Topic: V3A-2010-CA
1342 posts, 432213 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Si la siameze e la fel suspensia. La boghiurile de mai sus observati disparitia sistemului de defranare manuala, sistem ce a disparut odata cu montarea franei cu etriere.
Si la siameze e la fel suspensia. La boghiurile de mai sus observati disparitia sistemului de defranare manuala, sistem ce a disparut odata cu montarea franei cu etriere.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
076 scos la "bronzat"
Se lucreaza la el, dar zilele acestea sunt unele "cosmetizari" in cardul Sectia a IV-a a URAC.
076 scos la "bronzat"
Se lucreaza la el, dar zilele acestea sunt unele "cosmetizari" in cardul Sectia a IV-a a URAC.
076 - URAC - 12.07.2011.JPG (650.38 KB; downloaded 3944 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
ByOnu
Sa fim serios, s-au lungit foarte mult cu astea. Si cand au facut CH-PPC'uri de la 0 s-au miscat mai repede...
PS. Puteti re-incarca pozele pierdute din acest subiect? Detine cineva poze cu ele inainte de modernizare?
Sa fim serios, s-au lungit foarte mult cu astea. Si cand au facut CH-PPC'uri de la 0 s-au miscat mai repede...
PS. Puteti re-incarca pozele pierdute din acest subiect? Detine cineva poze cu ele inainte de modernizare?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Avem, le punem la topicul de V3A-93.
ByOnu wrote:
Detine cineva poze cu ele inainte de modernizare?
Avem, le punem la topicul de V3A-93.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
Ambele vagoane si-au primit seturile de geamuri, model identic cu cele de pe ultimele CH-PPCuri. 076 inca nu a fost pus pe boghiurile sale, iar 204 este intr-o faza destul de avansata.
Ambele vagoane si-au primit seturile de geamuri, model identic cu cele de pe ultimele CH-PPCuri. 076 inca nu a fost pus pe boghiurile sale, iar 204 este intr-o faza destul de avansata.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Inca nu se stie cand ies din uzina dar din pacate momentan vor ramane doua prototipuri, nu se stie daca se vor mai face modernizari in acest mod.
Inca nu se stie cand ies din uzina dar din pacate momentan vor ramane doua prototipuri, nu se stie daca se vor mai face modernizari in acest mod.
IMG_7369.JPG (400.23 KB; downloaded 4714 times)
IMG_7370.JPG (368.53 KB; downloaded 4716 times)
IMG_7371.JPG (285.32 KB; downloaded 4715 times)
IMG_7372.JPG (388.24 KB; downloaded 4717 times)
- Cristy
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Cristy
Pana la urma am putea spera ca le vedem in 41 pana in iarna?
Pana la urma am putea spera ca le vedem in 41 pana in iarna?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
204 are mai mult de un an de cand se lucreaza la el, nici la prototipul Bucur LF nu au lucrat atata Aici a durat mult partea de licitatii, achizitii Posibil sa il vedem pe 204 la primavara.
204 are mai mult de un an de cand se lucreaza la el, nici la prototipul Bucur LF nu au lucrat atata Aici a durat mult partea de licitatii, achizitii Posibil sa il vedem pe 204 la primavara.
DSC07515.JPG (252.26 KB; downloaded 4835 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
204 in asteptarea cablurilor.
204 in asteptarea cablurilor.
DSC07868.JPG (270.29 KB; downloaded 4720 times)
- iliutu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
iliutu
Mi s-a parut mie sau pe acoperisul de pe tronsonul din spate sunt rezistente disipative ??
Mi s-a parut mie sau pe acoperisul de pe tronsonul din spate sunt rezistente disipative ??
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Dr2005
Sunt pentru cazurile când frânarea recuperativă nu e posibilă (disjunctor deconectat, trecere pe sub piese de separaţie, incapacitatea reţelei de a absorbi curentul debitat).
Sunt pentru cazurile când frânarea recuperativă nu e posibilă (disjunctor deconectat, trecere pe sub piese de separaţie, incapacitatea reţelei de a absorbi curentul debitat).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Este oficial - cele doua vagoane vor fi livrate depoului Alexandria si vor circula in regim identic cu 205, pe linia 41.
076 primeste boghiurile pana la sfarsitul lunii, nu mai are mari lipsuri iar 204 incepe sa fie echipat cu ultimele cablaje pentru a incepe probele. Daca toate probele merg bine sunt sanse sa le avem pana in decembrie la traseu.
Daca la 204 interiorul este alb, la 076 au trecut la schema de CH PPC pentru interior.
Este oficial - cele doua vagoane vor fi livrate depoului Alexandria si vor circula in regim identic cu 205, pe linia 41.
076 primeste boghiurile pana la sfarsitul lunii, nu mai are mari lipsuri iar 204 incepe sa fie echipat cu ultimele cablaje pentru a incepe probele. Daca toate probele merg bine sunt sanse sa le avem pana in decembrie la traseu.
Daca la 204 interiorul este alb, la 076 au trecut la schema de CH PPC pentru interior.
IMG_3834.JPG (236.75 KB; downloaded 4526 times)
IMG_3837.JPG (188.49 KB; downloaded 4526 times)
IMG_3843.JPG (304.11 KB; downloaded 4526 times)
IMG_3845.JPG (266.68 KB; downloaded 4526 times)
- Gabi
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Vagoanele au fost receptionate de depoul Alexandria , 204 este foarte aproape de probe, cei care se ocupa spera ca pana la sfarsitul anului sa iasa in traseu.
076 asteapta scaunele si boghiurile motoare din sectia de motoare.
Vagoanele au fost receptionate de depoul Alexandria , 204 este foarte aproape de probe, cei care se ocupa spera ca pana la sfarsitul anului sa iasa in traseu.
076 asteapta scaunele si boghiurile motoare din sectia de motoare.
DSC08014.JPG (218.26 KB; downloaded 4237 times)
📖 Pagination options