Topic: V3A-2010-CA
1371 posts, 465237 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
ByOnu
Totul este o varza.
- Sabloanele cifrelor numerelor de parc sunt diferite de la un vagon la altul, atat ca dimensiune, cat si ca font.
- Unele au simbolul de dizabilitati pus in colt stanga, altele il au centrat, altele nu-l au deloc.
- Unele au sigla STB pe bot, altele nu.
- Unele au nr. inmatriculare galben pe negru, unele au alb pe negru, unele au negru direct pe alb, altele au placuța.
Este un haos inestetic. Totul pute a manufactura si decizii last-minute luate ah-hoc.
Cum de la seria CH-PPC au reusit sa fie consecventi cu detaliile astea, iar la CA este nepasarea asta, greu de inteles.
Totul este o varza.
- Sabloanele cifrelor numerelor de parc sunt diferite de la un vagon la altul, atat ca dimensiune, cat si ca font.
- Unele au simbolul de dizabilitati pus in colt stanga, altele il au centrat, altele nu-l au deloc.
- Unele au sigla STB pe bot, altele nu.
- Unele au nr. inmatriculare galben pe negru, unele au alb pe negru, unele au negru direct pe alb, altele au placuța.
Este un haos inestetic. Totul pute a manufactura si decizii last-minute luate ah-hoc.
Cum de la seria CH-PPC au reusit sa fie consecventi cu detaliile astea, iar la CA este nepasarea asta, greu de inteles.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Cristi N
E chiar atat de greu sa faca o achizitie centralizata de sigle si cifre de la o firma profesionista? Cu cateva mii de euro rezolva tot parcul de tramvaie.
E chiar atat de greu sa faca o achizitie centralizata de sigle si cifre de la o firma profesionista? Cu cateva mii de euro rezolva tot parcul de tramvaie.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
ByOnu
Dar nici nu e nevoie de asta, trebuie doar sa aleaga un model din tot ceea ce au deja si sa se tina de el.
Normal, in proiect ar trebui sa fie clar stipulate si aceste detalii, asa cum sunt la marii producatori. Si pur si simplu sa fie copy-paste la toata seria.
Dar nici nu e nevoie de asta, trebuie doar sa aleaga un model din tot ceea ce au deja si sa se tina de el.
Normal, in proiect ar trebui sa fie clar stipulate si aceste detalii, asa cum sunt la marii producatori. Si pur si simplu sa fie copy-paste la toata seria.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
anndrei
Va dati seama si restul tramvaiului cum este facut... Un boghiu are bandaje noi altul le are vechi...
Va dati seama si restul tramvaiului cum este facut... Un boghiu are bandaje noi altul le are vechi...
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
LucaTB
Vă prezint un videoclip cu #273 filmat cu câteva momente după efectuarea probelor de frână la Depoul Alexandria!
Vă prezint un videoclip cu #273 filmat cu câteva momente după efectuarea probelor de frână la Depoul Alexandria!
- V2A
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
V2A
273 va fi introdus în circulație de mâine, 20.11.2021.
https://www.facebook.com/SocietateaDeTra ... 77389701
273 va fi introdus în circulație de mâine, 20.11.2021.
https://www.facebook.com/SocietateaDeTra ... 77389701
🍀 De mâine, pe linia 41, va circula un nou tramvai modernizat în cadrul Uzinei de Reparații STB SA. Este al treilea vagon modernizat pus la dispoziția călătorilor bucureșteni în ultimile trei luni.
✅ Prin proiectul de înnoire a parcului de tramvaie, transportul public devine mai accesibil utilizatorilor STB, vehiculele fiind moderne, rapide, curate și silențioase. Acest vagon face parte din seria celor modernizate cu podea parțial coborâtă și acționare asincron, fiind aduse și îmbunătățiri de ordin estetic. De asemenea, se testează un sistem de avertizare a vatmanului cu privire la obstacolele întânite pe calea de rulare, cu posibilă implementare pe toate vagoanele modernizate din parcul STB SA.
👉🏻 Tramvaiul va fi repartizat la depoul Bucureștii Noi, pentru a spori frecvența pe linia 41, precum și gradul de confort al călătorilor.
#stbsa #modernizarestb #linia41 #parcstb #transportpublic #bucuresti
- Mr. Tramvai
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Mr. Tramvai
273 acum o ora la Piata Domenii
273 acum o ora la Piata Domenii
2a7168c3-bc95-468e-9991-02362865a796.jpg (185.06 KB; downloaded 4805 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
ByOnu
Nu le este rusine cu stiri d-astea?
CH-PPC-urile ieseau din URAC cu o medie de 1/luna. Iar alea erau tramvaie nou-noute, de la zero.
Nu le este rusine cu stiri d-astea?
CH-PPC-urile ieseau din URAC cu o medie de 1/luna. Iar alea erau tramvaie nou-noute, de la zero.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Cezar210
Se pare ca uzina a remediat greșeala cu numărul. Acum este scris corect.
Se pare ca uzina a remediat greșeala cu numărul. Acum este scris corect.
- Mr. Tramvai
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Mr. Tramvai
Cat despre 075 si 098, cand vor pleca la modernizare?
Cat despre 075 si 098, cand vor pleca la modernizare?
- anndrei
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
anndrei
La ce foloseste pedala din stanga de la noul tramvai de ultima generatie facut de URAC? Bineinteles cu clima naturala fara AC in salonul calatorilor ca la 3 Lei biletul calatorii nu merita acest lux.
La ce foloseste pedala din stanga de la noul tramvai de ultima generatie facut de URAC? Bineinteles cu clima naturala fara AC in salonul calatorilor ca la 3 Lei biletul calatorii nu merita acest lux.
STB.jpg (84.33 KB; downloaded 4329 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
andrei11
Vezi că 3 lei / 90 min este numai pentru ocazionali. Pentru bucureștenii care folosesc STB - ul dar nu așa intens ca să-și cumpere abonament călătoria este 2,5 lei. Eu atât plătesc, 2,5 lei / 90 min.
Pedala trebuie să fie pedala de << om mort >> / << de veghe >> sau cum s-o numi acum. S-ar putea să trebuiască să fie acționată la un anumit interval de timp, ca la locomotivele autohtone și nu numai.
Vezi că 3 lei / 90 min este numai pentru ocazionali. Pentru bucureștenii care folosesc STB - ul dar nu așa intens ca să-și cumpere abonament călătoria este 2,5 lei. Eu atât plătesc, 2,5 lei / 90 min.
Pedala trebuie să fie pedala de << om mort >> / << de veghe >> sau cum s-o numi acum. S-ar putea să trebuiască să fie acționată la un anumit interval de timp, ca la locomotivele autohtone și nu numai.
- cris_m
-
Posted:
-
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Andrei98
Vigilenta este incorporata în manșă prin apăsarea ei.
Vigilenta este incorporata în manșă prin apăsarea ei.
📖 Pagination options