Topic: V3A-2010-CA
1322 posts, 414922 views
📖 Pagination options
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
SirVlady
Funcționalitatea anunțurilor vocale/vizuale ar trebui să fie o normalitate și să nu ne mai mire.
Funcționalitatea anunțurilor vocale/vizuale ar trebui să fie o normalitate și să nu ne mai mire.
![Da :yes:](./images/smilies/yes.gif)
-
- V2A
-
Posted:
-
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA
Cezar210
Foarte multe CA-uri la gard la Colentina...Revin unele, pica altele. Daca au revenit 016, 027 și 053, s-au defectat 069, 210 și 242. De ce celelalte două depouri reușesc să le mențină active pe toate (este adevărat, au mai puține, dar se aplica același principiu), iar la depoul Colentina sunt permanent vagoane defecte?
Foarte multe CA-uri la gard la Colentina...Revin unele, pica altele. Daca au revenit 016, 027 și 053, s-au defectat 069, 210 și 242. De ce celelalte două depouri reușesc să le mențină active pe toate (este adevărat, au mai puține, dar se aplica același principiu), iar la depoul Colentina sunt permanent vagoane defecte?
- AlexTB
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA
GPS
Alexandria are doar două, iar cele de la Bucureștii Noi sunt abia sosite.
Cezy210 wrote here:
Foarte multe CA-uri la gard la Colentina...Revin unele, pica altele. Daca au revenit 016, 027 și 053, s-au defectat 069, 210 și 242. De ce celelalte două depouri reușesc să le mențină active pe toate (este adevărat, au mai puține, dar se aplica același principiu), iar la depoul Colentina sunt permanent vagoane defecte?
Alexandria are doar două, iar cele de la Bucureștii Noi sunt abia sosite.
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA
Cezar210
Da, dar presupun că au cam aceleași piese principale, care se pot defecta la orice vagon de la orice depou.
Da, dar presupun că au cam aceleași piese principale, care se pot defecta la orice vagon de la orice depou.
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA
GPS
Nu chiar. Fă o cercetare asupra echipamentelor de pe un vagon CA și asupra echipamentelor de pe celelalte vagoane (CH, reostatic) și vezi ce s-ar putea strica.
Nu chiar. Fă o cercetare asupra echipamentelor de pe un vagon CA și asupra echipamentelor de pe celelalte vagoane (CH, reostatic) și vezi ce s-ar putea strica.
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA
Cezar210
*mă refeream la orice vagon CA de la orice depou, nu și la celelalte tipuri de vagoane.
Știu, există diferențe între reostatic, chopper și curent alternativ, echipamentele fiind, totodată, diferite.
Cezy210 wrote here:
Da, dar presupun că au cam aceleași piese principale, care se pot defecta la orice vagon de la orice depou.
*mă refeream la orice vagon CA de la orice depou, nu și la celelalte tipuri de vagoane.
Știu, există diferențe între reostatic, chopper și curent alternativ, echipamentele fiind, totodată, diferite.
- FabiM
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA
FabiM
Și Alexandria a dus-o prost.
204 a stat acum ceva vreme câțiva ani pe bara.
2 parca?
A tot stat ba sa fie vopsit, ba era defect, a ajuns pe la URAC după..
Și Alexandria a dus-o prost.
204 a stat acum ceva vreme câțiva ani pe bara.
2 parca?
A tot stat ba sa fie vopsit, ba era defect, a ajuns pe la URAC după..
- Alex Mariciuc
-
Posted:
-
- AlexTB
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA
AlexTB
Pe frățiorul lui 076 l-am prins pe 41 anul trecut.
Vad ca si acum se descurca de minune
PaulM wrote here:
Și Alexandria a dus-o prost.
204 a stat acum ceva vreme câțiva ani pe bara.
2 parca?
A tot stat ba sa fie vopsit, ba era defect, a ajuns pe la URAC după..
Pe frățiorul lui 076 l-am prins pe 41 anul trecut.
Vad ca si acum se descurca de minune
![Da :yes:](./images/smilies/yes.gif)
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA
Cezar210
Legat de 204, acesta era defect cu sistemul de frânare, la fel și 076, cu etriere. In rest știu că era funcțional. Sper că nu sunt informat greșit.
Legat de 204, acesta era defect cu sistemul de frânare, la fel și 076, cu etriere. In rest știu că era funcțional. Sper că nu sunt informat greșit.
- Mariusv
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA
Mariusv
Mai este pe lista indisponibilelor si 045... are ce putin 5 luni de cand nu mai circula .
Cezy210 wrote here:
Foarte multe CA-uri la gard la Colentina...Revin unele, pica altele. Daca au revenit 016, 027 și 053, s-au defectat 069, 210 și 242. De ce celelalte două depouri reușesc să le mențină active pe toate (este adevărat, au mai puține, dar se aplica același principiu), iar la depoul Colentina sunt permanent vagoane defecte?
Mai este pe lista indisponibilelor si 045... are ce putin 5 luni de cand nu mai circula .
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA
andrei11
Din partea moderatorului:
Colega ( Cezy210 ), nu mă interesează care este expresia folosită în URAC, dar un sistem de frânare este dotat cu etriere, nu pe etriere.
Din partea moderatorului:
Colega ( Cezy210 ), nu mă interesează care este expresia folosită în URAC, dar un sistem de frânare este dotat cu etriere, nu pe etriere.
![Hai noroc! :bere:](./images/smilies/bere.gif)
📖 Pagination options