Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-2010-CA

1322 posts, 414922 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 74 75 76 77 78 79 80  ... 95
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati SirVlady

Funcționalitatea anunțurilor vocale/vizuale ar trebui să fie o normalitate și să nu ne mai mire. :yes:

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA V2A

Indisponibile în 28.03.2022: 045, 069, 202, 210, 242.

 


Re: V3A-2010-CA Cezar210

Foarte multe CA-uri la gard la Colentina...Revin unele, pica altele. Daca au revenit 016, 027 și 053, s-au defectat 069, 210 și 242. De ce celelalte două depouri reușesc să le mențină active pe toate (este adevărat, au mai puține, dar se aplica același principiu), iar la depoul Colentina sunt permanent vagoane defecte?

 


  • AlexTB
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA AlexTB

Probabil nu au destui angajati sa le mentina  :rofl:

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA GPS

Cezy210 wrote here:
Foarte multe CA-uri la gard la Colentina...Revin unele, pica altele. Daca au revenit 016, 027 și 053, s-au defectat 069, 210 și 242. De ce celelalte două depouri reușesc să le mențină active pe toate (este adevărat, au mai puține, dar se aplica același principiu), iar la depoul Colentina sunt permanent vagoane defecte?

Alexandria are doar două, iar cele de la Bucureștii Noi sunt abia sosite.

 


Re: V3A-2010-CA Cezar210

Da, dar presupun că au cam aceleași piese principale, care se pot defecta la orice vagon de la orice depou.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA GPS

Nu chiar. Fă o cercetare asupra echipamentelor de pe un vagon CA și asupra echipamentelor de pe celelalte vagoane (CH, reostatic) și vezi ce s-ar putea strica.

 


Re: V3A-2010-CA Cezar210

Cezy210 wrote here:
Da, dar presupun că au cam aceleași piese principale, care se pot defecta la orice vagon de la orice depou.


*mă refeream la orice vagon CA de la orice depou, nu și la celelalte tipuri de vagoane.

Știu, există diferențe între reostatic, chopper și curent alternativ, echipamentele fiind, totodată, diferite.

 


Re: V3A-2010-CA FabiM

Și Alexandria a dus-o prost.
204 a stat acum ceva vreme câțiva ani pe bara.
2 parca?
A tot stat ba sa fie vopsit, ba era defect, a ajuns pe la URAC după..

 


Re: V3A-2010-CA Alex Mariciuc

A stat 3 ani pe bară.

 


  • AlexTB
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA AlexTB

PaulM wrote here:
Și Alexandria a dus-o prost.
204 a stat acum ceva vreme câțiva ani pe bara.
2 parca?
A tot stat ba sa fie vopsit, ba era defect, a ajuns pe la URAC după..


Pe frățiorul lui 076 l-am prins pe 41 anul trecut.
Vad ca si acum se descurca de minune :yes:

 


Re: V3A-2010-CA Cezar210

Legat de 204, acesta era defect cu sistemul de frânare, la fel și 076, cu etriere. In rest știu că era funcțional. Sper că nu sunt informat greșit.

 


Re: V3A-2010-CA Mariusv

Cezy210 wrote here:
Foarte multe CA-uri la gard la Colentina...Revin unele, pica altele. Daca au revenit 016, 027 și 053, s-au defectat 069, 210 și 242. De ce celelalte două depouri reușesc să le mențină active pe toate (este adevărat, au mai puține, dar se aplica același principiu), iar la depoul Colentina sunt permanent vagoane defecte?

Mai este pe lista indisponibilelor si 045... are ce putin 5 luni de cand nu mai circula .

 


Re: V3A-2010-CA andrei11

Din partea moderatorului:
Colega ( Cezy210 ), nu mă interesează care este expresia folosită în URAC, dar un sistem de frânare este dotat cu etriere, nu pe etriere.

:bere:

 


Go to page:  1  ... 74 75 76 77 78 79 80  ... 95
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2340 forum members have written 426215 posts in 5298 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use