte forumuri...
Ele vor fi receptionate de Alexandria si alaturi de celelalte CH-PPC si 205-ul in CA vor circula in linia 41. Nu stiu daca nu vor efectua probe in linia 32, asa cum s-a intamplat la inceput cu 306... Andrei ne poate lamuri exact. Multe se scriu pe alte forumuri...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Tramvaiele vor ajunge la Depoul Alexandria, oficial, poate doar daca apare vreo decizie peste noapte vor ajunge in alta parte dar sansele sa se intample asta sunt aproape nule avand in vedere ca la Alexandria sunt deja receptionate si au deja titulari.
Tramvaiele vor ajunge la Depoul Alexandria, oficial, poate doar daca apare vreo decizie peste noapte vor ajunge in alta parte dar sansele sa se intample asta sunt aproape nule avand in vedere ca la Alexandria sunt deja receptionate si au deja titulari.
📖 Pagination options